John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2019. május 27. hétfő, 22:55


Ennyit a Hella kiegyenlítőtartályról,13-hónap után eltűnt a pálcika az úszó benne van de nem tudom a pálcika végett bontható-e?

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2018. április 28. szombat, 00:42


John írta: Sziasztok,gyors kérdés. Kiegyenlítőt veszek (cserélem is) csak annyi hogy ki is van szedve maga a tartály de az alsó részét fogják valami műanyag körmök a hűtőhöz,azt hogy tudom ki pattintani hogy ne törjön semmi?

(Hellát vettem az jó? A régi alul az ó-gyűrűnél szivárog,remélem nem hengerfejes és nem nyomja szét az új tartályom,remélem csak azért termelődött sok levegő mert ahol ereszt ott állítólag szív is levegőt na majd holnap kiderül...)



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2018. április 27. péntek, 10:30


Sziasztok,gyors kérdés. Kiegyenlítőt veszek (cserélem is) csak annyi hogy ki is van szedve maga a tartály de az alsó részét fogják valami műanyag körmök a hűtőhöz,azt hogy tudom ki pattintani hogy ne törjön semmi?

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0sd
Évjárat: 2008

státusz Horvathcsaba

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. december 27. szerda, 19:44


Horvathcsaba írta:
gueszka írta:
Horvathcsaba írta: Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv


Majd valami szaki megírja, hogy mi a tuti, de szerintem EGR hűtő-nél fogyhat víz, azt nem tudom hogy a rövid távokhoz köze mi köze lehet...
Amúgy meg ha a hűtőfolyadék a motorra kerül, vagy valami forróra akkor egyből el is párolog, szóval nem mindig van nyoma a fogyásnak... fehér füstöt ereget az autó?



Nem, én nem látom hogy fehéret füstölne, néztem azt is már.
Sajnos még nem jöttem rá hova fogy el a viz.



Sziasztok!
A korábban említett hütö cseréje orvosolta a hibánt.
Csere óta jó, nincs vízfogyás.
Üdv.: Csaba


autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0sd
Évjárat: 2008

státusz Horvathcsaba

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. október 29. vasárnap, 21:15


gueszka írta:
Horvathcsaba írta: Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv


Majd valami szaki megírja, hogy mi a tuti, de szerintem EGR hűtő-nél fogyhat víz, azt nem tudom hogy a rövid távokhoz köze mi köze lehet...
Amúgy meg ha a hűtőfolyadék a motorra kerül, vagy valami forróra akkor egyből el is párolog, szóval nem mindig van nyoma a fogyásnak... fehér füstöt ereget az autó?



Nem, én nem látom hogy fehéret füstölne, néztem azt is már.
Sajnos még nem jöttem rá hova fogy el a viz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. október 26. csütörtök, 21:06


Horvathcsaba írta: Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv


Majd valami szaki megírja, hogy mi a tuti, de szerintem EGR hűtő-nél fogyhat víz, azt nem tudom hogy a rövid távokhoz köze mi köze lehet...
Amúgy meg ha a hűtőfolyadék a motorra kerül, vagy valami forróra akkor egyből el is párolog, szóval nem mindig van nyoma a fogyásnak... fehér füstöt ereget az autó?

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 3.0sd
Évjárat: 2008

státusz Horvathcsaba

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. október 24. kedd, 21:13


Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz karambit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. június 04. vasárnap, 19:54


Hello fanok! Van egy kis gondom e36 318i touring. Szep lassan eltunik a hutoviz a kiegyenlito tartalybol. A gumicsovek bekemenyednek nagyon (szinte majd el durran) es tele van a rendszer levegovel. Hiaba legtelenitem. Az olajba nem megy a hutoviz. Nem habos es az olajszint nem emelkedik. A kipufogon nem jon a goz. Szoval nem tudom hogy mi van. Hengerfejes lenne? Elozmenyek. Eltort a futocsonk ami a hegerfejbe megy hatul a motor mogott ( muanyag ) cserelve lett gumicsovel egyutt. Aztan kilukadt a huto. Kapott ujjat. Azota erzem kemenyebbnek a gumicsoveket. A hab a tortan hogy mar par honapja hol megy a vizhofok mero oram hol nem, de inkabb nem szokott mukodni, de amikor megy akkor a mutato kozepen van mindig. A motor beinditasnal hidegen egy kicsit egyenetlenul jar, olyan mintha a szivato nem mukodne rendesen, de aztan teszi a dolgat. Velemeny ?


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 31. péntek, 20:46


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...

Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyári

Igérem amint valaki megválaszolja nekem offolom a témát! Kipróbáltam hogy reggel hidegen 9 fokos mocinál beindítom és a felső csövet levettem,létezik hogy csak épphogy kering a víz? (Termosztátot visszaépítettem már nem kiherélt..Vízpumpát megnéztem fémlapátos és elvileg ok)Nem kéne ömlenie mint egy tűzoltó csapnak? --> https://www.youtube.com/watch?v=CwW5IlME28k



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 13:13


John írta:
YELLOW írta:
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...

Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyári



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 13:10


YELLOW írta:
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 13:03


John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 12:49


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?

Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?


létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a víz

76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 11:22


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?

Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?


létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.
Megszagiztam a tartályt nincs kipuf szaga és tiszta a víz



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 30. csütörtök, 11:20


John írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál


inkább emelkedőre állj fel, pl garázslejáró, csak az orra legyen felfelé.
de ki kéne jönni belőle.
nekem hosszasan légtelenedett le, de sosem akart felforrni a víz. célszerű üzem meleg motornál, és a fűtést ráadni maxon, középső tekerő piros állás. mert képes ott is megszorulni a levegő.
Köszönöm,nekem digtes de nem dupla azon hanyasra tegyem? Viszont haver szerint sapkát kell cserélni mert ott sose engedte el a nyomást amikor forrt az csinálhat ilyen tünetet?

Jajj a fenti tejerœre gondoltál az pirosban an igen de túlnyomás nem tűnik el ha rossz a sapja ha nem mert sapka nélkűl is nyom levegőt valami nem kerek....

Fenti tekerő elìrtam,igen pirosban.Tuti nem hengerfej? Semmi jele sincs neki csak a túlnyomás amit mondtál venti kettes fokozat nekem miért csak lassan forog kivéve aktiválásnál?

Hiába légtelenítem termelődik a levegő,létezik ilyen hengerfejhiba hogy semmi más jele nincs se olaj a vízben és fordítva?


létezhet, hogy csak a kipuff gáz kerül a vízbe. ott van elérve a tömítés.