b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2015. február 10. kedd, 20:16


flenfer írta: Sziasztok!
Cseréltettem ma a 320d-men a rezgőcsövet, 25.000 ft-ot kértek el. Ez ennyibe kerül, vagy szépen lehúztak?


Az attól függ, milyet raktak be.

flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. február 10. kedd, 20:13


Sziasztok!
Cseréltettem ma a 320d-men a rezgőcsövet, 25.000 ft-ot kértek el. Ez ennyibe kerül, vagy szépen lehúztak?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2014. október 03. péntek, 08:00


negativ0001 írta: Koszi. Most neztem, hogy van olyan 318as is amelyiknek nincs iker katalizatora, hanem hatrebb oldja meg
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=50
Na, ha ennek a hengerfej rogzitesi csavarjai megeggyeznek, akkor talan megoldhato...es tovabb ezt hegesztenem
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10
A kep amit kuldtel, azon 5 oxigen szenzor van??????? es harom katalizator?????
A te autodon is igy van?

Az enyém ilyen...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 22:15


negativ0001 írta: Koszi. Most neztem, hogy van olyan 318as is amelyiknek nincs iker katalizatora, hanem hatrebb oldja meg
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=50
Na, ha ennek a hengerfej rogzitesi csavarjai megeggyeznek, akkor talan megoldhato...es tovabb ezt hegesztenem
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10
A kep amit kuldtel, azon 5 oxigen szenzor van??????? es harom katalizator?????
A te autodon is igy van?


nekem úgy van, ahogy linkeltem. de N42, N46 316i, 318i-nél ugyanúgy (1.8 - 2.0). az N40-es 1.6-nál ha jól emlékszem nincs iker kat a leömlőnél, de van, ahol igen. szóval passz. 2002-ben meg eleve N42-es motorok voltak, én eddig mindegyiknél láttam duplát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 21:43


Koszi. Most neztem, hogy van olyan 318as is amelyiknek nincs iker katalizatora, hanem hatrebb oldja meg
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=50
Na, ha ennek a hengerfej rogzitesi csavarjai megeggyeznek, akkor talan megoldhato...es tovabb ezt hegesztenem
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=10
A kep amit kuldtel, azon 5 oxigen szenzor van??????? es harom katalizator?????
A te autodon is igy van?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 20:21


negativ0001 írta: Sziasztok! Kerdeznem toletek,( foleg Yellow-t) , hogy valaki cserelte-e mar le a 316i 1.9L (1999)-es motorjanak a leomlojet, 318i 2002-esre?
A 316inek rovid ontvenyvas a leomloje es aztan megy at 2es leomlobe, majd a katalizatorba, a 318inek, pedig hosszan megy 4-2-1 katalizator, vagy 4-2-katalizator-1., de engem az elozo erdekelne es az, hogy a 316i-nek miert tettek olyan gagyi rovid ontott vasat?


én szerintem nem fog stimmelni, a felfogatás sem.
N42, N46-nak ilyen:


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 02. csütörtök, 18:45


Sziasztok! Kerdeznem toletek,( foleg Yellow-t) , hogy valaki cserelte-e mar le a 316i 1.9L (1999)-es motorjanak a leomlojet, 318i 2002-esre?
A 316inek rovid ontvenyvas a leomloje es aztan megy at 2es leomlobe, majd a katalizatorba, a 318inek, pedig hosszan megy 4-2-1 katalizator, vagy 4-2-katalizator-1., de engem az elozo erdekelne es az, hogy a 316i-nek miert tettek olyan gagyi rovid ontott vasat?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 17:12


Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....


Ha kérhetem, ne bátorítsunk már senkit a katalizátor kiherélésére... Nem véletlenül van az ott. A versenyautók versenypályán mennek évente párszáz-párezer km-t, és ott a teljesítmény a legfontosabb; egy személyautó meg több tízezret a városokban, lakott területeken.
A környezetvédelemben elég sokat számít azért a személyautók szennyezése, a gyári állapot fenntartására meg illik rászánni a pénzt (ha nem futja, akkor másik autót kell venni amire futja).

Ez az én álláspontom.


A vilag autoi osszesen nem szennyeznek annyit, mint amennyit egy vulkan eppen kohhint, csak azt nem lehet megadoztatni, ezert van ez az autos szennyezos , vilag felmelegedos, CO2 kvota hiszteria, mert jo biznisz, ugy hogy leszarom a katalizatort. Inkabb azon kene gondolkodni, hogy ugy uzemeljen a motor, hogy ne legyen szukseg el nem egett uzamanyag elegetore, ez a pazarlas....



Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 13:11


negativ0001 írta:
ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....


