hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 20:55


Burns írta:
hil írta:
Burns írta:

Neked bevált ez a spray?
Én eddig habbal tisztítottam, de már nem akarom többet szétszedni, mert elég macerás.

Én használtam a habot is, de nem kellett szétszedni semmit sem, nem tudom mire gondoltál. A hab nem annyira volt hatásos, kb 1 hónapig tartott a hatása. A másik az nagyon bevált nekem, nyár elején alkalmazom és le van tudva arra a nyárra.



Én szét szoktam szedni, hogy a hőcserélőn közvetlenül átmenjen a hab. De már unom a sok macerát, bár így a hab is kibírt 1 évet büdösödés nélkül.
OK, kipróbálom ezt a spray-t

Olvastam valahol arról a habról, hogy képes rövidzárt is okozni, nálam nem történt ilyen soha. A másik úgy néz ki mint egy spray, csak ha beütöd a tetejét, akkor az egész tartalom kijön belőle, mert így működik. Azt tartom jónak benne, hogy a gáz az egész szellőző rendszert átjárja. Persze az én véleményem nem zárja ki azt, hogy másnak a másik a jobb, nekem ez jött be.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 20:44


hil írta:
Burns írta:

Neked bevált ez a spray?
Én eddig habbal tisztítottam, de már nem akarom többet szétszedni, mert elég macerás.

Én használtam a habot is, de nem kellett szétszedni semmit sem, nem tudom mire gondoltál. A hab nem annyira volt hatásos, kb 1 hónapig tartott a hatása. A másik az nagyon bevált nekem, nyár elején alkalmazom és le van tudva arra a nyárra.



Én szét szoktam szedni, hogy a hőcserélőn közvetlenül átmenjen a hab. De már unom a sok macerát, bár így a hab is kibírt 1 évet büdösödés nélkül.
OK, kipróbálom ezt a spray-t

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 20:40


hil írta:
Burns írta:

Neked bevált ez a spray?
Én eddig habbal tisztítottam, de már nem akarom többet szétszedni, mert elég macerás.

Én használtam a habot is, de nem kellett szétszedni semmit sem, nem tudom mire gondoltál. A hab nem annyira volt hatásos, kb 1 hónapig tartott a hatása. A másik az nagyon bevált nekem, nyár elején alkalmazom és le van tudva arra a nyárra.



én két spray-t (habot) is belefújtam, de nem tudom mennyire hatásos, én csak azért fújtam, hogy hátha hat. nem volt büdös, eleve a klímát is csak azért használom, hogy megjáratódjon a rendszer. elvileg a hőcserélőre kellene fújni, úgy lenne az igazi.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 20:30


Burns írta:

Neked bevált ez a spray?
Én eddig habbal tisztítottam, de már nem akarom többet szétszedni, mert elég macerás.

Én használtam a habot is, de nem kellett szétszedni semmit sem, nem tudom mire gondoltál. A hab nem annyira volt hatásos, kb 1 hónapig tartott a hatása. A másik az nagyon bevált nekem, nyár elején alkalmazom és le van tudva arra a nyárra.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 20:23


hil írta:

Tulajdonképpen bármelyik autó szervizben elvállalják,, de az pénzkidobás, mert azok sem csinálják jobban, mintha Te magad tennéd meg. Megveszed a tisztító sprayt, amiből kétféle van: az egyik hosszú csővel habszerű anyag, ez nem sokat ér. A másik Loctite készítmény, ez a jobbik szerintem. Használata röviden (de rá van írva a dobozra) : ablakok fel, motor beindít, klíma bekapcsol legnagyobb fokozaton, utasülés előtt a dobozt felállít, tetejére ráüt, majd autóból kiszáll, ajtó becsuk, kb 10 perc várakozás, majd kész. Úgy emlékszem ez 2900Ft, a másik 2500Ft. A szervizben is hasonlóan csinálják csak a habos módszerrel, erősen spórolva az anyaggal (1 flakon= 2 autó) majd fizetsz 5-10 000 Ft-ot.



