« előző123456következő »

státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 17:49


Köszi, de csak fagypont alatt csinálja..., ezért gondolom azt h vmi ledermed benne... Majd megnézetem..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 13:20


hidrotõke annyi db van amennyi szeleped... a te esetedben ez 24 db ha hathengeres... de nem mindig kell mindet cserélni, csak ami be van állva... de mondom inkább az a baj, hogy az elején nem jut fel az olaj a hidrotõkékhez és azé kalapál... amúgy kb olyan 600 és 1600 / db áron lehet venni a hidrotõkéket, ha jól emlékszem

státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 11:04


Köszönöm a tanácsot, majd kipróbálom így is.
Amúgy tudja vki, h hidrotõke mennyibe kerül és mennyi van?

Ezt a problémát gondolom a hibatárolóba hiába keressük?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 10:32


haveromnak 320i van 150 lovas... õ úgy szokta ezt elkerülni, mert neki is csinálja, de neki jó idõben is, fõleg ha egy pár napja nem volt használva...
szóval az õ módszere, hogy gyújt, megpörgeti a motort 2x, de úgy, hogy nem indul meg, csak átforgatja az önindítóval, majd a 3. indításra engedi beindulni és utána nincs ilyen... hidrotõke lesz a gond szerintem, mivel az olaj még nem jut fel oda, ezért kopog...

státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 21:12


Ötlet???? SOS

státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 16:21


Igen, bemelegedés után egyáltalán nem hallható!

Csak rögtön ha hidegen elindulok, kb. 15 másodpercig... érdekes(csak 3-4 fok alatt!) Ha az automata váltó lenne a hibás, gondolom az kopogna mindig...

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 15:38


batigol9 írta: A hidrotõkének nem kellene alapjáraton is kopogni?
Biztos h sebességfüggõ a dolog, mert P -be hagyva a váltót és felpörgetem akkor szép hangja van.

De, újra elolvastam, úgy értettem, hogy indítás után. Bemelegedés után egyáltalán nem hallható?


státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 15:18


A hidrotõkének nem kellene alapjáraton is kopogni?
Biztos h sebességfüggõ a dolog, mert P -be hagyva a váltót és felpörgetem akkor szép hangja van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 14:08


batigol9 írta: Járó motornál nem, csak elindulásnál és minél gyorsabban megyek annál többszöri a hang.
De elõfordult az is, h elindultam és nem volt gond, csak mikor kanyarodtam akkor hallottam. (Ja és érdekes módon a váltógomb is berezonál egy picit a kopogásnál) A váltó fogaskerék embléma kialszik, a váltó szépen vált, ugyhogy én nem a váltóra gyanakszom.

Deritsd ki, sebesseg vagy fordulatszamfuggo a dolog. Ez utan mar lehet latni, egyaltalan melyik reszen kell keresni a hibat. Ha fordulatszam, akkor a valto elott, ha sebesseg, akkor a valtonal vagy utana, esetleg futomu kornyeke.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 11:05


Nem lehet, hogy hidrotõke? E36-ra jellemzõ volt, bár kanyarodással nem igen függ össze.

státusz batigol9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 10:10


Sziasztok!

A gépezetem egy 97es E36 320ca. A decemberi/január eleji nagy hidegekben vettem észre (kizárólag 3-4 fok alatt) közvetlen indulás után kopogó hangot hallani kb. 15-20 másodpercig és utána megszûnik! Járó motornál nem, csak elindulásnál és minél gyorsabban megyek annál többszöri a hang.
De elõfordult az is, h elindultam és nem volt gond, csak mikor kanyarodtam akkor hallottam. (Ja és érdekes módon a váltógomb is berezonál egy picit a kopogásnál) A váltó fogaskerék embléma kialszik, a váltó szépen vált, ugyhogy én nem a váltóra gyanakszom. Váltóolajat nem cseréltem. Hallottam olyat is hogy féltengely kopoghat, de sztem annak nincs köze a hõmérséklethez Mondjuk a szervóolajom picit csöpög, elképzelhetõ, h az ledermed... Csak találgatni tudok... Ha valaki tud, kérem segítsen!

Köszönöm!

« előző123456következő »