John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 631

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 20:53


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.


Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )


hogy melyik volt gyárilag, hát ki tudja. jobb a sötétített, este nem vakít annyira. ha jó árban van, vegyél két újat valamilyet, aztán egyforma lesz.
igen az E34 tükörnél a videón nekem is gyanús volt, de azt hittem csak kontakt hiba, hogy hirtelen volt érték, aztán semmi. vagy mondom a multimétered rosszalkodik.

Szakadásmérésre volt állítva,elvileg olyankor csak villan egyet a kijelző ha nincs szakadás de a rossz fűtőszálasnál nem villant csak a tartalék E34 tükörnél elvileg abban nincs szakadás viszont mégsem fűt mert utána másnap nulla
nulla Ohm-ot mértem rajta és Nulla az ellenállása,ellenben a működő fűtőszálasnál kb 22 Ohm-ot mértem (ezt már nem videóztam mert lefagytak a kezeim mert kint bütyköltem,nincs garázs ) legalább van referenciám már.


szakadás vizsgálatnál is kellene mutatnia Ohm-ot, azt hiszem, olyan 50ohm-ig mér olyankor. mármint azt kijelzi. persze műszere válogatja. sokszor, ha nagyon kis értéket kell mérni ellenállásban, akkor szakadásvizsgálatban kell mérni.
a 22 Ohm az reális.

Lényeg hogy mindkét kivezetékelésemnél egyenlő feszkó van és mikor felcseréltem a két tükröt akkor a másik oldal kezdett olvasztani,kösz ezt a tippet is.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16792

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 20:13


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.


Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )


hogy melyik volt gyárilag, hát ki tudja. jobb a sötétített, este nem vakít annyira. ha jó árban van, vegyél két újat valamilyet, aztán egyforma lesz.
igen az E34 tükörnél a videón nekem is gyanús volt, de azt hittem csak kontakt hiba, hogy hirtelen volt érték, aztán semmi. vagy mondom a multimétered rosszalkodik.

Szakadásmérésre volt állítva,elvileg olyankor csak villan egyet a kijelző ha nincs szakadás de a rossz fűtőszálasnál nem villant csak a tartalék E34 tükörnél elvileg abban nincs szakadás viszont mégsem fűt mert utána másnap nulla
nulla Ohm-ot mértem rajta és Nulla az ellenállása,ellenben a működő fűtőszálasnál kb 22 Ohm-ot mértem (ezt már nem videóztam mert lefagytak a kezeim mert kint bütyköltem,nincs garázs ) legalább van referenciám már.


szakadás vizsgálatnál is kellene mutatnia Ohm-ot, azt hiszem, olyan 50ohm-ig mér olyankor. mármint azt kijelzi. persze műszere válogatja. sokszor, ha nagyon kis értéket kell mérni ellenállásban, akkor szakadásvizsgálatban kell mérni.
a 22 Ohm az reális.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 631

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 19:31


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.


Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )


hogy melyik volt gyárilag, hát ki tudja. jobb a sötétített, este nem vakít annyira. ha jó árban van, vegyél két újat valamilyet, aztán egyforma lesz.
igen az E34 tükörnél a videón nekem is gyanús volt, de azt hittem csak kontakt hiba, hogy hirtelen volt érték, aztán semmi. vagy mondom a multimétered rosszalkodik.

Szakadásmérésre volt állítva,elvileg olyankor csak villan egyet a kijelző ha nincs szakadás de a rossz fűtőszálasnál nem villant csak a tartalék E34 tükörnél elvileg abban nincs szakadás viszont mégsem fűt mert utána másnap nulla
nulla Ohm-ot mértem rajta és Nulla az ellenállása,ellenben a működő fűtőszálasnál kb 22 Ohm-ot mértem (ezt már nem videóztam mert lefagytak a kezeim mert kint bütyköltem,nincs garázs ) legalább van referenciám már.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16792

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 18:54


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.


Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )


hogy melyik volt gyárilag, hát ki tudja. jobb a sötétített, este nem vakít annyira. ha jó árban van, vegyél két újat valamilyet, aztán egyforma lesz.
igen az E34 tükörnél a videón nekem is gyanús volt, de azt hittem csak kontakt hiba, hogy hirtelen volt érték, aztán semmi. vagy mondom a multimétered rosszalkodik.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 631

Elküldve: 2020. január 19. vasárnap, 15:19


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.

Szia.Felcseréltem a ké tükröt de előtte rámértem a kivezetésnél egyforma a feszültség tehát nincs szakadás viszont két dolog,az E34 tükröm biztos kuka mert a két lábon mértem ellenállást Multival és 0-Ohm a működö eredeti tükrömön ami fűt azon meg 22 Ohm kb tehát az E34 tartalék tükröm is kuka ráadásul gagyi a betekintési szöge és nem aszférikus látszik hogy elavult már... A másik hogy most hogy felcseréltem őket a működö elvileg eredeti tükröm nem kékes viszont a másik eredeti tükröm kékes ami már nem fűt,gyárilag melyik lehetett benne a szíznezett vagy a nem színezett mert a nem színezett újabb állapotban van mint a kékes ami kissé öregebbnek is néz ki... (Ja és felcserélés után fűt ami eddig is fűtött pedig át tettem a másik oldalra,szóval mindkét oldalon jó a kivezetésben a feszültség )





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. január 19. vasárnap, 15:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16792

Elküldve: 2020. január 15. szerda, 18:58


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?


