YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2008. december 05. péntek, 15:36


hu a mai nap érdekes dolgot tapasztaltam...

az autó olyan 2 hétig egy helyben állt... beindítottam, kicsit nehezebben is indult... tenném hátramenetbe, és nem tudtam, se egyesbe, pedig egyesben állt, csak ugye onnan kivettem, de rüki után nem akart visszamenni... majd kuplung felenged, újra be és akkor bevette, de utána még egy darabig elég nehezen vette ezt a két sebességet... olaj nem rég lett lecserélve 1000 km-el ezelõtt a szemem láttára...

de meleg motor után már nem tapasztaltam a leírtakat... lehet nagyon meg volt dermedve az olaj? mondjuk garázsban állt az autó, igaz nem fûtött, de a kinti hõfokhoz képest, bent legalább 8 fokkal melegebb szokott lenni...

valami tipp?

státusz ficzerebros

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 14:50


köszi srácok a gyors választ!!!

max respect!!!!!!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 13:56


Woockie írta:
Benten írta: - a dübörgés normális teljesen.

Nekem is 320i es van egy relativ nagy dobbanas, amikor valtok. Valamelyik topicban olvastam, h mi az, ami be van allva, de mar sajna nem emlekszem, melyikben... Szoval valszeg nem teljesen normalis dolog... Engem zavar is kicsit, ugyh a todo listan fentvan...


Én is olvastam itt, hogy arra mi a megoldás valamelyik silent, de nem jegyeztem meg, hogy melyik. Az NT-ben mondták, hogy a difi silent?.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 13:54


Benten írta: - a dübörgés normális teljesen.

Nekem is 320i es van egy relativ nagy dobbanas, amikor valtok. Valamelyik topicban olvastam, h mi az, ami be van allva, de mar sajna nem emlekszem, melyikben... Szoval valszeg nem teljesen normalis dolog... Engem zavar is kicsit, ugyh a todo listan fentvan...

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 13:41


Hi,

gratula a géphez! Reméljük boldog tulajdonosa leszel.
- a dübörgés normális teljesen.
- ha nagyon remeg a kuplung álló helyzetben (finoman rárakva a lábad érzed), akkor elgondolkodtató a csere.
BMW-k fent fognak.

okosak hurrognak, ha nincs igazam.

B

státusz ficzerebros

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 13:02


sziasztok!

1 hete vagyok boldog tulajdonosa egy 1999 320i-nek a gépben 127ekm van(tényleg annyi)

a kérdésem a következõ:
-amikor váltok hátúlról lehet hallani 1 tompa kattanó hangot - ez normális?
-ill a kuplung viszonlag fent fog, ez a kuplung tárcsa kopása miatt lehet?

elõre is köszi a válaszokat!

üdv

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. október 25. szombat, 13:15


Pozsika írta: Szervízben azt mondták, hogy 3-4 órás meló kicserélni. Ez a mûvelet anyaggal együtt nekem 35 ezerbe fájt. :S

UI.: Sztem nem 80 ezer van abban a kocsiban. DDD

Pzsi




ducati113 írta: Kérdésem az lenne ha 5-bõl kiveszem a sebváltót, akkor nehezen ugrik vissza alaphelyzetbe.Olyan mintha ragadna.Felfele minden ok.Csak visszafele nem jó.Meglehet ezt olajozni valahol,na persze úgy gondoltam,hogy a váltó kivétele nélkül.Felûrõl hozzálehet férni a kilincsmûhöz.
Volt már valakinek ilyen gondja?Vagy cseréljek olajat?80 ezer van az autóba.


Tano köszönöm a segítséget
Ha addig élek is de kiszedem a váltó kiszerelése nélkül.
Engem bosszant a dolog a kuplungcsere meg remélem nem mostanában lesz
Pzsi:
Az autóban biztos,hogy ennyi a kilométer mert rokontól vásároltam


státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. október 25. szombat, 10:14


Szervízben azt mondták, hogy 3-4 órás meló kicserélni. Ez a mûvelet anyaggal együtt nekem 35 ezerbe fájt. :S

UI.: Sztem nem 80 ezer van abban a kocsiban. DDD

Pzsi




ducati113 írta: Kérdésem az lenne ha 5-bõl kiveszem a sebváltót, akkor nehezen ugrik vissza alaphelyzetbe.Olyan mintha ragadna.Felfele minden ok.Csak visszafele nem jó.Meglehet ezt olajozni valahol,na persze úgy gondoltam,hogy a váltó kivétele nélkül.Felûrõl hozzálehet férni a kilincsmûhöz.
Volt már valakinek ilyen gondja?Vagy cseréljek olajat?80 ezer van az autóba.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 21:56


Sajnos nincs másik képem, csak azt találtam amit a másik topikban belinkeltem.

