autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Reverting

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. november 27. hétfő, 18:14


YELLOW írta:
Reverting írta:
YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba.
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne


nekem ugyan E46. de csak akkor szív belső keringetésen a lábtérnél, ha az összes nyílás aktív, tudod szélvédő, test, láb fújás is aktív.
azért mondtam, hogy lehet AUTO állás kell, mert Ford egyes típusai csak úgy jók. lehet az E90 is már ilyen. sajnos olyanokat még nem néztem.
még azt nézd meg, hogy az első ülések alatti láb befúvókon szív-e? mert olyan is van, hogy csak ott szív belső keringetésen máshol nem. erre is láttam már példát.


Jo otlet... megnezem minden pozicioban de ha lefele nyomom nyilal akkor tuti a labat futi ugy h megnezem a full ablaklefutes verziot... valahol csak sziv...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. november 26. vasárnap, 18:43


Reverting írta:
YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba.
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne


nekem ugyan E46. de csak akkor szív belső keringetésen a lábtérnél, ha az összes nyílás aktív, tudod szélvédő, test, láb fújás is aktív.
azért mondtam, hogy lehet AUTO állás kell, mert Ford egyes típusai csak úgy jók. lehet az E90 is már ilyen. sajnos olyanokat még nem néztem.
még azt nézd meg, hogy az első ülések alatti láb befúvókon szív-e? mert olyan is van, hogy csak ott szív belső keringetésen máshol nem. erre is láttam már példát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Reverting

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. november 26. vasárnap, 13:55


YELLOW írta:
Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba.
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.


Igen vw nel tuti... de itt elvileg azt mondjak a venti utan mar nincs tamadasi pont, jo lenne ha igazad lenne mert akkor az utas oldalon van egy csonk, amiben van harom nyilas oda nyomatnam, de gondolom a vezeto oldalon is... belso keringetesen nem erzem sajnos h ott szivna... persze lehet h attol meg szivja... egy endoszkop jol jonne



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. november 26. vasárnap, 12:49


Reverting írta: Hi Urak... e91 lci 2009... ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van


ott, ahol a lábtérbe fújja a levegőt, belső keringetésben ott szívja. a jó lábszagot nyomja a pofádba.
legalábbis E46 ilyen. VW konszern nagyjából ilyen, japán típusoknál nem tudok rájönni, hogy van megoldva, rejtély számomra, Ford-ok össze vissza működnek
javalsom, ha belső keringetésre kapcsolsz, nézd meg a lábtérnél, szív-e. ha nem érzed, akkor kapcsolj AUTO-ra a vezérlőn, mert vannak típusok, ahol akkor kapcsol csak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Reverting

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. november 26. vasárnap, 10:45


Hi Urak... e91 lci 2009... ha belso keringetesre rakom es egy csovel kozvetlen a klimatisztito spret oda iranyitom (nem hab) akkor jo eselyel tobbet hasznal mintha a kocsi legterebe nyomnam. Sajnos nem nagyon volt hatasa... arra gondoltam h kozvetlen iranyitva eselyesebb h az elparologtato kap... A kerdes az lenne h hol vannak ezek a nyilasok ahol belso keringeteskor szivja be a levegot... koszonom elore is kesztyutarto alatt szokott tudom... de egy robbantott rajz vagy foto sokat segitene... foleg ha tobb is van

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 14:55


lela írta:
A tisztítást jellemzően tavasszal érdemes elvégezni, miután télen elszaporodhatnak kórokozók a nem használt klíma miatt, ezért is ajánlják, hogy télen is érdemes alkalmanként bekapcsolni. (de ezt te is tudod sztem) Ez a hab csak akkor ér vmit ha közvetlenül a radiátorra tudod juttatni, ehhez ki kell venni a ventillátort, ami a te esetedben nem egy ördöngösség.
Én is így csináltam, de mivel az enyém diesel, így a ventit csak ki tudtam fordítani, és a lapátjait is teljesen megtisztítottam a portól.


