autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Wyto085

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. március 08. csütörtök, 20:17


YELLOW írta:
Wyto085 írta: Sziasztok!

Remélem valakinek lesz ötlete merre is induljak el, mert adott egy M54B22 motor és olyan gondom van hogy állandóan P0313, P0174, P0171 de ritkán még kiegészül P0300 vagy P1345,p1347,p1343 hibakódokkal. Ezek leginkább gyújtáskimaradásra utalnak. Amit csináltam a kocsin eddig: összes gyertya csere, szívócsőnél ahol a alapjárati motorra csatlakozik ott szakad volt kicseréltem és az alapjárati motort is tisztítottam, légtömegmérő tisztítva, vezérműtengely jeladó a szívó oldali kicserélve mert arra is bejött a hiba, az meg is szűnt.

Amit produkál a kocsi: picit ingadozik az alapjárat de nem számottevően, ha melegen hagyom alapjáraton 1-2 perc és bejön a hibakód, most a -9be elindítottam melegedni és magától leállt ( amíg a kék mezőt el nem érte a hőfok addig játszani kellett a gázzal vagy leállt szép lassan) és nagyon üzemanyag szagú volt a kipufogó (ez csak -9 -7 körül volt 0 foknál már semmi gond)

Hátha volt valakinek hasonló az kérem írjon !
Előre is köszi a válaszokat!


lehet valamelyik lambda szonda küld false jelet. oszcilloszkóppal érdemes megvizsgálni. ugyan "szivatós" állapotban még nem nagyon használja szondákat, de azok is fűtődnek fel.
én megnéznék egy kartergáz leválasztó szelepet is. meg megnézném nem-e sok a kartergáz. szelep dugult, nem engedi el, ezért beterheli a motort. lehet belefagy valami víz ott valahol.


Igen ezek voltak nekem is a tippjeim, csak kellett egy kis megerősítés. Ezeket megnézem! Esetleg üzemanyag nyomás szabályzó nem lehet? Érdemes rámérni?
Vagy van még egy kis olajsár a szelepdekninél lehet a tömítés megadta magát és ott megy el egy kis vákum?
Még azt nem írtam le, hogy van olyan tünet is, hogy ha reggel beindítom és nincs hibakód melegszik egy kicsit a kocsi utána elmegyek melóba ami 5km utána délután megyek haza és otthon a ház előtt megállok és nem állítom le a kocsit amíg kinyitom a kaput minden esetbe akkor bejön a P0174 és a P0171.
Szóval ha meleg motornál egy picit jár alapjáraton már dobja is a hibát, törlöm és utána megint csak akkor jön be ha szintén ilyen körülmények vannak.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 09. péntek, 06:50

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 08. csütörtök, 13:57


Wyto085 írta: Sziasztok!

Remélem valakinek lesz ötlete merre is induljak el, mert adott egy M54B22 motor és olyan gondom van hogy állandóan P0313, P0174, P0171 de ritkán még kiegészül P0300 vagy P1345,p1347,p1343 hibakódokkal. Ezek leginkább gyújtáskimaradásra utalnak. Amit csináltam a kocsin eddig: összes gyertya csere, szívócsőnél ahol a alapjárati motorra csatlakozik ott szakad volt kicseréltem és az alapjárati motort is tisztítottam, légtömegmérő tisztítva, vezérműtengely jeladó a szívó oldali kicserélve mert arra is bejött a hiba, az meg is szűnt.

Amit produkál a kocsi: picit ingadozik az alapjárat de nem számottevően, ha melegen hagyom alapjáraton 1-2 perc és bejön a hibakód, most a -9be elindítottam melegedni és magától leállt ( amíg a kék mezőt el nem érte a hőfok addig játszani kellett a gázzal vagy leállt szép lassan) és nagyon üzemanyag szagú volt a kipufogó (ez csak -9 -7 körül volt 0 foknál már semmi gond)

Hátha volt valakinek hasonló az kérem írjon !
Előre is köszi a válaszokat!


lehet valamelyik lambda szonda küld false jelet. oszcilloszkóppal érdemes megvizsgálni. ugyan "szivatós" állapotban még nem nagyon használja szondákat, de azok is fűtődnek fel.
én megnéznék egy kartergáz leválasztó szelepet is. meg megnézném nem-e sok a kartergáz. szelep dugult, nem engedi el, ezért beterheli a motort. lehet belefagy valami víz ott valahol.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Wyto085

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. március 08. csütörtök, 12:29


Sziasztok!

