autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 15:49


Sziasztok!

Ma reggel azt vettem észre, hogy elindulást követően zúgó hag hallható kb 2km-en aztán elhalgat, utánna nem csinálja egész nap, csak a reggeli hidegbe. Volt márvalakinek haonló dolog?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 11:16


Maistro írta: Sziasztok!
EGy olyan problémám lenne, hogy 3 ezres fordulat környékén terheléskor valami fémes rezonancia hang hallatszik mintha egy alátét rezonálna a műszerfal elejétől vagy a blokk felől jön nem tudjátok esetleg mi lehet ez?


hát így ezt ki mondjda meg neked? videófelvétel a minimum, már ha lehetne rajta hallani valamit... lehet arrafelé számos dolgo, ami kilazulhatott vagy bármi. van egy pár csavar az autóban...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 10:41


Sziasztok!
EGy olyan problémám lenne, hogy 3 ezres fordulat környékén terheléskor valami fémes rezonancia hang hallatszik mintha egy alátét rezonálna a műszerfal elejétől vagy a blokk felől jön nem tudjátok esetleg mi lehet ez?

Bogo89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Bogo89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 06:02


Sziasztok. Egy olyan gondom lenne hogy néha működik az ablak torlom néha nem néha nyomja az ablakmosó folyadékot néha nem tudna valaki segíteni mi lehet a gond ????

tarkanyif
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tarkanyif

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 10:37


pár hete a kipuffból megjelent a kékes füst. olvasgattam a topicokat, de nekem e-mellé olajgyarapodás párosult.Ilyet nem találtam még leírva. Gondolom a gázolajjal hígulhat a motorolaj.

tanács tipp mi lehet a baj?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 20:49


basszus ott a főoldalon a másik topic, minek ide kellett írni? eleve nem értem ez minek van még...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tomiho-ho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 19:53


anubisz írta:
tomiho-ho írta: Sziasztok tudna valaki segiteni mi lehet a gond,a pillanatnyi fogyásztás métöm nagyon lasan megy vissza egy gáz adás után,illetve ha kinyomom a kuplungot van hogy 8-10literig felmegy és csak 5-6 másodperc mulva esik le nullára,eddig ha kinyomtam a kuplungot szinte azonal leeset a mutato nullára,illetve a fogyasztásom is drasztikusan megnöt,az egyik porlaszto csucsom cserés lesz mert bemérték és nem igazán jo,lehet hogy csak az a gond?valakinek van ötlete vagy estleg tapasztalata ezzel kapcsolatba?Köszönöm

D be nem akarok nagyon beleszólni, de azért pontosan mérd ki a fogyasztást, mondjuk rátankolással, hogy ki lehessen zárni, biztos nem a műszer mond rossz adatot.
Ha már megtetted akkor stornó.


azon tul vagyok a számitogép pontos adatott ir,azért köszi


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 19:50


tomiho-ho írta: Sziasztok tudna valaki segiteni mi lehet a gond,a pillanatnyi fogyásztás métöm nagyon lasan megy vissza egy gáz adás után,illetve ha kinyomom a kuplungot van hogy 8-10literig felmegy és csak 5-6 másodperc mulva esik le nullára,eddig ha kinyomtam a kuplungot szinte azonal leeset a mutato nullára,illetve a fogyasztásom is drasztikusan megnöt,az egyik porlaszto csucsom cserés lesz mert bemérték és nem igazán jo,lehet hogy csak az a gond?valakinek van ötlete vagy estleg tapasztalata ezzel kapcsolatba?Köszönöm

D be nem akarok nagyon beleszólni, de azért pontosan mérd ki a fogyasztást, mondjuk rátankolással, hogy ki lehessen zárni, biztos nem a műszer mond rossz adatot.
Ha már megtetted akkor stornó.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tomiho-ho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 19:02


Sziasztok tudna valaki segiteni mi lehet a gond,a pillanatnyi fogyásztás métöm nagyon lasan megy vissza egy gáz adás után,illetve ha kinyomom a kuplungot van hogy 8-10literig felmegy és csak 5-6 másodperc mulva esik le nullára,eddig ha kinyomtam a kuplungot szinte azonal leeset a mutato nullára,illetve a fogyasztásom is drasztikusan megnöt,az egyik porlaszto csucsom cserés lesz mert bemérték és nem igazán jo,lehet hogy csak az a gond?valakinek van ötlete vagy estleg tapasztalata ezzel kapcsolatba?Köszönöm

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. július 23. hétfő, 15:08


gergice írta: Szép jó napot fanok !!!

Én is bmw tulajdonos vagyok, na hogy ez most jó lesz-e nekem vagy nem, azért szeretnék segítséget kérni tőletek.
Típusa: Bmw 320i 110kw 150 le 24 szelep 1992-es évjárat.
Az egész történetet leírom,hogy aki ért hozzá hátha le ki tudja silabizálni a problémát.