Neked bevált ez a spray?
Én eddig habbal tisztítottam, de már nem akarom többet szétszedni, mert elég macerás.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 18:44


aphaedra írta:
YELLOW írta:
aphaedra írta: sziasztok!! milyen gyakran kell klímát tisztíttatni?? köszi


célszerű évente, de attól függ mennyire és hogy használod. ha áporodott, dohos szag jön belőle, akkor mindenképp ajánlatos, mert ott akkor már tenyészet van...



köszönöm!!!! és hol célszerű mondjuk vidéken? Győrben:kiraly kösziiii


Tulajdonképpen bármelyik autó szervizben elvállalják,, de az pénzkidobás, mert azok sem csinálják jobban, mintha Te magad tennéd meg. Megveszed a tisztító sprayt, amiből kétféle van: az egyik hosszú csővel habszerű anyag, ez nem sokat ér. A másik Loctite készítmény, ez a jobbik szerintem. Használata röviden (de rá van írva a dobozra) : ablakok fel, motor beindít, klíma bekapcsol legnagyobb fokozaton, utasülés előtt a dobozt felállít, tetejére ráüt, majd autóból kiszáll, ajtó becsuk, kb 10 perc várakozás, majd kész. Úgy emlékszem ez 2900Ft, a másik 2500Ft. A szervizben is hasonlóan csinálják csak a habos módszerrel, erősen spórolva az anyaggal (1 flakon= 2 autó) majd fizetsz 5-10 000 Ft-ot.



aphaedra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aphaedra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 18:29


YELLOW írta:
aphaedra írta: sziasztok!! milyen gyakran kell klímát tisztíttatni?? köszi


célszerű évente, de attól függ mennyire és hogy használod. ha áporodott, dohos szag jön belőle, akkor mindenképp ajánlatos, mert ott akkor már tenyészet van...



köszönöm!!!! és hol célszerű mondjuk vidéken? Győrben:kiraly kösziiii


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 17:18


aphaedra írta: sziasztok!! milyen gyakran kell klímát tisztíttatni?? köszi


célszerű évente, de attól függ mennyire és hogy használod. ha áporodott, dohos szag jön belőle, akkor mindenképp ajánlatos, mert ott akkor már tenyészet van...



aphaedra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz aphaedra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2011. március 07. hétfő, 16:23


sziasztok!! milyen gyakran kell klímát tisztíttatni?? köszi

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. július 20. kedd, 09:24


davech írta: hi!

Voltam töltetni a klíma gázt, 0,4 volt benne 1,5 helyett. Leszívattuk ok, feltöltöttük ok.
Próba: Bekapcsoltuk klímát mit mutat, hát semmit nyomta a sima levegőt, majd a műszeren lévő mérő 30bár fölé ugrott majd pár másodperc alatt nagy szisszenés a motortérből, kis gáz szivárgást lehetett látni... Ezek után a benne lévő gázt leszívattuk.

Kérdésem az lenne hogy van e valami túlnyomó szelep, ha a kompresszor miatt nagy nyomás keletkezik, az kienged. Szerelő srác váltig állítja nem történt baj, csak a túlnyomó szelep engedett ki pont a túlnyomás miatt. Igaz van ilyen szelep?

Valami dugulás van a klíma rendszerében, szűrővel kezdjük a műtétet.

Előre is köszi választ!


Sikerült megcsinálni a klímát.
Nem 1,50 hanem 0,680 / 10mg gáz kell bele. Szóval túl lett töltve a rendszer. Szűrőt ennek ellenére kicseréltük. Klímán 16foknál 6 fokos levegőt fúj, 17 báron üzemel az egész. Az már egész jó.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 20. kedd, 09:25

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 17. szombat, 13:10


Hori írta:
igen azért, de mint ahogy írtam " nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár" nem tudom mennyire vágod azt a szelepet de az egy fém házban egy műanyag lap amit rugó tart és az már nem fog oda visszazárni ahol lennie kéne neki


elvégre alig több mint 10 éve szerelek klímákat



Az esetek 80%-ban visszazár a szelep, amint leesik a nyomás. Pl az enyém is kinyitott és visszazárt, amikor rossz volt a ventim és felment 30 bár fölé.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. július 17. szombat, 10:07


davech írta:
Hori írta:

igen azért, de mint ahogy írtam " nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár" nem tudom mennyire vágod azt a szelepet de az egy fém házban egy műanyag lap amit rugó tart és az már nem fog oda visszazárni ahol lennie kéne neki


elvégre alig több mint 10 éve szerelek klímákat



Akkor ilyenkor mi a teendő? Mert mikor leszívtuk a gázt akkor sehol nem eresztett vagy bármi. Ha ez a szelem ahogy írod kiold, akkor ott eresztenie kellett volna leszívásnál nem?
Nem az lehetett a baj hogy teletöltöttük fullra a rendszert 1,50.re? Kezdhetek aggódni hogy valami szétment?


