YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 11. kedd, 16:58


tusi_ írta:
YELLOW írta:
BekeJF írta:
TomyMU írta:
BekeJF írta:
YELLOW írta:
BekeJF írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.


ez túlzott fogyasztás, bárki bármit mond! nekem 10ezer km alatt ha 2-3decit elcsíp, akkor lehet sokat mondok.
egyébként ezzel a motorral egyre többen panaszkodnak erre a problémára. főként az N46B20-asokra.
valószínű igaza lesz a szerelőnek, de lehet ő is csak olvasta ezt valahol. érdemes a kartergáz szűrőt is megnézni, mert az is tipikus hibaforrás. ehhez le kell ugyan venni a szívósort, de még mindig nem a motort kell megbontani.
km nem tudom mennyi lehet benne, de biztos 200 környékén van, vagy felette, bármit is mutasson.
ismerősnek gyűrűsort is cserélnie kellett, pedig mondjuk abban sok km sem volt, csak f@sza előző tulajdonosa.



Nos a kilométer 264000 és ebből négyezret én tettem bele. Az biztosan valós,
a szervizkönyv, a kinti szervizek és a komputer is azt mutatja. Egyébként ez már a facelift-es 2003 decemberi autó. És köszönöm a gyors választ.
A kartergázszűrőre már én is gyanakodtam. Akkor úgy tűnik, ha karter szűrő, szelepszárszimering, gyári olaj és esetleg egy gyűrűzés megoldhatja?



Sziasztok! Nekem is ugyanezek a dolgok adottak (2003. 12. havi autóm van, és 316i (N42B18A), én gyári olajat használok, 12 ezer után cseréltem és még elég szép színe volt az olajnak, amugy 210 ezer van benne és egyeltalán nem ette az olajat!


Na ez azért érdekes, mert egy jó barátom apja is ugyan ezt a típusú autót vette. Náluk is jócskán fogyott a Castrol. Ő szólt, hogy mielőtt szétbontatnám a kocsi motorját, próbáljam ki a gyári olajat. Merthogy nekik a gyárit nem ette, de minden mást igen. Gondoltam rákérdezek, de úgy tűnik, hogy te is így vagy ezzel. Köszönöm


a másik olaj dolgot szerintem felejtsd el. bár ha gondolod megpróbálhatod, azzal vesztesz a legkevesebbet. de ez túlzott mértékű fogyasztás. és azt jelentené, hogy az a Castrol bizony hamisítvány volt és kevés köze volt az olajhoz.
én használtam 2x Castrol-t (drága félét), 2x Aral-t, és most Eneos-t, de nekem egyikkel sem volt olajfogyasztás. Eneos-ra dízelesek panaszkodnak legtöbbet, én benyásnál nem hallottam még senkitől.
N46 motorkódra jellemzőbb a fogyasztást, azt hiszem ezt kimondhatom, a tapasztalatok alapján, amiket több fórumon írtak.

TomyMU: nekem is N42B18A van, igaz fele annyi km-rel. ha túl világos az olaj az sem jó. Ugyanis nem oldja fel a szennyeződéseket, vagy épp nem lebegtei azokat, hanem hagyja leülni a karter aljára. egy tiszta motor esetén is színeződik az olaj. látható a galériámban kép 10-12ezret futott olajokról.


Nekem n46b20 volt a dizel elott a 318i. 190e km utan semmi olajfogyasztasom nem volt.
Mostani n47 320d 10e km utan ugyanott all a nivopalca. Es nem higult a gazolajtol, a fogyasztasom 4.7 stabilan. Szvsz az olaj soakt szamit, hogy mit raktak bele es hogyan hajtjak az autot. Ha allando padlogazon megy, akkor biztos nyeli mind az olajat.


persze nyilván.
de nem tudhatod, hogy aki ide ír az hogy használja az autót, vagy előtte hogy használták.
nyilván ha folyamatosan minőségi olajat használ az ember, és 10-15ezrenként lecseréli azt is, normálisan vezet, akkor nincsenek ilyen problémák.
mondom be lehet szerezni rossz forrásból is olajat, ki tudja mi van benne, de ilyen esetben lecserélni egy másik helyről szerzett olajra, akár más márkát is. ha azzal is az a helyzet, akkor ott gond van. azokat leírtuk, hogy mik.
az nagyon gagyi olaj lehet, ami olajhiba miatt 4ezer km alatt 2 litert megeszik. ezért tartom ezt kizártnak. de mondom, kitudja mi volt a flakonban.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. október 11. kedd, 16:46