bocsi, nem néztem a videót, csak most.
polaritás nem számít, ebben csak egy vezeték szál van, ami az átfolyó áram hatására melegszik fel. mint ahogy az ellenállások. tulajdonképpen az is az, mint a hátsó szélvédőben, csak ez a tükörlapra van felgőzölve vagy más technológiával felrakva.
csak annyira kell áttenni, amíg rádugod, hogy az működik-e. van egy nálam igaz olasz autóból, meg akarom nézni, mert lehet meg lehetne javítani. mondjuk annyira olcsóak ezek a tükörlapok, hogy nem éri meg kínlódni vele.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 631

Elküldve: 2020. január 15. szerda, 17:30


YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

Az olvadást a videón látható maga a tükörlaphátsó fele és már válik el az üveglaptól látszanak a belsőségek ha bele nézek.Meg próbálhatóm át tenni a balost jobbra ha lesz időm rá valamlyik nap és enyhülne a kinit fagy.Azt nem tudod hogy amikor a sarut rá dugjuk a polarításnak mind1 melyik melyik?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16792

Elküldve: 2020. január 15. szerda, 16:04


John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?


ha nagyobb az áramfelvétele, minta gyárinak, akkor lehet érzékeli, de nem kellene, az csak egy szál, amire Amper-t ad és attól fűt.
az olvadást hol láttad? Rá kéne adni a gyújtást, amikor fűt a másik, és mérni a csatlakozóban mekkora feszültség van kint. mert lehet máshol is megolvadt vagy el van szakadva. maga a vezetékelés.
próba képpen tedd oda másik oldali működő tűkörlapot, azt fűti-e.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 631

Elküldve: 2020. január 15. szerda, 13:56


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...


Szia.Próbaképp rá mértem https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be és szemlátomást a hátulja is meg van olvadva és szakadásmérés szerint szakadás van benne de mellé tettem a régi E34 Tds-em tükrét abban nincs szakadás áramot kap és mégsem fűt.Létezhet hogy elutasatja ezt az áramkört szoftveresen?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 631

Elküldve: 2020. január 14. kedd, 17:53


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

Köszi.akkor a biztosíték kizárva mert akkor a balos sem fűtene.Ennyiben hátrány hogy Nyáron is fűti feleslgesen gyárilag mert ezért rövidebb az élettartama... Ha enyhül az idő rá mérek multival de fagyban nem szabad mert az üveg rideggé válik és repedhet,hú de utálom a Telet...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15269 pont) | Hozzászólások: 16792

Elküldve: 2020. január 14. kedd, 15:57


John írta: Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..


egy bizti van. simán tönkre ment a fűtőszál benne, vagy a csatlakozása oxidos a tükörlapnak.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 631

Elküldve: 2020. január 13. hétfő, 23:54


Sziasztok.Igaz a mondás hogy télen jönnek elő a bajok... Nekem a jobbos nem olvaszt egészen eddig jó volt mióta meg van az autó.Kérdésem lényege hogy melyik biztosítéknak kéne a körmére nézni illetve egy biztiről megy a kettő vagy külön külön? Mozogni mozog de nem olvaszta jobbos..

Crampus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Crampus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. február 06. kedd, 07:33


Adriano98 írta:
Crampus írta:
Tano írta:
Crampus írta: Sziasztok! E46-ban ha nem működik hol keressem a baj forrását? Köszi!


Több lehetőség van, attól függően hogy memóriás verzió vagy nem. Megnézheted a biztosítékokat első körben, ezek alapján megtalálod a te verziódnak megfelelőt.


Köszönöm, a bizti rendben van. Az ülés memóriás, a tükör is lehet az?



Szia! Én ugyanilyen kocsival, ugyanilyen gonddal küzdök. Ha a biztosíték rendbe van, akkor azt javaslom, amit régebben itt javasoltak nekem, hogy diagnosztikával kellene utána nézni, hátha esetleg ott ki van ütve, vagy cserélve lett a kocsit GM modulja.

Köszi szépen, megy hamarosan olaj cserére, kiolvastatom hátha meglesz a turpisság






Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 94

Elküldve: 2018. február 05. hétfő, 19:25


Crampus írta:
Tano írta:
Crampus írta: Sziasztok! E46-ban ha nem működik hol keressem a baj forrását? Köszi!


Több lehetőség van, attól függően hogy memóriás verzió vagy nem. Megnézheted a biztosítékokat első körben, ezek alapján megtalálod a te verziódnak megfelelőt.


Köszönöm, a bizti rendben van. Az ülés memóriás, a tükör is lehet az?



Szia! Én ugyanilyen kocsival, ugyanilyen gonddal küzdök. Ha a biztosíték rendbe van, akkor azt javaslom, amit régebben itt javasoltak nekem, hogy diagnosztikával kellene utána nézni, hátha esetleg ott ki van ütve, vagy cserélve lett a kocsit GM modulja.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2018. február 05. hétfő, 19:35

Crampus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Crampus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. február 05. hétfő, 17:13


Tano írta:
Crampus írta: Sziasztok! E46-ban ha nem működik hol keressem a baj forrását? Köszi!


Több lehetőség van, attól függően hogy memóriás verzió vagy nem. Megnézheted a biztosítékokat első körben, ezek alapján megtalálod a te verziódnak megfelelőt.


Köszönöm, a bizti rendben van. Az ülés memóriás, a tükör is lehet az?