Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:13


YELLOW írta: az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.


én nem azért rakattam a sportpufót,mert azt írták róla hogy ennyit és ennyit hoz..hanem azért mert a gyári kezdte megadni magát és muszáj volt cserélni és ez nem sokba különbözik a gyáritól..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 11:03


vsop14 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



te miről beszél jóember?
há nekem nincs gyorsító patronom, sőt nem is lesz, mert pont azt ugattam, hogy baromság. szóval ősszekeversz valakivel. csak a lőfegyver huzagolásnál kezdtem el gondolkodni a dolgon, de ahhoz kisebb átmérő kell, hogy tudja gyorsítani a kiáramló gázt.
az én autóm az erős jóindulattól megy jobban!!!

ne kezdjük újra
amúgy mit hackeltél a szűrődön, hogy olyan hangja lett? (valamit mondtál régebben, h módosítottál rajta vmit)


a dolog úgy kezdődött, hogy amikor szűrőt cseréltem utána mentem egy kört, és a nagy műanyag izét (amin a BMW jel van), ami bevezeti a levegőt a légszűrőházbanem raktam vissza, és akkor hallottam olyan 2500-tól, hogy hatalmas szívóhangja van. majd visszaraktam és megszűnt a hang. ezután 1 évvel mentem hűtővizet cseréltetni és akkor úgy mentem oda, hogy már otthon levettem. ismét jó hang. ekkor kezdtem agyalgatni.
végül úgy oldottam meg, hogy a BMW jeles műanyag bent van (mégis csak esztétikusabb) és ez a műanyag és a szűrőház között van egy gumi harmónika szerű cucc, nah azt kivettem onnan. így azért tud beárímolni a kinti levegő is illetve szív a motortérből is egy keveset. a hang megvan, bizonyos tartományban dettó hathengeres a hangja.

a képen még bent van a gumiharmónika



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 10:41


YELLOW írta:
hil írta:
Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



te miről beszél jóember?
há nekem nincs gyorsító patronom, sőt nem is lesz, mert pont azt ugattam, hogy baromság. szóval ősszekeversz valakivel. csak a lőfegyver huzagolásnál kezdtem el gondolkodni a dolgon, de ahhoz kisebb átmérő kell, hogy tudja gyorsítani a kiáramló gázt.
az én autóm az erős jóindulattól megy jobban!!!

ne kezdjük újra
amúgy mit hackeltél a szűrődön, hogy olyan hangja lett? (valamit mondtál régebben, h módosítottál rajta vmit)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 10:05


az a baj ezekkel, hogy igérnek 10-20% +LE-t. ezt odarják a kipuff-hoz, patronhoz, dircsiszürcsihez...stb. csak épp senki nem olvassa el a lényeget, hogy ez a + % akkor lesz meg, ha a felsoroltak, mind le vannak cserélve, szóvak nem termékenként adódnak össze és a végén nem lesz (összeségében, a kiinduláshoz képest) +30% teljesítmény növekedés.
nekem a gyári szűrő van benne, de a hangja olyan, mintha dircsiszürcsi lenne rajta. és az elején nagyon jónak éreztem, pedig csak a hang miatt.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 09:52


YELLOW írta:

te miről beszél jóember?
há nekem nincs gyorsító patronom, sőt nem is lesz, mert pont azt ugattam, hogy baromság. szóval ősszekeversz valakivel. csak a lőfegyver huzagolásnál kezdtem el gondolkodni a dolgon, de ahhoz kisebb átmérő kell, hogy tudja gyorsítani a kiáramló gázt.
az én autóm az erős jóindulattól megy jobban!!!


Igen, ezt a gázgyorsítós átveréses dolgot korábban nagyon kibeszéltük, a Te neved nem konkréten emiatt lett felhozva, bocs.
A többiben egyet értünk!!!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 09:49


Qucsy írta:
hil írta:
Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



Yellow autója nem érdekel csak tudod nekem bár beteg volt a pufóm és ezért kellett cserélnem...neked is Kellemes Ünnepeket..