YELLOW írta:
BekeJF írta:
TomyMU írta:
BekeJF írta:
YELLOW írta:
BekeJF írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.


ez túlzott fogyasztás, bárki bármit mond! nekem 10ezer km alatt ha 2-3decit elcsíp, akkor lehet sokat mondok.
egyébként ezzel a motorral egyre többen panaszkodnak erre a problémára. főként az N46B20-asokra.
valószínű igaza lesz a szerelőnek, de lehet ő is csak olvasta ezt valahol. érdemes a kartergáz szűrőt is megnézni, mert az is tipikus hibaforrás. ehhez le kell ugyan venni a szívósort, de még mindig nem a motort kell megbontani.
km nem tudom mennyi lehet benne, de biztos 200 környékén van, vagy felette, bármit is mutasson.
ismerősnek gyűrűsort is cserélnie kellett, pedig mondjuk abban sok km sem volt, csak f@sza előző tulajdonosa.



Nos a kilométer 264000 és ebből négyezret én tettem bele. Az biztosan valós,
a szervizkönyv, a kinti szervizek és a komputer is azt mutatja. Egyébként ez már a facelift-es 2003 decemberi autó. És köszönöm a gyors választ.
A kartergázszűrőre már én is gyanakodtam. Akkor úgy tűnik, ha karter szűrő, szelepszárszimering, gyári olaj és esetleg egy gyűrűzés megoldhatja?



Sziasztok! Nekem is ugyanezek a dolgok adottak (2003. 12. havi autóm van, és 316i (N42B18A), én gyári olajat használok, 12 ezer után cseréltem és még elég szép színe volt az olajnak, amugy 210 ezer van benne és egyeltalán nem ette az olajat!


Na ez azért érdekes, mert egy jó barátom apja is ugyan ezt a típusú autót vette. Náluk is jócskán fogyott a Castrol. Ő szólt, hogy mielőtt szétbontatnám a kocsi motorját, próbáljam ki a gyári olajat. Merthogy nekik a gyárit nem ette, de minden mást igen. Gondoltam rákérdezek, de úgy tűnik, hogy te is így vagy ezzel. Köszönöm


a másik olaj dolgot szerintem felejtsd el. bár ha gondolod megpróbálhatod, azzal vesztesz a legkevesebbet. de ez túlzott mértékű fogyasztás. és azt jelentené, hogy az a Castrol bizony hamisítvány volt és kevés köze volt az olajhoz.
én használtam 2x Castrol-t (drága félét), 2x Aral-t, és most Eneos-t, de nekem egyikkel sem volt olajfogyasztás. Eneos-ra dízelesek panaszkodnak legtöbbet, én benyásnál nem hallottam még senkitől.
N46 motorkódra jellemzőbb a fogyasztást, azt hiszem ezt kimondhatom, a tapasztalatok alapján, amiket több fórumon írtak.

TomyMU: nekem is N42B18A van, igaz fele annyi km-rel. ha túl világos az olaj az sem jó. Ugyanis nem oldja fel a szennyeződéseket, vagy épp nem lebegtei azokat, hanem hagyja leülni a karter aljára. egy tiszta motor esetén is színeződik az olaj. látható a galériámban kép 10-12ezret futott olajokról.


Nekem n46b20 volt a dizel elott a 318i. 190e km utan semmi olajfogyasztasom nem volt.
Mostani n47 320d 10e km utan ugyanott all a nivopalca. Es nem higult a gazolajtol, a fogyasztasom 4.7 stabilan. Szvsz az olaj soakt szamit, hogy mit raktak bele es hogyan hajtjak az autot. Ha allando padlogazon megy, akkor biztos nyeli mind az olajat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 11. kedd, 00:26


BekeJF írta:
TomyMU írta:
BekeJF írta:
YELLOW írta:
BekeJF írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.


ez túlzott fogyasztás, bárki bármit mond! nekem 10ezer km alatt ha 2-3decit elcsíp, akkor lehet sokat mondok.
egyébként ezzel a motorral egyre többen panaszkodnak erre a problémára. főként az N46B20-asokra.
valószínű igaza lesz a szerelőnek, de lehet ő is csak olvasta ezt valahol. érdemes a kartergáz szűrőt is megnézni, mert az is tipikus hibaforrás. ehhez le kell ugyan venni a szívósort, de még mindig nem a motort kell megbontani.
km nem tudom mennyi lehet benne, de biztos 200 környékén van, vagy felette, bármit is mutasson.
ismerősnek gyűrűsort is cserélnie kellett, pedig mondjuk abban sok km sem volt, csak f@sza előző tulajdonosa.



Nos a kilométer 264000 és ebből négyezret én tettem bele. Az biztosan valós,
a szervizkönyv, a kinti szervizek és a komputer is azt mutatja. Egyébként ez már a facelift-es 2003 decemberi autó. És köszönöm a gyors választ.
A kartergázszűrőre már én is gyanakodtam. Akkor úgy tűnik, ha karter szűrő, szelepszárszimering, gyári olaj és esetleg egy gyűrűzés megoldhatja?



Sziasztok! Nekem is ugyanezek a dolgok adottak (2003. 12. havi autóm van, és 316i (N42B18A), én gyári olajat használok, 12 ezer után cseréltem és még elég szép színe volt az olajnak, amugy 210 ezer van benne és egyeltalán nem ette az olajat!


Na ez azért érdekes, mert egy jó barátom apja is ugyan ezt a típusú autót vette. Náluk is jócskán fogyott a Castrol. Ő szólt, hogy mielőtt szétbontatnám a kocsi motorját, próbáljam ki a gyári olajat. Merthogy nekik a gyárit nem ette, de minden mást igen. Gondoltam rákérdezek, de úgy tűnik, hogy te is így vagy ezzel. Köszönöm


a másik olaj dolgot szerintem felejtsd el. bár ha gondolod megpróbálhatod, azzal vesztesz a legkevesebbet. de ez túlzott mértékű fogyasztás. és azt jelentené, hogy az a Castrol bizony hamisítvány volt és kevés köze volt az olajhoz.
én használtam 2x Castrol-t (drága félét), 2x Aral-t, és most Eneos-t, de nekem egyikkel sem volt olajfogyasztás. Eneos-ra dízelesek panaszkodnak legtöbbet, én benyásnál nem hallottam még senkitől.
N46 motorkódra jellemzőbb a fogyasztást, azt hiszem ezt kimondhatom, a tapasztalatok alapján, amiket több fórumon írtak.

TomyMU: nekem is N42B18A van, igaz fele annyi km-rel. ha túl világos az olaj az sem jó. Ugyanis nem oldja fel a szennyeződéseket, vagy épp nem lebegtei azokat, hanem hagyja leülni a karter aljára. egy tiszta motor esetén is színeződik az olaj. látható a galériámban kép 10-12ezret futott olajokról.


BekeJF
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz BekeJF

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 21:12


TomyMU írta:
BekeJF írta:
YELLOW írta:
BekeJF írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.


ez túlzott fogyasztás, bárki bármit mond! nekem 10ezer km alatt ha 2-3decit elcsíp, akkor lehet sokat mondok.
egyébként ezzel a motorral egyre többen panaszkodnak erre a problémára. főként az N46B20-asokra.
valószínű igaza lesz a szerelőnek, de lehet ő is csak olvasta ezt valahol. érdemes a kartergáz szűrőt is megnézni, mert az is tipikus hibaforrás. ehhez le kell ugyan venni a szívósort, de még mindig nem a motort kell megbontani.
km nem tudom mennyi lehet benne, de biztos 200 környékén van, vagy felette, bármit is mutasson.
ismerősnek gyűrűsort is cserélnie kellett, pedig mondjuk abban sok km sem volt, csak f@sza előző tulajdonosa.



Nos a kilométer 264000 és ebből négyezret én tettem bele. Az biztosan valós,
a szervizkönyv, a kinti szervizek és a komputer is azt mutatja. Egyébként ez már a facelift-es 2003 decemberi autó. És köszönöm a gyors választ.
A kartergázszűrőre már én is gyanakodtam. Akkor úgy tűnik, ha karter szűrő, szelepszárszimering, gyári olaj és esetleg egy gyűrűzés megoldhatja?



Sziasztok! Nekem is ugyanezek a dolgok adottak (2003. 12. havi autóm van, és 316i (N42B18A), én gyári olajat használok, 12 ezer után cseréltem és még elég szép színe volt az olajnak, amugy 210 ezer van benne és egyeltalán nem ette az olajat!


