autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz piciny77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 14. szerda, 20:49


Erre voltam kiváncsi.Mert van annyi fajta hogy örület.(4000es sorozat)
Szoval ezekböl bármelyik jo lehet?
Igy már jobban képben vagyok.
Köszi a segitséget.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 13. kedd, 20:38


piciny77 írta: Sziasztok.
Segitsetek légyszives.
E46 320d 2003 150le.
Liqui Moly olajbol melyiket vegyem mert annyi féle van hogy már teljesen összezavarodtam.
5w-30 az oké.
Válaszokat elöre is köszi.


ha rajta van a BMW LL-04 jelzés, akkor jó lesz, de igazából amúgy is. (a minősítések is lejárnak, és lehet nem újítattja meg a BMW-vel az olajgyártó, de attól még jó lehet. API, ACEA értékek egyezennek meg, vagy legyenek jobbak, mint a gépkönyvbe leírva.
mindenképp ez a márka kell?
akkor Top Tec 4200, 4600, LONGTIME HIGH TECH, ami szóba jöhet.
számomra fura, hogy az 5+1 literes kiszerelés jelentősen olcsóbb (mintha 2 liter ingyen lenne), mintha 6x 1 litert venne az ember.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz piciny77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 22:00


Sziasztok.
Segitsetek légyszives.
E46 320d 2003 150le.
Liqui Moly olajbol melyiket vegyem mert annyi féle van hogy már teljesen összezavarodtam.
5w-30 az oké.
Válaszokat elöre is köszi.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 12. hétfő, 22:08

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. szeptember 04. vasárnap, 21:24


Sziasztok!
KOcsim ma meredekebb emelkedőnél előhozta megint a sárga olajlámpát. Újraindítás után nem jött elő 25km-es távon újra.
kb 3 hónapja volt hasonló gondom, akkor olajat cseréltem és azóta nem volt semmi.
Szerelőaknán max közeli értékig töltöttem, ugyan most parkolóban néztem meg a szintet, ami lejt a motorház felé, de erősen minimum alatti szintet mér a pálca.
Illetve leállításkor is világított az olajlámpa sárgán.
Kb 2000 km-t mentem olajcsere óta, márpedig ha azalatt megevett ~1 liter olajat, az gáz, nem?



Azt még hozzátenném, hogy a meredek emelkedőt ne hegymenetnek képzeljétek el, az alföldről beszélünk, 33as főút. Csak van egy rész ahol van egy árok szerű mélyedés.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 04. vasárnap, 21:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 04. vasárnap, 16:46


blueman írta:
YELLOW írta:
blueman írta: Hasznaltam mar Eneos-t, Mobil1-et, Castrolt az automban, de megmondom oszinten szerintem csak placebo az egesz, hogy mikor melyiket ereztem jobbnak.
/most Mobil van benne/
Ezert most gondoltam egy batrat, berendelek mannol olajat: energy combi II 5w30-at ennek olyan 1600 FT/L az ara, de az olcsobb testvere a mannol diesel TDI 5w30 is teljesiti a bmw ll-04-es szabanyt 900-1000 forintos liter aron.
Az energy combi egy nemet autos ujsag teszten is gyozott, egy szinten volt a referencianak megadott castrol olajjal, csak hat ugye olcsobb nem kicsit.
Kicsit korbeolvastam a nemzetkozi bmw forumokon, de sehol nem talaltam irast, ahol emlitettek volna, hogy barki is locsolt volna mar ilyet a bmw jarmuveben, esetleg valaki kozuletek? Ha nem irtok semmi rosszat rola, akkor berendelem, es beszamolok a tapasztalaimrol, en amugyis betartom a 10000km-enkenti olajcseret, nem hinnnem, hogy nagyon mellelonek ezzel az olajjal, ha rendelkezik bmw minositessel, az ara meg olyan olcso, hogy ezt meg hamisitani sem eri meg.
velemeny?


van benne valami abban, amit mondasz.
nem feltétlen placebo dolgok ezek.
mondom én és a fater a H Astrában is Eneos-t használunk, faternak már második alkalommal. mert olcsóbb, mint a Castrol, de szerintem jobb. kollégám Skodájában 1.9TDI 90 lovas (2004-es) is az az Eneos van, mint nekem. Ő hidegen kopogásról számolt be, mi nem tapasztalunk ilyet, pedig az enyémmel a viszkozitás is megegyezik. előtte Aral-lal ment, mint én is, és azzal senkinél nem volt gond. Eneos-nak hiába van VW minősítése, szinte az összesre, neki mégsem jött be. pedig egy rendelés az enyémmel.
szóval attól, hogy van minősítése valaminek, még lehet épp érzékenyebb rá a motor. én pont, hogy picit csendesebbnek találom a motort.

