YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 18:30


b_imi írta:
Bappy írta: Sziasztok e4620d elég nagy a kartergáz kb látszik ahogy jön a füst .kérdés az lenne hogy nyúzhatom e még vagy motorcsere németbe járnék pályán kell e tartanom h megáll alattam.? Még 1 kérdés a kupplung félig benyomva hangot ad csere mindkettő v bírja még?akitől vettem vetített össze vissza 530 van benne ora szerint


Le kell venni a coolert és a csöveket, kartergáz szűrőt, EGR szelepet, szívósort, és kitakarítani mindent. Tömítéseket kicserélni, pillangósort kivenni. Aztán az összes szűrőt kicserélni az olajjal együtt és akkor kiderül milyen valójában.
A kuplung valószínű cserés lesz a lendkerékkel együtt. (Ha ilyen távra mennék, én ezeket biztos megnézném, cserélném)
Ha ez túl soknak tűnik, hívd fel Frabatot vagy Lui Padrét.


azt meg tegyük hozzá, hogy így van benne óra szerint 530ezer km, és mivel kamugyanús neki is az előző tulaj, így ki tudja valójában mennyi van benne. az sem lehetetlen, hogy full generál kell már annak a motornak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 18:12


Nem sok amit írtál egyáltalan nem kell frabato csak kiváncsi voltam h bírja e még gondolom dzét van kopva a motor bár nincs vele semmi baj azt tudom h a kartergázszűrő szar volt es nyomta az olajat ossze vissza azt csereltem meg koolert is .

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 17:08


Bappy írta: Sziasztok e4620d elég nagy a kartergáz kb látszik ahogy jön a füst .kérdés az lenne hogy nyúzhatom e még vagy motorcsere németbe járnék pályán kell e tartanom h megáll alattam.? Még 1 kérdés a kupplung félig benyomva hangot ad csere mindkettő v bírja még?akitől vettem vetített össze vissza 530 van benne ora szerint


Le kell venni a coolert és a csöveket, kartergáz szűrőt, EGR szelepet, szívósort, és kitakarítani mindent. Tömítéseket kicserélni, pillangósort kivenni. Aztán az összes szűrőt kicserélni az olajjal együtt és akkor kiderül milyen valójában.
A kuplung valószínű cserés lesz a lendkerékkel együtt. (Ha ilyen távra mennék, én ezeket biztos megnézném, cserélném)
Ha ez túl soknak tűnik, hívd fel Frabatot vagy Lui Padrét.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Bappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. augusztus 31. csütörtök, 16:45


Sziasztok e4620d elég nagy a kartergáz kb látszik ahogy jön a füst .kérdés az lenne hogy nyúzhatom e még vagy motorcsere németbe járnék pályán kell e tartanom h megáll alattam.? Még 1 kérdés a kupplung félig benyomva hangot ad csere mindkettő v bírja még?akitől vettem vetített össze vissza 530 van benne ora szerint

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 10:18


Tano írta:
Bitu79 írta: ...Azért ebben a történetben is furcsa az,hogy egyszer sem tünt fel senkinek ez a sérülés,mikor üzemanyagszűrőt cseréltek...

Mentségükre legyen mondva, a 100KW-os mocinál a motortérben van a szűrő nem az ülés alatt

Igazad van,ez a kisebbik diesel.Nem figyeltem eléggé.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 27. vasárnap, 10:26

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 09:57


Bitu79 írta: ...Azért ebben a történetben is furcsa az,hogy egyszer sem tünt fel senkinek ez a sérülés,mikor üzemanyagszűrőt cseréltek...


Mentségükre legyen mondva, a 100KW-os mocinál a motortérben van a szűrő nem az ülés alatt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 09:46


YELLOW írta:
Filo írta: Hali!Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:
"Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!
.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be."
Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.

Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...
Na megvolt a hiba.Ez:

Hát ennyi....
Üdv Filo
köszi! az ilyen visszajelzéseknek van értelme.
azt lehet tudni, hogy mi nyomhatta meg?

