autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Bardae46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. október 24. szombat, 13:34


YELLOW írta:
Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm



milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.


Egy ilyen műanyag henger ket o gyűrűvel és ebbe megy a trafó megpróbáljuk rádugni diagra.
Jövőhéten veszünk alkatrészt és megpróbáljuk megcsinálni



szasza81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szasza81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. október 24. szombat, 09:45


YELLOW írta:
szasza81 írta:
YELLOW írta:
szasza81 írta: Sziasztok!olyan problémám lett ma reggelre, hogy mentem le az autóhoz és világított a féklámpa plusz szólt a rádió. Központira nem reagált, csak kulccsal lehetett kinyitni. Ráadtam a gyújtás és minden ok. Igen ám,de ha leállítom kezdi elölről az egészet. Csak a saru levétele oldja meg a gondot.Amint vissza megy a saru ,ugyan ez a probléma. Köszi a válaszokat.


mintha olvastam volna már ilyen hibáról itt. de nem emlékszem mi volt a megoldás. de mérget nem vennék rá.
valami elektromos nem lett mostanában beépítve? esetleg nem hegesztettek valamit az autón és nem lett az akksi kikötve?
látatlanban erre bármit mondani...


Szia.semmi ilyen beavatkozás nem volt.Az aksi sarut szoktam levenni mert hetekig nem használom. ÉS volt olyan, hogy mire használni akartam lemerült. Ezért is veszem le mikor egy hétig áll az autó.


hát nekem 2 hónap alatt sem merült le, még használt több éves akksi sem.
én azt szoktam mondani, hogy akksi levétellel a motor leállítása, vagy gyújtás levétel után célszerű egy fél órát várni. kb 15-20 perc alatt megy az autóba minden sleep módba. ezt jobb kivárni.
ha neked lemerül, akkor rossz az akksi, vagy valami fogyasztja az áramot. szerintem jobb elvinni egy autóvillamosságishoz.
illetve javasolt lenne egy csepptöltő. processzorvezérelt töltők, már akár 5ezer Ft körül is képesek erre. de én inkább utána járnék miért merül le az akksi. mondjuk ha ég a féklámpa, akkor megértem, hogy lemerül...


Köszönöm a gyors válaszokat


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. október 24. szombat, 08:25


szasza81 írta:
YELLOW írta:
szasza81 írta: Sziasztok!olyan problémám lett ma reggelre, hogy mentem le az autóhoz és világított a féklámpa plusz szólt a rádió. Központira nem reagált, csak kulccsal lehetett kinyitni. Ráadtam a gyújtás és minden ok. Igen ám,de ha leállítom kezdi elölről az egészet. Csak a saru levétele oldja meg a gondot.Amint vissza megy a saru ,ugyan ez a probléma. Köszi a válaszokat.


mintha olvastam volna már ilyen hibáról itt. de nem emlékszem mi volt a megoldás. de mérget nem vennék rá.
valami elektromos nem lett mostanában beépítve? esetleg nem hegesztettek valamit az autón és nem lett az akksi kikötve?
látatlanban erre bármit mondani...


Szia.semmi ilyen beavatkozás nem volt.Az aksi sarut szoktam levenni mert hetekig nem használom. ÉS volt olyan, hogy mire használni akartam lemerült. Ezért is veszem le mikor egy hétig áll az autó.


hát nekem 2 hónap alatt sem merült le, még használt több éves akksi sem.
én azt szoktam mondani, hogy akksi levétellel a motor leállítása, vagy gyújtás levétel után célszerű egy fél órát várni. kb 15-20 perc alatt megy az autóba minden sleep módba. ezt jobb kivárni.
ha neked lemerül, akkor rossz az akksi, vagy valami fogyasztja az áramot. szerintem jobb elvinni egy autóvillamosságishoz.
illetve javasolt lenne egy csepptöltő. processzorvezérelt töltők, már akár 5ezer Ft körül is képesek erre. de én inkább utána járnék miért merül le az akksi. mondjuk ha ég a féklámpa, akkor megértem, hogy lemerül...

szasza81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szasza81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. október 23. péntek, 23:42


YELLOW írta:
szasza81 írta: Sziasztok!olyan problémám lett ma reggelre, hogy mentem le az autóhoz és világított a féklámpa plusz szólt a rádió. Központira nem reagált, csak kulccsal lehetett kinyitni. Ráadtam a gyújtás és minden ok. Igen ám,de ha leállítom kezdi elölről az egészet. Csak a saru levétele oldja meg a gondot.Amint vissza megy a saru ,ugyan ez a probléma. Köszi a válaszokat.


mintha olvastam volna már ilyen hibáról itt. de nem emlékszem mi volt a megoldás. de mérget nem vennék rá.
valami elektromos nem lett mostanában beépítve? esetleg nem hegesztettek valamit az autón és nem lett az akksi kikötve?
látatlanban erre bármit mondani...