Na ez azért érdekes, mert egy jó barátom apja is ugyan ezt a típusú autót vette. Náluk is jócskán fogyott a Castrol. Ő szólt, hogy mielőtt szétbontatnám a kocsi motorját, próbáljam ki a gyári olajat. Merthogy nekik a gyárit nem ette, de minden mást igen. Gondoltam rákérdezek, de úgy tűnik, hogy te is így vagy ezzel. Köszönöm

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 19:58


BekeJF írta:
YELLOW írta:
BekeJF írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.


ez túlzott fogyasztás, bárki bármit mond! nekem 10ezer km alatt ha 2-3decit elcsíp, akkor lehet sokat mondok.
egyébként ezzel a motorral egyre többen panaszkodnak erre a problémára. főként az N46B20-asokra.
valószínű igaza lesz a szerelőnek, de lehet ő is csak olvasta ezt valahol. érdemes a kartergáz szűrőt is megnézni, mert az is tipikus hibaforrás. ehhez le kell ugyan venni a szívósort, de még mindig nem a motort kell megbontani.
km nem tudom mennyi lehet benne, de biztos 200 környékén van, vagy felette, bármit is mutasson.
ismerősnek gyűrűsort is cserélnie kellett, pedig mondjuk abban sok km sem volt, csak f@sza előző tulajdonosa.



Nos a kilométer 264000 és ebből négyezret én tettem bele. Az biztosan valós,
a szervizkönyv, a kinti szervizek és a komputer is azt mutatja. Egyébként ez már a facelift-es 2003 decemberi autó. És köszönöm a gyors választ.
A kartergázszűrőre már én is gyanakodtam. Akkor úgy tűnik, ha karter szűrő, szelepszárszimering, gyári olaj és esetleg egy gyűrűzés megoldhatja?



Sziasztok! Nekem is ugyanezek a dolgok adottak (2003. 12. havi autóm van, és 316i (N42B18A), én gyári olajat használok, 12 ezer után cseréltem és még elég szép színe volt az olajnak, amugy 210 ezer van benne és egyeltalán nem ette az olajat!

BekeJF
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz BekeJF

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 17:39


YELLOW írta:
BekeJF írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.


ez túlzott fogyasztás, bárki bármit mond! nekem 10ezer km alatt ha 2-3decit elcsíp, akkor lehet sokat mondok.
egyébként ezzel a motorral egyre többen panaszkodnak erre a problémára. főként az N46B20-asokra.
valószínű igaza lesz a szerelőnek, de lehet ő is csak olvasta ezt valahol. érdemes a kartergáz szűrőt is megnézni, mert az is tipikus hibaforrás. ehhez le kell ugyan venni a szívósort, de még mindig nem a motort kell megbontani.
km nem tudom mennyi lehet benne, de biztos 200 környékén van, vagy felette, bármit is mutasson.
ismerősnek gyűrűsort is cserélnie kellett, pedig mondjuk abban sok km sem volt, csak f@sza előző tulajdonosa.



Nos a kilométer 264000 és ebből négyezret én tettem bele. Az biztosan valós,
a szervizkönyv, a kinti szervizek és a komputer is azt mutatja. Egyébként ez már a facelift-es 2003 decemberi autó. És köszönöm a gyors választ.
A kartergázszűrőre már én is gyanakodtam. Akkor úgy tűnik, ha karter szűrő, szelepszárszimering, gyári olaj és esetleg egy gyűrűzés megoldhatja?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 16:38


BekeJF írta: Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.


ez túlzott fogyasztás, bárki bármit mond! nekem 10ezer km alatt ha 2-3decit elcsíp, akkor lehet sokat mondok.
egyébként ezzel a motorral egyre többen panaszkodnak erre a problémára. főként az N46B20-asokra.
valószínű igaza lesz a szerelőnek, de lehet ő is csak olvasta ezt valahol. érdemes a kartergáz szűrőt is megnézni, mert az is tipikus hibaforrás. ehhez le kell ugyan venni a szívósort, de még mindig nem a motort kell megbontani.
km nem tudom mennyi lehet benne, de biztos 200 környékén van, vagy felette, bármit is mutasson.
ismerősnek gyűrűsort is cserélnie kellett, pedig mondjuk abban sok km sem volt, csak f@sza előző tulajdonosa.