nem tudod az előzményt. klímát tisztítani tavasszal és ősszel a klíma szezon után is kell, célszerű. nekem van ózongenerátorom egyébként.
a habnak annyi oka van, hogy volt egy motormosásom. utána ha ment a fűtés, akkor fura égett szag volt. de ezzel egy időben volt az is, hogy a lefolyón felnyomtam egy endoszkópot. és azt hittem a lefolyó gumiban lévő esetleges trutyit a fűtőradiátorhoz nyomtam ettől van szag. de az a szag is csak akkor volt, amikor a fűtést rányomtam, amúgy nem lehet érezni utána sem. mivel endoszkóppal benéztem, ezért nyomtam alulról is habot és a lábtérbefúvón keresztül is, mert az is közvetlen a hőcserélőre megy, illetve a venti felől támadtam, mert a lapárok mögött nem sokkal eleve ott a hőcserélő. tehát jutott. hagytam direkt (bár van egy egész dobozzal is még) egy keveset ha a sünit cserélem onnan is elérem közvetlen a hőcserélőt.
csak mondom full tünetmentes lett minden, se hang se pulzáló indítás. majd 3 nap múlva már baja volt.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 14:34


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: anno hazsnáltam Motip klímatisztító habot. az után kezdődött az a jelenség, hogy pulzált a venti induláskor, és olykor nyekergett is.
most sok év után újra használtam ezt a terméket. azért, mert ha ment a fűtés, akkor fura szag volt, de azt hittem azért, mert a klímabox lefolyón amikor felküldtem az endoszkópot összekente a hőcserélőt.
szóval most telenyomtam a ventit mindkét oldalról, a vezető felőli lábtér befúváson is betámadtam, illetve a lefolyón is. miután befújtam felül rá akartam indítani, alig akart elindulni a venti. 3-4x is befújtam ott, illetve a többi helyen is többször.
ami fura lett számomra, hogy azóta nem nyekereg a venti, és nem indul pulzálva. pedig előtte minden indításnál, télen-nyáron alig bírta felvenni a fordulatot.
most mondjuk úgy maradt egy tartalék sünim. lehet még lesz jelenség, nem akarom elkiabálni. pedig ez után akartam kicserélni, direkt hagytam habot még, hogy majd ott még befújok. na de ez lehet elmarad.
így viszont érdekes ez a dolog. ami okozta a hibát, az szüntette meg évekkel később. LOL


hát nem elszóltam magam? ma megint volt hangja a ventinek és most már be sem indul...
most vagy a biztije ment ki, vagy a süni végleg megadta magát
szerintem ha nem írom le az előzőeket nem ment volna tönkre. ez az én formám.

Szia Y,
én az előző autómból kiszedtem a ventit, a motor csapágyakat kitakarítottam, befújtam lánckenő spray-al (kifújáskor folyékony, tehát bemegy mindenhova, majd zsír halmazállapotúvá válik (a fehér zsír spray nem jó, mert az ragacsossá válik!)), aztán többet nem volt vele baj, pedig igen erősen nyekergett.
bye: hil


na pont ezt szeretném elkerülni. attól félek nagyon eltörök valamit. egyébként nem folyamatosan ad ki hangok, inkább alacsonyabb fordulaton, amikor fokozatot váltok, de aztán elcsendesül.
megnéztem a biztiket, okésak. persze ment is a venti most. járattam egy darabig több fokozaton, de nem állt meg. pulzálás volt az elején. tehát a süni csak cserés lesz.
nem értem 2-3 napig miért volt teljesen tünetmentes.
most várjak amíg jobb idő lesz egy kicsit. sajnos olajcsere alkalmával tudtam a habos dolgot elvégezni, azt pedig nem akartam az új süni mellett. de hátha lesz még enyhébb idő.