Szia.semmi ilyen beavatkozás nem volt.Az aksi sarut szoktam levenni mert hetekig nem használom. ÉS volt olyan, hogy mire használni akartam lemerült. Ezért is veszem le mikor egy hétig áll az autó.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. október 23. péntek, 22:27


szasza81 írta: Sziasztok!olyan problémám lett ma reggelre, hogy mentem le az autóhoz és világított a féklámpa plusz szólt a rádió. Központira nem reagált, csak kulccsal lehetett kinyitni. Ráadtam a gyújtás és minden ok. Igen ám,de ha leállítom kezdi elölről az egészet. Csak a saru levétele oldja meg a gondot.Amint vissza megy a saru ,ugyan ez a probléma. Köszi a válaszokat.


mintha olvastam volna már ilyen hibáról itt. de nem emlékszem mi volt a megoldás. de mérget nem vennék rá.
valami elektromos nem lett mostanában beépítve? esetleg nem hegesztettek valamit az autón és nem lett az akksi kikötve?
látatlanban erre bármit mondani...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. október 23. péntek, 22:22


Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm



milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. október 23. péntek, 22:39

szasza81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szasza81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. október 23. péntek, 22:17


Sziasztok!olyan problémám lett ma reggelre, hogy mentem le az autóhoz és világított a féklámpa plusz szólt a rádió. Központira nem reagált, csak kulccsal lehetett kinyitni. Ráadtam a gyújtás és minden ok. Igen ám,de ha leállítom kezdi elölről az egészet. Csak a saru levétele oldja meg a gondot.Amint vissza megy a saru ,ugyan ez a probléma. Köszi a válaszokat.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Bardae46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2020. október 23. péntek, 21:14


Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. szeptember 09. szerda, 21:54


HMartinn írta:
katonaza írta:
HMartinn írta:
YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.


Azt feltételezve, hogy a "porlasztók kimérve" megfelelő módon történt, én az alábbi filléres műveleteket csinálnám.
Ezek egyáltalán nem biztos, hogy megoldják a problémát, de legalább kizárnak néhány ágat, illetve egyébként is ráférnek rendszeresen az autóra, tehát egyik sem kidobott pénz, idő.

1. Turbó és IC, valamint az IC és az EGR közötti nagynyomású levegő csövek alapos(!) ellenőrzése.
Roppant alattomos módon tudnak elrepedni, ha nem szeded ki, lehet észre sem veszed.
Nekem mindegyik szállt már el. Többször is.

2. Ha előző nem oldotta meg, akkor
- Légtömegmérő tisztítás (spéci spray van hozzá)
- EGR tisztítás + zárt állapot ellenőrzése
- Turbó és EGR vákumcsövezés cseréje
- Ezek után diaggal sw reset



Nagyon szépen köszönöm a segítségeket. Mindet elfogjuk végezni!!! <3


Vedd le a Coolert is mert mögötte hajlamos eltömődni a sok kosz miatt és nem hűt rendesen. A szívósorban lévő nyomásszenzort se árt ellenőrizni és kitakarítani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz HMartinn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2020. szeptember 09. szerda, 19:57


katonaza írta:
HMartinn írta:
YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.


Azt feltételezve, hogy a "porlasztók kimérve" megfelelő módon történt, én az alábbi filléres műveleteket csinálnám.
Ezek egyáltalán nem biztos, hogy megoldják a problémát, de legalább kizárnak néhány ágat, illetve egyébként is ráférnek rendszeresen az autóra, tehát egyik sem kidobott pénz, idő.

1. Turbó és IC, valamint az IC és az EGR közötti nagynyomású levegő csövek alapos(!) ellenőrzése.
Roppant alattomos módon tudnak elrepedni, ha nem szeded ki, lehet észre sem veszed.
Nekem mindegyik szállt már el. Többször is.

2. Ha előző nem oldotta meg, akkor
- Légtömegmérő tisztítás (spéci spray van hozzá)
- EGR tisztítás + zárt állapot ellenőrzése
- Turbó és EGR vákumcsövezés cseréje
- Ezek után diaggal sw reset



Nagyon szépen köszönöm a segítségeket. Mindet elfogjuk végezni!!! <3


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. augusztus 28. péntek, 16:14


HMartinn írta:
YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.


ha ki van írva a motorvezérlőből, akkor le kell dugózni. igen nem ajánlatos, de akkor ne legyen kiírva.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2020. augusztus 28. péntek, 12:29


HMartinn írta:
YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.


Azt feltételezve, hogy a "porlasztók kimérve" megfelelő módon történt, én az alábbi filléres műveleteket csinálnám.
Ezek egyáltalán nem biztos, hogy megoldják a problémát, de legalább kizárnak néhány ágat, illetve egyébként is ráférnek rendszeresen az autóra, tehát egyik sem kidobott pénz, idő.

1. Turbó és IC, valamint az IC és az EGR közötti nagynyomású levegő csövek alapos(!) ellenőrzése.
Roppant alattomos módon tudnak elrepedni, ha nem szeded ki, lehet észre sem veszed.
Nekem mindegyik szállt már el. Többször is.

2. Ha előző nem oldotta meg, akkor
- Légtömegmérő tisztítás (spéci spray van hozzá)
- EGR tisztítás + zárt állapot ellenőrzése
- Turbó és EGR vákumcsövezés cseréje
- Ezek után diaggal sw reset

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz HMartinn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2020. augusztus 28. péntek, 05:11


YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2020. augusztus 28. péntek, 06:06

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. augusztus 27. csütörtök, 21:13


HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz HMartinn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2020. augusztus 27. csütörtök, 18:22


Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. augusztus 27. csütörtök, 18:23