Sztem ezt senki nem fogja tudni megmondani.Elég furcsa,hogy így összelapította valami ott az üzemanyag csöveket...Ez egy elég ostoba hiba volt.Azért ebben a történetben is furcsa az,hogy egyszer sem tünt fel senkinek ez a sérülés,mikor üzemanyagszűrőt cseréltek...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 27. vasárnap, 09:57


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 27. vasárnap, 01:18


Filo írta: Hali!

Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:

"
Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!

.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.

Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:
Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch
Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be.
"

Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.



Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...

Na megvolt a hiba.Ez:



Hát ennyi....


Üdv

Filo


köszi! az ilyen visszajelzéseknek van értelme.
azt lehet tudni, hogy mi nyomhatta meg?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Filo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 21:19


Hali!

Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:

"
Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!

.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.

Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:
Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch
Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be.
"

Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.



Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...

Na megvolt a hiba.Ez:



Hát ennyi....


Üdv

Filo



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 14:10


Bitu79 írta:
Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..illetve elindul szépen,és lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
A számítógép az 1-4 sorban a katalizátor előtti lambdaszondát hozza be hibára..okozhatja ezt a jelenséget?
köszi az értelemes hozzászólást!

Okozhat rossz alapjáratot a lambdaszonda persze.Érdemes megnézni a légtömegmérőt is.Az is okozhatja,habár arra nem ad hibakódot.Másik a kartervisszavezető szelep még.

http://www.e39.hu/viewtopic.ph...mp;start=0

1. hozzászólást olvasd el.






köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 00:51


Annyi kérdésem van hozzátok,hogy az én kocsimban pl miért nincs amúgy ilyen szelep? N40b16ab a motorkód.Az enyémbe pl nincs ilyen ketyere.De a kartergázt valahol biztos visszavezeti ez is.De melyik alkatrész?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 23. szerda, 00:55

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 22. kedd, 23:56


Jenci írta: Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..illetve elindul szépen,és lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
A számítógép az 1-4 sorban a katalizátor előtti lambdaszondát hozza be hibára..okozhatja ezt a jelenséget?
köszi az értelemes hozzászólást!

Okozhat rossz alapjáratot a lambdaszonda persze.Érdemes megnézni a légtömegmérőt is.Az is okozhatja,habár arra nem ad hibakódot.Másik a kartervisszavezető szelep még.

http://www.e39.hu/viewtopic.ph...mp;start=0

1. hozzászólást olvasd el.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 23. szerda, 00:18

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz Jenci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 11:27


Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek...e39 97.es évj 535i v8 alapjárat néha eltűnik...hideg inditásnál olykor szépen jár a moci..de töbnyira félmelegen (több órás pihenésnél) az istennek nem akar felpörögni..illetve elindul szépen,és lefullad,legalább is ezt az érzést adja..nem durrog,nem prüszköl,csak leáll,nem pörög fel.. kb az 5.dik inditásnál,és gázpedál pumpálással helyre áll,és szépen beáll a rend..
Mi a szössz lehet..van ötlet..?
A számítógép az 1-4 sorban a katalizátor előtti lambdaszondát hozza be hibára..okozhatja ezt a jelenséget?

köszi az értelemes hozzászólást!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz chris919

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 06:27


Sziasztok!

Ha alapjáraton leveszem az olajbeöntő sapkát és azonnal meg áll a motor az normális? 

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2002

státusz Imre74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 14:52


Sziasztok!
Van egy 7-s E 65-ös Bmw-m 2002-es évjárat.
Minden nagyon jó az autón,már három éve nálam van és semmi komoly baja nem volt.
Viszont álló helyzetből nehezen indul meg. Ha a fordulat eléri az 1700-at akkor viszont megindul. Onnan már jól működik. Magasabb padkára alig tudok felállni mert 1000-es fordulatnál magasabbra nem engedi. Olyan mintha szervízbe tenné magát,de nem. Ki lettek cserélve a vákum csövek,a légtömeg mérő,a nagynyomású szelep és a turbó ki lett takarítva,de ugyanolyan. Minden gyári. Nem találkozott valaki ilyen problémával? Tanácstalanul állok a hiba előtt. Minden mért érték jó.Ha valaki tudna segíteni örömmel venném! Köszönöm!