státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 23. péntek, 16:14


jons írta:
YELLOW írta: egy másik fórumon bogár ültetődött a fülemben.


Rosszul ültetődött...
mivel az égés során víz is keletkezik, így nyilván amíg le nem hűl a kipufi rendszerben lévő vízgőz addig gőzölögni fog.



Kétség kívül egyetértek azzal a tartalommal amit Jons kollega írt, de engedd meg hogy most az egyszer ne értsek egyet azzal, hogy válaszoltál erre a hülyeségre.
Nem akartam belemenni ebbe a témába és ezért is linkeltem be ami lent látható.

Az a véleményem és most attól függetlenül hogy piszkálnám akár Yellow-t, hogy ez volt az a kiinduló komment (amit Yellow olvasott valahol máshol), amire egyáltalán nem kell válaszolni és nem Yellow miatt! Az ilyen kommenteknél egyszerűen kussolunk, nem kérdezünk vissza, nem akarjuk tudni miért nem válaszolnak és elfelejtjük a témát rögtön azután ahogy az első bejegyzés megjelent. Itt nincs más megoldás csak a csend. Mert ha nem így csináljuk felkapja az egészet a szél és messzire megyünk vele....
Szerintem Yellow-nak is az a legjobb ha úgy csinál, mintha nem is olvasta volna el azt amire hivatkozott.

Ekkora baromságot az ezotv-ben látni....








Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. december 23. péntek, 16:19

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 23. péntek, 16:05


YELLOW írta: egy másik fórumon bogár ültetődött a fülemben.


Rosszul ültetődött...
mivel az égés során víz is keletkezik, így nyilván amíg le nem hűl a kipufi rendszerben lévő vízgőz addig gőzölögni fog.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 23. péntek, 15:47


YELLOW írta: egy másik fórumon bogár ültetődött a fülemben.
ott valaki azt írta, ha leállítás után gőzölög a kipufogó, akkor az azt jelenti, hogy hengerfejes a motor.
hát nekem leállítás után még jön valami a kipufból, viszont nem hiszem, hogy hengerfejes lenne. hisz semmi jelét nem tapasztalom annak. a víz nem fogy belőle.
másnak is szokott (főleg benzinesek) leállítás után füst/gőz, vagy mit tudom én jönni? így hidegben jobban látni.


Ők tudják:


YouTube videó





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 23. péntek, 16:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 23. péntek, 15:39


egy másik fórumon bogár ültetődött a fülemben.
ott valaki azt írta, ha leállítás után gőzölög a kipufogó, akkor az azt jelenti, hogy hengerfejes a motor.
hát nekem leállítás után még jön valami a kipufból, viszont nem hiszem, hogy hengerfejes lenne. hisz semmi jelét nem tapasztalom annak. a víz nem fogy belőle.
másnak is szokott (főleg benzinesek) leállítás után füst/gőz, vagy mit tudom én jönni? így hidegben jobban látni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 12. hétfő, 07:09


Real írta:
YELLOW írta:
Hát szerintem hallgass Ati ajánlatára! ha seggnyalás, ha nem Tőle nem fogsz zsákbamacskát kapni, és árban is eddig mindig jobban jártam, mint máshol.


Tudom, eddig féket rendeltem tőle (ATE Powerdisc tárcsák, és betétek), és nagyon korrekt volt árban. Eddig 4e km után még rendesen szuperálnak.

A kétoldali kipufogókivezetéssel most kicsit lelomboztatok. Mivel megyek a katalizátor miatt kipufogóshoz, gondoltam kérek majd ajánlatot tőlük arra is, de ezek szerint nem adnak rá műbizonylatot...


nekem egy oldalon van két lik. az volt a furcsa, hogy az egyiket be sem dugta, mikor a "zöldkártyát" csinálták neki, pedig korábban megtették. ott is mondta, hogy a másik oldalon nem lehet. vagy a másik oldalra egy vak likat csinálsz, ami csak ott van, de nincs szerepe, abba elvileg nem köthet bele. a másik amit nem értek, hogy ha M3-on vagy M5-ön lehet mindkét szélén, akkor simán miért nem? ugye mindig a tanknyílással ellentétes oldalon van, hogy az esetlegesen kifolyó nafta a forró kipun (ha odafolyna) be ne lobbanjon. én ha alakítani fogok, akkor középre beviszem a kivezetést vagy nem.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 22:28


Real írta:
YELLOW írta:
Hát szerintem hallgass Ati ajánlatára! ha seggnyalás, ha nem Tőle nem fogsz zsákbamacskát kapni, és árban is eddig mindig jobban jártam, mint máshol.


Tudom, eddig féket rendeltem tőle (ATE Powerdisc tárcsák, és betétek), és nagyon korrekt volt árban. Eddig 4e km után még rendesen szuperálnak.