A tisztítást jellemzően tavasszal érdemes elvégezni, miután télen elszaporodhatnak kórokozók a nem használt klíma miatt, ezért is ajánlják, hogy télen is érdemes alkalmanként bekapcsolni. (de ezt te is tudod sztem) Ez a hab csak akkor ér vmit ha közvetlenül a radiátorra tudod juttatni, ehhez ki kell venni a ventillátort, ami a te esetedben nem egy ördöngösség.
Én is így csináltam, de mivel az enyém diesel, így a ventit csak ki tudtam fordítani, és a lapátjait is teljesen megtisztítottam a portól.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 12:41


hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: anno hazsnáltam Motip klímatisztító habot. az után kezdődött az a jelenség, hogy pulzált a venti induláskor, és olykor nyekergett is.
most sok év után újra használtam ezt a terméket. azért, mert ha ment a fűtés, akkor fura szag volt, de azt hittem azért, mert a klímabox lefolyón amikor felküldtem az endoszkópot összekente a hőcserélőt.
szóval most telenyomtam a ventit mindkét oldalról, a vezető felőli lábtér befúváson is betámadtam, illetve a lefolyón is. miután befújtam felül rá akartam indítani, alig akart elindulni a venti. 3-4x is befújtam ott, illetve a többi helyen is többször.
ami fura lett számomra, hogy azóta nem nyekereg a venti, és nem indul pulzálva. pedig előtte minden indításnál, télen-nyáron alig bírta felvenni a fordulatot.
most mondjuk úgy maradt egy tartalék sünim. lehet még lesz jelenség, nem akarom elkiabálni. pedig ez után akartam kicserélni, direkt hagytam habot még, hogy majd ott még befújok. na de ez lehet elmarad.
így viszont érdekes ez a dolog. ami okozta a hibát, az szüntette meg évekkel később. LOL


hát nem elszóltam magam? ma megint volt hangja a ventinek és most már be sem indul...
most vagy a biztije ment ki, vagy a süni végleg megadta magát
szerintem ha nem írom le az előzőeket nem ment volna tönkre. ez az én formám.

Szia Y,
én az előző autómból kiszedtem a ventit, a motor csapágyakat kitakarítottam, befújtam lánckenő spray-al (kifújáskor folyékony, tehát bemegy mindenhova, majd zsír halmazállapotúvá válik (a fehér zsír spray nem jó, mert az ragacsossá válik!)), aztán többet nem volt vele baj, pedig igen erősen nyekergett.
bye: hil


na pont ezt szeretném elkerülni. attól félek nagyon eltörök valamit. egyébként nem folyamatosan ad ki hangok, inkább alacsonyabb fordulaton, amikor fokozatot váltok, de aztán elcsendesül.
megnéztem a biztiket, okésak. persze ment is a venti most. járattam egy darabig több fokozaton, de nem állt meg. pulzálás volt az elején. tehát a süni csak cserés lesz.
nem értem 2-3 napig miért volt teljesen tünetmentes.
most várjak amíg jobb idő lesz egy kicsit. sajnos olajcsere alkalmával tudtam a habos dolgot elvégezni, azt pedig nem akartam az új süni mellett. de hátha lesz még enyhébb idő.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (279 pont) | Hozzászólások: 2979

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 12:03


YELLOW írta:
YELLOW írta: anno hazsnáltam Motip klímatisztító habot. az után kezdődött az a jelenség, hogy pulzált a venti induláskor, és olykor nyekergett is.
most sok év után újra használtam ezt a terméket. azért, mert ha ment a fűtés, akkor fura szag volt, de azt hittem azért, mert a klímabox lefolyón amikor felküldtem az endoszkópot összekente a hőcserélőt.
szóval most telenyomtam a ventit mindkét oldalról, a vezető felőli lábtér befúváson is betámadtam, illetve a lefolyón is. miután befújtam felül rá akartam indítani, alig akart elindulni a venti. 3-4x is befújtam ott, illetve a többi helyen is többször.
ami fura lett számomra, hogy azóta nem nyekereg a venti, és nem indul pulzálva. pedig előtte minden indításnál, télen-nyáron alig bírta felvenni a fordulatot.
most mondjuk úgy maradt egy tartalék sünim. lehet még lesz jelenség, nem akarom elkiabálni. pedig ez után akartam kicserélni, direkt hagytam habot még, hogy majd ott még befújok. na de ez lehet elmarad.
így viszont érdekes ez a dolog. ami okozta a hibát, az szüntette meg évekkel később. LOL


hát nem elszóltam magam? ma megint volt hangja a ventinek és most már be sem indul...
most vagy a biztije ment ki, vagy a süni végleg megadta magát
szerintem ha nem írom le az előzőeket nem ment volna tönkre. ez az én formám.

