« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz DeeYo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. július 22. péntek, 13:16


Sziasztok!

Az lenne a problémám, hogy a motor kattog de nem tudom mitől.
Hidegen minden ok de mikor bemelegszik kattog mint állat.
Szerintetek mi lehet a gond? Főleg a motor elejéből hallatszik.
Sajna karambolos volt a picike víz is elfojt emiatt belőle és a viszkó venti bele ért a hűtőbe, fel is forralta magát bár nem ment többet 5 km-nél ebben az állapotban.
Mióta meg lett csináltatva így kattog melegen. Egyesek szerint hidrotőke de akkor hidegen miért nem kattog? Olajat most cseréltem Liqui Moly-ra Castrol-ról.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. április 13. szerda, 17:19


laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Pár napja jelentkezett egy kis probléma a kocsival
Reggel munkába menet indításkor hidegen nehezen pörög fel és az alapjárat is "darálós" ha felmelegszik enyhül a jelenség de nem múlik el teljesen és mintha erőtlenebb is lenne.
Még nem volt időm megnézni semmit de ötleteket várok hogy hol kezdjem.
Ja a kocsi egy '97-es E36 320 i M52B20


tisztíts egy légtömegmérőt
korábban le vagyon írva vaéahol, hogy hogyan kell.


Ma du megnéztem és egyből szembetűnő volt a hiba : A légtömegmérő és a szívósor közötti gumicső repedt el mostanra már úgy 5 cm hosszan.
Szerintem ahogy nőtt a repedés úgy romlott a helyzet.
Egyenlőre ideiglenesen megoldottam (szaxerűen szixalaggal).
Pénteken érkezik az új darab (szerencsére csak gyáriba van úgy 8000 körül)
Pontosan hol van leírva a légtömegmérő tisztítása?
Ha már kint lesz megpucolnám azt is
Kösz



a tapogatásom akkor jó volt. ezért mondtam, hogy légtömegmérő. kevesebb levegőt mért, mint ami valóban bejutott, ezáltal kevesebb benya ment a több levegőhöz.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. április 13. szerda, 16:56


YELLOW írta:
laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Pár napja jelentkezett egy kis probléma a kocsival
Reggel munkába menet indításkor hidegen nehezen pörög fel és az alapjárat is "darálós" ha felmelegszik enyhül a jelenség de nem múlik el teljesen és mintha erőtlenebb is lenne.
Még nem volt időm megnézni semmit de ötleteket várok hogy hol kezdjem.
Ja a kocsi egy '97-es E36 320 i M52B20


tisztíts egy légtömegmérőt
korábban le vagyon írva vaéahol, hogy hogyan kell.


Ma du megnéztem és egyből szembetűnő volt a hiba : A légtömegmérő és a szívósor közötti gumicső repedt el mostanra már úgy 5 cm hosszan.
Szerintem ahogy nőtt a repedés úgy romlott a helyzet.
Egyenlőre ideiglenesen megoldottam (szaxerűen szixalaggal).
Pénteken érkezik az új darab (szerencsére csak gyáriba van úgy 8000 körül)
Pontosan hol van leírva a légtömegmérő tisztítása?
Ha már kint lesz megpucolnám azt is
Kösz



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. április 13. szerda, 12:32


laleeboy írta: Üdv mindenkinek

Pár napja jelentkezett egy kis probléma a kocsival
Reggel munkába menet indításkor hidegen nehezen pörög fel és az alapjárat is "darálós" ha felmelegszik enyhül a jelenség de nem múlik el teljesen és mintha erőtlenebb is lenne.
Még nem volt időm megnézni semmit de ötleteket várok hogy hol kezdjem.
Ja a kocsi egy '97-es E36 320 i M52B20


tisztíts egy légtömegmérőt
korábban le vagyon írva vaéahol, hogy hogyan kell.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. április 13. szerda, 10:43


Üdv mindenkinek

Pár napja jelentkezett egy kis probléma a kocsival
Reggel munkába menet indításkor hidegen nehezen pörög fel és az alapjárat is "darálós" ha felmelegszik enyhül a jelenség de nem múlik el teljesen és mintha erőtlenebb is lenne.
Még nem volt időm megnézni semmit de ötleteket várok hogy hol kezdjem.
Ja a kocsi egy '97-es E36 320 i M52B20

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2011. január 10. hétfő, 09:16


A múlt 7végén sikerült végre kicserélnem a szűrőházat DE sajnos a jelenség továbbra is fennáll
A szűrőház mellett kicseréltem az olajat, a szűrőt a nyomásmérő gombát a tömítéseket ...stb

Mi lehet még az amire nem gondoltam? ? ?

