« előző123456789következő »
horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. május 26. vasárnap, 09:34


Üdv!
Ez a M43TU motor van a 316i-ben és a 318i-ben is 105 ill. 118LE-vel!
Tudja valaki, hogy a kettő között mi a különbség?
Csak kíváncsi vagyok mitől erősebb a 318i 13Le-vel?
Köszi

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 17. szerda, 22:05


Sziasztok!
Kéne egy kis segítség: kicseréltem a kartergáz szelepet (M43TU motor), aminek semmi baja nem volt, viszont azt vettem észre, hogy a szelepfedélből kijövő kertergázcső el van dugulva. Ezért is volt a cső további része patyolat tiszta. Azt nem tudom, hogy abban a csonkban is van valami szelep, vagy csak simán el van dugulva? Továbbá: amennyiben csak dugulás van, azt a szelepfedél levétele nélkül ki lehet-e takarítani , ha igen, milyen módszerrel. Csak biztos tanácsokat várnék, olyat nem, hogy szerintem,vagy azt hiszem, mert nem szeretnék kisérletezgetni és a végén motorgenerált csináltatni.
A baj csak annyi jelenleg, hogyha leveszem az olajbeöntő kupakot, akkor, ott a levegő ki-be mozog, pumpálás szerűen, alapjárat nem ingadozik
Előre is köszi!

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 15:07


YELLOW írta:
laleeboy írta:

Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??


nem akarok megsérteni powerfanatix-os rajongókat, de amik ott vannak motorkódok, azok igen hiányosak, és nem frissek. azokra csak részben alapozz. volt egy jó oldal csak nem találom, ahol rendesen le volt írva minden.



http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines

E-szerint csak E36 ba rakták 318is néven E46-ba nem




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 05. hétfő, 15:09

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 15:03


laleeboy írta:

Az jó mert azegész úgy kezdődött hogy "Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel"....



ja, hát már volt itt téma ez máskor is, akkor is mondtam, hogy ez egy e36 motor, de azért csak ajánlgatják



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 05. hétfő, 15:04

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 15:00


vsop14 írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??

e36 318IS-be, 95től.


Az jó mert azegész úgy kezdődött hogy "Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel"....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 14:38


laleeboy írta:

Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??


nem akarok megsérteni powerfanatix-os rajongókat, de amik ott vannak motorkódok, azok igen hiányosak, és nem frissek. azokra csak részben alapozz. volt egy jó oldal csak nem találom, ahol rendesen le volt írva minden.



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 14:38


laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??

e36 318IS-be, 95től.



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 14:30


YELLOW írta:
laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE




Hát én ezt nem ismerem mibe tették ezt ? ?

http://www.powerfanatics.com/lexikon.php

És mikortól??


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 14:17


laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



jah M44 1.9 138 LE



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 13:59


YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.


Köszi

Nem arról van szó hogy nem tudnák megvenni és fenntartani egy nagyobb motorral szerelt autót hanem az hogy láttam egyet fullos felszereltséggel de gyenge motorral. Ezért érdeklődtem a lehetőségekről mivel a két motor ugyanaz "csak "a teljesítménye más.
Az általad említett 140 ló körüli pedig már egy teljesen más motor aminek N43 v N44 a kódja és csak a facelift utáni autókba van szerelve

Üdv

laleeboy



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 12:06


laleeboy írta: Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


van már topic, ahol kérdezte ezt más is, válasz nem nagyon jött rá. ha minden igaz ez a motor van 140 lovas körül is, de az már 16 szelepes, de lehet pont ez a különbség a 105 és 118 lovas között is. ezekszerint facelift előtti autóról van szó. hallottam már, hogy van rá módszer, de állítólag nem éri meg az átalakítás. ahogy az öreg BMW-sek szokták mondani, ha BMW-t akar motorikusan tuningolni, akkor vegyél bele nagyobb motort, vagy nagyobb motoros autót. ha hosszútávra tervezel, akkor az a legjobb ha minden úgy marad ahogyan a gyárból kijött. dízeleknél kicsit másabb a helyzet.



laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. július 05. hétfő, 11:00


Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy

« előző123456789következő »