autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2005

státusz matecbr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. augusztus 15. hétfő, 18:13


YELLOW írta:
matecbr írta: Hello!
E90 325i (automata) van problémám,kicsit hosszasan leírnám.
Alapjáraton (engine lámpa nélkül) P-be néha ütés szerűt érzek alulról,alapjárat szerintem stabilnak mondható. Ha finom gázadással haladok nem érzek rendelleness hangot sehonnan. Erősebb gázra, rágó/morgó hang hallható(szerintem hátulról,de nem tuti).Ha megpadlózom szintén hallani,majd bedobja az engine hibát. Ezt követően, ha berakom P-be az alapjárat ingadozik és kb dohog a motor,a kipufogó hátúl rángatózik jobbra-balra. Ha világít az engine lámpa,akkor közben kb. 2-4ezres fordulat között rángatás/dadogás erézhető (ha újra indítom ezt a hibakód bedobásáig nem csinálja).
Illetve padlógáznál megy felfelé a fordulatszám rendesen,de a tempót nem érzem, hogy drasztikusan változna.
Autocom, Delphi 2db ismeretlen hibakódot ír.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Megpróbáltam részletesen leírni.
Előre is köszönöm!


csúszik a kuplung
először is egy BMW spec diag kellene neki.
km nem tudom mennyi, de lehet egy váltóolaj csere és egy váltó szoftver újratöltés sem ártana. rosszabb esetben a wandler ment tönkre. de akkor ott nagyon sok km-ről van szó.


261.000km van benne. Elvileg az előző tulaj cserélt benne. Elvileg... Hogy frissítve mikor volt na az is egy jó kérdés.
Milyen és mennyi olaj kell bele? Egy próbát megér a csere?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. augusztus 15. hétfő, 10:30


matecbr írta: Hello!
E90 325i (automata) van problémám,kicsit hosszasan leírnám.
Alapjáraton (engine lámpa nélkül) P-be néha ütés szerűt érzek alulról,alapjárat szerintem stabilnak mondható. Ha finom gázadással haladok nem érzek rendelleness hangot sehonnan. Erősebb gázra, rágó/morgó hang hallható(szerintem hátulról,de nem tuti).Ha megpadlózom szintén hallani,majd bedobja az engine hibát. Ezt követően, ha berakom P-be az alapjárat ingadozik és kb dohog a motor,a kipufogó hátúl rángatózik jobbra-balra. Ha világít az engine lámpa,akkor közben kb. 2-4ezres fordulat között rángatás/dadogás erézhető (ha újra indítom ezt a hibakód bedobásáig nem csinálja).
Illetve padlógáznál megy felfelé a fordulatszám rendesen,de a tempót nem érzem, hogy drasztikusan változna.
Autocom, Delphi 2db ismeretlen hibakódot ír.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Megpróbáltam részletesen leírni.
Előre is köszönöm!


csúszik a kuplung
először is egy BMW spec diag kellene neki.
km nem tudom mennyi, de lehet egy váltóolaj csere és egy váltó szoftver újratöltés sem ártana. rosszabb esetben a wandler ment tönkre. de akkor ott nagyon sok km-ről van szó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2005

státusz matecbr

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. augusztus 14. vasárnap, 23:18


Hello!
E90 325i (automata) van problémám,kicsit hosszasan leírnám.
Alapjáraton (engine lámpa nélkül) P-be néha ütés szerűt érzek alulról,alapjárat szerintem stabilnak mondható. Ha finom gázadással haladok nem érzek rendelleness hangot sehonnan. Erősebb gázra, rágó/morgó hang hallható(szerintem hátulról,de nem tuti).Ha megpadlózom szintén hallani,majd bedobja az engine hibát. Ezt követően, ha berakom P-be az alapjárat ingadozik és kb dohog a motor,a kipufogó hátúl rángatózik jobbra-balra. Ha világít az engine lámpa,akkor közben kb. 2-4ezres fordulat között rángatás/dadogás erézhető (ha újra indítom ezt a hibakód bedobásáig nem csinálja).
Illetve padlógáznál megy felfelé a fordulatszám rendesen,de a tempót nem érzem, hogy drasztikusan változna.
Autocom, Delphi 2db ismeretlen hibakódot ír.
Szerintetek mivel lehet a probléma? Megpróbáltam részletesen leírni.
Előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. augusztus 01. hétfő, 11:25


hundamxd írta:
YELLOW írta:
hundamxd írta: Sziasztok nem rég vettem egy E46 320i 2.2 170le, (M54b22) és vásárlás után pár nappal, néhány hibát fedeztem fel, jó hosszú lista lesz ))

