cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2010. augusztus 30. hétfő, 16:20


Sziasztok!!Olyan gondom van,hogy egyik napról a másikra eltűnt a bc-ből a SERVICE-INFO(ami a különböző kopó alaktrészek kopását és a szervíz esedékességeket jelezte) menüpont.Az óra, a dátum állítás és a CHECK pontok is megmaradtak.Fordult már ez elő valakivel?Vissza lehet hozni valahogy?A szoftverfrissítés segíthet ezen??Előre is köszönöm!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 12:37


Na, ezek viszont lehetnek. Hibás is lehet, mert bár nem egy igazi hiba jelenség, de az már kiderült, hogy Hori és Wagusty kocsijához képest nekem három fokkal többet mutat mindig
Akkor ezen a vonalon indulok el, köszi srácok!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 12:18


Robinson írta: Sziasztok,

Nagyon ritkán fordul elõ, hogy a BC fogja magát, és hirtelen elkezd csipogni, hogy -1 fok van. Ez mindig változó, volt már -24 fok is
Ez azóta van, hogy egy rohadt nagyot pattantam egy kátyúban. Akkor történt elõször, rögtön mikor pattantam. Nem biztos, hogy van összefüggés, de nem akarok kihagyni semmit Szóval mi lehet ennek az oka?

Ki tapasztalt ilyet?


Elõször nézd meg a vezetékét...nálam az volt a hibás, néha összezárt. Én vettem egyet, de nem használtam fel, ha kell szólj!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 11:55


Robinson írta:
Eapa írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Nagyon ritkán fordul elõ, hogy a BC fogja magát, és hirtelen elkezd csipogni, hogy -1 fok van. Ez mindig változó, volt már -24 fok is
Ez azóta van, hogy egy rohadt nagyot pattantam egy kátyúban. Akkor történt elõször, rögtön mikor pattantam. Nem biztos, hogy van összefüggés, de nem akarok kihagyni semmit Szóval mi lehet ennek az oka?

Ki tapasztalt ilyet?



Valszeg elhagytad a hõm. jeladódat, vagy legalábbis a csati leesett.
Menetirány szerinti bal oldal, kerék elõtti vizszintes doblemez folytatásba van bepattintva


Nade ha elhagytam volna, akkor mindig rossz értéket mutatna nem? Jó értéket mutat amúgy, a fent leírt probléma csak nagyon ritkán, tök random jön elõ.


Érintkezési hiba vagy olyan érzékelõ, mely valami oknál fogva hibás (törés, repedés) Tehát lehet hogy nem hagytad el, de eltört, elrepedt és emiatt hibás. (rossz értéket produkál)

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 11:52


Eapa írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Nagyon ritkán fordul elõ, hogy a BC fogja magát, és hirtelen elkezd csipogni, hogy -1 fok van. Ez mindig változó, volt már -24 fok is
Ez azóta van, hogy egy rohadt nagyot pattantam egy kátyúban. Akkor történt elõször, rögtön mikor pattantam. Nem biztos, hogy van összefüggés, de nem akarok kihagyni semmit Szóval mi lehet ennek az oka?

Ki tapasztalt ilyet?



Valszeg elhagytad a hõm. jeladódat, vagy legalábbis a csati leesett.
Menetirány szerinti bal oldal, kerék elõtti vizszintes doblemez folytatásba van bepattintva


Nade ha elhagytam volna, akkor mindig rossz értéket mutatna nem? Jó értéket mutat amúgy, a fent leírt probléma csak nagyon ritkán, tök random jön elõ.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 11:48


Robinson írta: Sziasztok,

Nagyon ritkán fordul elõ, hogy a BC fogja magát, és hirtelen elkezd csipogni, hogy -1 fok van. Ez mindig változó, volt már -24 fok is
Ez azóta van, hogy egy rohadt nagyot pattantam egy kátyúban. Akkor történt elõször, rögtön mikor pattantam. Nem biztos, hogy van összefüggés, de nem akarok kihagyni semmit Szóval mi lehet ennek az oka?