Szia Y,
én az előző autómból kiszedtem a ventit, a motor csapágyakat kitakarítottam, befújtam lánckenő spray-al (kifújáskor folyékony, tehát bemegy mindenhova, majd zsír halmazállapotúvá válik (a fehér zsír spray nem jó, mert az ragacsossá válik!)), aztán többet nem volt vele baj, pedig igen erősen nyekergett.
bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. október 22. vasárnap, 18:41


YELLOW írta: anno hazsnáltam Motip klímatisztító habot. az után kezdődött az a jelenség, hogy pulzált a venti induláskor, és olykor nyekergett is.
most sok év után újra használtam ezt a terméket. azért, mert ha ment a fűtés, akkor fura szag volt, de azt hittem azért, mert a klímabox lefolyón amikor felküldtem az endoszkópot összekente a hőcserélőt.
szóval most telenyomtam a ventit mindkét oldalról, a vezető felőli lábtér befúváson is betámadtam, illetve a lefolyón is. miután befújtam felül rá akartam indítani, alig akart elindulni a venti. 3-4x is befújtam ott, illetve a többi helyen is többször.
ami fura lett számomra, hogy azóta nem nyekereg a venti, és nem indul pulzálva. pedig előtte minden indításnál, télen-nyáron alig bírta felvenni a fordulatot.
most mondjuk úgy maradt egy tartalék sünim. lehet még lesz jelenség, nem akarom elkiabálni. pedig ez után akartam kicserélni, direkt hagytam habot még, hogy majd ott még befújok. na de ez lehet elmarad.
így viszont érdekes ez a dolog. ami okozta a hibát, az szüntette meg évekkel később. LOL


hát nem elszóltam magam? ma megint volt hangja a ventinek és most már be sem indul...
most vagy a biztije ment ki, vagy a süni végleg megadta magát
szerintem ha nem írom le az előzőeket nem ment volna tönkre. ez az én formám.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. október 22. vasárnap, 10:22


anno hazsnáltam Motip klímatisztító habot. az után kezdődött az a jelenség, hogy pulzált a venti induláskor, és olykor nyekergett is.
most sok év után újra használtam ezt a terméket. azért, mert ha ment a fűtés, akkor fura szag volt, de azt hittem azért, mert a klímabox lefolyón amikor felküldtem az endoszkópot összekente a hőcserélőt.
szóval most telenyomtam a ventit mindkét oldalról, a vezető felőli lábtér befúváson is betámadtam, illetve a lefolyón is. miután befújtam felül rá akartam indítani, alig akart elindulni a venti. 3-4x is befújtam ott, illetve a többi helyen is többször.
ami fura lett számomra, hogy azóta nem nyekereg a venti, és nem indul pulzálva. pedig előtte minden indításnál, télen-nyáron alig bírta felvenni a fordulatot.
most mondjuk úgy maradt egy tartalék sünim. lehet még lesz jelenség, nem akarom elkiabálni. pedig ez után akartam kicserélni, direkt hagytam habot még, hogy majd ott még befújok. na de ez lehet elmarad.
így viszont érdekes ez a dolog. ami okozta a hibát, az szüntette meg évekkel később. LOL

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2017. október 15. vasárnap, 09:41


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Hali, nektek hogy fűt a klíma?
Automata digit klímám van, áttekerem a középkonzolon melegre a forgattyút, beállítom, hogy legyen 20C, de én nemigazán érzek meleget jönni a befúvókból, ellenben ha kikapcsolom a klímát küldi be a motortér melegét. Hogy van ez?
A klíma tuti jó, 3hónapja cseréltettem kompresszort, szárítószűrőt, új gáz stb. Hideget csinálja rendesen.


nem kell hozzá klímát kapcsolni. a klíma hűt. azt télen párátlanítás miatt kell bekapcsolni, hogy szárítsa a levegőt.
ha melegre van tekerve és 20 fok beállítva azt a vezérlőpanel intézi. igen ebből macerás picit, hogy tekergetni kell középen. de a klímavezérlőn az AUTO gomb ugyanúgy működik.
tehát ha beállítasz 20°C-ot, akkor ha nincs benyomva az AUTO gomb, akkor is 20 fokot fog benyomni. de az állandó. AUTO gomb benyomása mellett nyomhat be melegebbet azért, hogy minél hamarabb elérje a belső tér a 20 fokot. mellé ugye ő határozza meg, hol fújja a meleget, milyen erővel.
szóval mellé a hópehely gombot felesleges benyomni.