-Varrógép hangja van valaminek a motortérbe, hidegen! (melegen és fordulaton megszünik)
-Sípol valami vagy nyekereg (motor és környéke) fordulattal növekszik a hangja.
-1-esbe ill R-be koppan a diffi
-3/4-ed gázon jobban megy mint padlón, olyan mint ha torpanna.
-Nagyon meleg a motortér miután megállok, nem kapcsol be a ventilátor (pl 30p múlva is 85-90 fokos a víz
-Váltásnál olyan ruganyos az autó, nagyon picit remeg a kuplung is néha, de nem hiszem h kettős tömegű lenne a baj mert hangja nincs.

És ez nem ide tartozik, de melegbe nem nyílik a központi zár, semmivel!

Válaszotokat előre is köszönöm


akkor sorjában:
- valószínű mivel a motor alapból eszi az olajat, jó szocialista autószerelő mentalitás miatt sűrű olaj lett belerakva, hogy majd azt nem eszi. csak ez hidegen nem ken normálisan, ezért hidrotőkének hangja lesz.
- a hosszpordás szíj feszítő görgők hangja lehet. vagy a hűtőventi viszkójának a hangja.
- a hátsó diffitartóban lévő szilent a rossz, ami hátul van, egy ponton tartja a diffit.
- elektromos a gáz, hiába padlózod, a rendszer felülbírálja, nem olyan, mint egy bowdenes gázpedál. szerintem ennyi lesz, de okozhat légtömegmérő, vagy az üzemanyag körben is bármi ilyet.
- a 80-90 fok nem meleg! igaz nekem nem viszkós a venti, de kb 105-108 fok körül kapcsol csak be.
- remegésre sok mindent szoktak mondani. nekem is csinálja 107ezer km-rel. rokon Z4-ese olyan motorral, mint a tiéd, dettó. nagyobb gázzal kell indulni. ő autószerelő, és azt mondta kuplung cserét fog végezni. kinyomócsapággyal együtt. (nekem nem csúszik a kuplung, de több BMW-nél tapasztalni ezt)

a központi záras téma, tipikus GM (grundmodul=komfortmodul) relé hiba. vagy új/bontott GM, vagy a relék cseréje. én utóbbit javaslom, mert nem kell újraprogramozni a modult, csak relét cserélsz. bár annak forrasztása is igényel szaktudást.


Köszönöm a segítséged Az olajat nem eszi, de közbe rájöttem minek van olyan hangja a disa szelepnek. A nyekergés valszeg szíj lesz https://www.youtube.com/watch?v=NRhDpADB87s (meg állítólag ezeknek ilyen hangja van



hát videó híján, csak leírás alapján nekem ezek jutottak elsőnek eszembe

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz hundamxd

Újonc

Elismertség: 50% (4 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. augusztus 01. hétfő, 11:04


YELLOW írta:
hundamxd írta: Sziasztok nem rég vettem egy E46 320i 2.2 170le, (M54b22) és vásárlás után pár nappal, néhány hibát fedeztem fel, jó hosszú lista lesz ))

-Varrógép hangja van valaminek a motortérbe, hidegen! (melegen és fordulaton megszünik)
-Sípol valami vagy nyekereg (motor és környéke) fordulattal növekszik a hangja.
-1-esbe ill R-be koppan a diffi
-3/4-ed gázon jobban megy mint padlón, olyan mint ha torpanna.
-Nagyon meleg a motortér miután megállok, nem kapcsol be a ventilátor (pl 30p múlva is 85-90 fokos a víz
-Váltásnál olyan ruganyos az autó, nagyon picit remeg a kuplung is néha, de nem hiszem h kettős tömegű lenne a baj mert hangja nincs.

És ez nem ide tartozik, de melegbe nem nyílik a központi zár, semmivel!