Lehet hogy a motoron belül van valami hiba (elvileg 150e km-t futott szervízkönyves Olaszból) ?

PLS HELP ! ! !

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. november 10. szerda, 12:22


Úgy néz ki megvan a hiba oka : szűrőházat kell cserélni mert van benne egy kis visszacsapószelep ami ha elkoszosodik akor nem zár jól .
Ha minden jól megy a hétvégén csere és meglátjuk...


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 27. szerda, 10:54


laleeboy írta:
YELLOW írta: én azt mondom, hogy olajcserekor, a szenzort is ki kellett volna szedni. nem értem eddig miért nem írta senki. én nem akartam nagyon beleszólni, mert csak lehurrogás van. pedig az újabb motoros autólnál is előfordul. az olajiszap megáll a szenzor érzékelőinél, lehet egy alapos tisztítás elég neki.
ha tudod egy tiszta dobozba engedd le az olajat, szedd ki a szenzort és nézd meg.
esetlek a környékén a vezetéket is, nem-e lett valahol zárlatos, bár ezt nem tartom valószínűnek.



Köszi

Ez is egy lehetőség de kaptam egy másik tippet is

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30


Az 5-ös tömítés cseréje

Majd írok hogy mi segített



Megvan a tömítés és a szenzorból is vettem újat
Remélem hamarosan bekerülnek


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 13:56


YELLOW írta: én azt mondom, hogy olajcserekor, a szenzort is ki kellett volna szedni. nem értem eddig miért nem írta senki. én nem akartam nagyon beleszólni, mert csak lehurrogás van. pedig az újabb motoros autólnál is előfordul. az olajiszap megáll a szenzor érzékelőinél, lehet egy alapos tisztítás elég neki.
ha tudod egy tiszta dobozba engedd le az olajat, szedd ki a szenzort és nézd meg.
esetlek a környékén a vezetéket is, nem-e lett valahol zárlatos, bár ezt nem tartom valószínűnek.



Köszi

Ez is egy lehetőség de kaptam egy másik tippet is

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=30


Az 5-ös tömítés cseréje

Majd írok hogy mi segített


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 12:59


én azt mondom, hogy olajcserekor, a szenzort is ki kellett volna szedni. nem értem eddig miért nem írta senki. én nem akartam nagyon beleszólni, mert csak lehurrogás van. pedig az újabb motoros autólnál is előfordul. az olajiszap megáll a szenzor érzékelőinél, lehet egy alapos tisztítás elég neki.
ha tudod egy tiszta dobozba engedd le az olajat, szedd ki a szenzort és nézd meg.
esetlek a környékén a vezetéket is, nem-e lett valahol zárlatos, bár ezt nem tartom valószínűnek.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 09:10


laleeboy írta:
laleeboy írta:
Macsek írta:
laleeboy írta:
Macsek írta:
laleeboy írta:
JanoE46 írta: Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...



Hali

Miből gondolod hogy nem 147000km van benne ha csak 2 sort olvastál róla ? ? ? ?
Ezzel csak azt akarom mondani hogy ne mondj elhamarkodottan véleményt.
Ha látnád élőben mást mondanál(szervízkönyv,porszáraz motortér,gyári festés mindenhol újszerű külső és belső és ezt nem csak a kárpitra értem de amikor beletettem egy rádiót a bele is tiszta volt ahol nem szokott az lenni és takarítani se szokták/lehet ott.
Minden esetre a hétvégén olajcsere, mert kaptam olyan választ a kérdésemre hogy lehet hogy az olaj a probléma (a válaszoló is járt így egy bizonyos típusú olajjal)




Félre ne értsetek,nem bele okoskodni akarok,és rosszat sem senkinek.......de én elgondolkodnék azon,hogy ami más autóknál elporosodik és normális dolog.......az a tiédben miért nem úgy van!!!!?????



Hali

Nem arról van szó hogy új és pormentes volt hanem az hogy egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne...
Nyilván ez használatfüggő is hogy mennyire koszolódik , de neked is azt tudom mondani hogy látni kell élőben és nem arra gondolni hogy biztos jól átvágták szegényt.
Nekem is volt már bimmerem meg a legjobb barátomnak vagy 8 (most is van neki egy M3 meg egy 740)és mindketten arra jutottunk hogy igaz lehet amit látunk (legalábbis az eddigi tapasztalataink alapján)






Így már teljesen más....eddig ezt nem írtad le "egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne..."


Újra itt ! ! !