Kocsikáztam az autoval, forgattam nem volt semmi baja, beálltam otthol a kapu elé, 2 óra hossza mulva beáltam a garázsba, 5 napig hozzá sem nyúltam. Utánna beleültem, és nem volt semmien visszajelző lámpa,na mondom lemerült az aksi, tettem bele másik akksit. Úgy már volt minden, indítottam, nem indult be...Tekert az önindító, tekert, de nincs szikra illetve nem megy a benzinszivattyú sem. Na hát volt benne ríasztó, mindenki mondta meghülyült, hát akkor én kikötöttem belőle, végigkövettem minden kábelét, minden kábel ahová becsatlakozott, elvágtam, visszaforrasztottam,elszigeteltem, teljesen gyári állapotára tettem. Így sem javult semmit a helyzet, nincs se szikra se benzinszivattyú, adtam a benzinszivattyúnak 12 voltot, úgy ment, lehet hallani ugye ahogyan dolgozik. De sima gyújtásról nem kapja meg az áramot. Ekkor mondták azt,hogy holtpontjeladó. Na mondom oké, szétszedtem, a felsőt kihúztam a blokkból, rámértem, volt ellenálása igaz, ilyenkor jó a tekercs.. Na és itt már tényleg nem tudom hogy mi is lehet a hibája, ide szeretnék tőletek segítséget kérni, itt a környéken nincs számítógépes aki ki tudná olvastatni. :S Hajrá szabolcs megye.......... Válaszotokat várom, Gergő.


Üdvözöllek! Itt nálunk Nagy Miklós Nyíregyháza!Más néven BMW320d4 keressed megfeléééé Ő problémád megoldója!

gergice
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1992

státusz gergice

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. július 23. hétfő, 08:59


Szép jó napot fanok !!!

Én is bmw tulajdonos vagyok, na hogy ez most jó lesz-e nekem vagy nem, azért szeretnék segítséget kérni tőletek.
Típusa: Bmw 320i 110kw 150 le 24 szelep 1992-es évjárat.
Az egész történetet leírom,hogy aki ért hozzá hátha le ki tudja silabizálni a problémát.

Kocsikáztam az autoval, forgattam nem volt semmi baja, beálltam otthol a kapu elé, 2 óra hossza mulva beáltam a garázsba, 5 napig hozzá sem nyúltam. Utánna beleültem, és nem volt semmien visszajelző lámpa,na mondom lemerült az aksi, tettem bele másik akksit. Úgy már volt minden, indítottam, nem indult be...Tekert az önindító, tekert, de nincs szikra illetve nem megy a benzinszivattyú sem. Na hát volt benne ríasztó, mindenki mondta meghülyült, hát akkor én kikötöttem belőle, végigkövettem minden kábelét, minden kábel ahová becsatlakozott, elvágtam, visszaforrasztottam,elszigeteltem, teljesen gyári állapotára tettem. Így sem javult semmit a helyzet, nincs se szikra se benzinszivattyú, adtam a benzinszivattyúnak 12 voltot, úgy ment, lehet hallani ugye ahogyan dolgozik. De sima gyújtásról nem kapja meg az áramot. Ekkor mondták azt,hogy holtpontjeladó. Na mondom oké, szétszedtem, a felsőt kihúztam a blokkból, rámértem, volt ellenálása igaz, ilyenkor jó a tekercs.. Na és itt már tényleg nem tudom hogy mi is lehet a hibája, ide szeretnék tőletek segítséget kérni, itt a környéken nincs számítógépes aki ki tudná olvastatni. :S Hajrá szabolcs megye.......... Válaszotokat várom, Gergő.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 12:07


troooger írta:
BalaBMW írta: Nekem is volt ez a kormányremegés problémám. 70 és 100 között valamint 110-140-ről fékezéskor majd kirázta a kezemből a kormányt. De érdekes, hogy nem mindig csinálta. Az esetek kb 80%-ában. Aztán cseréltük az első lengőkarok hátsó (alsó) szilentjeit és ez megoldotta.

Ha rosszabb úton mész akkor nem fura az első futóműved? Vagy pl fekvőrendőrön nem koppan? Nekem ezek is voltak a tünetek.


Nem koppan a fekvőrendőrön, viszont sokat megyek viszonylag rossz úton, talán azért is nem vettem észre eddig. 90-110 körül, között érezni. Megnézem a szilenteket milyen állapotban vannak. Köszi a segítséget!


Azt lehet tudni, hogy csak fekezeskor rangatja a kormanyt vagy sima egyenesfutasnal is? Esetleg kanyarban jobban felerösödik a hatas? Ezen informaciokkal talan gyorsabban le tudjuk szükiteni a hibakört.

Szemy

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. július 22. vasárnap, 07:49


BalaBMW írta: Nekem is volt ez a kormányremegés problémám. 70 és 100 között valamint 110-140-ről fékezéskor majd kirázta a kezemből a kormányt. De érdekes, hogy nem mindig csinálta. Az esetek kb 80%-ában. Aztán cseréltük az első lengőkarok hátsó (alsó) szilentjeit és ez megoldotta.

Ha rosszabb úton mész akkor nem fura az első futóműved? Vagy pl fekvőrendőrön nem koppan? Nekem ezek is voltak a tünetek.


Nem koppan a fekvőrendőrön, viszont sokat megyek viszonylag rossz úton, talán azért is nem vettem észre eddig. 90-110 körül, között érezni. Megnézem a szilenteket milyen állapotban vannak. Köszi a segítséget!

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 21:38


Nekem is volt ez a kormányremegés problémám. 70 és 100 között valamint 110-140-ről fékezéskor majd kirázta a kezemből a kormányt. De érdekes, hogy nem mindig csinálta. Az esetek kb 80%-ában. Aztán cseréltük az első lengőkarok hátsó (alsó) szilentjeit és ez megoldotta.

Ha rosszabb úton mész akkor nem fura az első futóműved? Vagy pl fekvőrendőrön nem koppan? Nekem ezek is voltak a tünetek.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. július 20. péntek, 19:45


troooger írta: Elvileg ki vannak centírozva a kerekek

én tuti ezzel kezdeném.