Válaszotokat előre is köszönöm


akkor sorjában:
- valószínű mivel a motor alapból eszi az olajat, jó szocialista autószerelő mentalitás miatt sűrű olaj lett belerakva, hogy majd azt nem eszi. csak ez hidegen nem ken normálisan, ezért hidrotőkének hangja lesz.
- a hosszpordás szíj feszítő görgők hangja lehet. vagy a hűtőventi viszkójának a hangja.
- a hátsó diffitartóban lévő szilent a rossz, ami hátul van, egy ponton tartja a diffit.
- elektromos a gáz, hiába padlózod, a rendszer felülbírálja, nem olyan, mint egy bowdenes gázpedál. szerintem ennyi lesz, de okozhat légtömegmérő, vagy az üzemanyag körben is bármi ilyet.
- a 80-90 fok nem meleg! igaz nekem nem viszkós a venti, de kb 105-108 fok körül kapcsol csak be.
- remegésre sok mindent szoktak mondani. nekem is csinálja 107ezer km-rel. rokon Z4-ese olyan motorral, mint a tiéd, dettó. nagyobb gázzal kell indulni. ő autószerelő, és azt mondta kuplung cserét fog végezni. kinyomócsapággyal együtt. (nekem nem csúszik a kuplung, de több BMW-nél tapasztalni ezt)

a központi záras téma, tipikus GM (grundmodul=komfortmodul) relé hiba. vagy új/bontott GM, vagy a relék cseréje. én utóbbit javaslom, mert nem kell újraprogramozni a modult, csak relét cserélsz. bár annak forrasztása is igényel szaktudást.


Köszönöm a segítséged Az olajat nem eszi, de közbe rájöttem minek van olyan hangja a disa szelepnek. A nyekergés valszeg szíj lesz https://www.youtube.com/watch?v=NRhDpADB87s (meg állítólag ezeknek ilyen hangja van



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. augusztus 01. hétfő, 06:42


hundamxd írta: Sziasztok nem rég vettem egy E46 320i 2.2 170le, (M54b22) és vásárlás után pár nappal, néhány hibát fedeztem fel, jó hosszú lista lesz ))

-Varrógép hangja van valaminek a motortérbe, hidegen! (melegen és fordulaton megszünik)
-Sípol valami vagy nyekereg (motor és környéke) fordulattal növekszik a hangja.
-1-esbe ill R-be koppan a diffi
-3/4-ed gázon jobban megy mint padlón, olyan mint ha torpanna.
-Nagyon meleg a motortér miután megállok, nem kapcsol be a ventilátor (pl 30p múlva is 85-90 fokos a víz
-Váltásnál olyan ruganyos az autó, nagyon picit remeg a kuplung is néha, de nem hiszem h kettős tömegű lenne a baj mert hangja nincs.

És ez nem ide tartozik, de melegbe nem nyílik a központi zár, semmivel!

Válaszotokat előre is köszönöm


akkor sorjában:
- valószínű mivel a motor alapból eszi az olajat, jó szocialista autószerelő mentalitás miatt sűrű olaj lett belerakva, hogy majd azt nem eszi. csak ez hidegen nem ken normálisan, ezért hidrotőkének hangja lesz.
- a hosszpordás szíj feszítő görgők hangja lehet. vagy a hűtőventi viszkójának a hangja.
- a hátsó diffitartóban lévő szilent a rossz, ami hátul van, egy ponton tartja a diffit.
- elektromos a gáz, hiába padlózod, a rendszer felülbírálja, nem olyan, mint egy bowdenes gázpedál. szerintem ennyi lesz, de okozhat légtömegmérő, vagy az üzemanyag körben is bármi ilyet.
- a 80-90 fok nem meleg! igaz nekem nem viszkós a venti, de kb 105-108 fok körül kapcsol csak be.
- remegésre sok mindent szoktak mondani. nekem is csinálja 107ezer km-rel. rokon Z4-ese olyan motorral, mint a tiéd, dettó. nagyobb gázzal kell indulni. ő autószerelő, és azt mondta kuplung cserét fog végezni. kinyomócsapággyal együtt. (nekem nem csúszik a kuplung, de több BMW-nél tapasztalni ezt)

a központi záras téma, tipikus GM (grundmodul=komfortmodul) relé hiba. vagy új/bontott GM, vagy a relék cseréje. én utóbbit javaslom, mert nem kell újraprogramozni a modult, csak relét cserélsz. bár annak forrasztása is igényel szaktudást.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz hundamxd