Hétvégén megvolt az olajcsere de sajna csak fél sikerrel mert nem jó szűrőt adtak hozzá így kénytelen vagyok azt később kicserélni mert vissza kellett tenni a régit. : (
Hát a változás annyi hogy talán egy kicsit hamarabb elalszik a lámpa így végleges eredmény csak a szűrő cseréje után lesz.
Egy biztos most Castrol GTX 10W40 van benne , hogy mi volt nem tudom de "vékonyabbnak" tűnt mint ez (talán 5W40 lehetett?)

Kérdés : ha az olajszűrő el van tömődve az okozhat ilyen problémát vagy ez már valami komolyabb (pl olajpumpa )hiba lehet?



Szűrőcsere után a helyzet változatlan : (


! ! ! Hát senkinek nincs egy M50-M52-vel szerelt BMW-je hogy elmondja hogy indításkor az általam leírt jelenség üzemszerű-e vagy nem? ! ! !

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 25. hétfő, 12:45


laleeboy írta:
Macsek írta:
laleeboy írta:
Macsek írta:
laleeboy írta:
JanoE46 írta: Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...



Hali

Miből gondolod hogy nem 147000km van benne ha csak 2 sort olvastál róla ? ? ? ?
Ezzel csak azt akarom mondani hogy ne mondj elhamarkodottan véleményt.
Ha látnád élőben mást mondanál(szervízkönyv,porszáraz motortér,gyári festés mindenhol újszerű külső és belső és ezt nem csak a kárpitra értem de amikor beletettem egy rádiót a bele is tiszta volt ahol nem szokott az lenni és takarítani se szokták/lehet ott.
Minden esetre a hétvégén olajcsere, mert kaptam olyan választ a kérdésemre hogy lehet hogy az olaj a probléma (a válaszoló is járt így egy bizonyos típusú olajjal)




Félre ne értsetek,nem bele okoskodni akarok,és rosszat sem senkinek.......de én elgondolkodnék azon,hogy ami más autóknál elporosodik és normális dolog.......az a tiédben miért nem úgy van!!!!?????



Hali

Nem arról van szó hogy új és pormentes volt hanem az hogy egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne...
Nyilván ez használatfüggő is hogy mennyire koszolódik , de neked is azt tudom mondani hogy látni kell élőben és nem arra gondolni hogy biztos jól átvágták szegényt.
Nekem is volt már bimmerem meg a legjobb barátomnak vagy 8 (most is van neki egy M3 meg egy 740)és mindketten arra jutottunk hogy igaz lehet amit látunk (legalábbis az eddigi tapasztalataink alapján)






Így már teljesen más....eddig ezt nem írtad le "egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne..."


Újra itt ! ! !

Hétvégén megvolt az olajcsere de sajna csak fél sikerrel mert nem jó szűrőt adtak hozzá így kénytelen vagyok azt később kicserélni mert vissza kellett tenni a régit. : (
Hát a változás annyi hogy talán egy kicsit hamarabb elalszik a lámpa így végleges eredmény csak a szűrő cseréje után lesz.
Egy biztos most Castrol GTX 10W40 van benne , hogy mi volt nem tudom de "vékonyabbnak" tűnt mint ez (talán 5W40 lehetett?)

Kérdés : ha az olajszűrő el van tömődve az okozhat ilyen problémát vagy ez már valami komolyabb (pl olajpumpa )hiba lehet?



Szűrőcsere után a helyzet változatlan : (


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 09:23


Macsek írta:
laleeboy írta:
Macsek írta:
laleeboy írta:
JanoE46 írta: Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...



Hali

Miből gondolod hogy nem 147000km van benne ha csak 2 sort olvastál róla ? ? ? ?
Ezzel csak azt akarom mondani hogy ne mondj elhamarkodottan véleményt.
Ha látnád élőben mást mondanál(szervízkönyv,porszáraz motortér,gyári festés mindenhol újszerű külső és belső és ezt nem csak a kárpitra értem de amikor beletettem egy rádiót a bele is tiszta volt ahol nem szokott az lenni és takarítani se szokták/lehet ott.
Minden esetre a hétvégén olajcsere, mert kaptam olyan választ a kérdésemre hogy lehet hogy az olaj a probléma (a válaszoló is járt így egy bizonyos típusú olajjal)




Félre ne értsetek,nem bele okoskodni akarok,és rosszat sem senkinek.......de én elgondolkodnék azon,hogy ami más autóknál elporosodik és normális dolog.......az a tiédben miért nem úgy van!!!!?????



Hali

Nem arról van szó hogy új és pormentes volt hanem az hogy egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne...
Nyilván ez használatfüggő is hogy mennyire koszolódik , de neked is azt tudom mondani hogy látni kell élőben és nem arra gondolni hogy biztos jól átvágták szegényt.
Nekem is volt már bimmerem meg a legjobb barátomnak vagy 8 (most is van neki egy M3 meg egy 740)és mindketten arra jutottunk hogy igaz lehet amit látunk (legalábbis az eddigi tapasztalataink alapján)






Így már teljesen más....eddig ezt nem írtad le "egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne..."