Nekem is cserélni kellett kipufft Vectrán. Bele rakattam középdobnak először gázgyorsítót, nem lett jó, majd két másik középdobot (egyedi gyártás volt), végül a széria Walker lett az utolsó és maradós megoldás. Nem számoltam ki, hogy hány tíz-ezer plusz költséget jelentett ez a kitérő. Amit érzel, az nagyon csalóka, mert máshogy szól az autód és emiatt érzed, hogy jobb lett, de valójában nem. Próbaképpen dugaszold be a füledet és próbáld úgy, ez a legegyszerűbb megoldás. A gázgyorsító csak igen kis fordulat tartományban tud jó lenni, ez tény és nem vita kérdés. Nem hittem, de a Műegyetemen történtek a mérések a szuper gázgyorsítómon. Ennek pedig hinnem kellett (meg éreztem is). Szemfényvesztés, átverés az egész.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 09:44


hil írta:
Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



te miről beszél jóember?
há nekem nincs gyorsító patronom, sőt nem is lesz, mert pont azt ugattam, hogy baromság. szóval ősszekeversz valakivel. csak a lőfegyver huzagolásnál kezdtem el gondolkodni a dolgon, de ahhoz kisebb átmérő kell, hogy tudja gyorsítani a kiáramló gázt.
az én autóm az erős jóindulattól megy jobban!!!


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 09:29


hil írta:
Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



Yellow autója nem érdekel csak tudod nekem bár beteg volt a pufóm és ezért kellett cserélnem...neked is Kellemes Ünnepeket..

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 09:26


Qucsy írta:

én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..


Akkor a Te autód is olyan lehet mint Yellow autója. Én személy szerint próbáltam, sokan mások is, itt a fórumon is megbeszéltük és a korábbi megállapítás jött le. Most nem kívánnék gázdinamikáról, stb egyetemi szintű fejtegetéseket indítani, de a lényeg az: Neked bejött, Neked jó és működik. Ez az egyedüli, ami fontos!
Amúgy Boldog Karácsonyt és Mindenkinek itt a Fórumon!!!



Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 09:15


hil írta:
Qucsy írta:
igaz.. nekem 316-osom van gyári pufót nem régen cseréltem sportdobra+2 gyorsító..és nem csak szebben duruzsol de jobban is meg..dieselbe is ugyan ez a helyzet ..hallatom már a hangja is szebb...


Te hiszel ebben a gázgyorsító dologban? Hány éves vagy kiskirályfi? Ezt korábban elég részletesen kitárgyaltuk, a lényeg: csak és eléggé szűk fordulat tartományban működhet.


én csak abban hiszek "Királyfim" amit látok vagy tapasztalok..és én is és mások is akik benne ültek tapasztalták..én nem azt mondtam hogy olyan mint egy 3,5-es turbós..

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. december 24. péntek, 09:09


Qucsy írta:
igaz.. nekem 316-osom van gyári pufót nem régen cseréltem sportdobra+2 gyorsító..és nem csak szebben duruzsol de jobban is meg..dieselbe is ugyan ez a helyzet ..hallatom már a hangja is szebb...


Te hiszel ebben a gázgyorsító dologban? Hány éves vagy kiskirályfi? Ezt korábban elég részletesen kitárgyaltuk, a lényeg: csak és eléggé szűk fordulat tartományban működhet.


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. december 23. csütörtök, 23:25


Tano írta: Lehet sokan lehurrognak, de szerintem igen Az enyémen is van, igaz szolid hangú, nem az volt a lényeges. De szebben is néz ki, és a turbónak eszméletlen jól kijön rajta a hangja fõleg váltáskor


igaz.. nekem 316-osom van gyári pufót nem régen cseréltem sportdobra+2 gyorsító..és nem csak szebben duruzsol de jobban is meg..dieselbe is ugyan ez a helyzet ..hallatom már a hangja is szebb...

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2010. december 23. csütörtök, 22:54


Sziasztok!

