autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Kris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 07:17


naarjan írta:
Kris írta: Sziasztok uj vagyok es sajnos nem tudok sajat topikot nyitni ezert ide irok. Segitsegre lenne szüksegem. 2002 320td compact. Nagyon fura elektromos anomaliak jöttek elö nemreg. Majdnem, vagy tenyleg egy idöben, ezt nem tudom. Azt sem, hogy mitöl lehet...:
1. nem müködik az esöszenzor. eddig eleg volt bekapcsolni, most a tekerövel csak a gyakorisagat lehet allitani.
2. ha A allasba kapcsolom a vilagitast a tompitott folyamat eg. mappal is. a magassag alliatas latszolag rendben,
es, ami a legfurabb:
3. manualis klimas es a höfok tekeröje 1/3 allast elugrott. felfele allasban nem az ablakra fuj, hanem közepre es igy tovabb.
minden müködik, de megsem. olyan, mintha downgrade-elt volna a kocsim... Egyedi eset ez? Lattam az ebayen egy carsoft i910 nevü szineskijelzös diagnosztizalot. bele lehet avval nezni mi ujsag?

valaki?


Szia!
1-2. Ha jól tudom az esőszenzor ugyanott van, ahol a fényszenzor a belső visszapillantónál. ( ha nem jól tudom, akkor majd valaki kijavít). Én megnézném a kütyüt, s esetleg a biztosítéktáblát is.
3. Mitől ugrott el? Én kikapnám és visszaállítanám eredeti állapotába.
Bele lehet nézni igen, de nem biztos, hogy kijelzi a hibát. Én egy normális szerelőnél (akinek 2-3000Ft-os kiolvasója van...hanem egy komoly), vagy egy márkaszervízben olvastatnám ki a hibát.

Megoldodott. a 15-ös szamu biztositek volt a hunyo. Most megint minden müködik, ahogy kell!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 25. csütörtök, 16:03

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 22:53


Kris írta: Sziasztok uj vagyok es sajnos nem tudok sajat topikot nyitni ezert ide irok. Segitsegre lenne szüksegem. 2002 320td compact. Nagyon fura elektromos anomaliak jöttek elö nemreg. Majdnem, vagy tenyleg egy idöben, ezt nem tudom. Azt sem, hogy mitöl lehet...:
1. nem müködik az esöszenzor. eddig eleg volt bekapcsolni, most a tekerövel csak a gyakorisagat lehet allitani.
2. ha A allasba kapcsolom a vilagitast a tompitott folyamat eg. mappal is. a magassag alliatas latszolag rendben,
es, ami a legfurabb:
3. manualis klimas es a höfok tekeröje 1/3 allast elugrott. felfele allasban nem az ablakra fuj, hanem közepre es igy tovabb.
minden müködik, de megsem. olyan, mintha downgrade-elt volna a kocsim... Egyedi eset ez? Lattam az ebayen egy carsoft i910 nevü szineskijelzös diagnosztizalot. bele lehet avval nezni mi ujsag?

valaki?


Szia!
1-2. Ha jól tudom az esőszenzor ugyanott van, ahol a fényszenzor a belső visszapillantónál. ( ha nem jól tudom, akkor majd valaki kijavít). Én megnézném a kütyüt, s esetleg a biztosítéktáblát is.
3. Mitől ugrott el? Én kikapnám és visszaállítanám eredeti állapotába.
Bele lehet nézni igen, de nem biztos, hogy kijelzi a hibát. Én egy normális szerelőnél (akinek 2-3000Ft-os kiolvasója van...hanem egy komoly), vagy egy márkaszervízben olvastatnám ki a hibát.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz Kris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 22:29


Sziasztok uj vagyok es sajnos nem tudok sajat topikot nyitni ezert ide irok. Segitsegre lenne szüksegem. 2002 320td compact. Nagyon fura elektromos anomaliak jöttek elö nemreg. Majdnem, vagy tenyleg egy idöben, ezt nem tudom. Azt sem, hogy mitöl lehet...:
1. nem müködik az esöszenzor. eddig eleg volt bekapcsolni, most a tekerövel csak a gyakorisagat lehet allitani.
2. ha A allasba kapcsolom a vilagitast a tompitott folyamat eg. mappal is. a magassag alliatas latszolag rendben,
es, ami a legfurabb:
3. manualis klimas es a höfok tekeröje 1/3 allast elugrott. felfele allasban nem az ablakra fuj, hanem közepre es igy tovabb.
minden müködik, de megsem. olyan, mintha downgrade-elt volna a kocsim... Egyedi eset ez? Lattam az ebayen egy carsoft i910 nevü szineskijelzös diagnosztizalot. bele lehet avval nezni mi ujsag?

valaki?

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 22:19


lantika írta:
Tano írta:
lantika írta: Es a nyitäshoz pont kell äram,a zäräshoz meg nem. Az öve folyamatosan nyit,tehät mindig kapja a jelet(äramot) igy a käbelszakadäs ki is van zärva.


De az éppen elegendő, hogy megtörik a szigetelés a csomagtér átvezetőnél és már zárlatos is a rendszer, hasonló tünetekkel. Szerintem egy megnézést megér.


Igazad van.