Újonc

Elismertség: 50% (4 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 20:40


Sziasztok nem rég vettem egy E46 320i 2.2 170le, (M54b22) és vásárlás után pár nappal, néhány hibát fedeztem fel, jó hosszú lista lesz ))

-Varrógép hangja van valaminek a motortérbe, hidegen! (melegen és fordulaton megszünik)
-Sípol valami vagy nyekereg (motor és környéke) fordulattal növekszik a hangja.
-1-esbe ill R-be koppan a diffi
-3/4-ed gázon jobban megy mint padlón, olyan mint ha torpanna.
-Nagyon meleg a motortér miután megállok, nem kapcsol be a ventilátor (pl 30p múlva is 85-90 fokos a víz
-Váltásnál olyan ruganyos az autó, nagyon picit remeg a kuplung is néha, de nem hiszem h kettős tömegű lenne a baj mert hangja nincs.

És ez nem ide tartozik, de melegbe nem nyílik a központi zár, semmivel!

Válaszotokat előre is köszönöm


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. július 25. hétfő, 08:26


Sziasztok!

A hétvégén tapasztaltam egy csúnyaságot(e46 2002.es 2200cm 170L benzines)többszöri kigyorsításnál köpött egy egy fehér füstöt,párnapra rá nem tapasztaltam a jelenséget. Szerintetek foglalkozzak a hibával?Az olaj-Víz mennyiség nem változott.
Köszönöm válaszokat!



státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. július 23. szombat, 05:55


YELLOW írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
A kiszemelt autó 2006os E90 4hengeres 320i.
Motorkód:N46b20b

Jó,megbízható ez a motor?

Előre is köszönöm!


amíg nem kell hozzányúlni. N42, N46 szériából ez a B20-as a leggyengébb. én ezekből látok a legtöbb panaszt, hiába ugyanaz mint a többi ami erre épül. amúgy amíg nincs baja, addig jó. ennyi év után, meg aztán kitudja. N45-től jobb mindenképp szerintem. ha nem volt lánc cserélve és feszítő rendszer, akkor az cserés, plusz láncátugrás gátló. a többi hiba ami lehet, mint minden más benyásnál.
továbbra is azt mondom N43-mal járnál a legjobban, ha 4 hengeres benyásat akarsz.


Köszi a választ!
Az N43nál is olvastam több hibát(gyújtáskimaradás,gyújtótekercs hiba,erős motor rezgés,vákuumszivattyú szivárgás),bár lehet ez csak töredéke amit az N46nál előfordulhat.
Főként városi használatra jó lett volna a benyás,de egy 320d (163Le) motorban jobban lehet bízni hiába összetettebb?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 22:21


Whole01 írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
A kiszemelt autó 2006os E90 4hengeres 320i.
Motorkód:N46b20b

Jó,megbízható ez a motor?

Előre is köszönöm!


amíg nem kell hozzányúlni. N42, N46 szériából ez a B20-as a leggyengébb. én ezekből látok a legtöbb panaszt, hiába ugyanaz mint a többi ami erre épül. amúgy amíg nincs baja, addig jó. ennyi év után, meg aztán kitudja. N45-től jobb mindenképp szerintem. ha nem volt lánc cserélve és feszítő rendszer, akkor az cserés, plusz láncátugrás gátló. a többi hiba ami lehet, mint minden más benyásnál.
továbbra is azt mondom N43-mal járnál a legjobban, ha 4 hengeres benyásat akarsz.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 19:16


Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
A kiszemelt autó 2006os E90 4hengeres 320i.
Motorkód:N46b20b

Jó,megbízható ez a motor?

Előre is köszönöm!

státusz csabibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. május 31. kedd, 16:53


hocila írta:
csabibacsi írta: Sziasztok!

