jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 14. szombat, 09:17


Szia!

Valszeg az átvezetőkábelkötegben eltörtek a vezetékek. Jobb oldali zsanérban mennek.

tucsok írta: Sziasztok van egy olyan problemam hogy a akocsim csomagtartojy csak a kulcsal nyilik, kézi nyitasra nem reagáll. mi okozhatja ezt a gondot.A tipus E60 530d evjárat 2004: Köszi





autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. július 14. szombat, 06:19


Sziasztok van egy olyan problemam hogy a akocsim csomagtartojy csak a kulcsal nyilik, kézi nyitasra nem reagáll. mi okozhatja ezt a gondot.A tipus E60 530d evjárat 2004: Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 14. szombat, 06:20

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. július 13. péntek, 12:48


morrisday írta: Nah beindult a kis drágaság, az aksi volt durván lemerülve....

morrisday írta: Esetleg tudsz valami megoldást az indításgátló problémára?

csavargo írta:
morrisday írta: Sziasztok!

Van egy 96-ös évjáratú E38-asom.A nagy melegben vater nyitva hagyta mind a 4 ajtót, és az akkumlátor teljesen lemerült. Az aksit feltöltöttem, de nem tudom beindítani az autót. Mikor visszateszem a sarukat valami elkezd kattogni majd 4-5 kattogás után abbahagyja, aztán próbálom indítani, ráadom a gyújtást úgy nézz ki minden tökéletes, de csak egyet villan a műszerfal megint kattog egy kicsit, aztán a műszerfal úgy világít mintha a gyújtás lenne ráadva. Semmi hibajelzés vagy akármi. Az aksi 100 Ah, próbáltam egy 85 Ah-sal bebikázni, de ott is ugyananezt csinálja. Én az aksira vagy az indításgátlóra gyanakszom.
Kérlek segítsetek! Jah, és az autó eladó!

Balázs


Csá valószínűleg az indításgátló... mennyit kérsz a kocsiért???






Akartam mondani, hogy a régi akkuval én is jártam úgy, hogy feltöltöttem, de mégsem bírta leadni a töltést, csak épp addig, amíg mértem... Ez az, amikor fullra elhalálozik.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E38
Kivitel: Sedan
Modell: 730i
Évjárat: 1995

státusz morrisday

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. július 13. péntek, 11:53


Nah beindult a kis drágaság, az aksi volt durván lemerülve....


morrisday írta: Esetleg tudsz valami megoldást az indításgátló problémára?

csavargo írta:
morrisday írta: Sziasztok!

Van egy 96-ös évjáratú E38-asom.A nagy melegben vater nyitva hagyta mind a 4 ajtót, és az akkumlátor teljesen lemerült. Az aksit feltöltöttem, de nem tudom beindítani az autót. Mikor visszateszem a sarukat valami elkezd kattogni majd 4-5 kattogás után abbahagyja, aztán próbálom indítani, ráadom a gyújtást úgy nézz ki minden tökéletes, de csak egyet villan a műszerfal megint kattog egy kicsit, aztán a műszerfal úgy világít mintha a gyújtás lenne ráadva. Semmi hibajelzés vagy akármi. Az aksi 100 Ah, próbáltam egy 85 Ah-sal bebikázni, de ott is ugyananezt csinálja. Én az aksira vagy az indításgátlóra gyanakszom.
Kérlek segítsetek! Jah, és az autó eladó!

Balázs


Csá valószínűleg az indításgátló... mennyit kérsz a kocsiért???






autója adatai
Széria: 7
Típus: E38
Kivitel: Sedan
Modell: 730i
Évjárat: 1995

státusz morrisday

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. július 12. csütörtök, 22:33


Esetleg tudsz valami megoldást az indításgátló problémára?

csavargo írta:
morrisday írta: Sziasztok!

Van egy 96-ös évjáratú E38-asom.A nagy melegben vater nyitva hagyta mind a 4 ajtót, és az akkumlátor teljesen lemerült. Az aksit feltöltöttem, de nem tudom beindítani az autót. Mikor visszateszem a sarukat valami elkezd kattogni majd 4-5 kattogás után abbahagyja, aztán próbálom indítani, ráadom a gyújtást úgy nézz ki minden tökéletes, de csak egyet villan a műszerfal megint kattog egy kicsit, aztán a műszerfal úgy világít mintha a gyújtás lenne ráadva. Semmi hibajelzés vagy akármi. Az aksi 100 Ah, próbáltam egy 85 Ah-sal bebikázni, de ott is ugyananezt csinálja. Én az aksira vagy az indításgátlóra gyanakszom.
Kérlek segítsetek! Jah, és az autó eladó!

Balázs


Csá valószínűleg az indításgátló... mennyit kérsz a kocsiért???




csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. július 12. csütörtök, 18:03


morrisday írta: Sziasztok!

Van egy 96-ös évjáratú E38-asom.A nagy melegben vater nyitva hagyta mind a 4 ajtót, és az akkumlátor teljesen lemerült. Az aksit feltöltöttem, de nem tudom beindítani az autót. Mikor visszateszem a sarukat valami elkezd kattogni majd 4-5 kattogás után abbahagyja, aztán próbálom indítani, ráadom a gyújtást úgy nézz ki minden tökéletes, de csak egyet villan a műszerfal megint kattog egy kicsit, aztán a műszerfal úgy világít mintha a gyújtás lenne ráadva. Semmi hibajelzés vagy akármi. Az aksi 100 Ah, próbáltam egy 85 Ah-sal bebikázni, de ott is ugyananezt csinálja. Én az aksira vagy az indításgátlóra gyanakszom.
Kérlek segítsetek! Jah, és az autó eladó!

Balázs


Csá valószínűleg az indításgátló... mennyit kérsz a kocsiért???


autója adatai
Széria: 7
Típus: E38
Kivitel: Sedan
Modell: 730i
Évjárat: 1995

státusz morrisday

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. július 11. szerda, 19:33


Sziasztok!

Van egy 96-ös évjáratú E38-asom.A nagy melegben vater nyitva hagyta mind a 4 ajtót, és az akkumlátor teljesen lemerült. Az aksit feltöltöttem, de nem tudom beindítani az autót. Mikor visszateszem a sarukat valami elkezd kattogni majd 4-5 kattogás után abbahagyja, aztán próbálom indítani, ráadom a gyújtást úgy nézz ki minden tökéletes, de csak egyet villan a műszerfal megint kattog egy kicsit, aztán a műszerfal úgy világít mintha a gyújtás lenne ráadva. Semmi hibajelzés vagy akármi. Az aksi 100 Ah, próbáltam egy 85 Ah-sal bebikázni, de ott is ugyananezt csinálja. Én az aksira vagy az indításgátlóra gyanakszom.
Kérlek segítsetek! Jah, és az autó eladó!

Balázs


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. december 18. péntek, 20:10


Csum írta:
Zotyi30d írta: Sziasztok!

2 nap állás után indítottam a paripát és pár másodpercig dadogva járás egy kis kék füsttel egybekötve.
Izzítógyertya v.porlasztócsúcs lehet a rossz?


nálam is szokta ezt csinálni!! pedig a gyertyáim jók!! és a porlasztó csúcsok is 50ezer km el ezelõtt lettek cserélve!!!
de amúgy ilyen hidegben amikor nem dadogva indul hanem ahogy kell akkor is szokott nekem pár másodpercig indítás útán fûstött kinyomni


Ha jól tudom, indításhoz több anyagot adagol be a gép, mint utána a normál alapjárathoz, vagyis egy kicsivel több füst normális.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. december 18. péntek, 19:13


Csum írta:
Zotyi30d írta: Sziasztok!

2 nap állás után indítottam a paripát és pár másodpercig dadogva járás egy kis kék füsttel egybekötve.
Izzítógyertya v.porlasztócsúcs lehet a rossz?


nálam is szokta ezt csinálni!! pedig a gyertyáim jók!! és a porlasztó csúcsok is 50ezer km el ezelõtt lettek cserélve!!!
de amúgy ilyen hidegben amikor nem dadogva indul hanem ahogy kell akkor is szokott nekem pár másodpercig indítás útán fûstött kinyomni


Nekem csak akkor ha dadogva indul.
1,5éve van nálam a paripa,én még nem cseréltem rajta egyiket se.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 18. péntek, 18:33


Zotyi30d írta: Sziasztok!

2 nap állás után indítottam a paripát és pár másodpercig dadogva járás egy kis kék füsttel egybekötve.
Izzítógyertya v.porlasztócsúcs lehet a rossz?


nálam is szokta ezt csinálni!! pedig a gyertyáim jók!! és a porlasztó csúcsok is 50ezer km el ezelõtt lettek cserélve!!!
de amúgy ilyen hidegben amikor nem dadogva indul hanem ahogy kell akkor is szokott nekem pár másodpercig indítás útán fûstött kinyomni

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2009. december 18. péntek, 18:24


Sziasztok!

2 nap állás után indítottam a paripát és pár másodpercig dadogva járás egy kis kék füsttel egybekötve.
Izzítógyertya v.porlasztócsúcs lehet a rossz?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 18. péntek, 16:37


Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
YELLOW írta: ez lehet car memory beállítás, nekem nem csinálja, viszont ha kézzel kapcsolom a hátsó szélvédõ fûtést, akkor egy idõ után magátol lekapcsol

Csum írta: sziasztok következõ lenne a kérdésem..
minden egyes 3C-fok alatti indításnál be kapcsol a hátsó szélvédõ fûtésem
miért van ez? mindig ki kell kapcsolnom és olyankor meg ráadásul egy kattanást hallok az anyos oldali hátsó ülésnél ennek így kell lennie???


hát nem tom ,hogy mi lehet de marha idegesitõ, hogy 3fok alatt minden egyes indításnál be kapcsol és kapcsolhatom ki!!!!