Jól látod, csak alulról lehet hozzáférni, és a jobb oldalon van.

Hozzá lehet férni a váltó levétele nélkül is, de akkor elég sokat kell pepecselni, mert nagyon nehéz hozzáférni. Úgyhogy egyszerûbb a váltó levételével. Ez a jelenség nálam is megvan, de majd csak akkor fogom kicserélni, ha kuplungcseréhez amúgy is le lesz véve majd a váltó. De ez még odébb van.
A kényelmetlenségen kívül egyébként ez a hiba más következményekkel nem jár tudtommal.

A realoemen itt találod meg a hiba forrását:

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=15

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 19:17


ducati113 írta: Köszi
Ezt alulról kell kicserélni,felülrõl nem férni hozzá?
És jól gondolom ez a váltó jobb felén van?
Valami pontosabb képet nem tudsz Tano?

Én azt gondoltam,hogy valahol itt lehet a gond.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05


Szia,

Nekem is ez volt a gondom! Próbáltam a váltókar gömböt kenegetni a vátószoknya alatt, de ettõl komolyabb beavatkozás kellett.

Típushiba ez is! A BMW TIS is említi! A váltóban vannak kis végállás reteszelõ rugós stiftek, amelyek mûanyag perselyben futnak. A perselyek berágódnak, a stiftek nem ugranak vissza nyugalmi helyzetbe, ez okozza a kar végállásban maradását.

Ezeket cserélte ki a szerelõm, sajna le kell hozzá venni a váltót, de annak megbontása nélkül, kívülrõl cserélhetõ.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 15:00


Köszi
Ezt alulról kell kicserélni,felülrõl nem férni hozzá?
És jól gondolom ez a váltó jobb felén van?
Valami pontosabb képet nem tudsz Tano?

Én azt gondoltam,hogy valahol itt lehet a gond.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 13:58


ducati113 írta: Kérdésem az lenne ha 5-bõl kiveszem a sebváltót, akkor nehezen ugrik vissza alaphelyzetbe.Olyan mintha ragadna.Felfele minden ok.Csak visszafele nem jó.Meglehet ezt olajozni valahol,na persze úgy gondoltam,hogy a váltó kivétele nélkül.Felûrõl hozzálehet férni a kilincsmûhöz.
Volt már valakinek ilyen gondja?Vagy cseréljek olajat?80 ezer van az autóba.


Hali!

Az alábbi topikba olvass bele, és válszt találsz a kérdéseidre:

http://www.bmwe46.hu/modules.p...;amp;t=342

Üdv!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 11:22


már korábban panaszkodtak erre, akkro azt mondták a többiek, hogy van benne egy mûanyag távtartó vagy valami iylesmi, és az szokott megkopni, az a hiba forrása... ha jól emlékszem talán a váltót le kell hozzá szedni

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 10:54


Kérdésem az lenne ha 5-bõl kiveszem a sebváltót, akkor nehezen ugrik vissza alaphelyzetbe.Olyan mintha ragadna.Felfele minden ok.Csak visszafele nem jó.Meglehet ezt olajozni valahol,na persze úgy gondoltam,hogy a váltó kivétele nélkül.Felûrõl hozzálehet férni a kilincsmûhöz.
Volt már valakinek ilyen gondja?Vagy cseréljek olajat?80 ezer van az autóba.

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. szeptember 19. péntek, 09:21


Burns írta:
Theo írta: esetleg tudja valaki menyibe kerül egy új váltógomb? az E90 es váltógombja nagyon tettszik...


SCHWARZ 10 232 Ft + ÁFA
SCHWARZ M 26 119 Ft + ÁFA


Ez egy kissebb vagyon...