E60-as bömbik között nézelődök, a mostani f10-ben nem ér túl sok inger, pedig 3 liter szívó még kézi váltóval, de talán majd 20 év múlva tökéletes lenne.
Az 545 és 550-es között vacilálok, árban is van azért szép nagy árrés közöttük, van esetleg valakinek bármilyen tapasztalata erről a 2 motorról?! Nem nagyon vagyok jártam semmilyen fórumon, gondoltam itt érdeklődöm.
Németországban élek egyébként, az itteni választékot bújom, 3,5-4 millió a keret, azért már kapok rendesen karbantartott még nem ment le a földről 2-szer darabot. Természetesen átnézetem és utána járok az előéletének mielőtt megvenném bármelyiket is, de azért érdekelne mennyire megbízhatóak ezek a motorok?! Az 545nél tudok pár típushibáról, azt mondják az 550 kicsit már fejlettebb. Nem tudom mitévő legyek a hangjuk egyszerűen elvarázsolt. Bármikor tudok nagyobb összeget költeni ha becsúszik valami, de azért nem szeretnék olyanba nyúlni amivel alapból sok gond van.

Ha valaki tud bármiben segíteni előre is köszönöm!


Szia! Az 550i (BMW N63 4.4 Biturbo) motorja ott van a 20 kerülendő motor listáján

A link nem akar működni, de ha google-ba beírod, hogy "20 kerülendő motor" feldobja a cikket...






Szia, koszi de en meg szivomotorokrol beszelek turbo nelkul amik az E60as 5osbe kerultek!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 523i
Évjárat: 2006

státusz hocila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 14:03


csabibacsi írta: Sziasztok!

E60-as bömbik között nézelődök, a mostani f10-ben nem ér túl sok inger, pedig 3 liter szívó még kézi váltóval, de talán majd 20 év múlva tökéletes lenne.
Az 545 és 550-es között vacilálok, árban is van azért szép nagy árrés közöttük, van esetleg valakinek bármilyen tapasztalata erről a 2 motorról?! Nem nagyon vagyok jártam semmilyen fórumon, gondoltam itt érdeklődöm.
Németországban élek egyébként, az itteni választékot bújom, 3,5-4 millió a keret, azért már kapok rendesen karbantartott még nem ment le a földről 2-szer darabot. Természetesen átnézetem és utána járok az előéletének mielőtt megvenném bármelyiket is, de azért érdekelne mennyire megbízhatóak ezek a motorok?! Az 545nél tudok pár típushibáról, azt mondják az 550 kicsit már fejlettebb. Nem tudom mitévő legyek a hangjuk egyszerűen elvarázsolt. Bármikor tudok nagyobb összeget költeni ha becsúszik valami, de azért nem szeretnék olyanba nyúlni amivel alapból sok gond van.

Ha valaki tud bármiben segíteni előre is köszönöm!


Szia! Az 550i (BMW N63 4.4 Biturbo) motorja ott van a 20 kerülendő motor listáján

A link nem akar működni, de ha google-ba beírod, hogy "20 kerülendő motor" feldobja a cikket...






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. május 26. csütörtök, 14:06

státusz csabibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. május 20. péntek, 01:10


Sziasztok!

E60-as bömbik között nézelődök, a mostani f10-ben nem ér túl sok inger, pedig 3 liter szívó még kézi váltóval, de talán majd 20 év múlva tökéletes lenne.
Az 545 és 550-es között vacilálok, árban is van azért szép nagy árrés közöttük, van esetleg valakinek bármilyen tapasztalata erről a 2 motorról?! Nem nagyon vagyok jártam semmilyen fórumon, gondoltam itt érdeklődöm.
Németországban élek egyébként, az itteni választékot bújom, 3,5-4 millió a keret, azért már kapok rendesen karbantartott még nem ment le a földről 2-szer darabot. Természetesen átnézetem és utána járok az előéletének mielőtt megvenném bármelyiket is, de azért érdekelne mennyire megbízhatóak ezek a motorok?! Az 545nél tudok pár típushibáról, azt mondják az 550 kicsit már fejlettebb. Nem tudom mitévő legyek a hangjuk egyszerűen elvarázsolt. Bármikor tudok nagyobb összeget költeni ha becsúszik valami, de azért nem szeretnék olyanba nyúlni amivel alapból sok gond van.

Ha valaki tud bármiben segíteni előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. május 19. csütörtök, 13:27


hocila írta:
YELLOW írta:
hocila írta:
A szerelőhöz azóta is visszajárok egyéb ügyekkel, korrekt és érti a dolgát. A történtekből okulva azt javaslom minden kedves márkatársnak, hogy fontolja meg érdemes-e otthagyni olajcserékre, pollenszűrő cserékre súlyos tízezreket (hosszabb távon százezreket) olyan szerelőnél, aki ha valódi szakértelmet igényló probléma van, cserbenhagy, válaszra sem méltat. Ez nem a reklám helye, de ha valakinek kell a szerelő elérhetősége, privátban szívesen átadom.(Mondjuk nincs rászorulva, hogy kuncsaftokat toborozzak, mert folyamatosan tele van a műhely).


azért van az oldalon Szerviz értékelések menüpont, hogy az emberek megosszák a jó, vagy éppen rossz tapasztalataikat a márkatársakkal.