Ki tapasztalt ilyet?



Valszeg elhagytad a hõm. jeladódat, vagy legalábbis a csati leesett.
Menetirány szerinti bal oldal, kerék elõtti vizszintes doblemez folytatásba van bepattintva

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 11:17


Sziasztok,

Nagyon ritkán fordul elõ, hogy a BC fogja magát, és hirtelen elkezd csipogni, hogy -1 fok van. Ez mindig változó, volt már -24 fok is
Ez azóta van, hogy egy rohadt nagyot pattantam egy kátyúban. Akkor történt elõször, rögtön mikor pattantam. Nem biztos, hogy van összefüggés, de nem akarok kihagyni semmit Szóval mi lehet ennek az oka?

Ki tapasztalt ilyet?


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. szeptember 17. csütörtök, 09:30


SoosPeter, Tano!

Köszi a válaszokat, mindenképp utánajárok.
A gyakoriságról nem írt a gép semmit, azt sem tudom milyen progival lett megnézve, csak gyorsan rátettük, hogy mi lehetett a probléma.

Soospeter...a vákumcsöveket kb. fél éve cseréltem ki, azok tuti jók (ennek ellenére megnézem). Szóval valószínûleg Tano által írt "1"-es alkatrész szívatott meg.

Valamelyik nap kiszerelés áldozatává válik...(DIY valahol megvan) ha kell link valakinek be is linkelem....
THX!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. szeptember 16. szerda, 20:27


ute107 írta:
Váltogattam, majd újra a "régi" lett és jól ment. Hazavittem, majd ma kiolvastattam a hibákat és kijött valami hasonló, hogy feltöltõnyomás mágnesszelep....pontosan sajnos nem jegyzetem meg.
A hiba törölve lett. A kocsi jó--->ennek örülök, annak nem, hogy mi van ha ez elõzés közbe következik be? Mert akkor lehet mos nem írom e sorokat...

Valaki infót tud adni errõl?


Minden bizonnyal a turbó geometria állítását szabályzó vákumszeleped rakoncátlankodott, valószínûleg beragadhatott mert elkoszolódott, és így a geometriaállítás nem mûködött, vagyis alap helyzetre állt be, és ekkor nincs meg a megfelelõ feltöltésed alacsony fordulaton, csak olyan 3500 környékén amikor amúgy is alaphelyzetbe állna. Az alábbi képen az 1-es elem:
http://bmwfans.info/parts/cata...o_charger/
Ha ezután is elõfordul, akkor cseréld ki az EGR vákumszelepével, mert ugyanolyan mindkettõ. Ha szerencséd van, akkor csak egyszeri hiba volt... A hibatároló mit írt a gyakoriságáról?
Meg is lehet tisztítani a membránját, meg a belsõ szûrõt meg a tengelyét is, de ahhoz szét kell szedni. A neten találni errõl DIY-t ha belevágnál ebbe.

soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. szeptember 16. szerda, 19:59


Hello Ute 107!Probaltatok nekem segiteni,hasonlo volt a problemam,nem tudom emlekszel-e meg?Csereltem jo par dolgot,mire rajottunk,hogy mi a gond.A szivosor alatt van jo par vakumcso,az osszes szar volt,par ezer forintbol kicsereltuk es hibatlan a gep.Hibanak ugyanazt irta mint neked es a jelenseg is hasonlo volt.Torles utan mukodott egy darabig aztan megint nem ment!Talan tudtam segiteni.Nem vagyok irastudatlan,csak nem magyar billentyus alaptopom!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. szeptember 16. szerda, 18:46