puding próbája az evés. a motort nem fogja tönkre rakni, de az olaj árában az alapolajon kívül, az egyéb összetevők dobják meg az árat.
lehet azért olcsóbb, mert mondjuk jobban habzik, vagy kevésbé lebegteti a szennyeződéseket, kevesebb tisztító adalék van benne, stb, stb. lehet pl egy eredeti Castrol-lal nyugodtan le lehet menni 20ezret, míg ezzel 10ezret. szintén kollégám Mobil 1-el járt úgy, hogy kb 8ezer km után összeesett az olaj, mint ami elfáradt. pedig korábban ugyanazt használta pár egyéb olajjal előtte. lehet épp hamisat fogott ki, is abban is egy olcsóbb olaj volt. amit 10ezerre terveztek.
szóval nem egyszerű ez, ha elkezd rajta agyalni az ember. én azt mondom próbáld meg, mást nem legközelebb nem raksz bele. viszont az is lehet, hogy mondjuk a 3. 10ezres cserénél ugyanezzel az olajjal, már mondjuk olajsár lesz az alján. de lehet, hogy nem.


Eneosnal ereztem en is mintha halkabb lett volna a gep, de ezt merni kellene keszulekkel, hogy objektiv legyen a dolog.
Mindenesetre veszek pudingot, aztan meglássuk...
Tudom, hogy sajat PR, de erdemes elolvasni, ha valakit erdekel ez az olaj:
http://mannol.blog.hu/2016/06/...lajteszten


ez lópikula, nesze semmi fogd emg jól, laikusokat megvezető téma.
nyilván nem fog beszámolni a többi olajról, csak így nem objektív, nincs dokuemntáció a mérésről, csak leírtak valamit. valószínű a többi saját márkás olajak sem szerepeltek olyan rosszul.
ez csak egy gyenge reklám, ahol nem kritizálja a Castrol-t, mert az neki peres dolog lenne, de oda emeli hozzá a saját olaját. nekem emiatt hiteltele az egész. én értem miért így csinálták, de számomra ettől nem lett meggyőzőbb.

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. szeptember 04. vasárnap, 16:30


YELLOW írta:
blueman írta: Hasznaltam mar Eneos-t, Mobil1-et, Castrolt az automban, de megmondom oszinten szerintem csak placebo az egesz, hogy mikor melyiket ereztem jobbnak.
/most Mobil van benne/
Ezert most gondoltam egy batrat, berendelek mannol olajat: energy combi II 5w30-at ennek olyan 1600 FT/L az ara, de az olcsobb testvere a mannol diesel TDI 5w30 is teljesiti a bmw ll-04-es szabanyt 900-1000 forintos liter aron.
Az energy combi egy nemet autos ujsag teszten is gyozott, egy szinten volt a referencianak megadott castrol olajjal, csak hat ugye olcsobb nem kicsit.
Kicsit korbeolvastam a nemzetkozi bmw forumokon, de sehol nem talaltam irast, ahol emlitettek volna, hogy barki is locsolt volna mar ilyet a bmw jarmuveben, esetleg valaki kozuletek? Ha nem irtok semmi rosszat rola, akkor berendelem, es beszamolok a tapasztalaimrol, en amugyis betartom a 10000km-enkenti olajcseret, nem hinnnem, hogy nagyon mellelonek ezzel az olajjal, ha rendelkezik bmw minositessel, az ara meg olyan olcso, hogy ezt meg hamisitani sem eri meg.
velemeny?


van benne valami abban, amit mondasz.
nem feltétlen placebo dolgok ezek.
mondom én és a fater a H Astrában is Eneos-t használunk, faternak már második alkalommal. mert olcsóbb, mint a Castrol, de szerintem jobb. kollégám Skodájában 1.9TDI 90 lovas (2004-es) is az az Eneos van, mint nekem. Ő hidegen kopogásról számolt be, mi nem tapasztalunk ilyet, pedig az enyémmel a viszkozitás is megegyezik. előtte Aral-lal ment, mint én is, és azzal senkinél nem volt gond. Eneos-nak hiába van VW minősítése, szinte az összesre, neki mégsem jött be. pedig egy rendelés az enyémmel.
szóval attól, hogy van minősítése valaminek, még lehet épp érzékenyebb rá a motor. én pont, hogy picit csendesebbnek találom a motort.

puding próbája az evés. a motort nem fogja tönkre rakni, de az olaj árában az alapolajon kívül, az egyéb összetevők dobják meg az árat.
lehet azért olcsóbb, mert mondjuk jobban habzik, vagy kevésbé lebegteti a szennyeződéseket, kevesebb tisztító adalék van benne, stb, stb. lehet pl egy eredeti Castrol-lal nyugodtan le lehet menni 20ezret, míg ezzel 10ezret. szintén kollégám Mobil 1-el járt úgy, hogy kb 8ezer km után összeesett az olaj, mint ami elfáradt. pedig korábban ugyanazt használta pár egyéb olajjal előtte. lehet épp hamisat fogott ki, is abban is egy olcsóbb olaj volt. amit 10ezerre terveztek.
szóval nem egyszerű ez, ha elkezd rajta agyalni az ember. én azt mondom próbáld meg, mást nem legközelebb nem raksz bele. viszont az is lehet, hogy mondjuk a 3. 10ezres cserénél ugyanezzel az olajjal, már mondjuk olajsár lesz az alján. de lehet, hogy nem.