BekeJF
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz BekeJF

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 16:23


Sziasztok!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy júliusban vettem egy e46 1.8 benzin Touringot, ez egy 316i. Szóval elvittem egy nagyszervízre, ahol 5w-40-es Castrol olajat raktak bele. És szólt is a szerelő, hogy szelepszárszimeringet kell cseréltessek, mert kicsit kék füstöt ereget az autó. (én laikus szemmel nem látom ezt a kék füstöt) Az olajfogyást annál inkább 4000km alatt 2 liter.
Első kérdésem hogy ez sok ééé? vagy kevés?
Viszont ajánlották, hogy tegyem bele a gyári BMW olajat 5w-30-at. szerintetek az valamilyen szinten megállíthatja ezt a mértékű olajfogyást?
És milyen tapasztalataitok van a gyári olajjal kapcsolatban?
Abban biztos vagyok, hogy minden autó eszi az olajat, csak nem mindegy hogy mennyit.

Előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 15:47


YELLOW írta:
multifilter85 írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!A kocsimba (320ci 2001)rakhatom ezt az olajat,5L BMW 5W40 Longlife Fully Synthetic Engine Oil LL-04 LL-01 LL-98 5 Litres?


Itt van a link is http://www.ebay.co.uk/itm/5L-F...SwX~dWmCQt


hát én ebay-ről olajat azért nem vennék. számomra nem ismert ez a márka (bár valami dereng, de biztosra nem mondanám), ettől lehet jó.
leírás alapján megfelelő a motorod számára.


koszi!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 10:34


multifilter85 írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!A kocsimba (320ci 2001)rakhatom ezt az olajat,5L BMW 5W40 Longlife Fully Synthetic Engine Oil LL-04 LL-01 LL-98 5 Litres?


Itt van a link is http://www.ebay.co.uk/itm/5L-F...SwX~dWmCQt


hát én ebay-ről olajat azért nem vennék. számomra nem ismert ez a márka (bár valami dereng, de biztosra nem mondanám), ettől lehet jó.
leírás alapján megfelelő a motorod számára.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 10:00


multifilter85 írta: Sziasztok!A kocsimba (320ci 2001)rakhatom ezt az olajat,5L BMW 5W40 Longlife Fully Synthetic Engine Oil LL-04 LL-01 LL-98 5 Litres?


Itt van a link is http://www.ebay.co.uk/itm/5L-F...SwX~dWmCQt


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. október 09. vasárnap, 09:54


Sziasztok!A kocsimba (320ci 2001)rakhatom ezt az olajat,5L BMW 5W40 Longlife Fully Synthetic Engine Oil LL-04 LL-01 LL-98 5 Litres?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 19. hétfő, 13:14


zsozseszka írta: Üdv Urak!
Sikerült a bolti árnál kedvezőbben hozzájutnom a Castrol Edge Titanium FST 5W-40 A3/B4(BMW LL-01) olajhoz. Vélemény? Használhatom bátran? A motorban 182.000Km van.

Köszönöm!


mehet bele.

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. szeptember 19. hétfő, 12:56


Üdv Urak!
Sikerült a bolti árnál kedvezőbben hozzájutnom a Castrol Edge Titanium FST 5W-40 A3/B4(BMW LL-01) olajhoz. Vélemény? Használhatom bátran? A motorban 182.000Km van.

Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz piciny77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 14. szerda, 20:51


YELLOW írta:
piciny77 írta: Sziasztok.
Segitsetek légyszives.
E46 320d 2003 150le.
Liqui Moly olajbol melyiket vegyem mert annyi féle van hogy már teljesen összezavarodtam.
5w-30 az oké.
Válaszokat elöre is köszi.


ha rajta van a BMW LL-04 jelzés, akkor jó lesz, de igazából amúgy is. (a minősítések is lejárnak, és lehet nem újítattja meg a BMW-vel az olajgyártó, de attól még jó lehet. API, ACEA értékek egyezennek meg, vagy legyenek jobbak, mint a gépkönyvbe leírva.
mindenképp ez a márka kell?
akkor Top Tec 4200, 4600, LONGTIME HIGH TECH, ami szóba jöhet.
számomra fura, hogy az 5+1 literes kiszerelés jelentősen olcsóbb (mintha 2 liter ingyen lenne), mintha 6x 1 litert venne az ember.


Szuper.
Köszi a segitséget.