Újra itt ! ! !

Hétvégén megvolt az olajcsere de sajna csak fél sikerrel mert nem jó szűrőt adtak hozzá így kénytelen vagyok azt később kicserélni mert vissza kellett tenni a régit. : (
Hát a változás annyi hogy talán egy kicsit hamarabb elalszik a lámpa így végleges eredmény csak a szűrő cseréje után lesz.
Egy biztos most Castrol GTX 10W40 van benne , hogy mi volt nem tudom de "vékonyabbnak" tűnt mint ez (talán 5W40 lehetett?)

Kérdés : ha az olajszűrő el van tömődve az okozhat ilyen problémát vagy ez már valami komolyabb (pl olajpumpa )hiba lehet?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 13:09


laleeboy írta:
Macsek írta:
laleeboy írta:
JanoE46 írta: Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...



Hali

Miből gondolod hogy nem 147000km van benne ha csak 2 sort olvastál róla ? ? ? ?
Ezzel csak azt akarom mondani hogy ne mondj elhamarkodottan véleményt.
Ha látnád élőben mást mondanál(szervízkönyv,porszáraz motortér,gyári festés mindenhol újszerű külső és belső és ezt nem csak a kárpitra értem de amikor beletettem egy rádiót a bele is tiszta volt ahol nem szokott az lenni és takarítani se szokták/lehet ott.
Minden esetre a hétvégén olajcsere, mert kaptam olyan választ a kérdésemre hogy lehet hogy az olaj a probléma (a válaszoló is járt így egy bizonyos típusú olajjal)




Félre ne értsetek,nem bele okoskodni akarok,és rosszat sem senkinek.......de én elgondolkodnék azon,hogy ami más autóknál elporosodik és normális dolog.......az a tiédben miért nem úgy van!!!!?????



Hali

Nem arról van szó hogy új és pormentes volt hanem az hogy egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne...
Nyilván ez használatfüggő is hogy mennyire koszolódik , de neked is azt tudom mondani hogy látni kell élőben és nem arra gondolni hogy biztos jól átvágták szegényt.
Nekem is volt már bimmerem meg a legjobb barátomnak vagy 8 (most is van neki egy M3 meg egy 740)és mindketten arra jutottunk hogy igaz lehet amit látunk (legalábbis az eddigi tapasztalataink alapján)






Így már teljesen más....eddig ezt nem írtad le "egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne..."

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. október 13. szerda, 14:19


Macsek írta:
laleeboy írta:
JanoE46 írta: Az olaj színétől,és attól függetlenül,hogy mikor cserélték,én a helyedbe lecserélném az olajat.Ráadásul ha után kell tölteni,akkor legalább tudod azt is,hogy milyet.Egyébként biztos hogy nem 147000km van benne...



Hali

Miből gondolod hogy nem 147000km van benne ha csak 2 sort olvastál róla ? ? ? ?
Ezzel csak azt akarom mondani hogy ne mondj elhamarkodottan véleményt.
Ha látnád élőben mást mondanál(szervízkönyv,porszáraz motortér,gyári festés mindenhol újszerű külső és belső és ezt nem csak a kárpitra értem de amikor beletettem egy rádiót a bele is tiszta volt ahol nem szokott az lenni és takarítani se szokták/lehet ott.
Minden esetre a hétvégén olajcsere, mert kaptam olyan választ a kérdésemre hogy lehet hogy az olaj a probléma (a válaszoló is járt így egy bizonyos típusú olajjal)




Félre ne értsetek,nem bele okoskodni akarok,és rosszat sem senkinek.......de én elgondolkodnék azon,hogy ami más autóknál elporosodik és normális dolog.......az a tiédben miért nem úgy van!!!!?????



Hali

Nem arról van szó hogy új és pormentes volt hanem az hogy egy hasonló korú de több km-t futott kocsival összevetve kb tizedannyi kosz volt benne...
Nyilván ez használatfüggő is hogy mennyire koszolódik , de neked is azt tudom mondani hogy látni kell élőben és nem arra gondolni hogy biztos jól átvágták szegényt.
Nekem is volt már bimmerem meg a legjobb barátomnak vagy 8 (most is van neki egy M3 meg egy 740)és mindketten arra jutottunk hogy igaz lehet amit látunk (legalábbis az eddigi tapasztalataink alapján)






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 13. szerda, 14:33

« előző12következő »