Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok
egyik 8,másik 15 3,7 ezer
gumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák