bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 15:00


Odin írta: Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Valahogy nem látom az összefüggést a lendkerékhiba és a főtengely köszörülés között...

Szerintem vagy-vagy, már ha tényleg ez a hiba.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 14:57


Amúgy a kettős tömegű lendkerék adhat ki ilyen traktor hangot???Mert utánaolvastam és azt írták, hogy az utastérbe áramló zajszintet hivatott szolgálni, most akkor mivan????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 14:37


anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.


Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 14:29


Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 14:13


anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 13:54


Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 13:25


m_attila írta: Jajjj, ez megint kezd hasonlítani az értelmetlen kísérletezgetéshez.

Főtengely szimmering hiba nem ad hangot max okádja az olajat.

m_attila



Odin írta:
hancurozo írta:
Odin írta:
hancurozo írta: Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.

Kössz szépen a tanácsokat, de ma már nem fogok bele a szerelőm se jött, holnap meg egész nap meló, esetleg kedden. A motor burkolthoz meg(ahogy én figyeltem) valami speciális imbusz kulcs kell,olyanom meg sajna nincs.
Amúgy ez a szíj mit működtet?
Fogalmatlan vagyok a témában
amúgy ahogy az én szerencsémet ismerem nem hiszem, hogy megúszom valami piti gonddal.



generátor, szervó, vízpumpa.
Sima imbusz kell. Nem piti az sem, mert húzós az ára.


Na ma meghallgatta egy szakavatott fül, azt mondta, hogy valami a főtengelynél/ vagy főtengely vagy főtengely szimmering vagy valami hasonló de azt mondta hogy biztosat csak akkor ha megbontja.De most ő ezt nem tudja bevállalni ezért átirányított egy másik szakemberhez.
Ha most megbontják akkor ez(ha a fent leírtak közül van probléma)egy plusz olajcsere???
Mennyi pénz ez kb.(legrosszabb esetben)???





Az a baj, hogy nem értek hozzá, ezért kénytelen vagyok arra hagyatkozni amit más/mások mondanak, ezért könnyen be is tudnak húzni(sajnos).




m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 11:59


Jajjj, ez megint kezd hasonlítani az értelmetlen kísérletezgetéshez.

Főtengely szimmering hiba nem ad hangot max okádja az olajat.

m_attila



Odin írta:
hancurozo írta:
Odin írta:
hancurozo írta: Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.

Kössz szépen a tanácsokat, de ma már nem fogok bele a szerelőm se jött, holnap meg egész nap meló, esetleg kedden. A motor burkolthoz meg(ahogy én figyeltem) valami speciális imbusz kulcs kell,olyanom meg sajna nincs.
Amúgy ez a szíj mit működtet?
Fogalmatlan vagyok a témában
amúgy ahogy az én szerencsémet ismerem nem hiszem, hogy megúszom valami piti gonddal.



generátor, szervó, vízpumpa.
Sima imbusz kell. Nem piti az sem, mert húzós az ára.


Na ma meghallgatta egy szakavatott fül, azt mondta, hogy valami a főtengelynél/ vagy főtengely vagy főtengely szimmering vagy valami hasonló de azt mondta hogy biztosat csak akkor ha megbontja.De most ő ezt nem tudja bevállalni ezért átirányított egy másik szakemberhez.
Ha most megbontják akkor ez(ha a fent leírtak közül van probléma)egy plusz olajcsere???
Mennyi pénz ez kb.(legrosszabb esetben)???




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 11:46


hancurozo írta:
Odin írta:
hancurozo írta: Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.

Kössz szépen a tanácsokat, de ma már nem fogok bele a szerelőm se jött, holnap meg egész nap meló, esetleg kedden. A motor burkolthoz meg(ahogy én figyeltem) valami speciális imbusz kulcs kell,olyanom meg sajna nincs.
Amúgy ez a szíj mit működtet?
Fogalmatlan vagyok a témában
amúgy ahogy az én szerencsémet ismerem nem hiszem, hogy megúszom valami piti gonddal.



generátor, szervó, vízpumpa.
Sima imbusz kell. Nem piti az sem, mert húzós az ára.


Na ma meghallgatta egy szakavatott fül, azt mondta, hogy valami a főtengelynél/ vagy főtengely vagy főtengely szimmering vagy valami hasonló de azt mondta hogy biztosat csak akkor ha megbontja.De most ő ezt nem tudja bevállalni ezért átirányított egy másik szakemberhez.
Ha most megbontják akkor ez(ha a fent leírtak közül van probléma)egy plusz olajcsere???
Mennyi pénz ez kb.(legrosszabb esetben)???