Egy jó ideje alapjáraton csörgő hangot adott ki a kipufogóm középtájról, végül elmentem vele kipufogóshoz.

Ott megnézték és azt mondták, hogy talán rezócső, de valószínű, hogy a mögött lévő katalizátort is cserélni kell, de ezt csak akkor tudjuk meg, ha elkezdték lebontani.

Namost, ha csak a rezócső, akkor az OK, mert az 30 pénzbül megvan, viszont katalizátorral együtt ez egy 100as, ami nagyon nem mind1.

Kérdésem, hogy szerintetek mennyire valószínű, hogy a katalizátor is behalt, vagy csak át akarnak húzni egy kis pénzzel? Tud valaki esetleg Budapest és környékén megbízható kipufogóst? A válaszokat előre is köszönöm!


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. szeptember 08. szerda, 20:30


Sziasztok!Hátsó dob csere előtt állok(a gyárinak nincs elég hangja)Lemértem a gyári cső átmérőjét,elvileg olyan dob kéne rá,aminek 65-ös a bemenője.Sehol nem találok ilyet,olyat találtam,aminek 63mm.A kérdésem az lenne,hogy vajon le fogja folytani?Avagy rosszabbul fog menni az autó?Vagy többet fog fogyasztani?Köszönöm a véleményeket előre is!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. január 24. vasárnap, 20:54


Meg mindig kuzdok vele, azota jottek paran a forumra hatha van otlet:

Szoval normal gyorsitas 1-2-3-4 semmi, 2000 fordulatnal valtok semmi szokatlan, de 5. be kb80-90 nel amikor a fordulat kb 1750-1900 a fordulat akkor vmi "bebug" .

Nem tudok jobb szot ra, mintha kipufogo hang lenne es felhangosodik......aztan 2000 felett vissza normal hangra ( motorhang erosodik persze ).

Ugy kell elkepzelni hogy 5. be valtok es szep lassan gyorsitok ( nem intenziv ) es kb 1700 fordulattol felhangosodik vmi ( bugas ) aztan visszater a normal ( megszokottra ). Az az erdekes hogy mas sebessegbe ugyan ebbe a fordulat tartomanyba egyszeruen nem hallani

Mi lehet ?

Tano írta:

...Hát elég érdekes a jelenség. Ilyennel még nem találkoztam szerencsére, így csak tippelni tudok. Valahogy szûkíteni kellene a hiba helyét.
Az hogy csak 5-ben csinálja, szerintem kizárja azt hogy a motor lenne a ludas, mert akkor más fokozatban is csinálná ugyanekora fordulaton.
Mennyire hangos ez a búgás? Felhúzott ablaknál is hallani? Esetleg ablakot lehúzva meghallgatni, hogy elõlrõl vagy hátulról jön-e?
Esetleg nézd meg ugyanekkora sebességnél alacsonyabb fokozatban is jelentkezik-e a búgás. És ha állandó sebességgel mész akor jelentkezik-e, vagy csak gyorsításnál. Hideg és meleg motornál is ugyanúgy jelentkezik a jelenség? Mert pl. ezekben a nagyobb hidegekben, amíg nem melegszik be, azt vettem észre hogy az én autóm is hangosabb kicsit. Morgósabb a kipuffogó hangja is.
Ha ezeket kipróbálod, valahogy talán lehet szûkíteni a forrást.
Tano.....

Felhuzott ablaknak hallani, mert felerosodik !
Gyorsitasnal csinalja csak, ha elveszem a labam a gazrol nem ! es csak 5.be 80-90 korul
Ha lesz tali, szivesen megmutatom.......mikor termosztat csere volt, nezegettuk hol fujhat ki ( vagy nemtudom !?) de nem lattunk a motorterbe semmit.


ha az emlitett kb 1750-1950 kozott van 5. be es tartom a sebesseget bug, ha elveszem a labam a gazrol akkor nem.

Hori mester szerint a "rezocso" szarozik de azota is ugyan olyan hangos mint 1 eve.