Remélem valakinek lesz ötlete merre is induljak el, mert adott egy M54B22 motor és olyan gondom van hogy állandóan P0313, P0174, P0171 de ritkán még kiegészül P0300 vagy P1345,p1347,p1343 hibakódokkal. Ezek leginkább gyújtáskimaradásra utalnak. Amit csináltam a kocsin eddig: összes gyertya csere, szívócsőnél ahol a alapjárati motorra csatlakozik ott szakad volt kicseréltem és az alapjárati motort is tisztítottam, légtömegmérő tisztítva, vezérműtengely jeladó a szívó oldali kicserélve mert arra is bejött a hiba, az meg is szűnt.

Amit produkál a kocsi: picit ingadozik az alapjárat de nem számottevően, ha melegen hagyom alapjáraton 1-2 perc és bejön a hibakód, most a -9be elindítottam melegedni és magától leállt ( amíg a kék mezőt el nem érte a hőfok addig játszani kellett a gázzal vagy leállt szép lassan) és nagyon üzemanyag szagú volt a kipufogó (ez csak -9 -7 körül volt 0 foknál már semmi gond)

Hátha volt valakinek hasonló az kérem írjon !
Előre is köszi a válaszokat!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 08. csütörtök, 12:32

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. március 06. kedd, 20:37


Hektor írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...


Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.


Köszönöm mindenkinek a nyugtatást, a segítséget! A héten még nem, de jövőhéten már kész lesz a vas, olyan ez az érzés, mint amikor egy kisgyereknek elveszik a legjobb játékát Meg hát, ennyi ideig még sosem nélkülöztem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2018. március 06. kedd, 19:25


adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...


Pont ez a dolga, hogy leválassza az olajat. Tulajdonképpen egy szűrő, mely a motor üzemelésekor a felmelegedett olajgőzökből kiválasztja az olajat, azt visszavezeti a motorba, a szűrt olajpárát pedig a szívó csonkba vezetve megeteti újból a motorral. Ha fubkcióját nem tudja ellátni, azaz az olajat nem választja le, akkor azt azonnal a szívócsonkba vezeti.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. március 06. kedd, 14:29


TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.



A szívósor is legyen szépen kitakarítva. Ismerősömnek is tele volt olajjal egyből hengerfejre gondolt ö is. Aztán sikerült még is csak beindítani a kocsit és kijáratta belőle azt a trutyit. Csak tudnám,hogy dolgozza visssza ennyire az olajat...


TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. március 06. kedd, 13:45


adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.


Lehet, hogy elértettem akkor, és valóban CCV. Annyi mindent mondott, mutatott, hogy valószínű összekevertem. A munkadíjat még nem kérdeztem, 5 éve járok hozzá, de még nem kérdeztem milyen óradíjban dolgozik. Tavaly szeptemberben cserélt nekem kuplungot, azért azt hiszem 25 ezret kért.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. március 06. kedd, 12:59


TomyMU írta:
adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.


Igen, erre gondoltam én is. De mi az az SVC szelep? Nem is hallottam ilyenről.
Ismimnek is be fagyott valamelyik nap és ugyan igy füstölt. De én CCV szelepként ismerem. Mielőtt én is cseréltem volna nekem is olajos volt a szívósor.
Mennyiért vállalnak egy ilyen javítást egyébként? Ha nem vagyok túl indiszkrét.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. március 06. kedd, 09:56


adams22 írta:
TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.



