bacsy írta:
Tano írta:
bacsy írta:
Az azt jelenti, hogy a 3 pirosra kell tekernem és akkor fúj a klíma olyan hőfokot, mint ami a kijelzőn szerepel?
Szerintem eléggé egyértelmű minden autóban. Piros=meleg, kék=hideg.
Lehet, h tényleg én vagyok bonyolult, de nekem nem logikus az, hogy ha beállítok egy konkrét értéket, hogy pl. 21 fokot akarok (ezért digitklímás, h pontos értéket tudjak megadni), akkor egy kis tekerővel az egészet felboríthatom és ismét lutri, hogy hány fokot fúj be... Ha azt akarom, h melegebb levegő jöjjön be, akkor nem pirosr szeretném tekerni, hanem felnyomom a 21 fokot 24-re.
No mind1, mindenesetre köszi.
én értem mire gondolsz, talán régen témáztunk is ezen. én nem értem ezt a BMW logikát amúgy sem. pl fater H astrájában nincs iylen, hogy meleg vagy hideg, hanem beállítasz egy hőfokot, és olyan levegőt fúj be.
a BMW úgy működik, hogy oké beállítasz egy hőfokot, most mindegy, hogy AUTO állásban vagy mnáshogy, de nekem fújja befelé a cirka 2-3 fokos levegőt. ezt addig csinálja, amíg el nem éri a beállított hőfokot.
igenám, de sokan tudjuk ez nem túl kellemes, főleg a szervezetnek nem, hogy ilyem melegben ilyen hideg levegővel bombázzák a tested. így csak kevertetni lehet, aki nem akar magára nyomatni pár fokos levegőt.
az újabb típusoknban off márkákban is, legalábbis egy klímás ezt mondta, direkt ezért a beállított értékű levegőt fújja be, gondolom nem folyamatosan, mert másképp sosem hűlne le az adott hőfokra.
nekem mondjuk még sosem sikerült úgy megcsinálni, hogy addig emjen a klíma, amire be volt állítva, így nem tudom vajon mit csinál a rendszer ha eléri azt. eleve bosszantó, hogy külön belső hőfokmérő nincs. nah meg az, hogy tárcsán állítsam, hogy miylen levegőt akarok.