Értem, szóval ha auto gomb aktív kapcsolgatja a kompresszort is? Vagy csak a motortér felől küld be meleget?


nem. az AUTO gombnak két funkciója van. amikor benyomod, akkor mind a befújás helyét, mind a befújás erősségét automatán szabályozza. ilyenkor ami be van állítva hőfok, azt akarja a legrövidebb idő alatt elérni. tehát az elején, ha mondjuk 10 fok van a kocsiban, lehet 25 fokos meleget is fog betolni, ha a hűtővízből rendelkezésre áll annyi meleg. ha nem kell annyi meleg levegő, akkor kevesebbet kapcsol, vagy épp mésfelé tereli a levegőt, csökkenti a fordulatot a befúvásnak.
ha kézzel állítasz az erősségen, akkor az AUTO mód félig még aktív, tehát a befújás helyét még kezeli, meg a hőfokot. ez fordítva is igaz. ha rányomsz valami befúvásra, láb, ablak, test, akkor a venti erősség még automata marad, amennyiben azt is nem piszkáltad meg manuálisan.
ha az AUTO gomb nem világít, és nincs is a kijelzőn kijelezve, akkor ha 20 fokra van állítva, akkor mindig 20 fokot küld be, persze amikor már rendelkezésre áll annyi hő a hűtővízből. úgy tudom ebben külön elektromos rásegítés nincs, csak egy másodlagos pumpa, ami a kiskörből is benyomja a melegvizet, ettől lassabban melegszik majd a motor be.
remélem jól írtam és érthetően.
klímát csak te tudod be vagy kikapcsolni. persze a klímát lekapcsolgatni le tudja, de ha alapból nincs elindítva, ő nem kapcsolja fel.


Értem.
Azt hittem ezzel a klíma panellal önmagában a kocsi képes fűteni is a kompresszor és a gáz segítségével. Igazából egy 328CI-ben (ismerősömé) fűt is a klíma, viszont abban én nem vagyok biztos, hogy gyári megoldás.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 22:50


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Hali, nektek hogy fűt a klíma?
Automata digit klímám van, áttekerem a középkonzolon melegre a forgattyút, beállítom, hogy legyen 20C, de én nemigazán érzek meleget jönni a befúvókból, ellenben ha kikapcsolom a klímát küldi be a motortér melegét. Hogy van ez?
A klíma tuti jó, 3hónapja cseréltettem kompresszort, szárítószűrőt, új gáz stb. Hideget csinálja rendesen.


nem kell hozzá klímát kapcsolni. a klíma hűt. azt télen párátlanítás miatt kell bekapcsolni, hogy szárítsa a levegőt.
ha melegre van tekerve és 20 fok beállítva azt a vezérlőpanel intézi. igen ebből macerás picit, hogy tekergetni kell középen. de a klímavezérlőn az AUTO gomb ugyanúgy működik.
tehát ha beállítasz 20°C-ot, akkor ha nincs benyomva az AUTO gomb, akkor is 20 fokot fog benyomni. de az állandó. AUTO gomb benyomása mellett nyomhat be melegebbet azért, hogy minél hamarabb elérje a belső tér a 20 fokot. mellé ugye ő határozza meg, hol fújja a meleget, milyen erővel.
szóval mellé a hópehely gombot felesleges benyomni.


