Norbi988
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Norbi988

Újonc

Elismertség: 27% (3 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 11:58


SP_323i írta: Hali!

Mégse az olaj lesz a gond.
7végén nem akarta már bevenni a rükit. Had ne mondjam, hogy örültem neki. Kínomba megnéztem a pedálokat (mert mi mást ) és a kuplung pedál beljebb volt, mint a fék. Lábbal alá nyúltam és ki emeltem. Láss csodát tökéletesen műxik a váltás.
No de most jön a kérdés: mi a tosz okozhatja, hogy bent marad a kuplung pedál. A kinyomó szerkezet és a kuplung 1 éves ...


Hali! Én is jártam így, egyszerű a megoldás. Eltört a rugód a pedálnál ami visszahúzza.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=35_0186 8as számú alkatrész.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. szeptember 29. kedd, 10:06


Hali!

Mégse az olaj lesz a gond.
7végén nem akarta már bevenni a rükit. Had ne mondjam, hogy örültem neki. Kínomba megnéztem a pedálokat (mert mi mást ) és a kuplung pedál beljebb volt, mint a fék. Lábbal alá nyúltam és ki emeltem. Láss csodát tökéletesen műxik a váltás.
No de most jön a kérdés: mi a tosz okozhatja, hogy bent marad a kuplung pedál. A kinyomó szerkezet és a kuplung 1 éves ...

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. szeptember 10. csütörtök, 10:15


Köszönöm a válaszokat!
Kezdem akkor az olajjal

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. szeptember 10. csütörtök, 10:10


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Sky írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.


Hali!

Arra azért nem gondoltam, mert gyak. 1 éves a kuplung szerkezet és ha jól emléxem akkor Sachs került bele.


Sztem váltómű olaj a hiba.Próbálj ki más félét.
De lehet,hogy nem kéne bántani,ha 4-5 km után már jó.




Volt mostanában olaj cserélve benne?! és ha igen milyen?


Nem volt olaj cserélve. Gyanaxom én is rá, hogy kezd elfáradni, mivel a melegedés megoldja. Ha olaj csere, akkor ugyan úgy kell, mint automatán, hogy a tábla színe szerint, vagy kézibe mindegy csak hajtóműolaj kerüljön?


vagy szerzel bele gyárit, vagy ha hallgatsz a tapasztalásokra, akkor ATF Dexron 2 vagy 3-at raksz bele. egyéb márkás manuális váltóolajjal akadni fog ugyanúgy.


Port a tanácsért kérdeztem, mert csak 1 éve vagyok kéziváltós, addig automata volt a vasban


Szia

Én nemrég cseréltem manuális váltóolajat:
BMW márkaszervizben vettem végül az olajat. Ők tudják mi kell a kocsidhoz, de rá is van ragasztva egy színes matrica a váltóra alulról. Nem olcsó, de manuálban csak 1-2 liter kell, én csakis gyárit vennék. Érdemes 2-3 decivel többet venni, mint maga a bolt mond, mert nekem kicsivel több ment bele. Elvileg nem nagy kunszt leereszteni, aztán a töltőnyílásig visszatölteni, bár nekem szerelő csinálta (miközben jól megnéztem).

Arra számíts, hogy lehet elég sokára szerzi be a szerviz az olajat. Nekem először azt mondták, vigyek tiszta flakont és pontosan kimérik nekem. Aztán pont elfogyott a nagy hordó, és hetekig várattak. Aztán rájöttek, hogy megszűnt az a kiszerelés (5L), így csak literenként, teljes flakont tudnak rendelni és eladni (kicsit drágábban). Szóval nem lehetetlen, de hajtsd őket

Nem biztos, hogy segít neked, de ez az első lépés szerintem is. Sok sikert!

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2015. szeptember 10. csütörtök, 10:07


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Sky írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.


Hali!

Arra azért nem gondoltam, mert gyak. 1 éves a kuplung szerkezet és ha jól emléxem akkor Sachs került bele.


Sztem váltómű olaj a hiba.Próbálj ki más félét.
De lehet,hogy nem kéne bántani,ha 4-5 km után már jó.




Volt mostanában olaj cserélve benne?! és ha igen milyen?


Nem volt olaj cserélve. Gyanaxom én is rá, hogy kezd elfáradni, mivel a melegedés megoldja. Ha olaj csere, akkor ugyan úgy kell, mint automatán, hogy a tábla színe szerint, vagy kézibe mindegy csak hajtóműolaj kerüljön?


vagy szerzel bele gyárit, vagy ha hallgatsz a tapasztalásokra, akkor ATF Dexron 2 vagy 3-at raksz bele. egyéb márkás manuális váltóolajjal akadni fog ugyanúgy.


Port a tanácsért kérdeztem, mert csak 1 éve vagyok kéziváltós, addig automata volt a vasban


Nekem friss gyári van benne, de most, hogy hűl a levegő nálam is akadozik míg be nem melegszik.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. szeptember 10. csütörtök, 08:31


YELLOW írta:
SP_323i írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Sky írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.


Hali!

Arra azért nem gondoltam, mert gyak. 1 éves a kuplung szerkezet és ha jól emléxem akkor Sachs került bele.


Sztem váltómű olaj a hiba.Próbálj ki más félét.
De lehet,hogy nem kéne bántani,ha 4-5 km után már jó.




Volt mostanában olaj cserélve benne?! és ha igen milyen?


Nem volt olaj cserélve. Gyanaxom én is rá, hogy kezd elfáradni, mivel a melegedés megoldja. Ha olaj csere, akkor ugyan úgy kell, mint automatán, hogy a tábla színe szerint, vagy kézibe mindegy csak hajtóműolaj kerüljön?


vagy szerzel bele gyárit, vagy ha hallgatsz a tapasztalásokra, akkor ATF Dexron 2 vagy 3-at raksz bele. egyéb márkás manuális váltóolajjal akadni fog ugyanúgy.


Port a tanácsért kérdeztem, mert csak 1 éve vagyok kéziváltós, addig automata volt a vasban

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. szeptember 10. csütörtök, 08:14


SP_323i írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Sky írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.


Hali!

Arra azért nem gondoltam, mert gyak. 1 éves a kuplung szerkezet és ha jól emléxem akkor Sachs került bele.


Sztem váltómű olaj a hiba.Próbálj ki más félét.
De lehet,hogy nem kéne bántani,ha 4-5 km után már jó.




Volt mostanában olaj cserélve benne?! és ha igen milyen?


Nem volt olaj cserélve. Gyanaxom én is rá, hogy kezd elfáradni, mivel a melegedés megoldja. Ha olaj csere, akkor ugyan úgy kell, mint automatán, hogy a tábla színe szerint, vagy kézibe mindegy csak hajtóműolaj kerüljön?


vagy szerzel bele gyárit, vagy ha hallgatsz a tapasztalásokra, akkor ATF Dexron 2 vagy 3-at raksz bele. egyéb márkás manuális váltóolajjal akadni fog ugyanúgy.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. szeptember 10. csütörtök, 08:12


Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
SP_323i írta:
Sky írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.


Hali!

Arra azért nem gondoltam, mert gyak. 1 éves a kuplung szerkezet és ha jól emléxem akkor Sachs került bele.


Sztem váltómű olaj a hiba.Próbálj ki más félét.
De lehet,hogy nem kéne bántani,ha 4-5 km után már jó.


BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!