InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 12:33


http://www.vatera.hu/bmw_e46_3...60879.html
http://www.autosszaki.hu/alkat...lkatreszei

barnella írta: na mostmar biztos hogy a porlaszto a hibas a kerdes pedig hogy segitsetek hol talalok 1 db porlasztot ami jeladoval egyutt van???

Udv


státusz barnella

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 12:26


na mostmar biztos hogy a porlaszto a hibas a kerdes pedig hogy segitsetek hol talalok 1 db porlasztot ami jeladoval egyutt van???

Udv

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 09:47


Hori írta:
viktor írta: Meg lett reszetelve. Speckó szerelõ rakta be a szervet.
Tegnap kiolvastattam a hibatárolót, és a hûtõventilátort meg a turbót írta hibásnak. Speckó szerelõ nem dugta vissza a ventilátor csatlakozót a turbónál meg ki volt kopva egy textilbevonatos vákuumcsõ (vettem is 400 Ft-ért). Most úgy tûnik jó a gép. Speckó szerelõ tegnap csípõbõl rávágta, hogy rossza a bontott adagoló (múlt héten a saját lábán jött hazánkba).

Ha barom vagyok beülök a kõrhintába, ezúttal veszek egy új adagolót kb. 400 ezer+ 30 ezer a szerelés és még mindíg nem jó.
Akkor azt mondja majd, hogy nem csak ez a rossz vegyek egy komputert, mert nem jól kommunikál, vagy kell még ilyen relé olyan kütyü... Közben véletlenül visszadugja valaki a csatit, megtalálja és kicseréli a kopott vákuumcsövet...
Nem folytatom.





Tano írta:
viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.


Resetelve lett az adagoló meg az adaptációk törlésre kerültek? Ilyen csere után ez is kell...




Az szép! de akkor ugy néz ki hogy végre minden ok vele? a szerelöt leirhatnád ki volt hogy véletlenül se menjen oda senki


Ja-ja, megoszthatnád velünk a speckó szerelõ adatait

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 09:26


viktor írta: Meg lett reszetelve. Speckó szerelõ rakta be a szervet.
Tegnap kiolvastattam a hibatárolót, és a hûtõventilátort meg a turbót írta hibásnak. Speckó szerelõ nem dugta vissza a ventilátor csatlakozót a turbónál meg ki volt kopva egy textilbevonatos vákuumcsõ (vettem is 400 Ft-ért). Most úgy tûnik jó a gép. Speckó szerelõ tegnap csípõbõl rávágta, hogy rossza a bontott adagoló (múlt héten a saját lábán jött hazánkba).

Ha barom vagyok beülök a kõrhintába, ezúttal veszek egy új adagolót kb. 400 ezer+ 30 ezer a szerelés és még mindíg nem jó.
Akkor azt mondja majd, hogy nem csak ez a rossz vegyek egy komputert, mert nem jól kommunikál, vagy kell még ilyen relé olyan kütyü... Közben véletlenül visszadugja valaki a csatit, megtalálja és kicseréli a kopott vákuumcsövet...
Nem folytatom.





Tano írta:
viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.


Resetelve lett az adagoló meg az adaptációk törlésre kerültek? Ilyen csere után ez is kell...




Az szép! de akkor ugy néz ki hogy végre minden ok vele? a szerelöt leirhatnád ki volt hogy véletlenül se menjen oda senki

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 09:10


Meg lett reszetelve. Speckó szerelõ rakta be a szervet.
Tegnap kiolvastattam a hibatárolót, és a hûtõventilátort meg a turbót írta hibásnak. Speckó szerelõ nem dugta vissza a ventilátor csatlakozót a turbónál meg ki volt kopva egy textilbevonatos vákuumcsõ (vettem is 400 Ft-ért). Most úgy tûnik jó a gép. Speckó szerelõ tegnap csípõbõl rávágta, hogy rossza a bontott adagoló (múlt héten a saját lábán jött hazánkba).

Ha barom vagyok beülök a kõrhintába, ezúttal veszek egy új adagolót kb. 400 ezer+ 30 ezer a szerelés és még mindíg nem jó.
Akkor azt mondja majd, hogy nem csak ez a rossz vegyek egy komputert, mert nem jól kommunikál, vagy kell még ilyen relé olyan kütyü... Közben véletlenül visszadugja valaki a csatit, megtalálja és kicseréli a kopott vákuumcsövet...
Nem folytatom.





Tano írta:
viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.


Resetelve lett az adagoló meg az adaptációk törlésre kerültek? Ilyen csere után ez is kell...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 21:25


a mercit csak azé, hoztam fel, mert így mondta nekem is...
amúgy ha megnézzük, hogy pl a középkategóriában és a felsõ, amiben a BMW is van, a legtöbb dízel...szerintem manapság, már csak a kiskocsikból adnak el több benyásat mint dízelt... aztán lehet ott is fordulni fog

Robinson írta:

Na ne kezdjünk bele a benzin vs dízel témába megint Hameg mégis, akkor van rá külön topic
Ettõl függetlenül egyet értek Azért a mercedeszt felhozni mondjuk tényleg erõs :]


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 21:18


Burns írta:
YELLOW írta: neked még nem jött elõ bezzeg keresztfater OFF autója... majd szét esik, de sosincs vele baj... munkahelyen pont este beszélgettünk róla, hogy a dízelekkel több a baj, és ha ott fizetni kell, akkor az viszi a pénzt, akik benyás mellett döntöttek, szinte mind ezt mondta... persze elismerve a dízel nyomatékosságát és takarékosságát... egyik autószerelõ ismerõs, csak anynit mondott, nincs jobb egy szívódízel Merszédesz motornál nem megy, de legalább gond sincs vele, és igazi tanyasi feelinget ad, mintha szántani mennél


Nekem errõl mindig az jut eszembe, hogy (mivel használt autóról beszélünk) motor fajtától függetlenül bárki vásárolhat egy lom autót. De mi van akkor, ha nincs vele probléma?
Pl. veszek egy jó állapotú 320d-t, használom mondjuk 3 évig. Olcsóbb a diesel, mint benzin, kevesebbet is fogyaszt, és nem zavar a "traktor hang" (a haverom 1.6d golfjában már zavar)
BMW-ben ülök én is, és élvezem a vezetés élményét , mert menetteljesítményben nem sok a különbség egy hasonló paraméterekkel rendelkezõ benzineshez képest. Nekem örömet okoz, hogy 6 literes átlaggal autózok egy 2000ccm-es 1,5 tonnás autóval, ami jól megy és szép is.


Na ne kezdjünk bele a benzin vs dízel témába megint Hameg mégis, akkor van rá külön topic
Ettõl függetlenül egyet értek Azért a mercedeszt felhozni mondjuk tényleg erõs :]


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 21:12


YELLOW írta: neked még nem jött elõ bezzeg keresztfater OFF autója... majd szét esik, de sosincs vele baj... munkahelyen pont este beszélgettünk róla, hogy a dízelekkel több a baj, és ha ott fizetni kell, akkor az viszi a pénzt, akik benyás mellett döntöttek, szinte mind ezt mondta... persze elismerve a dízel nyomatékosságát és takarékosságát... egyik autószerelõ ismerõs, csak anynit mondott, nincs jobb egy szívódízel Merszédesz motornál nem megy, de legalább gond sincs vele, és igazi tanyasi feelinget ad, mintha szántani mennél


Nekem errõl mindig az jut eszembe, hogy (mivel használt autóról beszélünk) motor fajtától függetlenül bárki vásárolhat egy lom autót. De mi van akkor, ha nincs vele probléma?
Pl. veszek egy jó állapotú 320d-t, használom mondjuk 3 évig. Olcsóbb a diesel, mint benzin, kevesebbet is fogyaszt, és nem zavar a "traktor hang" (a haverom 1.6d golfjában már zavar)
BMW-ben ülök én is, és élvezem a vezetés élményét , mert menetteljesítményben nem sok a különbség egy hasonló paraméterekkel rendelkezõ benzineshez képest. Nekem örömet okoz, hogy 6 literes átlaggal autózok egy 2000ccm-es 1,5 tonnás autóval, ami jól megy és szép is.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 20:49


viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.


Resetelve lett az adagoló meg az adaptációk törlésre kerültek? Ilyen csere után ez is kell...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 18:08


viktor írta: Adagoló csere utáni hiba.



hancurozo írta:
viktor írta: Sziasztok!

