YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 20:10


mrpamacs írta:
YELLOW írta:
mrpamacs írta: Sziasztok.

E46 ('99)-es, benzines manuális váltóm haldoklik (néha nehezen veszi a 2.,5. sebességet, a váltókar üresben jobbra tolva semmilyen ellenállást nem tanusít, míg balra igen). Most lett megkuplungozva. Kérdésem pedig hogy az 5 sebességes helyére 6-ost lehet-e tenni? Ha igen mikre kell odafigyelni? Megéri-e 5-s helyett 6-os tenni? Árban mennyi egy normális állapotú 6-os váltó?



amít hallomásból olvasásból tudok, hogy lehet, annyi, hogy ha tempomatos volt a gép, akkor 6.-ban nem fog működni, tehát autópályán funkcióját veszti.


Neten azt olvastam valahol hogy a 6-os hosszabb is így másik gardán kell alá. Így szerintem leteszek a 6-os váltóról, főleg azért mert nehezen lehet találni, és elég drága is. :S Esetleg a dízelé alá menne? Mennyiben lehet ez más? Pl harang rész, nyeles tengely, kihajtás, stb.



ezzel a gardánnal komolyan szivattok engem? KARDÁN!
az lehet, hogy a váltó mérete más, ezért rövidebb kardán kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz mrpamacs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 19:35


YELLOW írta:
mrpamacs írta: Sziasztok.

E46 ('99)-es, benzines manuális váltóm haldoklik (néha nehezen veszi a 2.,5. sebességet, a váltókar üresben jobbra tolva semmilyen ellenállást nem tanusít, míg balra igen). Most lett megkuplungozva. Kérdésem pedig hogy az 5 sebességes helyére 6-ost lehet-e tenni? Ha igen mikre kell odafigyelni? Megéri-e 5-s helyett 6-os tenni? Árban mennyi egy normális állapotú 6-os váltó?




amít hallomásból olvasásból tudok, hogy lehet, annyi, hogy ha tempomatos volt a gép, akkor 6.-ban nem fog működni, tehát autópályán funkcióját veszti.


Neten azt olvastam valahol hogy a 6-os hosszabb is így másik gardán kell alá. Így szerintem leteszek a 6-os váltóról, főleg azért mert nehezen lehet találni, és elég drága is. :S Esetleg a dízelé alá menne? Mennyiben lehet ez más? Pl harang rész, nyeles tengely, kihajtás, stb.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 01. szombat, 19:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 12:13


mrpamacs írta: Sziasztok.

E46 ('99)-es, benzines manuális váltóm haldoklik (néha nehezen veszi a 2.,5. sebességet, a váltókar üresben jobbra tolva semmilyen ellenállást nem tanusít, míg balra igen). Most lett megkuplungozva. Kérdésem pedig hogy az 5 sebességes helyére 6-ost lehet-e tenni? Ha igen mikre kell odafigyelni? Megéri-e 5-s helyett 6-os tenni? Árban mennyi egy normális állapotú 6-os váltó?




amít hallomásból olvasásból tudok, hogy lehet, annyi, hogy ha tempomatos volt a gép, akkor 6.-ban nem fog működni, tehát autópályán funkcióját veszti.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz mrpamacs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 09:51


Sziasztok.

E46 ('99)-es, benzines manuális váltóm haldoklik (néha nehezen veszi a 2.,5. sebességet, a váltókar üresben jobbra tolva semmilyen ellenállást nem tanusít, míg balra igen). Most lett megkuplungozva. Kérdésem pedig hogy az 5 sebességes helyére 6-ost lehet-e tenni? Ha igen mikre kell odafigyelni? Megéri-e 5-s helyett 6-os tenni? Árban mennyi egy normális állapotú 6-os váltó?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. február 01. szombat, 10:00

horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 16:53


ute107 írta: A váltó kar meghosszabításánál a rudazatnál van 3 db dolog, ami el szokott öregedni, ill. kikopni.

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Fenti oldalon a 2, 4, és a 7-es alkatrészek. Nekem 8ezer Ft-ba került a gyári.
Én is lecseréltem az olajat a váltóba, egy kcisivel jobb lett, de nem az igazi, maj jött a fenti dolgok cseréje és mintha új lenne az egész váltó.
Egyetlen probléma a beszerelése, mert nem egyszerû project!


Ezeket felülről az utastérből lehet cserélni vagy ki kell hozzá szerelni a váltót?
Köszi

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1998

státusz buszmagusz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 17:54


Hihetetlen hogy ugyanez jatszodik le nalam az e39 540i-nel! 252ezer km es kukazom a valtot. Epp lett egy uj - hasznalt, gondoltam lecserelem az olajat. De mar nem merem...
A kerdes nagyon surgos, mert jovo het elejen kellene beszerelni es dontenem kellene olajcsere ugyben.
Szavazast kellene inditani, hogy ki hogyan jart.



Fortysix írta:
YELLOW írta:
papa002 írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, láttam itt már volt szó a manuális váltóról.
Nekem amíg a motor hideg addig a kettesbe visszaváltásnál nehezen megy be kettesbe.
Piros felé gurulásnál kinyomott kuplungnál egyesbe visszalökni is nehéz.
Ilyennel már találkozott valaki?

(melegen már nem áll fent a probléma)

Köszönöm előre is a válaszotokat!

Üdv: Ádám (2000 évjáratú 320 ci manuális váltós)



nem rég témáztunk ezen. úgy néz ki a benyásoknál gurulás közben 1-esbe visszatenni nem lehet, csak nagyon alacsony sebességnél. dízeleket meg vissza lehet. érdekes. pl 40-nél próbáld meg 1-esbe rakni tutti nem fogod tudni, max ha beerőlteted izomból...
a hidegen való váltás egyik oka a váltóolaj lehet. vagy gyárit szerezz bele, vagy ATF-et, annak ellenére, hogy manuális váltód van.


Nem biztos, hogy megéri lecserélni az olajat. Valahol olvastam itt, hogy többen panaszkodtak rá, hogy 200-250ezer km után lecserélték az olajat a váltóban (akkor volt az olaj először cserélve), ami után az tönkrement. Nekem is volt hasonló gondom, sokszor az 1-est csak úgy vette be, ha előtte kettesbe raktam. Olajcsere megvolt, semmi javulás pár hónappal később a váltó kuka. Nem állítom, hogy feltétlenül összefüggés van a dolog között, simán lehet, hogy elkopott a váltóm, ennek volt a jele, hogy akadozott és olajcsere nélkül ugyan úgy tönkre ment volna. Csak hátha tudok segíteni, hogy neked ne kelljen váltót cserélni a kocsiban. Nézz szét a többi topicban is pl: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/valto.html





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Fortysix

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 18:43


YELLOW írta:
papa002 írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, láttam itt már volt szó a manuális váltóról.
Nekem amíg a motor hideg addig a kettesbe visszaváltásnál nehezen megy be kettesbe.
Piros felé gurulásnál kinyomott kuplungnál egyesbe visszalökni is nehéz.
Ilyennel már találkozott valaki?

(melegen már nem áll fent a probléma)

Köszönöm előre is a válaszotokat!

Üdv: Ádám (2000 évjáratú 320 ci manuális váltós)



nem rég témáztunk ezen. úgy néz ki a benyásoknál gurulás közben 1-esbe visszatenni nem lehet, csak nagyon alacsony sebességnél. dízeleket meg vissza lehet. érdekes. pl 40-nél próbáld meg 1-esbe rakni tutti nem fogod tudni, max ha beerőlteted izomból...
a hidegen való váltás egyik oka a váltóolaj lehet. vagy gyárit szerezz bele, vagy ATF-et, annak ellenére, hogy manuális váltód van.


Nem biztos, hogy megéri lecserélni az olajat. Valahol olvastam itt, hogy többen panaszkodtak rá, hogy 200-250ezer km után lecserélték az olajat a váltóban (akkor volt az olaj először cserélve), ami után az tönkrement. Nekem is volt hasonló gondom, sokszor az 1-est csak úgy vette be, ha előtte kettesbe raktam. Olajcsere megvolt, semmi javulás pár hónappal később a váltó kuka. Nem állítom, hogy feltétlenül összefüggés van a dolog között, simán lehet, hogy elkopott a váltóm, ennek volt a jele, hogy akadozott és olajcsere nélkül ugyan úgy tönkre ment volna. Csak hátha tudok segíteni, hogy neked ne kelljen váltót cserélni a kocsiban. Nézz szét a többi topicban is pl: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/valto.html




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 07:18


papa002 írta: Sziasztok!

Kérdésem lenne, láttam itt már volt szó a manuális váltóról.
Nekem amíg a motor hideg addig a kettesbe visszaváltásnál nehezen megy be kettesbe.
Piros felé gurulásnál kinyomott kuplungnál egyesbe visszalökni is nehéz.
Ilyennel már találkozott valaki?

(melegen már nem áll fent a probléma)

Köszönöm előre is a válaszotokat!

Üdv: Ádám (2000 évjáratú 320 ci manuális váltós)



nem rég témáztunk ezen. úgy néz ki a benyásoknál gurulás közben 1-esbe visszatenni nem lehet, csak nagyon alacsony sebességnél. dízeleket meg vissza lehet. érdekes. pl 40-nél próbáld meg 1-esbe rakni tutti nem fogod tudni, max ha beerőlteted izomból...
a hidegen való váltás egyik oka a váltóolaj lehet. vagy gyárit szerezz bele, vagy ATF-et, annak ellenére, hogy manuális váltód van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz papa002

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 22:09


Sziasztok!

Kérdésem lenne, láttam itt már volt szó a manuális váltóról.
Nekem amíg a motor hideg addig a kettesbe visszaváltásnál nehezen megy be kettesbe.
Piros felé gurulásnál kinyomott kuplungnál egyesbe visszalökni is nehéz.
Ilyennel már találkozott valaki?

