villas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz villas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. június 04. vasárnap, 13:30


Sziasztok
újra boldog tulajdonosa lettem egy BMW 320d 2004 (Automata) Touring autónak!
És az lenne a kérdésem, hogy 242ezer km van az autóban és hogy az Automataváltóba cseréljem e le az olajat vagy sem?
Mert mikor hátramenetbe rakom akkor egy picit várni kell és úgy dobja be magát,
illetve
egy nagyon picit érzem hogy vált a sebességek között!
Nem tudom hogy ez nekem furcsa csak vagy ilyen!
A válaszokat előre is köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 24. hétfő, 18:50


Balue36 írta:
YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!!


jah, hát akkor nem nagy kunszt ez már neked. meg így más az anyós fekvése, ha pályára kell. nyilván drift gép készül.
az E36 compact már csak ezért is jó, mert ugye "bénább" futómű van alatta, ezáltal nem olyan érzékeny és nem dolgozik ellen annyit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Balue36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. április 24. hétfő, 16:33


YELLOW írta:
Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.


Szia,köszönöm szépen a válaszodat. Közben szerencsére kiderült. Na igen. Szerencsére ez az 5. motorcserém,bár igaz,Bmw-ből ez az első. Annyi izgalom még volt számomra benne,hogy automatás volt a motor. Kompótka meg nem. Igen,valszeg nem erre méretezettek a váltó,fékek,diffi,gátlók. Megint csak szerencsére megvan az az autó is amiből bontottam. Így hegesztenem nem kellett semmit,meg tákolni. Csak a kipufogót,a kardán meg csak bírja 1 darabig. Fékek is a másikról át lettek téve. Azért döntöttem így,mert a compakt popsija szerintem könnyebb valamivel mint a sedané. Ami még fontos lehet. Pályára készűlt,nem közútra! Így max trélerrel mehetek szemben az úton Veled. Az indítási probléma pedig csak 1 test volt a motorvezérlőtöl nem messze. Az lemaradt De ami a lényeg,örülök hogy valaki legalább válaszolt és ezer köszönet érte!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 24. hétfő, 16:37

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2017. április 20. csütörtök, 11:55


Sziasztok! Pár hete észrevettem, hogy trutyis az olajam (barnás-fehéres, sűrű massza a nívópálcán). Lecseréltem múlt héten az olajat, 11 ezer után, mondom utána már biztos jó lesz, meg mentem vele elég hosszú távot is. Hát nem tűnt el, sőt...a hűtővíz már a minimumon van (télen néztem utoljára akkor maxon volt). Remélem csak hengerfej tömítés lesz, vagy nagy a baj? Egyébént ezenkívül minden ok, olajat nem eszik, minden henger megy, teljesítménycsökkenés sincs.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 20. csütörtök, 11:57

X5elite
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz X5elite

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. április 19. szerda, 20:37


Bmw e53 2004 3.0d automata
mikor nagyobb gázt adok előröl jön valami bugó hang
de ha nemlépek rá nagyon akkor semmi
és néha mintha nemugy menne az auto ahogy kène neki

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 19. szerda, 07:18


Balue36 írta: Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve


én már írtam egy kommentet, de mivel nem csak segítség lett volna, így inkább vártam, hátha valaki ad csak segítséget.

először is egy kis off szerűség.
most ismerkedsz a márkával, erre rögtön motorcserét csinálsz, nyilván nem szakember segítségével, számomra ez derül ki. a compact egy E36 olcsóbb kategóriája, futómű, belső E30 szint. kb, minden az adott motorhoz van méretezve. így ha egy 1.6 helyére egy ennyivel nagyobb motort teszel, akkor kihasználva a többlet erőt, a fékek már kevesek, valószínű a gátlók sem ehhez a súlyhoz valóak. a váltó sem hozzávaló, és sem a féltengelyek, sem a diffi, sem a kardán valószínűleg. ezt pontosan én sem tudom, de gyanús. szóval én ebből azt látom ki, hogy tákolás lesz és nem szeretném ha szembe jönnél velem az úton. vagyis gyere, de ne akarj nekem jönni és hasonlók.

na és a segítség. az a két csati a lambda szondák csatijai, oda kell rádugni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Qwazar

Újonc

Elismertség: 100% (1 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. április 11. kedd, 17:38


Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni motor és váltó ügyben.
Vásárlás előtt állok E46 330d automata mire figyeljek mik lehetnek az intő jelek a hibákkal kapcsolatban.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Balue36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. április 11. kedd, 16:43


Sziasztok! Fontos kérdésem lenne. Kicsi kompótomba vettem M52B20-as motort elvileg mindennel. Fél autóban kicseréltem a kábeleket. Mocivezérlő,2 doboz ews is. Teker,viszont szárazak a gyertyák és persze nem indul Viszont nem vagyok biztos benne hogy minden rajta van a motoron. Injektoroknál van 2 csati üresen,plusz nem tudom hogy hová kéne egyáltalán csatlakoztatni a lambdaszondát. Sajna még csak most ismerkedem mélyebben a márkával. Köszönöm előre is köszönöm! A link neve



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. április 11. kedd, 16:50

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2008

státusz szferii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. március 14. kedd, 15:56


Sziasztok ! Tudja esetleg valaki hogy 7 es BMW be mikortól van 8 as váltó pontosan,vagy több évig gyártották 6 os,és 8 assal is? Köszi

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz fafabebe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. március 13. hétfő, 17:10


YELLOW írta:
fafabebe írta: Sziasztok!
Ha már a szerelő is vakarja a fejét, és tanácstalan, akkor van baj, pedig csak BMW-kel foglalkoznak.
116i minden hidegindításánál 1-2 percig "kerepel" és ingadozik az alapjárata. Kicsit melegszik, és teljesen hibátlan, megfelelő teljesítménnyel.

