Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 14:52


En annak örülnek inkabb a legjobban, ha a BMW is elkezdene a duplakuplungos valtokat a "sima szeria autokhoz" is kinalni. Szereny velemenyem szerint lassan mar ciki, hogy a VW-Skoda vonalon evek ota futnak a DKG-s autok, mig ha szeretnek venni egy vadonat uj 528i vagy 530d autot, akkor eselyem sincs DKG-s valtot valasztani hozza, mert nincs a kinalatban. Mondjuk a csillagos marka sem remekel eppen ezen a teren...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 15. vasárnap, 14:53

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. január 17. csütörtök, 23:25


Az M DKG összesen 11 féle váltóprogramot kínál. 5 automata üzemmódban mûködik, 6 pedig manuális módban, beleértve a rajtprogramot is, mellyel maximálisan kihasználhatjuk a 4 literes V8-as motorban rejlõ 420 lóerõt.

Ahogy a neve is utal rá, az M DKG két kuplungtárcsát használ. Az egyik a páratlan és hátramenet fokozatokat kapcsolja, míg a másik a párosokat. Amíg az egyik használatban van, addig a másik már felkészül a kapcsolásra, így azonnali váltást tesz lehetõvé.

A BMW M DriveLogic rendszere számos váltóhangolást kínál. A Forma-1-es stílustól a finom, lágy váltásokig mindent beállíthatunk. A váltásokat a már jól megszokott helyekrõl vezérelhetjük: a középkonzolon elhelyezett váltókarral, vagy a kormány mögé szerelt alumínium fülecskékkel.

Az új M3-as tulajok már bizonyára alig várják, hogy kipróbálhassák versenypályán is az M DKG-t.