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 17:48


aha!
Jó de nem 100.000-es nagyságrendű, de azt mondom várjuk meg a végét.
Most, hogy mondod a szervónál már éreztem korábban, hogy nincs minden rendben, enyhén nyöszörgött.
Az előző kocsim egy 156-os alfa, annál volt egyszer, hogy nyöszörgött a szervó de az szivattyú cserés volt.
Ezért nyugodtan halogattam, mondom majd márciusban fizetéskor átnézetem kompletten, ez lett belőle.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 17:27


Odin írta:
hancurozo írta: Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.

Kössz szépen a tanácsokat, de ma már nem fogok bele a szerelőm se jött, holnap meg egész nap meló, esetleg kedden. A motor burkolthoz meg(ahogy én figyeltem) valami speciális imbusz kulcs kell,olyanom meg sajna nincs.
Amúgy ez a szíj mit működtet?
Fogalmatlan vagyok a témában
amúgy ahogy az én szerencsémet ismerem nem hiszem, hogy megúszom valami piti gonddal.



generátor, szervó, vízpumpa.
Sima imbusz kell. Nem piti az sem, mert húzós az ára.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 17:24


hancurozo írta: Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.

Kössz szépen a tanácsokat, de ma már nem fogok bele a szerelőm se jött, holnap meg egész nap meló, esetleg kedden. A motor burkolthoz meg(ahogy én figyeltem) valami speciális imbusz kulcs kell,olyanom meg sajna nincs.
Amúgy ez a szíj mit működtet?
Fogalmatlan vagyok a témában
amúgy ahogy az én szerencsémet ismerem nem hiszem, hogy megúszom valami piti gonddal.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 17:01


Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 16:50


Szerintem eltört a kipufogó csonkod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Odin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2011. február 13. vasárnap, 16:23


Qucsy írta:
Odin írta:
hil írta:
hancurozo írta:
Odin írta: Sziasztok!
Remélem tud valaki valami megnyugtatót mondani míg a szerelőm megnézi mert elég feszült vagyok.
Ma este mentem a kocsival(e46 330d) kereszteződésbe megvárva míg mindenki elmegy, kipörgésgátló kikapcs és padló 1-esbe.
Kb. 10-20m után valami eszméletlen "kalamolás" a motorból.Az utolsó 100m-en már toltam hazáig mert féltem beindítani. Megvártam míg lehül újra beindítottam és ugyan úgy (mélyen) kalamol.
Mi lehet a baj??
Remélem nem valami egetverő mert pont most nulláztam le magam anyagilag.


Így elég nehéz. Mivel nem halljuk pontosan honnan jön a hang, változik-e a motor fordulatával, mély vagy csilingelő, fémes vagy nem, tompán vagy élesen szól, autómata, vagy manual, stb.
Én a lendkerékre tippelek (csak tipp, mivel semmit nem tudok róla) Rakd sebességbe, emeld fel az autót, és a kardánt, vagy a kereket (a másikat le kell fogni, hogy ne diferáljon le) mozgasd meg erőből. Ha a lendkerék akkor fogod hallani.


Azt írta: a hang a motorból jön. (dugattyú átégés, hajtókar, főtengely csapágy, de lehet, hogy csak valami jelentéktelen dolog, így nehéz válaszolni erre)


Majd felveszem és felteszem valahová és bemásolom a linket csak várom hátha el tud jönni még ma a szerelőm.


2 évvel ezelőtt jártam 1 szervízbe..kicsit át nézegettem az autót, volt 1 olajcserém és ékszíj cserém..sajnos amikor indultam hazafelé észleltem hogy v.mi hangos kopogó hang hallatszik a motortérből, leálltam és megnéztem.
kiderült hogy v.milyen csavart nem húztak meg a motorban az ékszíj tárcsa majdnem lesett az csinált olyan hangot..ezért nézd meg hogy nyitott motorháztetőnél honnan hallod a hangokat..


Feltöltöttem egy 15mp-es videót a youtube-ra, nem tudom mikor lesz publikus általában 1 perctől-1napig szokott tartani.
Addig is itt a link:


YouTube videó

Remélem a szakavatott füleknek mond valamit, azért csak ennyi mert nem nagyon mertem tovább járatni. Élőben sokkal durvább.