Enyém is 320d 2000-es évjárat. 5-10 km után letílt és úgy megy mint egy beteg teve. Csak egy bizonyos kb. negyed gázpedálállásnál "húz". Elõzni nem lehet vele, emelkedõn alig megy fel. most lett adagoló cserélve benne, ami a saját lábán jött francia o-ból.
adagolócsere elötti vagy utáni a hiba?
ha elötte nem csinálta csak csere után és a másik autó jól mûködött vele akkor csak beállítási hiba. /1-2 fok is sokat számít/ azt nem tudom a bmw is ilyen-e de off autó elindul akkor is ha 360 fokkal elrakod (nem az 1. hengerhez állítod hanem a 4.-hez) /az adagoló fele annyit forog mint a fõtengely/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 17:51


Adagoló csere utáni hiba.



hancurozo írta:
viktor írta: Sziasztok!

Enyém is 320d 2000-es évjárat. 5-10 km után letílt és úgy megy mint egy beteg teve. Csak egy bizonyos kb. negyed gázpedálállásnál "húz". Elõzni nem lehet vele, emelkedõn alig megy fel. most lett adagoló cserélve benne, ami a saját lábán jött francia o-ból.
adagolócsere elötti vagy utáni a hiba?


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 15:13


viktor írta: Sziasztok!

Enyém is 320d 2000-es évjárat. 5-10 km után letílt és úgy megy mint egy beteg teve. Csak egy bizonyos kb. negyed gázpedálállásnál "húz". Elõzni nem lehet vele, emelkedõn alig megy fel. most lett adagoló cserélve benne, ami a saját lábán jött francia o-ból.
adagolócsere elötti vagy utáni a hiba?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 15:12


barnella írta: Egyszeruen ketsegbe vagyok esve, ismet most inditanam az autot es borzaszto nehezen indul, aki latta mind kacagnak hogy egy bmw mit csinal kozben lett egy teszt csinalva az autoval es azt irja ki a hibakodolvaso hogy tumozgas erzekelo, porlaszto. Lehet hogy porlasztot kell cserelnem?? es ha igen akkor akar 1 darabot is cserelhetek vagy 4 et kell egybe cserelni? illetve meg egy kerdes: hol talalok motorvedo muanyag boritast ami szigetelessel egybe van, illetve radio modult, radio erosito antennat?
koszi a segitsegeket
vidd el a porlasztókat bevizsgálni, ott tudják megmondani kell-e cserélni vagy csak beállítani. ne használd így a kocsit mert átégetheti a dugattyút ha valóban a porlasztód rossz.
/ha az alsó motorborításra gondolsz és találsz szólj nekem is mert fél éve hajtom/

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 13:38


barnella írta: Egyszeruen ketsegbe vagyok esve, ismet most inditanam az autot es borzaszto nehezen indul, aki latta mind kacagnak hogy egy bmw mit csinal kozben lett egy teszt csinalva az autoval es azt irja ki a hibakodolvaso hogy tumozgas erzekelo, porlaszto. Lehet hogy porlasztot kell cserelnem?? es ha igen akkor akar 1 darabot is cserelhetek vagy 4 et kell egybe cserelni? illetve meg egy kerdes: hol talalok motorvedo muanyag boritast ami szigetelessel egybe van, illetve radio modult, radio erosito antennat?
koszi a segitsegeket


Mivel azt írtad be, hogy 2000-es évjárat a tiéd, ezért elvileg ugye facelift elõtti, ahol még legutóbbi infóim alapján a porlasztó nálad még nem olyan mint a facelifteseknél, így a komplett felújítást megúszod 70 alatt, míg a faceliftnél 70/db Szóval ennyi jóhírrel tudok szolgálni (na persze ha jó az infóm )

státusz barnella

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2009. október 19. hétfő, 12:58


Egyszeruen ketsegbe vagyok esve, ismet most inditanam az autot es borzaszto nehezen indul, aki latta mind kacagnak hogy egy bmw mit csinal kozben lett egy teszt csinalva az autoval es azt irja ki a hibakodolvaso hogy tumozgas erzekelo, porlaszto. Lehet hogy porlasztot kell cserelnem?? es ha igen akkor akar 1 darabot is cserelhetek vagy 4 et kell egybe cserelni? illetve meg egy kerdes: hol talalok motorvedo muanyag boritast ami szigetelessel egybe van, illetve radio modult, radio erosito antennat?
koszi a segitsegeket