autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hadox94

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 18:54


YELLOW írta:
Hadox94 írta: Sziasztok!
Van egy E46 320D-m
Hibajelenség a következő: Nem indul be, se hidegen, se melegen, össze vissza, van, hogy 1 hétig elsőre, aztán pàr napig szarakszik velem… tehát gyújtàs rádva, üzemanyag szivattyú nem indul, vízhőfok mérő nem világít és a mutatóm ki is ugrik. Tegnap amikor megint elkezdte produkálni észrevettem, hogy az olajnyomás lámpa gyújtáson nem világít, ha viszont várok pár percet, (5-10p) magától felvillan és a vízhőfok mutatója is visszakúszik a helyére, illetve indul az üzemanyag szivattyú is, kulcs elfordít és megy is!
Eddig szórakoztam vele, gyújtás ráad, levesz, még el nem kapja…
Üzemanyagszivattyú lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Üzemanyag szivattyú reléje is cserélve.
Valakinek valami ötlete?


gépre tettétek már?
lehet valami szenzor túl nagy nyomást mutat, és nem engedi indítani az autót. pl azt hiszi meg van az üzemanyag nyomás, ezért a pumpát nem indítja, közben meg nincs anyag.
de lehet valahol csak kontakt hiba van az üzemanyag ellátó rendszer elektromos részeinél. mindenképp valami nem univerzális, de komolyabb diag kellene a gépnek.


Holnap viszem a helyi autószerelőhöz, hátha tud valamit kezdeni vele, bár nem sokat nézek ki a diag részèből itt bèkés megye sarkában
Reméltem hátha itt valakinek volt már ilyen és tudja a megoldást.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 15:55


konkolyd írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.


mert lehet nem is aktuális hibák. tehát a hiba nincs jelen, csak jelen volt valamikor.
mellesleg én a BMW-s programokban bízok leginkább.
de a hibák olyanok, mintha el lenne menve a vezérlés. volt cserélve lánc? ha nem, akkor simán megugorhatott. autó járása, teljesítménye jó?


Törölve volt a hibakód lista, és ezt adja csak. Igen szét volt szedve a motor, új vezérlés, hajtókarcsapágyak, gyúrük, szelepszárszimeringek voltak cserélve (elötte is jelen volt ez a hibakód). A vezérlés beállító szerszámot ráraktuk újra, helyén van minden. Sajnos nem igazán van a közelben akinek BMW-s programja van...


Egy egész jó kis anyag, nézd át hátha segítségedre válik.
https://us.autologic.com/news/...diagnosing
Kipufogó vanos tekercs lehet meghalt, vagy el van koszolódva, vagy az olajnyomás nem jut el oda, vagy vezeték sérülés miatt már villamos vezérlést sem kap...
https://www.youtube.com/watch?v=YktIgslaoIQ




Köszi szépen, megnézem. Elfelejtettem irni, hogy milyen autórol van szó (318i N42b20 motorkoddal) de az adatlapomon irja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 13:40


Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.


mert lehet nem is aktuális hibák. tehát a hiba nincs jelen, csak jelen volt valamikor.
mellesleg én a BMW-s programokban bízok leginkább.
de a hibák olyanok, mintha el lenne menve a vezérlés. volt cserélve lánc? ha nem, akkor simán megugorhatott. autó járása, teljesítménye jó?


Törölve volt a hibakód lista, és ezt adja csak. Igen szét volt szedve a motor, új vezérlés, hajtókarcsapágyak, gyúrük, szelepszárszimeringek voltak cserélve (elötte is jelen volt ez a hibakód). A vezérlés beállító szerszámot ráraktuk újra, helyén van minden. Sajnos nem igazán van a közelben akinek BMW-s programja van...


Egy egész jó kis anyag, nézd át hátha segítségedre válik.
https://us.autologic.com/news/...diagnosing
Kipufogó vanos tekercs lehet meghalt, vagy el van koszolódva, vagy az olajnyomás nem jut el oda, vagy vezeték sérülés miatt már villamos vezérlést sem kap...
https://www.youtube.com/watch?v=YktIgslaoIQ




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 19. szerda, 14:12

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 09:22


YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.


mert lehet nem is aktuális hibák. tehát a hiba nincs jelen, csak jelen volt valamikor.
mellesleg én a BMW-s programokban bízok leginkább.
de a hibák olyanok, mintha el lenne menve a vezérlés. volt cserélve lánc? ha nem, akkor simán megugorhatott. autó járása, teljesítménye jó?