Hasonló volt nekem is... mikor szétszedtem a kábelezést, a fele kábelen töredezett volt a szigetelés. Elég silány miőséget használtak pont ilyen helyen... persze lehet pont ilyen helyzetekre kábeljavító gyári kábelkészletet (kb 1 m kábel 100e fölött). Én vettem 16 eres kábelt külső szigeteléssel és van egy speciális gyorscsatlakozós megoldás (szorítós - összedugós), kb 2 óra munka volt vele de töéletes minden. Csak a kábelek terhelhetőségére kell odafigyelni, nem véletleül vannak ott más vastagságban


sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 21:16


kecsurobi írta: üdv
most lett új adagoló meg porlasztó csúcs kicserélve.
Mikor megyek mondjuk 4-esbe és visszaváltok 3-masba kanyarba és 1000 alá megy a fordulat
nem megy utána a kocsi csak ha újraindítom, de ha üresbe rakom és úgy utána 3-masba akkor nincs baj.Valaki járt már így hogy elment az ereje 80-nál nem ment jobban, de újraindítom és semmi baja .

nekem X márkáju kocsinál akkor voltak ilyen tüneteim mikor a turbócső meg volt repedve és elvesztette a nyomást.
Ugyanez volt, menet közben elment az erő, megálltam, ujrainditottam és minden ok volt egy ideig...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 24. szerda, 21:16

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 20:13


üdv
most lett új adagoló meg porlasztó csúcs kicserélve.
Mikor megyek mondjuk 4-esbe és visszaváltok 3-masba kanyarba és 1000 alá megy a fordulat
nem megy utána a kocsi csak ha újraindítom, de ha üresbe rakom és úgy utána 3-masba akkor nincs baj.Valaki járt már így hogy elment az ereje 80-nál nem ment jobban, de újraindítom és semmi baja .

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 19:27


Tano írta:
lantika írta: Es a nyitäshoz pont kell äram,a zäräshoz meg nem. Az öve folyamatosan nyit,tehät mindig kapja a jelet(äramot) igy a käbelszakadäs ki is van zärva.


De az éppen elegendő, hogy megtörik a szigetelés a csomagtér átvezetőnél és már zárlatos is a rendszer, hasonló tünetekkel. Szerintem egy megnézést megér.


Igazad van.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 19:12


lantika írta: Es a nyitäshoz pont kell äram,a zäräshoz meg nem. Az öve folyamatosan nyit,tehät mindig kapja a jelet(äramot) igy a käbelszakadäs ki is van zärva.


De az éppen elegendő, hogy megtörik a szigetelés a csomagtér átvezetőnél és már zárlatos is a rendszer, hasonló tünetekkel. Szerintem egy megnézést megér.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 17:41


naarjan írta:
lantika írta:
blasekati írta:
Bitu79 írta:
blasekati írta: Sziasztok!
Segítségre volna szügségem,szerintetek mit tegyek, ha nyitva maradt a csomagtérajtó zár. Se manuálisan, se elektromosan nem hajlandó bezárni a zár. Az auto egy e46 2005-ös sedan.


Műszerfalon jelzi is,hogy nyitva van?
Abből,hogy kulcsal sem lehet bezárni,sztem a zár xart be. :/


Jelzi, hogy nyitva van,sőt a csomagtérvílágítás is működik.


Hizd le a mikrokapcsolo csatijät ami a rendszäm felett van,es be tudod csukni. Kapcsolo megdöglött=>csere


Azért megnézném egy multiméterrel a kapcsoló működését és a zárat is feszültséggel. Hasonló volt nekem is. Kábelszakadás volt a csomagtérajtó gumigégecsövében így nem volt pont oda feszültség.


Es a nyitäshoz pont kell äram,a zäräshoz meg nem. Az öve folyamatosan nyit,tehät mindig kapja a jelet(äramot) igy a käbelszakadäs ki is van zärva.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 15:50


lantika írta:
blasekati írta:
Bitu79 írta:
blasekati írta: Sziasztok!
Segítségre volna szügségem,szerintetek mit tegyek, ha nyitva maradt a csomagtérajtó zár. Se manuálisan, se elektromosan nem hajlandó bezárni a zár. Az auto egy e46 2005-ös sedan.


Műszerfalon jelzi is,hogy nyitva van?
Abből,hogy kulcsal sem lehet bezárni,sztem a zár xart be. :/


Jelzi, hogy nyitva van,sőt a csomagtérvílágítás is működik.


Hizd le a mikrokapcsolo csatijät ami a rendszäm felett van,es be tudod csukni. Kapcsolo megdöglött=>csere


Azért megnézném egy multiméterrel a kapcsoló működését és a zárat is feszültséggel. Hasonló volt nekem is. Kábelszakadás volt a csomagtérajtó gumigégecsövében így nem volt pont oda feszültség.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. június 24. szerda, 15:47


Sziasztok!
Lenne egy nagyon kis frappáns probléma a német csodával, s hátha ti tudtok valami okosságot mondani.
A probléma: 316i nehezen indul (de beindul 6-10mp indítózással)
Amit megnéztem már:
- üzemanyagpumpa (múlt éven cserélve: VDO)
- üzemanyagszűrő (múlt éven cserélve)
- gyújótrafók rendben
- gyertyák múlt éven cserélve
- légtömegmérő rendben
- levegőszűrő cserélve ma
- többi kulccsal is csinálja

Beindulás után mintha nem lenne semmi probléma. Alapjárat rendben. Erő(cske) rendben. Mintha nem lenne semmi baj. Hiba nincs sehol (tegnap olvasva szervízben).
Mit javasoltok? Folytószelep tisztítás? Üzemanyagrendszer csöveinek ellenőrzése?
Már egyszerűen nincs semmi tippem.
Köszönöm előre is!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 24. szerda, 22:20

BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!