YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 06:44


Bitu79 írta: A jó öreg difi dübbenés miatt írok megint.Egyre jobban idegesít ez a hang.Igaz,már megtanultam úgy váltani,hogy szinte soha nem hallani...
Esetleg egy uj difi olaj megoldhatja a problémát?Mivel már a 3. helyen mondták azt a difiről,hogy semmi baja szerintük.Találtam egy videót,amiben azt állítják,hogy az olajcsere megszűntetheti a hangot...

https://www.youtube.com/watch?v=8xNxgfWuf9Y

Olajból ugye az enyémbe is ez a jó ugye?

http://castrolmintabolt.hu/web...teres/352/


a dübbenés teljesen más, az a diffi tartó szilent miatt lehet. kopást olajcsere nem fogja megoldani.
neked nincs is leeresztő csavar elvileg, tehát abban cserélni sem kellene. próbáld meg a cserét, ha megnyugtat. a linkelt olaj elvileg jó.

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (38 pont) | Hozzászólások: 558

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 20:49


A jó öreg difi dübbenés miatt írok megint.Egyre jobban idegesít ez a hang.Igaz,már megtanultam úgy váltani,hogy szinte soha nem hallani...
Esetleg egy uj difi olaj megoldhatja a problémát?Mivel már a 3. helyen mondták azt a difiről,hogy semmi baja szerintük.Találtam egy videót,amiben azt állítják,hogy az olajcsere megszűntetheti a hangot...

https://www.youtube.com/watch?v=8xNxgfWuf9Y

Olajból ugye az enyémbe is ez a jó ugye?

http://castrolmintabolt.hu/web...teres/352/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz jans112

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. január 25. szerda, 14:01



BMW e36 1.8is csörgő, kereplő daraló hang Alapjáraton minimális darálos hang a lánc es a vezermutengelyektől. Normál autozasnál semmi probléma csendes es szépen megy, de 5-6ezres fordulatszámnál 
bármelyik sebességbe nagyon erős daráló kereplő hangot ad a netudom mi  az autó alatt is halható es rövid időután elhallgat a teljesitményt nem befolyásolja. 

nemet szerelőkkel nehezen értek szót   hátha találkozott ma
r valaki ilyennel




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 25. szerda, 14:25

enrique80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz enrique80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 13:45


enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi


lehet még csak kezd haldoklani a pumpa, és már ha kicsit dermedtebb az olaj, akkor nem bír vele.


Hat ha melegebb a reggel is csinalja, azt vettem eszre, tehat ezert nem tudom, hogy mi a szar van, esetleg meg akkor az olajpumpat is kicsereljuk hatha megoldodik, de mindenesetre erdekes.


Koszi a tanacsokat, remeljuk megoldodik!


enrique80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz enrique80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 13:41


YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi


lehet még csak kezd haldoklani a pumpa, és már ha kicsit dermedtebb az olaj, akkor nem bír vele.


Hat ha melegebb a reggel is csinalja, azt vettem eszre, tehat ezert nem tudom, hogy mi a szar van, esetleg meg akkor az olajpumpat is kicsereljuk hatha megoldodik, de mindenesetre erdekes.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 13:38


enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi


lehet még csak kezd haldoklani a pumpa, és már ha kicsit dermedtebb az olaj, akkor nem bír vele.

enrique80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz enrique80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 13:36


YELLOW írta:
enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.


Mindig ez az olaj ment bele, szervizben cserelve, ami talan kizarja azt hogy kamu az olaj, de igazad van sosem lehet tudni. Viszont en is az olajpumpara gyanakszom, de akkor annak menet kozben is lenne gondja vagy lehet tevedek. olajszivargas nincs se motoron, se a szurohaznal, viszont csak reggel hidegen csinalja igy el se tudom vinni, hogy tessek itt a hiba...ha olajnyomas bajok vannak azt vhol a computer is kene tarolja vagy nem? Bar hibakod nincs semmi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 13:31


enrique80 írta:
YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


nem viccnek.
akkor viszont érdekes.
azért kopog, mert nincs meg az olajnyomás, ergó nem keni a hidrotőkéket sem. ezért világít a nyomáslámpa is.
ez pedig vagy sűrű olajtól lehet (lehet 5w, ha esetleg mégsem az volt a dobozban), vagy ha gyengélkedik az olajpumpa, olajszűrőház probléma is lehet, vagy hajtókarcsapágy. de annak melegen is lenne gondja. tehát ezt kizárnám.

