jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 11:06


YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.


hát régóta hullámzik már, azóta volt már esőben is, talán 2 éve írtam először be erről. a cicergést meg szerintem az segítette elő, amikor szintén pár éve ilyen habos klímatisztítót használtam. idén rá fogok nézni, csak legyen melegebb.
a bontott sünitől meg félek, hogy kitudja meddig fog menni.


Ha bontottat veszel akkor a ne a ritka vastag tüskéset hanem a sűrű vékony tüskéset vedd mert az már a mósosított.http://racing-bazar.hu/alkatre...4116923204
Ilyen legyen, most tök mindegy hogy ez x5.höz van de az e46-é is így néz ki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 10:56


jrtom írta:
YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.


hát régóta hullámzik már, azóta volt már esőben is, talán 2 éve írtam először be erről. a cicergést meg szerintem az segítette elő, amikor szintén pár éve ilyen habos klímatisztítót használtam. idén rá fogok nézni, csak legyen melegebb.
a bontott sünitől meg félek, hogy kitudja meddig fog menni.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 10:50


YELLOW írta:
compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.


A sünitől hullámzik neked is. Az a baj, hogy a legrosszabbkor fog teljesen behalni mint a compact-os srácnak esőben. Szerintem cseréld ki. A cicergés meg a ventiből jön, azt kikell venni és wd40-et vagy egy kis műszerolajat kell neki adni és jó lesz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 10:24


compact írta:
Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



ezt a hullámzó, ingadozó fordulatot nekem is csinálja, de csak mikor hideg van, mondjuk olyan 10 fok alatt, és csak akkor ha ment a venti, leálltam az autóval, aztán már amikor gyújtásra rakom elkezd hullámozni. indítok, ugyanúgy hullámzik, kb 1 perc után ababhagyja és megy normálisan. nyáron nagy melegben kint állt, igaz napnak háttal, akkor nem indult el a venti. nem tudom miért, de állt egy 1-1,5 órát a hűvüsben és jó lett. illetve hidegben szintén a hullámzó esetkben, amikor nem hullámzik, akkor ciceregni szokott. vagy cicereg, vagy hullámzik a fordulat. én arra gondolok, hogy inkább szorul a motor, kenés kéne neki. a süni hiba legfőképp automata állásban jön ki, amikor nem tudja szabályozni a fordulatot magának. persze eltérő esetek lehetnek. nekem is lehet a süni lesz rossz, nem tudom.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 10:13


compact írta:
anubisz írta:
compact írta:
anubisz írta:
compact írta: Üdv Mindenkinek!
Olyanban kérném a segítségeteket, hogy az e46 compact-omban/digit klímás/ egyik pillanatról a másikra megállt a fűtőventilátor és azóta sem hajlandó elindulni. Merre keresgéljem a hibát?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

http://bmwfans.info/parts/cata...r_ac_unit/

a 3 alkatrészt próbáld megmozgatni, esetleg kivenni, lehet kontaktos, vagy egyből meghalt.
Előtte azért nézz meg minden biztit, jobb a nyugalom. Ha minden rendben val. színüleg ez lesz a hibás alkatrész. Ezt hagyd utoljára, nem egyszerű kibányászni.


Köszönöm a gyors segítséged!
A ventilátor biztijét azt hol keressem?



ez az alkatrész szabályozza a venti fordulatát automatikusan, ez szokott meghalni, nem hiszem, hogy a motor állt meg hirtelen, vagy szakadt valami vezeték. Azért cserélték a régi nagy tüskést, módosított kicsire.
Nem tudom, hogy a ventinek van e külön biztije, vagy esetleg mással van kombinálva, megpróbálom megnézni, mert nem tudom, de ha végignézed az összeset, látod, hogy épek, vagy nem, csak oda dugd vissza ahol voltak, mindjárt megnézem, van valahol listám róla.

Nézd meg az 50 est, aztán még zárójelbe írja a 28 ast mellé

50
40A
Heater-A/C blower (see also fuse 28

a 28 meg ezt írja. Ezek vannak kapcsolatba a klímával, ventivel.

28
5A
Air conditioner (see also fuses 62, 63)
Blower (see also fuse 50)
Heater (see also fuses 23, 62)

amiket ír számba azokat nézd meg mindet, de töltsd le ezt benne van, javítási útmutató, a süni cseréje is. Mindjárt ide linkelem, 610-2 van a bizti kiosztás

https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

a süni csere meg a 640-1 nél van jobb oldalon a kesztyűtartó alatt belül a fűtőbox oldalába a borítás alatt.


YouTube videó

azért legyél óvatos, mert általában előbb szarakodni szokott, utána áll meg, ritka, hogy hirtelen. Előbb a biztiket, utána vedd ki azt a sünit, mozgasd meg a csatit, nálam egy darabig ment utána, aztán végkép megállt. Ha veszel bele, ne a hosszú tüskéset, bár ha megrendeled olyat már nem szállítanak, de ha bontott, még belefuthat az ember.
Nézhetsz bontottat is, addig ne is dugd vissza a rosszat, előbb dugd rá amit veszel, hogy jó e, és az volt e biztos a gond.

az újnak 16 ezer az ára, ha neten rendeled.



Köszönöm a részletes segítséget, holnap megpróbálom kideríteni és beszámolok róla, hogy mire jutottam!



Átnéztem ma reggel mindent és az összes bizti hibátlan állapotban van.
Természetesen ugyan úgy nem ment reggel sem, viszont miután átnéztem elkezdtem nyomkodni/ugyan úgy ahogy már többször is próbáltam/ és egyszer csak elindult kb 2-es fokozaton össze-vissza, hullámzóan és ingadozva járt, felvettem a legnagyobb fokozatra, ott simán, gond nélkül működött.
Eljátszottam párszor azt, hogy le-fel kapcsolgattam és végül be is állt alacsonyabb fordulaton is normálisan. Most úgy jöttem be, hogy minden hibátlanul működik, kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz délután ha megyek vele.
Akkor így akár biztosra is vehetem, hogy a sünis ellenállást hamarosan cserélni kell?
Mert akkor inkább már elintézem jövőhéten ha jó ha nem, mert kicsit érdekes volt tegnap a szakadó esőben úgy, hogy a párát nem tudtam lenyomatni!



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 00:49


anubisz írta:
compact írta:
anubisz írta:
compact írta: Üdv Mindenkinek!
Olyanban kérném a segítségeteket, hogy az e46 compact-omban/digit klímás/ egyik pillanatról a másikra megállt a fűtőventilátor és azóta sem hajlandó elindulni. Merre keresgéljem a hibát?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

http://bmwfans.info/parts/cata...r_ac_unit/

a 3 alkatrészt próbáld megmozgatni, esetleg kivenni, lehet kontaktos, vagy egyből meghalt.
Előtte azért nézz meg minden biztit, jobb a nyugalom. Ha minden rendben val. színüleg ez lesz a hibás alkatrész. Ezt hagyd utoljára, nem egyszerű kibányászni.


Köszönöm a gyors segítséged!
A ventilátor biztijét azt hol keressem?



ez az alkatrész szabályozza a venti fordulatát automatikusan, ez szokott meghalni, nem hiszem, hogy a motor állt meg hirtelen, vagy szakadt valami vezeték. Azért cserélték a régi nagy tüskést, módosított kicsire.
Nem tudom, hogy a ventinek van e külön biztije, vagy esetleg mással van kombinálva, megpróbálom megnézni, mert nem tudom, de ha végignézed az összeset, látod, hogy épek, vagy nem, csak oda dugd vissza ahol voltak, mindjárt megnézem, van valahol listám róla.

Nézd meg az 50 est, aztán még zárójelbe írja a 28 ast mellé

50
40A
Heater-A/C blower (see also fuse 28

a 28 meg ezt írja. Ezek vannak kapcsolatba a klímával, ventivel.

28
5A
Air conditioner (see also fuses 62, 63)
Blower (see also fuse 50)
Heater (see also fuses 23, 62)

amiket ír számba azokat nézd meg mindet, de töltsd le ezt benne van, javítási útmutató, a süni cseréje is. Mindjárt ide linkelem, 610-2 van a bizti kiosztás

https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

a süni csere meg a 640-1 nél van jobb oldalon a kesztyűtartó alatt belül a fűtőbox oldalába a borítás alatt.


YouTube videó

azért legyél óvatos, mert általában előbb szarakodni szokott, utána áll meg, ritka, hogy hirtelen. Előbb a biztiket, utána vedd ki azt a sünit, mozgasd meg a csatit, nálam egy darabig ment utána, aztán végkép megállt. Ha veszel bele, ne a hosszú tüskéset, bár ha megrendeled olyat már nem szállítanak, de ha bontott, még belefuthat az ember.
Nézhetsz bontottat is, addig ne is dugd vissza a rosszat, előbb dugd rá amit veszel, hogy jó e, és az volt e biztos a gond.

az újnak 16 ezer az ára, ha neten rendeled.



Köszönöm a részletes segítséget, holnap megpróbálom kideríteni és beszámolok róla, hogy mire jutottam!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 20:05


compact írta:
anubisz írta:
compact írta: Üdv Mindenkinek!
Olyanban kérném a segítségeteket, hogy az e46 compact-omban/digit klímás/ egyik pillanatról a másikra megállt a fűtőventilátor és azóta sem hajlandó elindulni. Merre keresgéljem a hibát?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

http://bmwfans.info/parts/cata...r_ac_unit/

a 3 alkatrészt próbáld megmozgatni, esetleg kivenni, lehet kontaktos, vagy egyből meghalt.
Előtte azért nézz meg minden biztit, jobb a nyugalom. Ha minden rendben val. színüleg ez lesz a hibás alkatrész. Ezt hagyd utoljára, nem egyszerű kibányászni.


Köszönöm a gyors segítséged!
A ventilátor biztijét azt hol keressem?



ez az alkatrész szabályozza a venti fordulatát automatikusan, ez szokott meghalni, nem hiszem, hogy a motor állt meg hirtelen, vagy szakadt valami vezeték. Azért cserélték a régi nagy tüskést, módosított kicsire.
Nem tudom, hogy a ventinek van e külön biztije, vagy esetleg mással van kombinálva, megpróbálom megnézni, mert nem tudom, de ha végignézed az összeset, látod, hogy épek, vagy nem, csak oda dugd vissza ahol voltak, mindjárt megnézem, van valahol listám róla.

Nézd meg az 50 est, aztán még zárójelbe írja a 28 ast mellé

50
40A
Heater-A/C blower (see also fuse 28

a 28 meg ezt írja. Ezek vannak kapcsolatba a klímával, ventivel.

28
5A
Air conditioner (see also fuses 62, 63)
Blower (see also fuse 50)
Heater (see also fuses 23, 62)

amiket ír számba azokat nézd meg mindet, de töltsd le ezt benne van, javítási útmutató, a süni cseréje is. Mindjárt ide linkelem, 610-2 van a bizti kiosztás

https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

a süni csere meg a 640-1 nél van jobb oldalon a kesztyűtartó alatt belül a fűtőbox oldalába a borítás alatt.


YouTube videó

azért legyél óvatos, mert általában előbb szarakodni szokott, utána áll meg, ritka, hogy hirtelen. Előbb a biztiket, utána vedd ki azt a sünit, mozgasd meg a csatit, nálam egy darabig ment utána, aztán végkép megállt. Ha veszel bele, ne a hosszú tüskéset, bár ha megrendeled olyat már nem szállítanak, de ha bontott, még belefuthat az ember.
Nézhetsz bontottat is, addig ne is dugd vissza a rosszat, előbb dugd rá amit veszel, hogy jó e, és az volt e biztos a gond.

az újnak 16 ezer az ára, ha neten rendeled.



Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2013. március 09. szombat, 20:57


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 19:56


anubisz írta:
compact írta: Üdv Mindenkinek!
Olyanban kérném a segítségeteket, hogy az e46 compact-omban/digit klímás/ egyik pillanatról a másikra megállt a fűtőventilátor és azóta sem hajlandó elindulni. Merre keresgéljem a hibát?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

http://bmwfans.info/parts/cata...r_ac_unit/

a 3 alkatrészt próbáld megmozgatni, esetleg kivenni, lehet kontaktos, vagy egyből meghalt.
Előtte azért nézz meg minden biztit, jobb a nyugalom. Ha minden rendben val. színüleg ez lesz a hibás alkatrész. Ezt hagyd utoljára, nem egyszerű kibányászni.


Köszönöm a gyors segítséged!
A ventilátor biztijét azt hol keressem?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 19:43


compact írta: Üdv Mindenkinek!
Olyanban kérném a segítségeteket, hogy az e46 compact-omban/digit klímás/ egyik pillanatról a másikra megállt a fűtőventilátor és azóta sem hajlandó elindulni. Merre keresgéljem a hibát?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

http://bmwfans.info/parts/cata...r_ac_unit/

a 3 alkatrészt próbáld megmozgatni, esetleg kivenni, lehet kontaktos, vagy egyből meghalt.
Előtte azért nézz meg minden biztit, jobb a nyugalom. Ha minden rendben val. színüleg ez lesz a hibás alkatrész. Ezt hagyd utoljára, nem egyszerű kibányászni.


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 19:36


Üdv Mindenkinek!
Olyanban kérném a segítségeteket, hogy az e46 compact-omban/digit klímás/ egyik pillanatról a másikra megállt a fűtőventilátor és azóta sem hajlandó elindulni. Merre keresgéljem a hibát?
Előre is köszönöm a segítségeteket!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 18:29


adam88 írta:


bocsi nem bunko stilusban akartam irni,csak ugy látszik igy jött le,ne haragudj!
én csak azt akartam irni hogy nem lehet az hogy az a tekerő gomb az összeset irányitja???
esetleg a fűtéscsap okozhatja dolgot,mert már a hőmérsékletet se tudom állítani csak a meleget fújja hiába állitom más fokra ugyanugy a legmelegebbet nyomja?


Szia!
Tehát e36-ról beszélünk! Azt a hideg-meleg tekerőt leírásod alapján a középen lévő szellőző beömlőnél lévő tekerőnek gondolom. Ha a fűtés melegre van állítva és ez a tekerő (pirosra) is, akkor mindenhol meleg levegő jön be. Amennyiben ez a tekerő hidegre (kékre) van állítva, akkor középső beömlőn hideg jön be, a többi helyen pedig meleg.

részemről nincs harag.....





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 16. szombat, 18:30

adam88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz adam88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 14:29


hil írta:
adam88 írta:
hil írta:
adam88 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van a digitklimánál,hogyha a hideg-meleg tekerő melegre van állítva lábtérbe, középen és a szélvédőre is meleget fuj,viszont ha hidegre tekerem akkor viszont csak középen fuj hideget a lábtérnél és a szélvédőre is meleg levegő megy!

plusz a tekerőt ahogy elkezdem tekerni meg akad vissza ugrik a végállásba meg ilyenek!
viszont a tekerő mozgatja a bowdent!

vkinek vmi ötlete hogy mi lehet???
valoszínű hogy ki kellene szedni a fűtés boxot?és ha igen van valami leirás hogy hogy???

segítségeteket elöre is köszönöm


Szia!
szerintem annak így is kell működnie.



nem igy kell müködni mert amikor jó volt akkor mindenhova olyan levegőt nyomott amilyenre állítottam most viszont alul fölül állandóan meleget nyom,klimánál is ha a legalacsonyabb értéket állitom be akkor is alul fölül nyomja a meleget középen meg a hideget!
a terelölapátoknál lehet a gubanc?nincs vkinek egy ábrája(akár robbantott ábra)a digit klimás fűtésboxról?