Eneosnal ereztem en is mintha halkabb lett volna a gep, de ezt merni kellene keszulekkel, hogy objektiv legyen a dolog.
Mindenesetre veszek pudingot, aztan meglássuk...
Tudom, hogy sajat PR, de erdemes elolvasni, ha valakit erdekel ez az olaj:
http://mannol.blog.hu/2016/06/...lajteszten






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 04. vasárnap, 13:40


blueman írta: Hasznaltam mar Eneos-t, Mobil1-et, Castrolt az automban, de megmondom oszinten szerintem csak placebo az egesz, hogy mikor melyiket ereztem jobbnak.
/most Mobil van benne/
Ezert most gondoltam egy batrat, berendelek mannol olajat: energy combi II 5w30-at ennek olyan 1600 FT/L az ara, de az olcsobb testvere a mannol diesel TDI 5w30 is teljesiti a bmw ll-04-es szabanyt 900-1000 forintos liter aron.
Az energy combi egy nemet autos ujsag teszten is gyozott, egy szinten volt a referencianak megadott castrol olajjal, csak hat ugye olcsobb nem kicsit.
Kicsit korbeolvastam a nemzetkozi bmw forumokon, de sehol nem talaltam irast, ahol emlitettek volna, hogy barki is locsolt volna mar ilyet a bmw jarmuveben, esetleg valaki kozuletek? Ha nem irtok semmi rosszat rola, akkor berendelem, es beszamolok a tapasztalaimrol, en amugyis betartom a 10000km-enkenti olajcseret, nem hinnnem, hogy nagyon mellelonek ezzel az olajjal, ha rendelkezik bmw minositessel, az ara meg olyan olcso, hogy ezt meg hamisitani sem eri meg.
velemeny?


van benne valami abban, amit mondasz.
nem feltétlen placebo dolgok ezek.
mondom én és a fater a H Astrában is Eneos-t használunk, faternak már második alkalommal. mert olcsóbb, mint a Castrol, de szerintem jobb. kollégám Skodájában 1.9TDI 90 lovas (2004-es) is az az Eneos van, mint nekem. Ő hidegen kopogásról számolt be, mi nem tapasztalunk ilyet, pedig az enyémmel a viszkozitás is megegyezik. előtte Aral-lal ment, mint én is, és azzal senkinél nem volt gond. Eneos-nak hiába van VW minősítése, szinte az összesre, neki mégsem jött be. pedig egy rendelés az enyémmel.
szóval attól, hogy van minősítése valaminek, még lehet épp érzékenyebb rá a motor. én pont, hogy picit csendesebbnek találom a motort.

puding próbája az evés. a motort nem fogja tönkre rakni, de az olaj árában az alapolajon kívül, az egyéb összetevők dobják meg az árat.
lehet azért olcsóbb, mert mondjuk jobban habzik, vagy kevésbé lebegteti a szennyeződéseket, kevesebb tisztító adalék van benne, stb, stb. lehet pl egy eredeti Castrol-lal nyugodtan le lehet menni 20ezret, míg ezzel 10ezret. szintén kollégám Mobil 1-el járt úgy, hogy kb 8ezer km után összeesett az olaj, mint ami elfáradt. pedig korábban ugyanazt használta pár egyéb olajjal előtte. lehet épp hamisat fogott ki, is abban is egy olcsóbb olaj volt. amit 10ezerre terveztek.
szóval nem egyszerű ez, ha elkezd rajta agyalni az ember. én azt mondom próbáld meg, mást nem legközelebb nem raksz bele. viszont az is lehet, hogy mondjuk a 3. 10ezres cserénél ugyanezzel az olajjal, már mondjuk olajsár lesz az alján. de lehet, hogy nem.


blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. szeptember 04. vasárnap, 13:16


