autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. február 20. kedd, 20:31


Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Hidegindításnál, beindítás után néhány másodperccel (amikor már nem megy a szekunder levegő puma)az motor elkezd "traktorozni" és a fordulatszámmérő kb. 700 - 1100 között jár fel alá, van amikor majdnem le is áll a motor és nagyon himbál az egész kasztni. Check lámpa először villog (ütemesen) azután folyamatosan égve marad. Mintha egy henger nem menne. Be is írja hibára: "2-es hengernél gyújtáskimaradás. A gyertyák most újak (Bosch FGR7DQP). Ha kicsi melegedik akkor ez a jelenség nincs, illetve van amikor újra indítom és minden jó.
Továbbá meleg motornál ha nagy gázt adok be remeg az egész autó és megtorpan, majd kis idő múlva újra húz. Mintha sz*rakodna az üzemanyagpumpa, de nem tudom. Alapjáraton mért nyomás az injektornál 3,7 bar. Menet közben még nem sikerült mérnem pedig a megtorpanásnál jó lenne megmérni mennyit esik terhelésnél.

Köszönöm a válaszokat előre is!

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. február 20. kedd, 08:17


Meglett a baj, ma reggelre nem indult az auto, csak tekert. Tudtam, hogy uzemanyagszivattyu lesz. Gyujtasnal semmi hang nincs, hogy szivna az üzemanyagot.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 23:01


YELLOW írta:
TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?


alattad nincs szivattyú.
vagy a klímavezérlőpanelből a picike venti hangja, vagy ha gyújtásra kapcsol a panel és a nagy venti, az is nyekereghet. vagy a klímaboxban a csappantyúk.
szivattyú a hátsó ülés alatt van.
a motortérben vannak még hasonló hangok, amit éppen hallhatsz lentről a váltó felől, főleg ha olyan garázsban állsz.


A link neve

Itt a videó, és 13mp után hallani hogy nyöszörög. Most már menet közben is hallom.


neked nem problémád van, hanem egy chewbacca-kád
hát fogalmam sincs, ilyet csak akkor hallok, ha a csomiajtót nyitom/zárom.
de most beindítottad és rögtön leállítottad, amikor a hangot adja?



Igen úgyvolt, persze nem így terveztem, mert teljesen kiszámithatatlan mikor adja ki ezt a hangot, nem bírom semmihez kötni. Ma reggel pl. már menet közben is hallottam, előtte csak ha ráadtam a gyújtáást, és akkor is. KIváncsi vagyok mit mond a szerelőm, a napokban felballagok hozzá.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 19:47


TomyMU írta:
YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?


alattad nincs szivattyú.
vagy a klímavezérlőpanelből a picike venti hangja, vagy ha gyújtásra kapcsol a panel és a nagy venti, az is nyekereghet. vagy a klímaboxban a csappantyúk.
szivattyú a hátsó ülés alatt van.
a motortérben vannak még hasonló hangok, amit éppen hallhatsz lentről a váltó felől, főleg ha olyan garázsban állsz.


A link neve

Itt a videó, és 13mp után hallani hogy nyöszörög. Most már menet közben is hallom.


neked nem problémád van, hanem egy chewbacca-kád
hát fogalmam sincs, ilyet csak akkor hallok, ha a csomiajtót nyitom/zárom.
de most beindítottad és rögtön leállítottad, amikor a hangot adja?

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 15:05


YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?


alattad nincs szivattyú.
vagy a klímavezérlőpanelből a picike venti hangja, vagy ha gyújtásra kapcsol a panel és a nagy venti, az is nyekereghet. vagy a klímaboxban a csappantyúk.
szivattyú a hátsó ülés alatt van.
a motortérben vannak még hasonló hangok, amit éppen hallhatsz lentről a váltó felől, főleg ha olyan garázsban állsz.



A link neve

Itt a videó, és 13mp után hallani hogy nyöszörög. Most már menet közben is hallom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz Asi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 14:51


YELLOW írta:
Asi írta: Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !


nem nagyobb középméretű a felnid? és nem fekszik fel a tehermentesítőre. pontosan milyen felnik? gyári E46?
a másik a lengőkarok lehetnek inkább, ahol a házsó kerék előtt becsatlakoznak a kaszniba. ott a szilent. vagy lehet az egész futóműtartó ki van szakadva, ami típushiba dízeleknél, és nagy motoros benyásoknál.