enrique80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz enrique80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 13:23


YELLOW írta:
enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi


Gondolom ezt viccnek szantad... de shell helix 5w-30 cserelve is van rendesen, es szerintem eleg jo minosegi.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14251 pont) | Hozzászólások: 15637

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 13:07


enrique80 írta: Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik


gondolom van benne vagy 10w-40-es olaj, jó minőségi

enrique80
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz enrique80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 12:54


Udv!

A kocsi egy e46 328i 1999es, reggel mikor hideg iditaskor kopog kb 10masodpercig olajnyomasjelzo eg meg kopogas megszunik vele egyutt az olajnyomas jelzo is kialszik. Olaj rendben, lancfeszitot csereltem a motoroldalit, es nem tudok rajonni, hogy mi lehet a gond, menet kozben semmi se hidegen se melegen, eles kanyarban sem, hegymenetben sem. Csak ez a par masodperces kopogas reggel... Esetleg ha van valakinek otlete, hogy mi ez kerem ossza meg velem, koszonom.

Erik

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 19:36


Sziasztok!
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Mi lehet ez a zaj? Mint hallható teljesen ütemtelen, és ami érdekes, hogy nem függ a motor fordulatszámától, ha felpörgetem a motort akkor is ugyanígy össze-vissza kattog/tüsszög, se nem gyorsabb, se nem hangosabb, és nem mindig csinálja, csak néha, főleg hidegen. Pl. ma reggel melóba induláskor csinálta, hazafelé délután már nem... M54B22, semmi tünet, csak ez a fura hang előjön néha és bosszant...

https://www.youtube.com/watch?v=SPRcvM5moXA



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz bzsolt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. szeptember 05. hétfő, 19:54


Hello! Érdekes jelenséget tapasztaltam. Csak gázadásra valami csörgő csattogó hang hallatszik a motortérből. Ha elemelem a lábam a gázról megszűnik a zaj. Hideg és meleg motornál is tapasztalható. Alapjáraton semmi nem hallatszik. Mi lehet a baj? Benzines Bmw e46 2004évjárat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 11:20


Bitu79 írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Üdv, minden Fannak!

Adott egy '99-es kiadású 316i E46 sedan, sajnos annyi kilométerrel vettem, hogy ha forintra váltanám, egy évig a Mc....ben kajálhatnék! No de a lényeg, manuál váltótól lenne szó, tehát minden váltásnál, különösen az alacsony fokozatokban, rendes hangos koppanás hallatszik! Persze nem hagytam annyiban és aknában alánéztem, hát sajnos azt hittem, hogy netán a difi és a kardán között van extrém kopás a magas futásteljesítmény m iatt, de úgy tűnik nem ott a gond, hanem a váltó kihajtás és a kardán között, van lógás, viszont abban rejlene érdeklődésem, hogy mi okozhatja és nagy-e a baj, illetve szét kell e szedni a váltót, mert akkor a házunkat el kell adni!!

Köszi előre is a tudományos kifejtést!!


Hardy tárcsa van ott ami okozhat ilyet. bár azt inkább elindulásnál kellenne hallani, amikor megindul a kihajtás, de ugye a keréknek kell az erő. menet közben nem biztos, hogy kéne hangja legyen. bár ugye amíg kuplung kinyom, majd összezáráskor azért kapja a nyomatékot megint.

Nekem is ezek voltak a tünetek.Én is arra gondoltam,hogy a váltó kihajtásnál túl nagy a lógás.Ha alámész,és járó motornál valaki sebességbe rakja akkor fordul egy kicsit a kardán?Mert nekem ezt csinálta.Ha előre,majd utána hátra finoman hintáztattam,ahányszor 1-be majd R-be kapcsoltam mindig koppant.Levettük a váltót szimering csere miatt,és akkor láttuk,hogy a kuplung is a végét járja...Kicseréltük,és láss csodát,azóta elmúlt a koppanás.Ha kinyomom a kuplungot,és sebességbe rakom,meg sem moccan a kardán...


