autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1996

státusz czuthy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. augusztus 06. hétfő, 18:24


Sziasztok. Tudnátok segíteni a képeken látható hátsó dob árának belövésében? Ezzel vettem a kocsit, de nekem nincs rá szükségem, ezért megválnék tőle. A dob jó állapotú, nem lyukas sehol.
Köszi!
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...pufog_.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...175813.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/vie...175822.jpg

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz fandrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. június 28. kedd, 16:35


Sziasztok!

Tudtok segíteni, hogy melyik utángyártott márkákat érdemes megvenni? Sajnos nem vagyok képben, az árkülönbségek viszont nagyon nagyok.
Faceliftes E46 320i-hez kellene hátsó dob, realoem szerint 18107504171 a cikkszám.
Az árak 58e..226e között szórnak, a márkák: pl. WALKER, ERNST, VEGAZ, BOSAL, EBERSPÄCHER, a teteje a gyári.
Gyári közeli hangot szeretnék, és nem szeretnék belenyúlni valami szarba.

Előre köszönök bármi iránymutatást.

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. május 31. kedd, 19:25


b_imi írta:
davech írta: Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w


Szép lett, bár majd kicsit összekeni a hátulját korommal.
A régi dob előtt az a flexicső nagyon brutál. Igazi szakmunka


Annyira azért nem mozdony hogy összekarmolja a seggét.
Jah, mi is nagyot néztünk hogy vajon a jóskagyerek mit is akart azzal a rezgéscsillapítóval.



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 9% (50 pont) | Hozzászólások: 527

Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 22:29


davech írta: Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w


Szép lett, bár majd kicsit összekeni a hátulját korommal.
A régi dob előtt az a flexicső nagyon brutál. Igazi szakmunka

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2016. május 30. hétfő, 20:53


Üdv Márkatársak!

Nemrég felkerült az új hátsó dob a kocsira. Mindenképp szolid kinézetűt és halk dobot kerestem. A gyárihoz képest mélyebb, intenzívebb gyorsításnál egy kicsit erősebb a hangja, de cseppet sem zavaró. Így már kinéz valahogy a gép!

Video: https://www.youtube.com/watch?v=kYKn5cwo-_w

csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 27. szerda, 17:31


hil írta:
csavargo írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

Szia!
Én ebben nem lennék biztos, mert ha le is veszed az akksi sarukat, ott több áramkör is testen marad és esetleg történhet valami. Szakemberek valami áthidalót szoktak az akksira tenni, de nem tudom mi az. Mivel nem vagyok ebben tuti, helyedben jobban körbejárnám az ügyet.



Autószerelő vagyok,azért írtam az akksi őrt! De még soha nem sütöttem ki vezérlőegységet ha nem volt rajta saru EGYIK SEM tehát testet is le kell venni. A hegesztő testjét úgyis a kipuffra teszi.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (277 pont) | Hozzászólások: 2944

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 16:36


csavargo írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

Szia!
Én ebben nem lennék biztos, mert ha le is veszed az akksi sarukat, ott több áramkör is testen marad és esetleg történhet valami. Szakemberek valami áthidalót szoktak az akksira tenni, de nem tudom mi az. Mivel nem vagyok ebben tuti, helyedben jobban körbejárnám az ügyet.




csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2016. január 26. kedd, 08:12


gyurigyuri írta: Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY


Szia az akksisaru le elèg. Amúgy lètezik akksi őr is de vedd le a sarukat ès jo lessz

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2016. január 18. hétfő, 08:54


Üdv!

Sajnos a közép és hátsó dob közötti csőszakaszom a lapításnál berepedt és eltört.
Holnap viszem hegesztős kollégához, elvállalta, kijavítja.
Nyilván le veszi, de azt mondta a helyén kell össze heftelni hogy a geometriája ne torzuljon.
A kérdésem az lenne, hogy : Mit kell tenni, hogy a CO hegesztés árama nehogy kiüsse a számítógépet, külömböző modulokat????
Gondolom az akksi sarukat le kell venni, de azon kívül kell e még valami óvintézkedés???