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


kicsit kellemetlen volt, hogy szélorkánban rögzítetted a dolgot.
nekem ez olyan vezérműlánc és/vagy láncfeszítő patron/megvezető problémára gyanakodnék.
lehet a patron rossz nem érkezik meg a nyomás hozzá. ez mondjuk lehet az olaj hibája is, esetleg az olajpumpa. hidegen túl sűrű az olaj.
lehet öszetett. mert a rossz olajtól már sérült a láncmegvezető is.
jó lenne tudni mit nézett a korábbi szerelő, milyen olaj van benne, mikor lett cserélve, stb.


Köszönöm a tippeket. Vezérműlánc látszik, hogy nem régen volt cserélve, az olaj is sz.könyv szerint fél éves, a többit megnézzük. Köszi



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 13. hétfő, 07:32


fafabebe írta: Sziasztok!
Ha már a szerelő is vakarja a fejét, és tanácstalan, akkor van baj, pedig csak BMW-kel foglalkoznak.
116i minden hidegindításánál 1-2 percig "kerepel" és ingadozik az alapjárata. Kicsit melegszik, és teljesen hibátlan, megfelelő teljesítménnyel.

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


kicsit kellemetlen volt, hogy szélorkánban rögzítetted a dolgot.
nekem ez olyan vezérműlánc és/vagy láncfeszítő patron/megvezető problémára gyanakodnék.
lehet a patron rossz nem érkezik meg a nyomás hozzá. ez mondjuk lehet az olaj hibája is, esetleg az olajpumpa. hidegen túl sűrű az olaj.
lehet öszetett. mert a rossz olajtól már sérült a láncmegvezető is.
jó lenne tudni mit nézett a korábbi szerelő, milyen olaj van benne, mikor lett cserélve, stb.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz fafabebe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. március 12. vasárnap, 18:24


Sziasztok!
Ha már a szerelő is vakarja a fejét, és tanácstalan, akkor van baj, pedig csak BMW-kel foglalkoznak.
116i minden hidegindításánál 1-2 percig "kerepel" és ingadozik az alapjárata. Kicsit melegszik, és teljesen hibátlan, megfelelő teljesítménnyel.

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 10:46


Koszonom a tipped, nekem meg az sincs. Nagyon ketsegbe vagyok esve nagyon kellene az auto es nagyon hamar :/
Padre323i írta:
Zoli90 írta: Sziasztok!
Olyan problemam van, hogy egyszeruen nem megy az auto gazadasra bügó hang hallatszik es nem gyorsul az auto. Olyannyira nem, hogy dombon alig ment fel. Csak tartani tudom a tempot vele. A motor hangja alapvetoen egeszseges valami mellekzprej hallatszik csak. A valto tokeletesen teszi a dolgat. Egyetlen elojel, hogy alacsony olajszintet jelzett kicsivel korabban. Hetfon szerviz, de hatha van valaki aki megtud "nyugtatni" hogy nem hagyom ott a gatyamat... koszonom ---e90, 320d, 163le


FELTEHETŐLEG kilukadt valamelyik intercooler cső,vagy maga az intercooler.Rosszabb esetben széthullott a turbó,le kellene venni róla a csövet és megnézni hogy a tengely ott van e még egyáltalán.De ez csak tipp.




Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2017. február 26. vasárnap, 07:53


Zoli90 írta: Sziasztok!
Olyan problemam van, hogy egyszeruen nem megy az auto gazadasra bügó hang hallatszik es nem gyorsul az auto. Olyannyira nem, hogy dombon alig ment fel. Csak tartani tudom a tempot vele. A motor hangja alapvetoen egeszseges valami mellekzprej hallatszik csak. A valto tokeletesen teszi a dolgat. Egyetlen elojel, hogy alacsony olajszintet jelzett kicsivel korabban. Hetfon szerviz, de hatha van valaki aki megtud "nyugtatni" hogy nem hagyom ott a gatyamat... koszonom ---e90, 320d, 163le


FELTEHETŐLEG kilukadt valamelyik intercooler cső,vagy maga az intercooler.Rosszabb esetben széthullott a turbó,le kellene venni róla a csövet és megnézni hogy a tengely ott van e még egyáltalán.De ez csak tipp.

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2017. február 25. szombat, 18:18


Sziasztok!
Olyan problemam van, hogy egyszeruen nem megy az auto gazadasra bügó hang hallatszik es nem gyorsul az auto. Olyannyira nem, hogy dombon alig ment fel. Csak tartani tudom a tempot vele. A motor hangja alapvetoen egeszseges valami mellekzprej hallatszik csak. A valto tokeletesen teszi a dolgat. Egyetlen elojel, hogy alacsony olajszintet jelzett kicsivel korabban. Hetfon szerviz, de hatha van valaki aki megtud "nyugtatni" hogy nem hagyom ott a gatyamat... koszonom ---e90, 320d, 163le