Köszi ! A felni gyári a gumi sem nagy 205/50/17 A difi szilentek el vannak ájulva azt tudom mert hangos váltásnál,ill csattan mikor felengedem a kuplungot. Azt nem tudod véletlenül hogy az M3 hátsóhíd alá megy ?? Olyanom van egy talonban difistől mindenestől,csak hatos váltóhoz való a difi és akkor nagyon forogna a motor,és olyan váltóm meg még nincs,ill fogalmam sincs hogy milyen jó rá és mi mindent kell kicserélni,diesel hatost adnak gombokért,benzinest megy egyszerűen nem találtam,GS6-37BZ HEB 2300-4923831 egy ilyen van de ez drága" meg egy ilyen elérhető áron,csak nem tudom jó e nekem 6-Gang mechanisch GS6-37BZ / DZ ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 14:29


Asi írta: Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !


nem nagyobb középméretű a felnid? és nem fekszik fel a tehermentesítőre. pontosan milyen felnik? gyári E46?
a másik a lengőkarok lehetnek inkább, ahol a házsó kerék előtt becsatlakoznak a kaszniba. ott a szilent. vagy lehet az egész futóműtartó ki van szakadva, ami típushiba dízeleknél, és nagy motoros benyásoknál.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz Asi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 14:13


Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. február 10. szombat, 11:43


YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?


alattad nincs szivattyú.
vagy a klímavezérlőpanelből a picike venti hangja, vagy ha gyújtásra kapcsol a panel és a nagy venti, az is nyekereghet. vagy a klímaboxban a csappantyúk.
szivattyú a hátsó ülés alatt van.
a motortérben vannak még hasonló hangok, amit éppen hallhatsz lentről a váltó felől, főleg ha olyan garázsban állsz.


Köszönöm a választ, egyébként a szabad ég alatt parkol a verda. Azért is írtam mert kb. 1-2 hete hallom ezt a hangot, előtte sose hallottam ilyet. Megpróbálom levideózni mikor jól hallatszik, mert nem mindig csinálja, és csak hideg motornál, de így kicsit nyugodt vagyok, hogy nem az üzemanyag szivattyú.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. február 09. péntek, 17:24


TomyMU írta: Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?


alattad nincs szivattyú.
vagy a klímavezérlőpanelből a picike venti hangja, vagy ha gyújtásra kapcsol a panel és a nagy venti, az is nyekereghet. vagy a klímaboxban a csappantyúk.
szivattyú a hátsó ülés alatt van.
a motortérben vannak még hasonló hangok, amit éppen hallhatsz lentről a váltó felől, főleg ha olyan garázsban állsz.

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2018. február 09. péntek, 15:17


Sziasztok! Van egy kis problémám, mikor ráadom a gyújtást a gépre, ilyen nyikorgó, vagy nem is tudom, búgó hang hallatszik alólam, és általában csak hidegen csinálja, és kb 2-3mp. Volt már valakinek ilyen? Üzemanyag szivattyú haldokolhat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2018. február 06. kedd, 20:27


Bondita írta: Sziasztok! Most vettem decemberben egy 2009-es 320 Kombi BMW-t. Imádom, de most a következőt írja ki néha. Nem mindig!
Increased battery discharge while stationary. electrical consumers may have been switched off. reset date and time if necessary. in the event of recurrence, have the system chacked by BMW Service.
Szerintetek ezt miért írja ki? Köszi a segítséget.

Haldoklik az akku, vagy keveset mész az autóval és kevés benne a feszültség. Nekem már két éve csinálja, néha fel kell rakni töltőre.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Bondita

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. február 06. kedd, 20:09


Sziasztok! Most vettem decemberben egy 2009-es 320 Kombi BMW-t. Imádom, de most a következőt írja ki néha. Nem mindig!
Increased battery discharge while stationary. electrical consumers may have been switched off. reset date and time if necessary. in the event of recurrence, have the system chacked by BMW Service.
Szerintetek ezt miért írja ki? Köszi a segítséget.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2004

státusz Elnnoo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. február 03. szombat, 11:41


Sziasztok..

A kovetkezo gonddal kapcsolatban szeretnem a segitsegeteket kerni..
Egy E46 320i M54B22.. Mar regota csinalta, hogy ha nem mentem vele par hetig akkor indulasnal nagyon egyenetlenul jart. Par ujrainditas utan minden ok.. aztan eljott az ido hogy nem indul egyaltalan.. Ket hengernel nincs szikra.. Trafok gyertya jok.. DME? DME rele? esetleg valami hasznos otlet hogy lehetne rajonni a problema forrasara?

Elore is koszonom..

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz vitya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. január 19. péntek, 21:50


Üdv mindenkinek!
Segítségeteket kèrnèm 525d 2002 évj
Hibakódok amit kiirt a gèp
1613 egyenletes jàrás vezérlése,túl nagy a korrekciós mennyiség
1470 unknown fault code
09F6 csőnyomás megfigyelés, csőnyomàs túl alacsony az inditás során
1260 tápszivattyú vezérlő rendszer
Hidegen egyenletlen az alapjárat, büdösen füstől,melegszik akkor kisimúl az alapjárat

Volt, hogy melegen leállítottam,és nem akart indúlni, pár perc várakozás és utánna indúlt töbszöri inditásra is



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. január 19. péntek, 21:54