Hasznaltam mar Eneos-t, Mobil1-et, Castrolt az automban, de megmondom oszinten szerintem csak placebo az egesz, hogy mikor melyiket ereztem jobbnak.
/most Mobil van benne/
Ezert most gondoltam egy batrat, berendelek mannol olajat: energy combi II 5w30-at ennek olyan 1600 FT/L az ara, de az olcsobb testvere a mannol diesel TDI 5w30 is teljesiti a bmw ll-04-es szabanyt 900-1000 forintos liter aron.
Az energy combi egy nemet autos ujsag teszten is gyozott, egy szinten volt a referencianak megadott castrol olajjal, csak hat ugye olcsobb nem kicsit.
Kicsit korbeolvastam a nemzetkozi bmw forumokon, de sehol nem talaltam irast, ahol emlitettek volna, hogy barki is locsolt volna mar ilyet a bmw jarmuveben, esetleg valaki kozuletek? Ha nem irtok semmi rosszat rola, akkor berendelem, es beszamolok a tapasztalaimrol, en amugyis betartom a 10000km-enkenti olajcseret, nem hinnnem, hogy nagyon mellelonek ezzel az olajjal, ha rendelkezik bmw minositessel, az ara meg olyan olcso, hogy ezt meg hamisitani sem eri meg.
velemeny?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 04. vasárnap, 13:16

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 22:50


ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.

a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

Remek köszi! Egy picivel felette van a szint. Amúgy nem
6.5 liter ment bele. Az utolsó cseppig leengedtem. Nem egész 6 lityi ment bele. Most egy picit a felső bütyök felett van a szint. 


a szűrőházba is megy. leengedéskor a szűrőt ki kell lazítani. vagy kivenni, és még onnan is folyik le olaj. illetve első indításnál felvesz egy pár deci olajat.
szóval a 6,5 liter azzal együtt értendő, ami még a szűrőházban is van.


Ez eddig rendben is van. Viszont kb 300 km megtétele után sem változott a szint. Pont ugyan annyi mint a töltés utáni mérésnél. Lehet valahogy bent ragadt egy kicsi. Talán nem volt szintben a kocsi. Nem tudom. De tény hogy egy 5 lityis kanna plusz a literesből. Amiben maradt ugye egy kevés. Nem csörög, nem zakatol, nem jelez, hogy kevés lenne neki.


amúgy hivatalosan nekem is 4,25 L kellene, de csak 4 litert teszek bele, rendesen leengedve, mégis a MAX-on van. na én emiatt nem veszek +1 litert, az olajat meg nem eszi, nem kell után töltenem 10-12ezer alatt, alig fogy belőle.

ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 22:36


YELLOW írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.

a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

Remek köszi! Egy picivel felette van a szint. Amúgy nem
6.5 liter ment bele. Az utolsó cseppig leengedtem. Nem egész 6 lityi ment bele. Most egy picit a felső bütyök felett van a szint. 


a szűrőházba is megy. leengedéskor a szűrőt ki kell lazítani. vagy kivenni, és még onnan is folyik le olaj. illetve első indításnál felvesz egy pár deci olajat.
szóval a 6,5 liter azzal együtt értendő, ami még a szűrőházban is van.


Ez eddig rendben is van. Viszont kb 300 km megtétele után sem változott a szint. Pont ugyan annyi mint a töltés utáni mérésnél. Lehet valahogy bent ragadt egy kicsi. Talán nem volt szintben a kocsi. Nem tudom. De tény hogy egy 5 lityis kanna plusz a literesből. Amiben maradt ugye egy kevés. Nem csörög, nem zakatol, nem jelez, hogy kevés lenne neki.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 22:31


ChrisRas írta:
YELLOW írta:
germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.

a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

Remek köszi! Egy picivel felette van a szint. Amúgy nem
6.5 liter ment bele. Az utolsó cseppig leengedtem. Nem egész 6 lityi ment bele. Most egy picit a felső bütyök felett van a szint. 


a szűrőházba is megy. leengedéskor a szűrőt ki kell lazítani. vagy kivenni, és még onnan is folyik le olaj. illetve első indításnál felvesz egy pár deci olajat.
szóval a 6,5 liter azzal együtt értendő, ami még a szűrőházban is van.

ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 22:22


YELLOW írta:
germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.

a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

Remek köszi! Egy picivel felette van a szint. Amúgy nem
6.5 liter ment bele. Az utolsó cseppig leengedtem. Nem egész 6 lityi ment bele. Most egy picit a felső bütyök felett van a szint. 


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 21:37


germina írta:
ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


így van.
a bütyök csak a csőben való megvezetés miatt van.

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 20:24


ChrisRas írta: Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg


A két bevágás között.


ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. szeptember 03. szombat, 09:42


Uraim! Van egy kis problémám.
A kezelési könyvben más fajta nívópálca van mutatóban mint ami a motorba lóg. Így ( bár nem vagyok teljesen sötét) nem egyértelmű a jelzés. Hol a minimum /optimalis/ maximum szint? A két bevágás közt jó a szint? Vagy a maximum egészen a felső bütyökig tart? Csak linket tudok amin olyan pálca van mint az enyém.
http://static.schmiedmann.dk/P...94_big.jpg