Törölve volt a hibakód lista, és ezt adja csak. Igen szét volt szedve a motor, új vezérlés, hajtókarcsapágyak, gyúrük, szelepszárszimeringek voltak cserélve (elötte is jelen volt ez a hibakód). A vezérlés beállító szerszámot ráraktuk újra, helyén van minden. Sajnos nem igazán van a közelben akinek BMW-s programja van...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 09:14


Arpee írta: Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.


mert lehet nem is aktuális hibák. tehát a hiba nincs jelen, csak jelen volt valamikor.
mellesleg én a BMW-s programokban bízok leginkább.
de a hibák olyanok, mintha el lenne menve a vezérlés. volt cserélve lánc? ha nem, akkor simán megugorhatott. autó járása, teljesítménye jó?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Arpee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 09:04


Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 07:02


Hadox94 írta: Sziasztok!
Van egy E46 320D-m
Hibajelenség a következő: Nem indul be, se hidegen, se melegen, össze vissza, van, hogy 1 hétig elsőre, aztán pàr napig szarakszik velem… tehát gyújtàs rádva, üzemanyag szivattyú nem indul, vízhőfok mérő nem világít és a mutatóm ki is ugrik. Tegnap amikor megint elkezdte produkálni észrevettem, hogy az olajnyomás lámpa gyújtáson nem világít, ha viszont várok pár percet, (5-10p) magától felvillan és a vízhőfok mutatója is visszakúszik a helyére, illetve indul az üzemanyag szivattyú is, kulcs elfordít és megy is!
Eddig szórakoztam vele, gyújtás ráad, levesz, még el nem kapja…
Üzemanyagszivattyú lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Üzemanyag szivattyú reléje is cserélve.
Valakinek valami ötlete?


gépre tettétek már?
lehet valami szenzor túl nagy nyomást mutat, és nem engedi indítani az autót. pl azt hiszi meg van az üzemanyag nyomás, ezért a pumpát nem indítja, közben meg nincs anyag.
de lehet valahol csak kontakt hiba van az üzemanyag ellátó rendszer elektromos részeinél. mindenképp valami nem univerzális, de komolyabb diag kellene a gépnek.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hadox94

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. szeptember 19. szerda, 04:30


Sziasztok!
Van egy E46 320D-m
Hibajelenség a következő: Nem indul be, se hidegen, se melegen, össze vissza, van, hogy 1 hétig elsőre, aztán pàr napig szarakszik velem… tehát gyújtàs rádva, üzemanyag szivattyú nem indul, vízhőfok mérő nem világít és a mutatóm ki is ugrik. Tegnap amikor megint elkezdte produkálni észrevettem, hogy az olajnyomás lámpa gyújtáson nem világít, ha viszont várok pár percet, (5-10p) magától felvillan és a vízhőfok mutatója is visszakúszik a helyére, illetve indul az üzemanyag szivattyú is, kulcs elfordít és megy is!
Eddig szórakoztam vele, gyújtás ráad, levesz, még el nem kapja…
Üzemanyagszivattyú lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Üzemanyag szivattyú reléje is cserélve.
Valakinek valami ötlete?

Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. szeptember 18. kedd, 11:49


Sziasztok ! Olya gondom lenne , hogy va egy e46 fl tourig-om n46b20a 2.0 benzin motor azt a jelenséget produkálja , hogy 1000-1300 fordulat között kerreg addig amig be nem melegszik a motor , olvastam a vanos soleniod lehet a ludas de azt már ki takarítottam azonba még mindig csinálja !
Valakinek tapasztalat ???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. szeptember 17. hétfő, 11:28


YELLOW írta:
negativ0001 írta: Sziasztok ! Kedesem az lenne, hogy az adott autonak (E46 316i 1.9L) kell idoszakonkent vezermulancot cserelni? Most 345.000km-ben van es inditaskor csorog/zorog a lanc, na meg amikor elerem az utazosebesseget es csak tartom, akkor is hallani.Pozitiv vagy negativ motorterhelesnel nem hallatszik,kiveve 5000 fordulat folott.
Talan a hidraulikus feszito romlott el? Ilyenkor mit kell cserelni?
Koszi.


igazából ezekben nem nagyon szokás cserélni.
javasolt egy feszítő csere. ha nem szűnik meg, akkor érdemes lecserélni. nem nagy összeg, ha nagyon mást nem kell cserélni. gondolok itt lánckerékre, megvezetőkre, de az úgyis bontás után látszik.
régebben azt mondták 400ezerig nem nagyon kell ezekhez hozzányúlni.