Szia!
OK, nem vitázom, akkor előző írásomat vedd semmisnek, Te biztosan jobban tudod........






bocsi nem bunko stilusban akartam irni,csak ugy látszik igy jött le,ne haragudj!
én csak azt akartam irni hogy nem lehet az hogy az a tekerő gomb az összeset irányitja???
esetleg a fűtéscsap okozhatja dolgot,mert már a hőmérsékletet se tudom állítani csak a meleget fújja hiába állitom más fokra ugyanugy a legmelegebbet nyomja?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 15. péntek, 15:32


adam88 írta:
hil írta:
adam88 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van a digitklimánál,hogyha a hideg-meleg tekerő melegre van állítva lábtérbe, középen és a szélvédőre is meleget fuj,viszont ha hidegre tekerem akkor viszont csak középen fuj hideget a lábtérnél és a szélvédőre is meleg levegő megy!

plusz a tekerőt ahogy elkezdem tekerni meg akad vissza ugrik a végállásba meg ilyenek!
viszont a tekerő mozgatja a bowdent!

vkinek vmi ötlete hogy mi lehet???
valoszínű hogy ki kellene szedni a fűtés boxot?és ha igen van valami leirás hogy hogy???

segítségeteket elöre is köszönöm


Szia!
szerintem annak így is kell működnie.



nem igy kell müködni mert amikor jó volt akkor mindenhova olyan levegőt nyomott amilyenre állítottam most viszont alul fölül állandóan meleget nyom,klimánál is ha a legalacsonyabb értéket állitom be akkor is alul fölül nyomja a meleget középen meg a hideget!
a terelölapátoknál lehet a gubanc?nincs vkinek egy ábrája(akár robbantott ábra)a digit klimás fűtésboxról?


Szia!
OK, nem vitázom, akkor előző írásomat vedd semmisnek, Te biztosan jobban tudod........





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 15. péntek, 15:33

adam88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz adam88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. február 15. péntek, 12:47


hil írta:
adam88 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van a digitklimánál,hogyha a hideg-meleg tekerő melegre van állítva lábtérbe, középen és a szélvédőre is meleget fuj,viszont ha hidegre tekerem akkor viszont csak középen fuj hideget a lábtérnél és a szélvédőre is meleg levegő megy!

plusz a tekerőt ahogy elkezdem tekerni meg akad vissza ugrik a végállásba meg ilyenek!
viszont a tekerő mozgatja a bowdent!

vkinek vmi ötlete hogy mi lehet???
valoszínű hogy ki kellene szedni a fűtés boxot?és ha igen van valami leirás hogy hogy???

segítségeteket elöre is köszönöm


Szia!
szerintem annak így is kell működnie.



nem igy kell müködni mert amikor jó volt akkor mindenhova olyan levegőt nyomott amilyenre állítottam most viszont alul fölül állandóan meleget nyom,klimánál is ha a legalacsonyabb értéket állitom be akkor is alul fölül nyomja a meleget középen meg a hideget!
a terelölapátoknál lehet a gubanc?nincs vkinek egy ábrája(akár robbantott ábra)a digit klimás fűtésboxról?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 14. csütörtök, 18:56


adam88 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van a digitklimánál,hogyha a hideg-meleg tekerő melegre van állítva lábtérbe, középen és a szélvédőre is meleget fuj,viszont ha hidegre tekerem akkor viszont csak középen fuj hideget a lábtérnél és a szélvédőre is meleg levegő megy!

plusz a tekerőt ahogy elkezdem tekerni meg akad vissza ugrik a végállásba meg ilyenek!
viszont a tekerő mozgatja a bowdent!

vkinek vmi ötlete hogy mi lehet???
valoszínű hogy ki kellene szedni a fűtés boxot?és ha igen van valami leirás hogy hogy???

segítségeteket elöre is köszönöm


Szia!
szerintem annak így is kell működnie.