Ez egy opciós dolog, hidegebb országokban viszont szériafunkció.
Honnan származik az autód?
A kattanás normális, ott van az ablakfûtés reléje.


belgiumból hoztam be!


Le kellene kérni hozzá az FA-t (vagy generálni egyet), és újrakódolni az egész autót mentés nélkül, így visszaállna a dolog normális állapotba.


és mondjuk ezt te meg tudnád nekem csinálni?


Igen.


mikor és hol lenne erre idõd? hova kéne mennem, és mennyi idõt vessz fel? és mi lenne az ára?


Nyíregyháza. Ha messze vagyok, akkor ott van Jani Pesten, õ is meg tudja csinálni. (Pintér Motorsport)
Jövõ héten keddtõl jó. Árakat itt nem.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 18. péntek, 07:46


bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
YELLOW írta: ez lehet car memory beállítás, nekem nem csinálja, viszont ha kézzel kapcsolom a hátsó szélvédõ fûtést, akkor egy idõ után magátol lekapcsol

Csum írta: sziasztok következõ lenne a kérdésem..
minden egyes 3C-fok alatti indításnál be kapcsol a hátsó szélvédõ fûtésem
miért van ez? mindig ki kell kapcsolnom és olyankor meg ráadásul egy kattanást hallok az anyos oldali hátsó ülésnél ennek így kell lennie???


hát nem tom ,hogy mi lehet de marha idegesitõ, hogy 3fok alatt minden egyes indításnál be kapcsol és kapcsolhatom ki!!!!


Ez egy opciós dolog, hidegebb országokban viszont szériafunkció.
Honnan származik az autód?
A kattanás normális, ott van az ablakfûtés reléje.


belgiumból hoztam be!


Le kellene kérni hozzá az FA-t (vagy generálni egyet), és újrakódolni az egész autót mentés nélkül, így visszaállna a dolog normális állapotba.


és mondjuk ezt te meg tudnád nekem csinálni?


Igen.


mikor és hol lenne erre idõd? hova kéne mennem, és mennyi idõt vessz fel? és mi lenne az ára?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 21:08


Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
YELLOW írta: ez lehet car memory beállítás, nekem nem csinálja, viszont ha kézzel kapcsolom a hátsó szélvédõ fûtést, akkor egy idõ után magátol lekapcsol

Csum írta: sziasztok következõ lenne a kérdésem..
minden egyes 3C-fok alatti indításnál be kapcsol a hátsó szélvédõ fûtésem
miért van ez? mindig ki kell kapcsolnom és olyankor meg ráadásul egy kattanást hallok az anyos oldali hátsó ülésnél ennek így kell lennie???


hát nem tom ,hogy mi lehet de marha idegesitõ, hogy 3fok alatt minden egyes indításnál be kapcsol és kapcsolhatom ki!!!!


Ez egy opciós dolog, hidegebb országokban viszont szériafunkció.
Honnan származik az autód?
A kattanás normális, ott van az ablakfûtés reléje.


belgiumból hoztam be!


Le kellene kérni hozzá az FA-t (vagy generálni egyet), és újrakódolni az egész autót mentés nélkül, így visszaállna a dolog normális állapotba.


és mondjuk ezt te meg tudnád nekem csinálni?


Igen.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 21:05


bmw320d4 írta:
Csum írta:
bmw320d4 írta:
Csum írta:
YELLOW írta: ez lehet car memory beállítás, nekem nem csinálja, viszont ha kézzel kapcsolom a hátsó szélvédõ fûtést, akkor egy idõ után magátol lekapcsol

Csum írta: sziasztok következõ lenne a kérdésem..
minden egyes 3C-fok alatti indításnál be kapcsol a hátsó szélvédõ fûtésem
miért van ez? mindig ki kell kapcsolnom és olyankor meg ráadásul egy kattanást hallok az anyos oldali hátsó ülésnél ennek így kell lennie???


hát nem tom ,hogy mi lehet de marha idegesitõ, hogy 3fok alatt minden egyes indításnál be kapcsol és kapcsolhatom ki!!!!


Ez egy opciós dolog, hidegebb országokban viszont szériafunkció.
Honnan származik az autód?
A kattanás normális, ott van az ablakfûtés reléje.


belgiumból hoztam be!


Le kellene kérni hozzá az FA-t (vagy generálni egyet), és újrakódolni az egész autót mentés nélkül, így visszaállna a dolog normális állapotba.


és mondjuk ezt te meg tudnád nekem csinálni?