Köszi előre is: GYGY

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 08:46


Sziasztok!
Csak érdekesség kedvéért kérdezem tőletek: E46 320D touring (136le) Ha rádió, vagy egyéb zaj nincs a kocsiban, erőteljes gyorsításkor ti is halljátok a hátulról kilépő kipufogó gáz hangját? Nem ratyatya, nem kultúrálatlan hang, csak egy olyan turbo nyomással egy időben megnövő fújó hang. Semmi gondom nincs belőle, csak kérdezem.
Köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (722 pont) | Hozzászólások: 3536

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 16:07


flenfer írta: Év elején lett cserélve a rezgőcső, semmi baja nem volt, csak kb. 1 hónapja jött meg a hangja. Ha megfogom a csövet, nem ciripel. Az összetétel után az is egy katalizátor?


Igen, utána is az van.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 14:41


Tano írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy alapjáraton idegesítő ciripelő hang jön elő a kipufogó első részéből. Már szétszedtem az összetételnél a részecskeszűrő elött, megtakarítottam, összeraktam, de ugyanolyan hangja van. Esetleg a katalizátorral lehet valami?


Nézd meg a rezgéscsillapítót az első katalizátor után, el szokott törni egy idő után.
A tiedben nincsen részecskeszűrő, csak katalizátor
A katalizátor is zöröghet ha töredezett belül a kerámia.


Év elején lett cserélve a rezgőcső, semmi baja nem volt, csak kb. 1 hónapja jött meg a hangja. Ha megfogom a csövet, nem ciripel. Az összetétel után az is egy katalizátor?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (722 pont) | Hozzászólások: 3536

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 09:43


flenfer írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy alapjáraton idegesítő ciripelő hang jön elő a kipufogó első részéből. Már szétszedtem az összetételnél a részecskeszűrő elött, megtakarítottam, összeraktam, de ugyanolyan hangja van. Esetleg a katalizátorral lehet valami?


Nézd meg a rezgéscsillapítót az első katalizátor után, el szokott törni egy idő után.
A tiedben nincsen részecskeszűrő, csak katalizátor
A katalizátor is zöröghet ha töredezett belül a kerámia.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 08:33


Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy alapjáraton idegesítő ciripelő hang jön elő a kipufogó első részéből. Már szétszedtem az összetételnél a részecskeszűrő elött, megtakarítottam, összeraktam, de ugyanolyan hangja van. Esetleg a katalizátorral lehet valami?

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 11:26


YELLOW írta:
gfeco írta: Sziasztok

Szeretném lecserélni a kocsin a hátsó dobot.Még az van rajta amivel vettem.Egy univerzális sportdob.Igazából egyre jobban zavar a hang, pont 100 és 140 között a leghangosabb.150 felett eltűnik, de miel csak 16i nem igzán szeretem 150 felett hajtani.
Gondoltam egy gyári hátsó,dobra, de azzal meg az a bajom hogy csúnya a vége.
Nekem halk de szép kéne.
Simán vegyek egy dobot és hegesztessek rá egy véget?Vagy vannak nagyon halk sport dobok?
Valakinek esetleg valami jo tapasztalat?

Esetleg ami még elmenne egy dupla végű gyári dob ami a 6 hengeresekre való, csak nem tudom fel lehet e tenni az enyémre?


simán lehet véget is rakatni rá. de ahogy mondod vannak halk sportdobok is.
6 hengeresnél anniy a lényeg, hogy a bemenője 2 ágú, tehát ott össze kell hozni egyre. azt hiszem a dob mérete ugyanakkora.


Bocs ha hülye a kérdés.
Egy 6 hengeres hátsódobja nem fojtaná le az amugy is kevés lóerőmet?
Csak arra gondolok hogy több lehet benne az anyag és nagyobb hangot kell letompítania,igy lassabb talán benne a gázáramlás, vagy nehezebben nyomja ki rajta a 4henger.
M52-motoroknak még 1 ágú a bemenő, szinte csak be kell rakni, még felfogatásban is stimmel.