"érdemes-e otthagyni olajcserékre, pollenszűrő cserékre súlyos tízezreket (hosszabb távon százezreket) olyan szerelőnél, aki ha valódi szakértelmet igényló probléma van, cserbenhagy, válaszra sem méltat."

erre pedig azt mondom (kicsit tovább gondolva, simán valós megeshetőségek alapján), hogy lehet ott hagysz 10ezreket és a ki/le sem lesz cserélve, nem lesz elvégezve a munka. aztán megy a csodálkozás a motor generál miatt.

Antireklámot sem akartam, de ha valaki figyelmesen végigolvassa az általam leírtakat, láthatja, hogy a szervizértékelés menüpont alatt leginkább méltatott szakember volt az, akihez korábban jártam, majd a bajban nem segített. Ezzel szemben a megoldást nyújtó szerviz/szerelő nem is szerepel a listában, pedig Budapesti BMW specialista, kiterjedt ügyfélkörrel.
A második megjegyzéseddel egyetértek, annyival fűszerezve, hogy hiába vettem olyan példányt, aminek a BMW elektronikus rendszere szerint is végig követhető előélete volt, gyakori, 10-15 ezrenkénti olajcserékkel, 200 ezer után kellett neki a motorgenerál. Tehát szinte biztos, hogy nem az történt a márkaszervizben, mint amit ledokumentáltak.


tudom mire gondolsz, mármint a jelenségre. ismerős a szitu. a többség szavával ellentétben, úgyis Te lennél az, akinek biztos egyedüliként nem volt oké. ez amolyan 22-es csapdája. ha leírod a saját eseted, egyrészt neked esnek, jön a feljelentős szöveg, hogy hitelrontás meg stb. hiába van igazad. de kérdem én, hogy azok akik másban csak csalódtak és szerepelnek ezen az oldalon lévő "adatbázisban", akkor rájuk nézve a sok-sok negatív mondjuk tényleg valós kritika nem gáz, hogy szerepel?
ennyi erővel semmi értelme ennek a funkciónak (bár ezt már mondtam), ha csak mindenkiről nyáladzani lehet, mert ellenkező esetben még az lesz a rossz, aki mondjuk átélte, tapasztalta a negatív esetet. nyilván azért tapasztalható, hogy vannak, akik direkt lehúznak másokat, vagy túldícsérnek másokat, akár saját magukat álnéven.
az ember változik, vagy épp lehetett egy rossz napja. ha valaki pont akkor esik be, akkor nem tapasztalhatja a korábbi értékelési szint ellentétjét?
szóval értem mi a szitu, mit érzel.
de a pozitívat attól meg lehet írni!!! attól, hogy nem szerepel még a listában a Te szerelőd, akkor Te leszel az első, aki létrehoz neki egy felületet. csak neked kell megadni az adatokat, legalább a nevét, hol tevékenykedik, esetleg kiadható elérhetőségét.
szerintem őszintén kell megírni. pont ma reggel láttam egy FB csoportban, ahol annyira mondhatni "fizetett nyáladzás" ment valaki részéről, nyilván olcsóbban javítottak neki, hogy majdnem okádtam rajta. lehet más is jár oda, ahol most Te voltál, aztán hasonló vélemény esetén ő is kedvet kap megírni tapasztalatát. de lehet ő sem tudott valakinek segíteni, aztán rossz szájízzel írna róla később. huhh nem tudom érted-e mit akarok mondani ezzel.
hiába van valaki felsz.pkodva, ha egy idő utén egyre többen csalódnak benne, akkor az úgyis egy elvesztett kuncsaft. aztán többet soha nem viszi oda, mert számára negatív lett a dolog.

szóval, ha a negatív esetet nem akarod leírni, megértem, talán azt mondom jobb is, de a számodra pozitívat miért ne írhatnád meg? én bíztatlak, az másnak segítség.