Csum írta:
hancurozo írta:
szigiimi írta:
boriszpapa írta: Szia!
Köszi a gyors reagálást!
Mondjuk fogalmam nincs , hogy ezt a kulcsot hogyan kell szétszedni.
Igazából én azt hittem, hogy ebben valami akkumulátor van és miközben megyek vele akkor töltõdik. Megnézem tüzetesebben, de nem hiszem, hogy boldogulok vele.
Azért köszi!
Szia

Én is ugy tudom, hogy nincs benne elem. Menet közben töltõdik az akksija.
szia. ez tévhit. szedtem szét kulcsot /igaz fûrészlap kell hozzá mert egybe van öntve/ 1 nagyméretû, hosszú élettartamú elem van benne.


fûrészlap nélkül van valami megoldás a szétszedésére?
nincs mert a két oldalt egybeforrasztják /sajna képet nem készítettem/

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. szeptember 16. szerda, 18:34


hancurozo írta:
szigiimi írta:
boriszpapa írta: Szia!
Köszi a gyors reagálást!
Mondjuk fogalmam nincs , hogy ezt a kulcsot hogyan kell szétszedni.
Igazából én azt hittem, hogy ebben valami akkumulátor van és miközben megyek vele akkor töltõdik. Megnézem tüzetesebben, de nem hiszem, hogy boldogulok vele.
Azért köszi!
Szia

Én is ugy tudom, hogy nincs benne elem. Menet közben töltõdik az akksija.
szia. ez tévhit. szedtem szét kulcsot /igaz fûrészlap kell hozzá mert egybe van öntve/ 1 nagyméretû, hosszú élettartamú elem van benne.


fûrészlap nélkül van valami megoldás a szétszedésére?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. szeptember 16. szerda, 16:25


Hali!

Tegnap elõtt egy kicsit gurult a gyógyszer....hidegebb idõ, 25-35 km nagy tempóval végig....(5 seb. padló)
A kocsi lassul, 200-ról 120-ra annak ellenér, hogy nyomtam, pumpáltam, rugdostam a gázpedált...
Megálltam vele, nem állítottam le, elindultam 3-ig felkapcsoltam, ment a kocsi, de a nyomatéka a 0-hoz közel volt. (pl. 3 seb.fok. 3500-nál kb. 60km/h)

Váltogattam, majd újra a "régi" lett és jól ment. Hazavittem, majd ma kiolvastattam a hibákat és kijött valami hasonló, hogy feltöltõnyomás mágnesszelep....pontosan sajnos nem jegyzetem meg.
A hiba törölve lett. A kocsi jó--->ennek örülök, annak nem, hogy mi van ha ez elõzés közbe következik be? Mert akkor lehet mos nem írom e sorokat...

Valaki infót tud adni errõl?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. július 12. vasárnap, 10:34


boriszpapa írta: Régebben csak az egyik kulcs nem zárt azt nem is használtam. Most krepált be a második. Most mindkét kulcs nyit / a nem használt "töltetlen" is/
csak nem zár. Az ablakot sem húzza fel. Megnézem a biztosítékokat, bár mivel-ahogy írtam is- a hiba az egyik kulcsnál nem új keletû kevés az esély, hogy a hiba a biztosítékoknál van.
Azért köszi mindenkinek.
ha a kulcs nyit de nem zár akkor nem elem probléma. /a kulcsot nem nehéz szétszedni. vékony lombfûrészel körbevágod, ha szétjött akkor csak az elem forrasztását kell szétszedni csere és összeragasztás/ és nem akkumulátor nem töltõdik.

státusz boriszpapa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 21:51


Régebben csak az egyik kulcs nem zárt azt nem is használtam. Most krepált be a második. Most mindkét kulcs nyit / a nem használt "töltetlen" is/
csak nem zár. Az ablakot sem húzza fel. Megnézem a biztosítékokat, bár mivel-ahogy írtam is- a hiba az egyik kulcsnál nem új keletû kevés az esély, hogy a hiba a biztosítékoknál van.
Azért köszi mindenkinek.