autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2018. július 19. csütörtök, 09:22


katonaza írta:
rece65 írta: Hi!

Az ablak mosó visszajelzője világít egy ideje,kevés volt benne az ablakmosó folyadék teletöltöttem de nem alszik ki a lámpa.
Mi lehet a gond sztetek?



Nekem a szintérzékelő kábele volt törött a tövénél, egyszerűen levágtam a beteg részt és újraforrasztottam.

Itt a 6-os alkatrész a szintérzékelő:
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=61_1084


Köszi,meglesem!



katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2018. július 16. hétfő, 23:01


rece65 írta: Hi!

Az ablak mosó visszajelzője világít egy ideje,kevés volt benne az ablakmosó folyadék teletöltöttem de nem alszik ki a lámpa.
Mi lehet a gond sztetek?



Nekem a szintérzékelő kábele volt törött a tövénél, egyszerűen levágtam a beteg részt és újraforrasztottam.

Itt a 6-os alkatrész a szintérzékelő:
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=61_1084


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2018. július 14. szombat, 17:26


Hi!

Az ablak mosó visszajelzője világít egy ideje,kevés volt benne az ablakmosó folyadék teletöltöttem de nem alszik ki a lámpa.
Mi lehet a gond sztetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. július 14. szombat, 12:23


Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le.
Hova viszed az autót?


Teljes pofára esés. Kiderült hogy az előző "szak emberek" kompressziót sem tudtak mérni. Rossz a 3 as 4 es henger. Beszélt nekem mindent, szét égett közte a tömítés stb.. Motor javítással ők nem foglalkoznak, de mondta a gondolkodjak el komplett motor cserén az valószínűleg olcsóbb lesz..


Az szép...de hát mondtad hogy hengerfejes volt, akkor nem volt cserélve tömítés?! :o
Nekem is a másik motort javasolták..mintha az nem lenne lutri. Én inkább meg szeretném csináltatni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Hectorr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2018. július 14. szombat, 08:43


adams22 írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le.
Hova viszed az autót?


Teljes pofára esés. Kiderült hogy az előző "szak emberek" kompressziót sem tudtak mérni. Rossz a 3 as 4 es henger. Beszélt nekem mindent, szét égett közte a tömítés stb.. Motor javítással ők nem foglalkoznak, de mondta a gondolkodjak el komplett motor cserén az valószínűleg olcsóbb lesz..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. július 13. péntek, 10:44


Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le.
Hova viszed az autót?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Driver89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. július 12. csütörtök, 19:58


Sziasztok!

Tapasztalataitokra volnék kíváncsi:
Probléma a következő: Adott egy 320D E91, 2 hete turbó felújítás, komplett középrész csere pipa Viszont DPF el van tömitödve, diag. dobja is hibának... turbónyomás 1.0bar :/ autó nem húz, erőtlen. Létezhet, hogy a motorvezérlés letiltja a turbónyomást? DPF kiirása volt már valakinek? Tapasztalatok ez után? Érdemes ezt meglépnem?

Köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Hectorr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2018. július 11. szerda, 18:05


adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz horzsat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. július 10. kedd, 18:04


Sziasztok!
2004-es évjáratú 3.0d X5 furcsa dolgokat csinál.
Hosszú lesz, de kérlek olvassátok el és súgjatok, ha van tipp.

Egy szélvédőcserét követően pár hete beázik az autó. Lehet, hogy innen ered minden baj.
Menet közben kigyulladt a légzsák lámpája, majd 1-2 perc után a biztonsági öv lámpája és bimmbammja indult be, majd elment a kormányszervó és kigyulladt az összkerékhajtás lámpája. A kijelző szerint vészmódba kapcsolt az autó. Tempomat elment, rádió kikapcsolt, a kormány egyik gombja sem működött, valamint az ablaktörlő kar sem hozott működésbe semmit. Félreállás és újraindítás után (közben a Pajzs is aktiválva és inaktiválva) a hibajelzések eltűntek, folytattuk az utat.
Pár nappal később indítás után a légzsák lámpa már égve marad, majd a bizt. öv. lámpája és kolompja beindul. A kormány gombjai és az ablaktörlő nem működik, a kormányszervó többnyire nem megy. Ez az állapot állandósult.
Van valami "gerinc", amin ezek a funkciók mind együtt futnak? Honnan lehetne elindulni? Félek, hogy a szervíz karosszériacserét is javasolni fog... Banális hiba lehet, avagy kezdjem el fonni a hurkot a meggyfára?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Tamás

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. július 09. hétfő, 17:53


Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Hectorr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2018. július 07. szombat, 21:50


Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. július 07. szombat, 16:03


konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
YELLOW írta:
Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.


Szia , megnéztük , nincs vele baj , viszont a disa csatit lehuztam és ugyanúgy megy az autó , lehet valami köze hozzá ???
Nem működik , vagy beragadt volna , ez elképzelhető???


Nekem is ugyanezt csinálta, sose jöttem rá mi a baja
DISA-t is szétszedtem, adtam neki áramot, ment szépen az is.
Szívósort leszedtem átnéztem mindent semmi.
Légtömegmérőt próbáltam rajta többet is semmi.
Gyújtótrafókat, kábeleket cseréltem, semmi.
AC pumpát nem cseréltem, de néztem rajta rendszernyomást terhelés alatt is, hibátlan volt.
Nekem mikor helyből, kisfordulatról nagygázzal akartam elindulni, hallottam, hogy visszadurrogott a szívótorokba...itt volt az a pont hogy akkor hengerfej le mert tuti a szelepek a hibásak. De eladtam az autót, szóval erre nem került sor. Egyébként ment szépen, együtt tudtam élni ezzel a hibával.


kiszedtem a disat , hát a kis lapátot tartó perselyek kivannak kopva, rendesen kotyog.
az o-ring is eléggé szétvan málva, olajos is volt az illesztéseknél , lehet hogy ott kapott falsot is, olvastam hogy perselyezni lehetne , de itt ez már szerintem volt elvanrepedve mindkét oldalt a műanyag ami körbeveszi a perselyt.
kérdés: e36 és e46 m43 motorok disai azonosak???
lehet hogy ettől nyomatékszegény az alsó tartományban az autó?
ujjonnan hol tudnám megvenni olcsón? amit találtam neten mind 60e fölött van árban
esetleg valaki nem tart otthon egyet? vevő lennék egy jó állapotúra.



Siofok
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Siofok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. július 07. szombat, 15:10


Sziasztok!nemrég tulaja lettem egy 2000-es évjáratú e46 320ci Bmw-nek.Nagyon tetsszik az autó,de van vele pár apróbb gond,amibe már szerintem futott bele más is.
Első,hogy világított a tankjelző,tankoltam bele 10e ftért,és nagyon lassan ment fel fél állásba a mutató.kb 40 km megtétele után.Gondolom ez nem normális ugye?
Másik,hogy néha felgyullad a jelző,h a bal hátsó izzó kiégett,de közbe meg világít.kontakt hiba lehet valahol?
Illetve kulcs nem nyitja a sofőrajtót,csak távval tudom.eztbtipushibának is olvastam.Záras emberkéhez forduljak vele?vagybautó szerelőbposztja inkább?
Illetve elfogadnék pár tanácsot,mint új tulaj,mit,miket ellenőrizzek az autón,a rutin olaj,olajszűrő,légszűrő cserén kívül.
Hálásan köszönöm válaszaitok!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. július 07. szombat, 13:42


Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. július 07. szombat, 13:52

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz Hectorr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2018. július 07. szombat, 04:15


Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja