YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 09:01


Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 08:57


Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 28. csütörtök, 09:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 1993

státusz Stickee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. április 01. vasárnap, 18:28


Sziasztok!

Lenne egy bugyuta, de érdekes kérdésem!

Van egy e36 320i-m, és az 5 gangos manuális váltó helyett szeretnék bele egy 6 gangos manuális váltót? Ha igen, melyik típus melyik váltójával és mennyire bonyolult? Kell e bármiféle átalakítást végezni, stb...

Előre is köszö a válaszolóknak!

További szép napot!


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 21:58


kempelen írta:
Coyote írta: Tegnapi egész napos Budapest-túra közepén már azt mondtam, hogy a legközelebbi BMW-m automata lesz... A bal bokám már begörcsölt a kuplungolástól. Vidéki gyerek vagyok, nem vagyok hozzászokva


Tegnap lezavartam egy 870km-es túrát és egyáltalán nem fáradtam el.
Talán négyszer nyúltam a sebváltó felé.



Egy biztos,hogy soha nem veszek ÉN sem manuálist.De már annyiszor megfogadtam.....

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 18:50


ennél már csak a szörnyűbb ha szar kopott kuplunggal éled meg ugyanezt

Coyote írta: Tegnapi egész napos Budapest-túra közepén már azt mondtam, hogy a legközelebbi BMW-m automata lesz... A bal bokám már begörcsölt a kuplungolástól. Vidéki gyerek vagyok, nem vagyok hozzászokva




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 18:46


Coyote írta: Tegnapi egész napos Budapest-túra közepén már azt mondtam, hogy a legközelebbi BMW-m automata lesz... A bal bokám már begörcsölt a kuplungolástól. Vidéki gyerek vagyok, nem vagyok hozzászokva


Tegnap lezavartam egy 870km-es túrát és egyáltalán nem fáradtam el.
Talán négyszer nyúltam a sebváltó felé.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 17:26


Tegnapi egész napos Budapest-túra közepén már azt mondtam, hogy a legközelebbi BMW-m automata lesz... A bal bokám már begörcsölt a kuplungolástól. Vidéki gyerek vagyok, nem vagyok hozzászokva


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 17:22


jencispy írta:
YELLOW írta:
jencispy írta:
YELLOW írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.


ilyenkor inkább szinkrongyűrű probléma szokott lenni. mennyi km van (vagy lehet) az autóban? viszont ebben az esetben igencsak városi hazsnálatú autó, ha ott kopott meg ennyire. egyébként a váltón felejtett kéz a szinkrongyűrű legádázabb ellensége. javítsatok ki ha tévedek, de több avatottabb embertől hallottam már.


Kb 200k van benne, eddig BP-en 70k mentem vele, szóval városi, de nem nyúzom annyira a kocsit.


nem feltétlen kell ahhoz nyúzni. mivel városi autó a legtöbbet 1-es, 2-es fokozatot használod, olyan értelemben, hogy ugye ott váltogatsz a legtöbbet. és a szinkrongyűrűnek ekkor van szerepe. ha egy olajcsere nem segít, akkor valszeg azzal lesz a baj. vagy valahol a rudazatnak nagy a holtjátéka. át kell nézni.


Persze, át lesz nézetve. Kérdés, h a váltó-olaj csere okozhat-e javulást.


egy próbát megér. az a legolcsóbb megoldás és nem kell hozzá bontani. néha segít.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 16:51


YELLOW írta:
jencispy írta:
YELLOW írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.


ilyenkor inkább szinkrongyűrű probléma szokott lenni. mennyi km van (vagy lehet) az autóban? viszont ebben az esetben igencsak városi hazsnálatú autó, ha ott kopott meg ennyire. egyébként a váltón felejtett kéz a szinkrongyűrű legádázabb ellensége. javítsatok ki ha tévedek, de több avatottabb embertől hallottam már.


Kb 200k van benne, eddig BP-en 70k mentem vele, szóval városi, de nem nyúzom annyira a kocsit.


nem feltétlen kell ahhoz nyúzni. mivel városi autó a legtöbbet 1-es, 2-es fokozatot használod, olyan értelemben, hogy ugye ott váltogatsz a legtöbbet. és a szinkrongyűrűnek ekkor van szerepe. ha egy olajcsere nem segít, akkor valszeg azzal lesz a baj. vagy valahol a rudazatnak nagy a holtjátéka. át kell nézni.