A kétoldali kipufogókivezetéssel most kicsit lelomboztatok. Mivel megyek a katalizátor miatt kipufogóshoz, gondoltam kérek majd ajánlatot tőlük arra is, de ezek szerint nem adnak rá műbizonylatot...


És ez baj? Amúgy van olyan ahol adnak,gyári kipufogó és a neve eisenmann. 300.000Ft-tól vannak és kapsz műbizonylatot

Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 22:26


YELLOW írta:
Hát szerintem hallgass Ati ajánlatára! ha seggnyalás, ha nem Tőle nem fogsz zsákbamacskát kapni, és árban is eddig mindig jobban jártam, mint máshol.


Tudom, eddig féket rendeltem tőle (ATE Powerdisc tárcsák, és betétek), és nagyon korrekt volt árban. Eddig 4e km után még rendesen szuperálnak.

A kétoldali kipufogókivezetéssel most kicsit lelomboztatok. Mivel megyek a katalizátor miatt kipufogóshoz, gondoltam kérek majd ajánlatot tőlük arra is, de ezek szerint nem adnak rá műbizonylatot...


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 21:42


Yellow: Nem az együttes Ezen,de jót röhögtem Robinson: Írtam P.ü-t is

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 21:40


Robinson írta:
Bero írta: Viszont ki szeretném vezetni a másik oldalra is! Az már kicsit bonyolultabb Dinamitnál is megcsinálnák,de nem adnak hozzá papírt... Nem is értem! Ötlet?


Szerintem ne vezettesd ki a másik oldalra, nagyon gyökér dolog!
Nincs az a kipus, aki műbizonylatot fog rá adni, így az műszakin mindigis fizetős lesz. Nameg 1.6-on...



ezt nem hagyhatom szó nélkül , de a dízelen is vicces, főleg, hogy ott hangban sem sokat jelent. igazából ezeknek V motoroknál (nem az együttes) van értelme. én előre fogom kivezetni 8 csőbe, mint valami rakettavető

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 21:38


Robinson írta:
Bero írta: Viszont ki szeretném vezetni a másik oldalra is! Az már kicsit bonyolultabb Dinamitnál is megcsinálnák,de nem adnak hozzá papírt... Nem is értem! Ötlet?


Szerintem ne vezettesd ki a másik oldalra, nagyon gyökér dolog!
Nincs az a kipus, aki műbizonylatot fog rá adni, így az műszakin mindigis fizetős lesz. Nameg 1.6-on...



Ez csúnya volt Az a jó,hogy mióta megvettem az autót az volt az első dolgom hogy leszedtem az 1.6 szuper teljesítményű jelet Akkor ez a kivezetős dolog tuti nem lesz műbizonylatos.. Ám mind1,most volt műszakim 2 évig nyugi van,utána meg majd ráérek fizetni

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 21:26


Bero írta: Viszont ki szeretném vezetni a másik oldalra is! Az már kicsit bonyolultabb Dinamitnál is megcsinálnák,de nem adnak hozzá papírt... Nem is értem! Ötlet?


Szerintem ne vezettesd ki a másik oldalra, nagyon gyökér dolog!
Nincs az a kipus, aki műbizonylatot fog rá adni, így az műszakin mindigis fizetős lesz. Nameg 1.6-on...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 21:08


Real írta: Köszi a tippeket, azt hiszem, hogy a seprűnyeles megoldást kihagyom. Meglátogatom majd a Karkuskipufogó-t valamint a Dinamit-ot.

Más kérdésem lenne, lambdaszonda ügyben, de nem akartam külön topikot nyitni neki.

Az én autómban 4 db van, 1-1-et ír ki hibásnak elöl-hátul (gondolom ezek hibája okozhatta a katalizátor halálát is, vagy fordítva), de ha találok jó áron, akkor mind a 4-et cserélném. Mindenképpen Bosch-t szeretnék.

Azt nem értem, hogy a Schmiedmann oldalán az elsők 29, a hátsók 33 ezer körül vannak, de amerikai oldalakon ugyanaz 80 dollár és 92 dollár...

A Unixauto-n meg 50 és 60ezer között vannak... Azt is mondták nekem, hogy univerzális Bosch-t kell venni, és a csatlakozókat átforrasztani. Ebben ha valaki tudna segíteni, hogy hol keressem...

Ti hol vesztek alkatrészeket? Utálok 3x annyit kiadni egy dologért (főleg ha a szervizre bízom a cserét), ami máshol a töredéke. M_attilának már írtam, más valakit tudtok?

Köszi a segítséget előre is.


Hát szerintem hallgass Ati ajánlatára! ha seggnyalás, ha nem Tőle nem fogsz zsákbamacskát kapni, és árban is eddig mindig jobban jártam, mint máshol.

Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 21:04


Köszi a tippeket, azt hiszem, hogy a seprűnyeles megoldást kihagyom. Meglátogatom majd a Karkuskipufogó-t valamint a Dinamit-ot.