4 éve,mikor az autót vettem,kicseréltették velem a kuplungot.Ráadásul potyára.Én hülye panaszkodtam rá,hogy tolatáskor büdös.De én voltam a bolond,mert dombon felfelé tolattam...Szóval semmi baja nem volt neki.A kuplung csere után a "dübbenés" ugyanúgy megmaradt...Ráadásul akkor csak 75 000 km volt benne...
Köze nincs neki a váltóhoz.Ahol a váltó és a difi találkozik,az a fogazott rész,esetleg ott érdemes megkenni valami jóféle zsírral.Esetleg a difi nagy szilentjét cserélni.Meg van a difinek az a felfogatása(u alaku vas),esetleg ott is lehet valami laza.De a kuplungnak köze nincs hozzá.




Hát nekem volt...
Először én is a difi szilenteket cseréltem ki.Az autóban van 250000km,még a gyári volt a kuplung.A tárcsa már majdnem szegecsig kopott,a szerkezet utánállítója is a végén járt...


Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (38 pont) | Hozzászólások: 558

Elküldve: 2016. július 19. kedd, 10:54


szicsu írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Üdv, minden Fannak!

Adott egy '99-es kiadású 316i E46 sedan, sajnos annyi kilométerrel vettem, hogy ha forintra váltanám, egy évig a Mc....ben kajálhatnék! No de a lényeg, manuál váltótól lenne szó, tehát minden váltásnál, különösen az alacsony fokozatokban, rendes hangos koppanás hallatszik! Persze nem hagytam annyiban és aknában alánéztem, hát sajnos azt hittem, hogy netán a difi és a kardán között van extrém kopás a magas futásteljesítmény m iatt, de úgy tűnik nem ott a gond, hanem a váltó kihajtás és a kardán között, van lógás, viszont abban rejlene érdeklődésem, hogy mi okozhatja és nagy-e a baj, illetve szét kell e szedni a váltót, mert akkor a házunkat el kell adni!!

Köszi előre is a tudományos kifejtést!!


Hardy tárcsa van ott ami okozhat ilyet. bár azt inkább elindulásnál kellenne hallani, amikor megindul a kihajtás, de ugye a keréknek kell az erő. menet közben nem biztos, hogy kéne hangja legyen. bár ugye amíg kuplung kinyom, majd összezáráskor azért kapja a nyomatékot megint.

Nekem is ezek voltak a tünetek.Én is arra gondoltam,hogy a váltó kihajtásnál túl nagy a lógás.Ha alámész,és járó motornál valaki sebességbe rakja akkor fordul egy kicsit a kardán?Mert nekem ezt csinálta.Ha előre,majd utána hátra finoman hintáztattam,ahányszor 1-be majd R-be kapcsoltam mindig koppant.Levettük a váltót szimering csere miatt,és akkor láttuk,hogy a kuplung is a végét járja...Kicseréltük,és láss csodát,azóta elmúlt a koppanás.Ha kinyomom a kuplungot,és sebességbe rakom,meg sem moccan a kardán...


4 éve,mikor az autót vettem,kicseréltették velem a kuplungot.Ráadásul potyára.Én hülye panaszkodtam rá,hogy tolatáskor büdös.De én voltam a bolond,mert dombon felfelé tolattam...Szóval semmi baja nem volt neki.A kuplung csere után a "dübbenés" ugyanúgy megmaradt...Ráadásul akkor csak 75 000 km volt benne...
Köze nincs neki a váltóhoz.Ahol a váltó és a difi találkozik,az a fogazott rész,esetleg ott érdemes megkenni valami jóféle zsírral.Esetleg a difi nagy szilentjét cserélni.Meg van a difinek az a felfogatása(u alaku vas),esetleg ott is lehet valami laza.De a kuplungnak köze nincs hozzá.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. július 19. kedd, 11:00