YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15231 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 16:22


xrockstaar írta:
YELLOW írta:
xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell



köszönöm! és kormány fajta? mármint ugye nem sima e46 kormány hanem kifejezetten az M-eshez valót vagy ugyanaz a fajta megy mindegyikbe?


az a lényeg, hogy dupla indítós légzsákhoz való kell. kormány típusa mindegy, ugyanaz a kábel megy minden dupla indítós kormányhoz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz xrockstaar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 14:40


YELLOW írta:
xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell



köszönöm! és kormány fajta? mármint ugye nem sima e46 kormány hanem kifejezetten az M-eshez valót vagy ugyanaz a fajta megy mindegyikbe?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15231 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 13:27


xrockstaar írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



dupla indítós légzsákhoz való kell

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz xrockstaar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. január 27. vasárnap, 11:39


Sziasztok! Segítségeteket szeretnék kérni a multikormányom nem működik és kéne bele egy légzsák átvezető szalag de pontosan nem tudom melyik fajtából!

kormany

Előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 27. vasárnap, 11:40

mopar
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2007

státusz mopar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. április 02. hétfő, 14:39


Udvozlet!
Szeretnem a segitsegeteket kerni,hatha valaki tud errol valamit.
2007-es facelift e60-ban szeretnem a gyari kormanyt kicserelni M-es verziora.
Az ebay-on talaltam is ami 2007-2010 ig van feltuntetve.
Az elado nem tud valaszt adni hogy ez illik-e az en automba,igy toletek kerdeznem meg.
Lehetseges minden macera nelkul (egyszeru csere)lecserelnem a kormanyt?
Koszonom a valaszokat!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3554

Elküldve: 2018. február 13. kedd, 12:10


kosa0107 írta: Sziasztok. Támadt egy idióta ötletem. Van egy multikormányom tökéletesen működik. Valahogy meg lehet oldani, hogy a telefon vezérlő gombokat a fűtőventillátorra kössem, tehát hogy a gombal növeljem avagy csökkentsrm a ventillátor sebességét? Vagy teljesen lehetetlen? Köszönöm a válaszokat !
Bocsi lemaradt e46 320d


Nem megoldható, teljesen más a kettő. A telefon gomb a K-Bus-ra dolgozik rá, a venti sebességét pedig a klímapanel szabályozza a végfokon (süni) keresztül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz kosa0107

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. február 13. kedd, 10:17


Sziasztok. Támadt egy idióta ötletem. Van egy multikormányom tökéletesen működik. Valahogy meg lehet oldani, hogy a telefon vezérlő gombokat a fűtőventillátorra kössem, tehát hogy a gombal növeljem avagy csökkentsrm a ventillátor sebességét? Vagy teljesen lehetetlen? Köszönöm a válaszokat !
Bocsi lemaradt e46 320d

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. február 13. kedd, 10:18


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 556

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 20:56


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

Én sem tartom jó ötletnek a keverést,azt szeretem ahogy ki jött a gyárból,de a 4 ágú bumszli kormányra sose cserélném visszafelé...


(Mellesleg köszi a múltkori tippet kissé emeltebb gázzal nem remeg a picsája kb 1200-t ha tartom hátrafelé )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 556

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 20:08


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

Én sem tartom jó ötletnek a keverést,azt szeretem ahogy ki jött a gyárból,de a 4 ágú bumszli kormányra sose cserélném visszafelé...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15231 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 18:56


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 556

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 18:08


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.



Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15231 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 17:00


Stevensan írta:
No. A helyzet megoldódott, gond nélkül belement az új kormány (multisítva nem lett egyelőre, csak felszerelve), minden funkcionál aminek kell, úgy értem, duda és légzsák. Mind a kettő kétindítós volt, csak oda kellett csavarozni, bedugni a csatlakozót és kész.