Sziasztok! Most jöttem a szerelőtől, azt mondta hogy SVC szelep hiba. A szívósor teli volt olajjal, mind a 4 henger is, a kipufogó is. Ennek az SVC szelepnek meg valamelyik csöve asszem meg is volt repedve, víz került bele és be is volt fagyva. Az is biztos, hogy már volt cserélve, mert nem gyári volt, ez meg azthiszem típushiba szokott lenni. Úgyhogy egyenlőre ennyi, reméljük mechanikus baja nincs.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. március 05. hétfő, 14:56


steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.


Minden rendben, köszönöm a kitartó véleményed, valóban a lemerült, mint utóbb kiderült, 6 éves ukrán aksi volt a gond, a bikázó, meg zárlatos volt, ki is ba...ta a biztosítékot, még jó, hogy haza nem vágta a kocsi elektromos rendszerét!!

Köszönöm a segítséget, további balesetmentes közlekedést kívánok!!


ha hossz távokat jár az ember, akkor 10-12 évet is kibírhat egy jó akksi. nekem a gyári 7 évesen adta meg magát, utána MonBat volt, ami ugye bolgár akksi, és 6 évet ki bírt az is. teszem hozzá részben rövidtáv és sok indítás jellemezte azt a 6 évet is. tehát simán jó. a sok neves akksiból meg hallani nem 1x, hogy 2 év és kampó.
állítólag ha 3 évet elmegy egy akksi, az már jónak számít.
feltehetően neked is cellazárlatos lehet már. vagy terhelővillával érdemes megnézni, hogy érdemes-e vele foglalkozni. fel kell tölteni, terhelővilla, ha már csak a fele indítóáramot tudja, mint ami rá van írva, akkor el lehet "dobni". mert csak szívás lesz vele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. március 04. vasárnap, 20:41


TomyMU írta:
adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még hozzátennék, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Igazán nincs mit. Át tudom érezni a dolgot én is.
Az olaj az nekem is ilyen castrolal is! Haveromnak is trutyis, neki azt mondták debrecenben a BMW-ben hogy ne ijedjen meg ennél a motornál ez normális. Tudom nekem is fura.. láncot érdemes cserélni, nekem pl szét volt hullva a vezető sín.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. március 04. vasárnap, 19:40


adams22 írta:
Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve



Szia! Köszönöm hogy leírtad ezt és megosztottad velem, viszonylag sikerült igy vasárnap estére megnyugtatnod, mert a szerelőm még nem tudott ránézni tegnap, ma meg én sem várom el senkitől hogy dolgozzon. Azt még hozzátenném, hogy motorolajat egyeltalán nem fogyasztott az autó, ha két decit rá kellett töltenem akkor sokat mondok, hűtőfolyadék is csak minimálisan, de utántölteni még nem kellett, mert nem jelzett a műszerfalon, olyan minimális volt. Nagyon remélem, hogy csak az a baj. Mivel ezeknél a motoroknál lánc megnyúlás, lazulás jellemző, a következő lépésem az lesz, hogy cserélem a vezérlést, mert az enyém is már 200 pluszos. Annyit még, hogy a gyári BMW olajjal nyirkos időbe mindig trutyis volt az olajam, mióta Eneost használok megszűnt ez a jelenség.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 04. vasárnap, 20:52

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. március 04. vasárnap, 19:12


Hektor írta:
TomyMU írta: Sziasztok. Ma beindítottam az autót, mentem vele 100métert kb, és gyorsítottam volna de 2000es fordulat fölé nem akart menni, aztán szépen lassan megállt az autó, és az egész utcát beterítette ilyen fehér átlátszó füst. Azóta semmi. Aksi is szar, de bikázva volt, de úgysem indult el. Most húzatjuk a szerelőhöz, nagyokat sóhajtott mikor elmondtam neki, azt mondta nem akar riogatni de lehet, hogy motorcserés lesz. Nektek mi a véleményetek?. N42B18A.