Nekem ugyanilyen motoros E46-om volt és kellett láncot cserélni benne. Még nem csörgött zörgött nagyon de engem már zavart és tudtam, minél tovább hajtom így annál nagyon az esély hogy egyszer csak elszakad az a 6-8 ezer Ft-os lánc. Órájában 250k volt, tudom németben is visszacsavarja mindenki (onnan hoztam magánembertől),de ahogy én látom az a lánc és a mostani N46 motoros autómban lévő lánc ugyanaz a gagyi egysoros IWIS lánc, tehát nagy csodát nem kell várni tőle hogy sose nyúlik meg.
Sőt még az E36 318 IS-emben lévő kétsoros láncot is cseréltem, mert csodák csodájára abban is megnyúlt és zörgött, pedig az a duplex lánc elég izmosnak nézett ki. A mostani bicikli láncokról meg sok jót nem tudok mondani, max annyit hogy könnyebb
Szóval próbáld meg a feszítő cserét de szerintem nem fog segíteni...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2018. szeptember 16. vasárnap, 22:09


Koszi, Yellow, ha mar ennyire szetszedem, akkor, mar a megvezetoket is kicserelem, mert azok a "gyenge lancszemek".

igazából ezekben nem nagyon szokás cserélni.
javasolt egy feszítő csere. ha nem szűnik meg, akkor érdemes lecserélni. nem nagy összeg, ha nagyon mást nem kell cserélni. gondolok itt lánckerékre, megvezetőkre, de az úgyis bontás után látszik.
régebben azt mondták 400ezerig nem nagyon kell ezekhez hozzányúlni.[/quote]



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 11. kedd, 22:11


negativ0001 írta: Sziasztok ! Kedesem az lenne, hogy az adott autonak (E46 316i 1.9L) kell idoszakonkent vezermulancot cserelni? Most 345.000km-ben van es inditaskor csorog/zorog a lanc, na meg amikor elerem az utazosebesseget es csak tartom, akkor is hallani.Pozitiv vagy negativ motorterhelesnel nem hallatszik,kiveve 5000 fordulat folott.
Talan a hidraulikus feszito romlott el? Ilyenkor mit kell cserelni?
Koszi.


igazából ezekben nem nagyon szokás cserélni.
javasolt egy feszítő csere. ha nem szűnik meg, akkor érdemes lecserélni. nem nagy összeg, ha nagyon mást nem kell cserélni. gondolok itt lánckerékre, megvezetőkre, de az úgyis bontás után látszik.
régebben azt mondták 400ezerig nem nagyon kell ezekhez hozzányúlni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2018. szeptember 11. kedd, 21:05


Sziasztok ! Kedesem az lenne, hogy az adott autonak (E46 316i 1.9L) kell idoszakonkent vezermulancot cserelni? Most 345.000km-ben van es inditaskor csorog/zorog a lanc, na meg amikor elerem az utazosebesseget es csak tartom, akkor is hallani.Pozitiv vagy negativ motorterhelesnel nem hallatszik,kiveve 5000 fordulat folott.
Talan a hidraulikus feszito romlott el? Ilyenkor mit kell cserelni?
Koszi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. szeptember 02. vasárnap, 16:28


bitterricsi írta:
YELLOW írta:
bitterricsi írta: Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:Ricsi


minek addig pörgetni?
gyanítom az üzemanyag ellátással lehet gond. injektor, üzemanyagszűrő, pumpa.
ha tele a tank, akkor is csinálja? vagy addig nem sikerült még megtankolni?
én ezen a vonalon gondolkoznék.


Teli tanknál is csinálja. Az üzemanyagszűrő 1 hete lett cserélve.



élő adatokat kellene nézni. találgatás helyett inkább egy normális szerelőhöz vidd el.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 2009

státusz bitterricsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. szeptember 01. szombat, 19:04


YELLOW írta:
bitterricsi írta: Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:Ricsi


minek addig pörgetni?
gyanítom az üzemanyag ellátással lehet gond. injektor, üzemanyagszűrő, pumpa.
ha tele a tank, akkor is csinálja? vagy addig nem sikerült még megtankolni?
én ezen a vonalon gondolkoznék.


Teli tanknál is csinálja. Az üzemanyagszűrő 1 hete lett cserélve.