A kocka kormányos kép tényleg egy neten talált kép, bocs, ha megtévesztettelek vele, erre nem gondoltam. Majd legközelebb. De így van, van a kocsiban ülésfűtés és automata digitklíma is, illetve pont minden úgy, ahogy a VIN alapján kihozta a query. Az autó viszont tényleg német, én Németországban élek és dolgozok és ott vettem egy kereskedőtől. Momentán 234ezer van benne. Keresek róla egy képet, ha találok, bár az óta lecseréltem a díszléceket ezüstre.

Ez volt az eredeti állapot egy éve kb, valamennyire látszik a kormány kopottsága is.


így oké, mert a tiéd már az a korosztály, amibe nyomták a dupla indítós kormányt.
viszont szerintem a bőr túl kopott a 230ezer km-hez. egyébként jellemzően most 220-230ezer km-ekkel adják a használt autókan. olyan mint pár éve a 150ezer km.
vagy jó smirglis tenyere volt a valakinek. egyébként nem vészes, szerintem egy jó bőrfestéssel még simán elviselhető. nekem az M-es egy db Mátyásért festették itt be. mert én barom elbaxtam. bár újra akarom bőröztetni, de csak húzom... aki látja azt mondja nincs annak semmi baja nekem eléggé baj már az is, de képesek meggyőzni, hogy húzzam még

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Stevensan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 16:40


YELLOW írta:
Stevensan írta:
Nem írok hosszú mesekönyvet, de 100%-ig biztos vagyok, hogy az az eredeti kormány benne. Egyrész azért, mert ennél alapabb kormány talán nincs is hozzájuk, másrészt az autó német, nem tudom hány tulajdonosa volt előttem, de gazdája az tuti, hogy egy sem. Gyári dolgokat cserélgetek benne, kötve hiszem, hogy valaki kormányt cserélt volna benne és pont egy ilyenre.

Nem tudom segít-e, de konkrétan erről az autóról van szó, a beltér is olyan, mint a képen, csak nem multikormányos és nem faberakásos.


elmondom mi a bibi. neked is 4 ágú bőrkormányt hoz a rendszer. viszont amit linkeltél képet, hogy milyened van, az nem bőr. (vagy az neten talált kép?)
alap kormány és alap között is van különbség. változott a dizájn a légzsák borításnak.
biztosak akkor lehet mondani, ha a kormány le van szedve, látszik a csatlakozás. lehet a légzsák modul alapján is meg lehet mondani, de ezeket én nem tudom fejből, melyik revíziótól tudja a dupla indítást. meg azt amúgy is diaggal kellene kiolvasni.
szóval ha konkrétan ez a te autód kormánya: akkor ez nem a gyárija. és mivel bőr volt gyárilag, meg is magyarázódott miért lett cserélve. mert elkopott. attól, hogy német, stb mese, ne nyugtasson meg. vagy rossz kezektől kopott meg, vagy a bőven sok km-től.



No. A helyzet megoldódott, gond nélkül belement az új kormány (multisítva nem lett egyelőre, csak felszerelve), minden funkcionál aminek kell, úgy értem, duda és légzsák. Mind a kettő kétindítós volt, csak oda kellett csavarozni, bedugni a csatlakozót és kész.

A kocka kormányos kép tényleg egy neten talált kép, bocs, ha megtévesztettelek vele, erre nem gondoltam. Majd legközelebb. De így van, van a kocsiban ülésfűtés és automata digitklíma is, illetve pont minden úgy, ahogy a VIN alapján kihozta a query. Az autó viszont tényleg német, én Németországban élek és dolgozok és ott vettem egy kereskedőtől. Momentán 234ezer van benne. Keresek róla egy képet, ha találok, bár az óta lecseréltem a díszléceket ezüstre.

Ez volt az eredeti állapot egy éve kb, valamennyire látszik a kormány kopottsága is.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 21. hétfő, 16:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15231 pont) | Hozzászólások: 16408

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 13:55


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 556

Elküldve: 2017. augusztus 21. hétfő, 13:27


YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.

Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?