Értem, szóval ha auto gomb aktív kapcsolgatja a kompresszort is? Vagy csak a motortér felől küld be meleget?


nem. az AUTO gombnak két funkciója van. amikor benyomod, akkor mind a befújás helyét, mind a befújás erősségét automatán szabályozza. ilyenkor ami be van állítva hőfok, azt akarja a legrövidebb idő alatt elérni. tehát az elején, ha mondjuk 10 fok van a kocsiban, lehet 25 fokos meleget is fog betolni, ha a hűtővízből rendelkezésre áll annyi meleg. ha nem kell annyi meleg levegő, akkor kevesebbet kapcsol, vagy épp mésfelé tereli a levegőt, csökkenti a fordulatot a befúvásnak.
ha kézzel állítasz az erősségen, akkor az AUTO mód félig még aktív, tehát a befújás helyét még kezeli, meg a hőfokot. ez fordítva is igaz. ha rányomsz valami befúvásra, láb, ablak, test, akkor a venti erősség még automata marad, amennyiben azt is nem piszkáltad meg manuálisan.
ha az AUTO gomb nem világít, és nincs is a kijelzőn kijelezve, akkor ha 20 fokra van állítva, akkor mindig 20 fokot küld be, persze amikor már rendelkezésre áll annyi hő a hűtővízből. úgy tudom ebben külön elektromos rásegítés nincs, csak egy másodlagos pumpa, ami a kiskörből is benyomja a melegvizet, ettől lassabban melegszik majd a motor be.
remélem jól írtam és érthetően.
klímát csak te tudod be vagy kikapcsolni. persze a klímát lekapcsolgatni le tudja, de ha alapból nincs elindítva, ő nem kapcsolja fel.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 21:18


YELLOW írta:
bricktopm írta: Hali, nektek hogy fűt a klíma?
Automata digit klímám van, áttekerem a középkonzolon melegre a forgattyút, beállítom, hogy legyen 20C, de én nemigazán érzek meleget jönni a befúvókból, ellenben ha kikapcsolom a klímát küldi be a motortér melegét. Hogy van ez?
A klíma tuti jó, 3hónapja cseréltettem kompresszort, szárítószűrőt, új gáz stb. Hideget csinálja rendesen.


nem kell hozzá klímát kapcsolni. a klíma hűt. azt télen párátlanítás miatt kell bekapcsolni, hogy szárítsa a levegőt.
ha melegre van tekerve és 20 fok beállítva azt a vezérlőpanel intézi. igen ebből macerás picit, hogy tekergetni kell középen. de a klímavezérlőn az AUTO gomb ugyanúgy működik.
tehát ha beállítasz 20°C-ot, akkor ha nincs benyomva az AUTO gomb, akkor is 20 fokot fog benyomni. de az állandó. AUTO gomb benyomása mellett nyomhat be melegebbet azért, hogy minél hamarabb elérje a belső tér a 20 fokot. mellé ugye ő határozza meg, hol fújja a meleget, milyen erővel.
szóval mellé a hópehely gombot felesleges benyomni.



Értem, szóval ha auto gomb aktív kapcsolgatja a kompresszort is? Vagy csak a motortér felől küld be meleget?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15236 pont) | Hozzászólások: 16511

Elküldve: 2017. október 14. szombat, 13:21


bricktopm írta: Hali, nektek hogy fűt a klíma?
Automata digit klímám van, áttekerem a középkonzolon melegre a forgattyút, beállítom, hogy legyen 20C, de én nemigazán érzek meleget jönni a befúvókból, ellenben ha kikapcsolom a klímát küldi be a motortér melegét. Hogy van ez?
A klíma tuti jó, 3hónapja cseréltettem kompresszort, szárítószűrőt, új gáz stb. Hideget csinálja rendesen.


nem kell hozzá klímát kapcsolni. a klíma hűt. azt télen párátlanítás miatt kell bekapcsolni, hogy szárítsa a levegőt.
ha melegre van tekerve és 20 fok beállítva azt a vezérlőpanel intézi. igen ebből macerás picit, hogy tekergetni kell középen. de a klímavezérlőn az AUTO gomb ugyanúgy működik.
tehát ha beállítasz 20°C-ot, akkor ha nincs benyomva az AUTO gomb, akkor is 20 fokot fog benyomni. de az állandó. AUTO gomb benyomása mellett nyomhat be melegebbet azért, hogy minél hamarabb elérje a belső tér a 20 fokot. mellé ugye ő határozza meg, hol fújja a meleget, milyen erővel.
szóval mellé a hópehely gombot felesleges benyomni.