Persze, át lesz nézetve. Kérdés, h a váltó-olaj csere okozhat-e javulást.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 10:50


jencispy írta:
YELLOW írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.


ilyenkor inkább szinkrongyűrű probléma szokott lenni. mennyi km van (vagy lehet) az autóban? viszont ebben az esetben igencsak városi hazsnálatú autó, ha ott kopott meg ennyire. egyébként a váltón felejtett kéz a szinkrongyűrű legádázabb ellensége. javítsatok ki ha tévedek, de több avatottabb embertől hallottam már.


Kb 200k van benne, eddig BP-en 70k mentem vele, szóval városi, de nem nyúzom annyira a kocsit.


nem feltétlen kell ahhoz nyúzni. mivel városi autó a legtöbbet 1-es, 2-es fokozatot használod, olyan értelemben, hogy ugye ott váltogatsz a legtöbbet. és a szinkrongyűrűnek ekkor van szerepe. ha egy olajcsere nem segít, akkor valszeg azzal lesz a baj. vagy valahol a rudazatnak nagy a holtjátéka. át kell nézni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 10:46


YELLOW írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.


ilyenkor inkább szinkrongyűrű probléma szokott lenni. mennyi km van (vagy lehet) az autóban? viszont ebben az esetben igencsak városi hazsnálatú autó, ha ott kopott meg ennyire. egyébként a váltón felejtett kéz a szinkrongyűrű legádázabb ellensége. javítsatok ki ha tévedek, de több avatottabb embertől hallottam már.


Kb 200k van benne, eddig BP-en 70k mentem vele, szóval városi, de nem nyúzom annyira a kocsit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 10:22


jencispy írta: Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.


ilyenkor inkább szinkrongyűrű probléma szokott lenni. mennyi km van (vagy lehet) az autóban? viszont ebben az esetben igencsak városi hazsnálatú autó, ha ott kopott meg ennyire. egyébként a váltón felejtett kéz a szinkrongyűrű legádázabb ellensége. javítsatok ki ha tévedek, de több avatottabb embertől hallottam már.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 09:57


Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem:
Mostanában néha akad a váltó 1-es, 2-es -be nem tudom néha betenni.
Hol csinálja, hol meg simán lehet kapcsolgatni.
Újra kuplungolok és akkor is nehezen megy be.
Meleg motorral is csinálja ha előjön, nem csak hidegen.
Kicsit fent fog a kuplung, de nem vészes (rhantos azt mondta, ha megcsúszik akkor cseréli)
Az olajcsere még odébb van, akkor vinném szerelőhöz legközelebb, gondoltam előtte megkérdezem itt, hátha van ötlet, addig is fel tudjak készülni akár anyagilag..

köszi.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. március 06. kedd, 20:18


harmas írta:
arany1977 írta: Sziasztok! E39 525d automatam van, szeretnem manualissa atalakitani. Elektronika szempontjabol mire kell esetleg figyelni? Köszönöm a segitsegeteket elöre is!


Először látogass el a közlekedésfelügyeleti atyaúristenekhez (Isten fölött egy szinttel), ők elmondják, h milyen PAPÍROK kellenek, ezután látogass el egy márkaszervizbe az árakról tájékozódni (egy igazolás 25E).
Na, ezek után el is ment a kedved az átalakítástól. Kérdés megválaszolva
Mert ez magyarisztán...


Ugyan már.átrakod és kész.Mozaikban még a defektes gumit is nekem kellett észrevennem amikor végeztünk... Le sem szarják.Megnézik a féket, futóművet stb.
Ha meg mégis akkor szúrsz egy ötöst és hello. Nem kell ezen görcsölni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. március 06. kedd, 19:06


arany1977 írta: Sziasztok! E39 525d automatam van, szeretnem manualissa atalakitani. Elektronika szempontjabol mire kell esetleg figyelni? Köszönöm a segitsegeteket elöre is!


Először látogass el a közlekedésfelügyeleti atyaúristenekhez (Isten fölött egy szinttel), ők elmondják, h milyen PAPÍROK kellenek, ezután látogass el egy márkaszervizbe az árakról tájékozódni (egy igazolás 25E).
Na, ezek után el is ment a kedved az átalakítástól. Kérdés megválaszolva
Mert ez magyarisztán...