Más kérdésem lenne, lambdaszonda ügyben, de nem akartam külön topikot nyitni neki.

Az én autómban 4 db van, 1-1-et ír ki hibásnak elöl-hátul (gondolom ezek hibája okozhatta a katalizátor halálát is, vagy fordítva), de ha találok jó áron, akkor mind a 4-et cserélném. Mindenképpen Bosch-t szeretnék.

Azt nem értem, hogy a Schmiedmann oldalán az elsők 29, a hátsók 33 ezer körül vannak, de amerikai oldalakon ugyanaz 80 dollár és 92 dollár...

A Unixauto-n meg 50 és 60ezer között vannak... Azt is mondták nekem, hogy univerzális Bosch-t kell venni, és a csatlakozókat átforrasztani. Ebben ha valaki tudna segíteni, hogy hol keressem...

Ti hol vesztek alkatrészeket? Utálok 3x annyit kiadni egy dologért (főleg ha a szervizre bízom a cserét), ami máshol a töredéke. M_attilának már írtam, más valakit tudtok?

Köszi a segítséget előre is.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. december 10. szombat, 21:56


YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Van egy jó ismerősöm aki szinte ingyen megcsinálná nekem a kipufogórendszert. Ezen belül is ami érdekel az a hátsó dob. Most a gyári van benne csak díszvéggel. Véleményetek érdekelne,hogy a megváltozott hang mennyire idegesítő hosszú távon? Csak,mert most nagyon halk a rendszer. Viszont szeretném,ha egy kicsit mélyebb lenne a hangzás. Tüv engedélyeset kell venni,vagy elég ha megcsinálom ennél az ismerősömnél? Gondolok itt majd rendőri intézkedéskor vagy műszakinál mi a helyzet?! Köszi!


igazából műszakin eddig nézték. azt tudom műszakisoktól, hogy legyen adattáblája, ha kis maszek cégek gyártják. ilyenkor egy H szám (H+sorozatszám) kerül beütésre. hivatalosan papíron, ezek hangban nem haladhatják meg a törvényben előírt határértéket. most pontosan nem tudom, de 75 vagy 85dB. nekem pl kipufogó klinikás dob van fent. amúgy ha egy gyári dobra egy nagyobb méretű vég van felhegesztve, az is tud duruzsolni. szerintem dobot nem érdemes csináltatni, hanem megvenni készen (pl. Paragi). itt felénk van egy cég, aki úgy csinál, ahogy óhajtod, fel is szerelik, komplett rendszereket, kb 6 óra alatt meg van minden. szóval én azt mondom ismerőssel max annyit érdemes spórolni, hogy felszerelesé, hegesztés/illesztés összege kevesebbe fog kerülni, esetleg csöveket ha olcsóbban tud cserélni. egy másik ha csövezel, akkor 50-es cső szól a legszebben, mert a köztes csövezés is sokat számít. azért ez sem egyszerű szakma ám.


Viszont ki szeretném vezetni a másik oldalra is! Az már kicsit bonyolultabb Dinamitnál is megcsinálnák,de nem adnak hozzá papírt... Nem is értem! Ötlet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. december 10. szombat, 21:36


Bero írta: Hali! Van egy jó ismerősöm aki szinte ingyen megcsinálná nekem a kipufogórendszert. Ezen belül is ami érdekel az a hátsó dob. Most a gyári van benne csak díszvéggel. Véleményetek érdekelne,hogy a megváltozott hang mennyire idegesítő hosszú távon? Csak,mert most nagyon halk a rendszer. Viszont szeretném,ha egy kicsit mélyebb lenne a hangzás. Tüv engedélyeset kell venni,vagy elég ha megcsinálom ennél az ismerősömnél? Gondolok itt majd rendőri intézkedéskor vagy műszakinál mi a helyzet?! Köszi!


igazából műszakin eddig nézték. azt tudom műszakisoktól, hogy legyen adattáblája, ha kis maszek cégek gyártják. ilyenkor egy H szám (H+sorozatszám) kerül beütésre. hivatalosan papíron, ezek hangban nem haladhatják meg a törvényben előírt határértéket. most pontosan nem tudom, de 75 vagy 85dB. nekem pl kipufogó klinikás dob van fent. amúgy ha egy gyári dobra egy nagyobb méretű vég van felhegesztve, az is tud duruzsolni. szerintem dobot nem érdemes csináltatni, hanem megvenni készen (pl. Paragi). itt felénk van egy cég, aki úgy csinál, ahogy óhajtod, fel is szerelik, komplett rendszereket, kb 6 óra alatt meg van minden. szóval én azt mondom ismerőssel max annyit érdemes spórolni, hogy felszerelesé, hegesztés/illesztés összege kevesebbe fog kerülni, esetleg csöveket ha olcsóbban tud cserélni. egy másik ha csövezel, akkor 50-es cső szól a legszebben, mert a köztes csövezés is sokat számít. azért ez sem egyszerű szakma ám.