Ha kérhetem, ne bátorítsunk már senkit a katalizátor kiherélésére... Nem véletlenül van az ott. A versenyautók versenypályán mennek évente párszáz-párezer km-t, és ott a teljesítmény a legfontosabb; egy személyautó meg több tízezret a városokban, lakott területeken.
A környezetvédelemben elég sokat számít azért a személyautók szennyezése, a gyári állapot fenntartására meg illik rászánni a pénzt (ha nem futja, akkor másik autót kell venni amire futja).

Ez az én álláspontom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 12:36


Koszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 12:01


negativ0001 írta:
ans777 írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?

én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.


Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...


Természetesen nem..


ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....


Köszi! Természetesen én a katalizátorhoz nem akarok nyúlni. Ha nem lehet viszonylag egyszerűen, vagy "gyárian", akkor én hagyom, csak érdekeltek a lehetőségek.
Köszi amúgy amit írtál, neked meg sok sikert.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 10:40


ans777 írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?

én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.


Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...


Természetesen nem..


ans777 , persze azt is megteheted, hogy kiveszed a katalizatort, de akkor a masodik lambda szonda helyett egy szimulatort kell betegyel es a katalizatort ugy vetesd ki, hogy a 2 eves muszaki vizsga elott, te magad tudd vissza tenni. Na, de az igazi az lenne, ha uj leomloket , kozepdobot, hatsodobot es bizony egy kis fojtot is betennel, de mindez 100-200ezer korul lenne.....tehat nem eri meg. Na, de ennek ellenere en eppen ezt fogom megtenni...., de maskeppen, mert a lenyeg az lesz, hogy katalizator ki, de a fust erteke ne valtozzon, viszont a motor mukodese es ereje maradjon ugyan az. Na majd meglatjuk....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. szeptember 30. kedd, 11:38


Totyasrac írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?

én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.


Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...


Természetesen nem..

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 15:13


YELLOW írta:
ans777 írta:
Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?

én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.


Gondoljátok, hogy a BMW-nél a fejlesztők, tervezők, mérnökök nem értenek annyira a dolgokhoz, mint a sarki kipuffos? Hogy ha 20e Ft-ből büntetlenül plusz lovakat lehetne kicsalni a kocsiból, nem tennék meg?
Nagyon remélem, hogy nem ilyen "kapjuk ki a katalizátort mert feleslegesen fojtja a motort" megoldásra gondol bárki is...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 15:10


ans777 írta:
YELLOW írta:
krissz írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Sziasztok!

Gyári kipufogó végemet szeretném lecserélni, egy olyanra, ami egy kicsit jobban illik a kétezres benzines motorhoz. Nem akarok semmi tuning hangot, csak valami szebbet, kicsit mélyebbet. Lehet, h hülyeség, amit akarok, egyáltalán elegendő a végét cserélni?
Ha igen tudnátok nekem mutatni egyet, h milyet érdemes?
Köszi!


hát a végtől nem lesz jobb hangja
a gyári dob nagyon le van fojtva. olyan dob kell, ami nem annyira. célszerű kész dobokat venni, magnum, magnaflow típusoknál, árban jók, és lehet választani, hogy hangra mennyire legyen mély.


Köszönöm Yellow!

Egy picit bíztam a végében, van egy ismerősöm, akinek elvileg csak az van cserélve és tetszik a hangja.

Köszi a típusokat, utánanézek!


változhat a hangja az tény, de az nem olyan. ez ugyanaz, mint amikor, egy celofános, vagy egy törlőpapír gurigába adsz ki hangokat
egy próbát megér, hogy levágod a gyári véget és felhegesztetek egy nagyobb átmérőset, de ha már amúgyis kivan a hátsó dob, akkor egyszerűbb kompletbe cserélni. illetve ha így próbálod, max a vég árát bukod. hisz mindnekinek van haver hegesztő ismerőse, aki max egy sörért megcsinálja


Valóban van.
Egyébként jó állapotban van, szóval ez a módszer nem hangzik rossznak.
Lehet, h nekem már elég a törlőpapíros hang is egyébként!



Egyébként egy gyári M-es teljes kipufogó csere, kb. mennyi teljesítmény javulást hozna és mennyiből lehetne kihozni?


a Te autódra nem létezik olyan, csak 4 hengeres.


Ha bírod még velem, kifejtenéd ezt légyszíves? Köszönöm!


Nekem 6 hengeres van, mégse megy be alá az M-es kipuff. Vagy E36-oséra gondolsz?



e36-ban is 6 hengeres az M-es. mondjuk ott nem kétoldalra megy. eszkábálni össze lehet.


Az én autómoz (e46 318i) van akkor bármi gyári kipufogó megoldás, ami jobb lenne a mostaninál (ne legyen ennyire lefojtva)?



én nem tudok róla. kipuff rendszer gyártó cégek által kínált biztos van, persze arany árban.