Én tavaly csináltattam. Szinte már alig volt benne gáz. A motorháztetőn lévő adatok alapján feltöltöttük, azóta is tökéletesen működik


davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. július 17. szombat, 09:03


Hori írta:

igen azért, de mint ahogy írtam " nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár" nem tudom mennyire vágod azt a szelepet de az egy fém házban egy műanyag lap amit rugó tart és az már nem fog oda visszazárni ahol lennie kéne neki


elvégre alig több mint 10 éve szerelek klímákat



Akkor ilyenkor mi a teendő? Mert mikor leszívtuk a gázt akkor sehol nem eresztett vagy bármi. Ha ez a szelem ahogy írod kiold, akkor ott eresztenie kellett volna leszívásnál nem?
Nem az lehetett a baj hogy teletöltöttük fullra a rendszert 1,50.re? Kezdhetek aggódni hogy valami szétment?


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. július 17. szombat, 05:49


bmw320d4 írta:
Hori írta:
davech írta: hi!

Voltam töltetni a klíma gázt, 0,4 volt benne 1,5 helyett. Leszívattuk ok, feltöltöttük ok.
Próba: Bekapcsoltuk klímát mit mutat, hát semmit nyomta a sima levegőt, majd a műszeren lévő mérő 30bár fölé ugrott majd pár másodperc alatt nagy szisszenés a motortérből, kis gáz szivárgást lehetett látni... Ezek után a benne lévő gázt leszívattuk.

Kérdésem az lenne hogy van e valami túlnyomó szelep, ha a kompresszor miatt nagy nyomás keletkezik, az kienged. Szerelő srác váltig állítja nem történt baj, csak a túlnyomó szelep engedett ki pont a túlnyomás miatt. Igaz van ilyen szelep?

Valami dugulás van a klíma rendszerében, szűrővel kezdjük a műtétet.

Előre is köszi választ!




háát téged kicsit átbasztak! nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár
nyomáskapcsoló van rajta ami lekapcsolja ha nagy a nyomás, de nem engedi ki a gázt




Pedig a képen a 3-as számú pont azért van, hogy elengedje a túlnyomást...








igen azért, de mint ahogy írtam " nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár" nem tudom mennyire vágod azt a szelepet de az egy fém házban egy műanyag lap amit rugó tart és az már nem fog oda visszazárni ahol lennie kéne neki


elvégre alig több mint 10 éve szerelek klímákat



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 17. szombat, 05:50

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 17. szombat, 01:12


Hori írta:
davech írta: hi!

Voltam töltetni a klíma gázt, 0,4 volt benne 1,5 helyett. Leszívattuk ok, feltöltöttük ok.
Próba: Bekapcsoltuk klímát mit mutat, hát semmit nyomta a sima levegőt, majd a műszeren lévő mérő 30bár fölé ugrott majd pár másodperc alatt nagy szisszenés a motortérből, kis gáz szivárgást lehetett látni... Ezek után a benne lévő gázt leszívattuk.

Kérdésem az lenne hogy van e valami túlnyomó szelep, ha a kompresszor miatt nagy nyomás keletkezik, az kienged. Szerelő srác váltig állítja nem történt baj, csak a túlnyomó szelep engedett ki pont a túlnyomás miatt. Igaz van ilyen szelep?

Valami dugulás van a klíma rendszerében, szűrővel kezdjük a műtétet.

Előre is köszi választ!




háát téged kicsit átbasztak! nincs a klímádban olyan szelep ami úgy enged ki hogy utána vissza is zár
nyomáskapcsoló van rajta ami lekapcsolja ha nagy a nyomás, de nem engedi ki a gázt




Pedig a képen a 3-as számú pont azért van, hogy elengedje a túlnyomást...