autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz zeno32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. december 05. péntek, 19:37


Szia!
Nem tudok még fórum témát nyitni .ne haragudjál tőled probálok segítséget kérni.
Esetleg kit javasolnál?

E90 BMw hol indul hol inkább nem. Önindító forgat . Ellenőriztem üzemanyag szivattyút /külső tápról/ tartályban működik. Karambolos autóból szereztem EKPM2 modult (teljesen azonos az eredetivel). a modul megkapja a 12v -ot. Érdekes külső szivattyútáplálás esetén tökéletesen indul . nem tudom a folyamatos táplálás okozhat-e valamilyen gondot? A modulba 12v-os tápon kívül 4-5 vékony vezeték is becsatlakozik , gondolom ez a vezérlése ? Mit kellene még ellenőrizni ? AZ EKPM2 modul szinte biztosan jó előélete miatt .
Inp-val nem jutottam előre Ekp modulnál egy ablak ugrik be , nem tudom a szivattyút tesztelni .
Köszönöm előre Zeno
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 22:33


xNorbi írta:
YELLOW írta:
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.


itt van AC neked eladó


Hát sajnos, most veszem észre, hogy nagyon rossz helyre ment, nem az elektromoshoz akartam írni. Egy moderátor átrakhatná.

Épp most jövök az automtól szétszedtem a tankot és nagyon meglepődtem amikor belekukantottam.
Az egyik fele ahol a gázolajpumpa van nagyából 70-80%ig lehet gázolajjal(ez már így soknak tűnt), viszont a nagy meglepetés akkor ért amikor belekukantottam a másik felébe, az szinte teljesen üres volt, épphogy a nagyobb mélyedésekben lehetett fellelni nyomokban a gázolajmardékot.
Ez mitől lehet? Sajnos nem értem teljesen hogy műkodik a tank... mire van ott az a 4 darab cső..., mitől lehet, hogy az egyik fele teljesen üres? Mit tisztítsak ki?


ne szarj be, két rlszre van osztva a tankod. amikor feles állásnál lesz a mutatód, akkor még szürcsögő hangot is hallhatsz. nem ott lesz a hiba.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1994

státusz xNorbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 20:57


YELLOW írta:
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.


itt van AC neked eladó


Hát sajnos, most veszem észre, hogy nagyon rossz helyre ment, nem az elektromoshoz akartam írni. Egy moderátor átrakhatná.

Épp most jövök az automtól szétszedtem a tankot és nagyon meglepődtem amikor belekukantottam.
Az egyik fele ahol a gázolajpumpa van nagyából 70-80%ig lehet gázolajjal(ez már így soknak tűnt), viszont a nagy meglepetés akkor ért amikor belekukantottam a másik felébe, az szinte teljesen üres volt, épphogy a nagyobb mélyedésekben lehetett fellelni nyomokban a gázolajmardékot.
Ez mitől lehet? Sajnos nem értem teljesen hogy műkodik a tank... mire van ott az a 4 darab cső..., mitől lehet, hogy az egyik fele teljesen üres? Mit tisztítsak ki?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 10:40


xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.


itt van AC neked eladó

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 20. szombat, 11:06

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1994

státusz xNorbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 09:39


Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?