Akár még az is lehet. Úgy is bontani fogja, majd kiderül.. de azért reménykedj. Lehet hogy megúszod olcsóbban is. ( ennyi infó alapján csak találgatni lehet) Fehér átlátszó füst, fordulat elejtés, leállás mindenkiben egyből a - hűtőfolyadék a hengerben- gondolatot ébreszti, ami nem jó. De ez is csak találgatás. De ha így is lenne, még lehet hogy akkor is csak hengetfej tömítés a baja. Rosszabb esetben hengerfej...kíváncsian várom mit mond a szerelőd


Nekem ugyan ez volt pár napja! Én is egyből hengerfejre gondoltam csakhogy egy szem olaj ill. hűtőfolyadék nem fogyott. Mondjuk én leállítottam a garázsba ránéztem a gyertyákra és az egyik trafó fel lazult rá nyomtam vissza a gyertyára és azóta okés a dolog. Beindítottam meg jártam is vele azóta és jól megy, ereje is van. Mindenesetre én rendeltem is 4 új trafót, mert nekem az is szar (nem csak a "felemelkedés" miatt volt rossz). Nekem 3 hengerezik is egyébként remélem hogy csak a trafó miatt..
Illetve ezt a tömény fehér füstöt még nagyon mondják a CCV-re is (kartergáz szellőztető). Membrán + csövek nem nagy tétel érdemes kicserélni ha még esetleg nem volt. 100 ezrenként kell cserélni az enyémben 200+ ezer van és még a gyári volt benne.Tele volt trutymóval. Mondjuk az is érdekes hogy miután kicseréltem azután csinálta ezt a füstölést Nem tudom, hogy mikor produkál ilyen füstöt ha leragad a membrán vagy ha átszakad arra már nem emlékszem.
Itt a videó a rossz CCV-ről.
A link neve


steve45
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz steve45

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. március 04. vasárnap, 16:18


YELLOW írta:
steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.


Minden rendben, köszönöm a kitartó véleményed, valóban a lemerült, mint utóbb kiderült, 6 éves ukrán aksi volt a gond, a bikázó, meg zárlatos volt, ki is ba...ta a biztosítékot, még jó, hogy haza nem vágta a kocsi elektromos rendszerét!!

Köszönöm a segítséget, további balesetmentes közlekedést kívánok!!



steve45
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz steve45

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. március 03. szombat, 16:48


YELLOW írta:
steve45 írta:
YELLOW írta:
steve45 írta: Sziasztok!

Egy eddig még sosem tapasztalt hibával szívat a drága kedvencem, adott egy 1999-es E46 316i az 1,9 literes motorú, 194E1 kódú verda! Pár napja indításnál olyat csinál, hogy a bendix ütemesen kattog és minden ami elektromos a kocsiban, virítva ég, vagy villog, a világítás, a szellőzőmotor, a belső fények a refik, tehát fullban és mellé az ütemes kattogás, semmi indítás, bikáztam is, hátha lemerült az aksi, de előző nap még mentem vele, igaz kicsit nehezebben forgattaaz indításnál, de aztán pöcc röff, másnap ez a tünet fogadott, azt hittem szét megyek!!

Mi lehet a baj, volt-e valakinek hasonló hibája, és ha igen, hogy tudta orvosolni?

Köszi előre is a segítő szándékot!!


gyenge az akksi. fel kell tölteni, vagy ki kell cserélni.
NEM, nem más a hiba!!! az akksi.
vagy ha az akksi jó/új, akkor a generátor nem tölti.
de a jelenség mindenképp merült akksira utal.


Nagyon köszi, én is erre gyanakodtam, no de bikáztam is, egy olyan trafós, hegesztős + töltős kombinációval, hogy egy óceánjárót el tudnék vele indítani, de oda sem ba..tt, a jelenség u.az!!! Sajnos én rosszabbra gyanakszom, hogy talán valami zárlat lett...!!


erre csak azt tudom mondani, hogy akármivel ne bikáztass.
vedd ki az akksit, vidd be szobára, vagy + 5 fok felé valahova, és egy normális akksi töltővel töltsd fel. ez kb 12 órát jelent. majd tedd vissza és próba. ha akkor is ez a helyzet, akkor már parázhatsz.



Hát köszi, megfogadom a tanácsod!!!