(melegen már nem áll fent a probléma)

Köszönöm előre is a válaszotokat!

Üdv: Ádám (2000 évjáratú 320 ci manuális váltós)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 03. szerda, 22:11

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 13:50


[quote="tarkanyif"]
ervin35 írta:
DEVERGO írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?



én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót


Most még hibátlan de csak idő kérdése és előjön ez a hiba mert ez a váltónak a típus hibája!
És ezek már a módosított alkatrészek hozzá!

23117525048 3db kicsi persely és a benne levő rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátrameneti rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely

én is küzdök néha a harmadikkal. Akkor ha jól értelmezem a leírást, elég az 5. rugójának a cseréje. A rugó stiftjének a cseréje is javasolt vagy az nem hibás alkatrész?


Szerintem a perselyt is kell az deformálódik el és lényegében nagyban közre játszik ebben a dologban! Azt hogy elég e? csak az 5. sebesség cuccait cserélni nem tudom mert ahol írnak erről a neten,ott mindenhol ezeket cserélik kompletten!
Itt elég jól le van írva meg képekkel kommentálva a szerelés.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 21. csütörtök, 13:50

tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 09:38


[quote="ervin35"]
DEVERGO írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?



én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót


Most még hibátlan de csak idő kérdése és előjön ez a hiba mert ez a váltónak a típus hibája!
És ezek már a módosított alkatrészek hozzá!

23117525048 3db kicsi persely és a benne levő rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátrameneti rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely

én is küzdök néha a harmadikkal. Akkor ha jól értelmezem a leírást, elég az 5. rugójának a cseréje. A rugó stiftjének a cseréje is javasolt vagy az nem hibás alkatrész?


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 19:19


[quote="DEVERGO"]
ervin35 írta:
laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?



én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót


Most még hibátlan de csak idő kérdése és előjön ez a hiba mert ez a váltónak a típus hibája!
És ezek már a módosított alkatrészek hozzá!

23117525048 3db kicsi persely és a benne levő rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátrameneti rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz DEVERGO

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 17:46


ervin35 írta:
laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?


Biztos hogy nem segít a váltó olaj csere! sajnos ott a perselyek meg a rugók vannak elfáradva! később még 1 tételt meg keresek.,kb 18e ft az alkatrész.
23117525048 3db
23317531369 2db
23317502165 1db
23311224935 1db
23311224849 1db
23311224817 1db
23317637524 1db



én meg 20e-ért adok egy komplett hibátlan váltót


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 17:39


laciiking320d írta:
ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?


Biztos hogy nem segít a váltó olaj csere! sajnos ott a perselyek meg a rugók vannak elfáradva! később még 1 tételt meg keresek.,kb 18e ft az alkatrész.

23117525048 3db kicsi persely és a benne lévö rugó és stift
23317531369 2db kis kupak
23317502165 1db 5.sebesség rugójának a stiftje
23311224935 1db hátrameneti fokozat rugója
23311224849 1db hátramenetri rugó stiftje
23311224817 1db 5.sebesség rugója
23317637524 1db kis kupak
23117542726 2db nagy persely

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 20. szerda, 19:13

laciiking320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz laciiking320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 16:41


ervin35 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!Lenne egy olyan problémám h valamitől a váltó üresben nehezen mozog jobbos és balos irányba..valamint mikor kiveszem 5.ikből nem dobja vissza magát közép állásba..mindha akadna..




Csaó.És ahogy 5. böl nem ugrik vissza rendese,utána 3. is nehezebb betenni? Linkelem az oldalt ahol le van írva meg kommentálva képekkel mit hogyan cserélnek! Nekem is ki lett cserélve az öt stift meg rugók meg a kis meg nagy hüvelyek.Plusz még az 5. sebesség rugója meg a hátrameneté is.H a kiveszed 5. böl és még jobbra dől a váltókar és 3. elég nehéz betalálni akkor ez a hiba ami neked van elég sok embernek van meg volt!
Az új alkatrészek már módosítottak! Nem nagy összeg az egész cakk pakk érdemes a 3 kicsi hüvelyt meg a hozzá tartózó rugókat cserélni, meg a 2 nagy hüvelyt 5. fokozat meg
Hátrameneti fokozat.A lenti linken van képekkel illusztrálva a javítás meg az alkatrészek cikkszámmal ami kell hozzá!

11 cikk szám. 5.sebesség rugója!
Nyomórugó
23 31 1 224 935

13 cikk szám Hátrameneti rugó!
Nyomórugó
23 31 1 224 817


Váltó javítás






köszi szépen!igen nehezebb eltalálni a 3.-ikat mikor kiveszem 5.-ből mert nem ugrik vissza középre a váltókar...de mikor bemelegszik akkor ugyérzem mintha jobb lenne..akkor ezeket a rugókat meg hüvelyeket kell kicseréljem?szted váltóólaj csere elsőkörben nem segítene?