« előző12következő »
Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 16:36


csbalu írta:
si3rrabravo írta: Amúgy ez valami kísérletezés miatti hóbort lenne nálad vagy spórolni szeretnél? Utóbbi megtérülhet e egyáltalán a beépítés meg a munka végeztével? Úgy értem 20-30ezerért kapsz egy akksit 3-4-5 évre.

Mi a koncepció?


Gondolom az hogy ha ott áll az autó 1 hétig ne az fogadja hogy 0-ra van merülve a kocsi és ki sem riaszt, de ez csak a saját elgondolásom. Én ezért csinálnám ezt, ami alapjaiban nem rossz ötlet. Nekem Toruingom van, én a kis hátsó műanyag tarakóba tennék be 2db napelemet, belevágnám szépen tömíteném és ott diszkréten ellébecolna, végezné a dolgát.


Ez is egy jó elmélet. Alapvetően, a rövid távok miatt jutott eszembe, mivel most így alakult az élet. Mellette persze a "hóbort" mint móka, kipróbálni, hogy megy-e , jó-e is benne van.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 13:45


si3rrabravo írta: Amúgy ez valami kísérletezés miatti hóbort lenne nálad vagy spórolni szeretnél? Utóbbi megtérülhet e egyáltalán a beépítés meg a munka végeztével? Úgy értem 20-30ezerért kapsz egy akksit 3-4-5 évre.

Mi a koncepció?


Gondolom az hogy ha ott áll az autó 1 hétig ne az fogadja hogy 0-ra van merülve a kocsi és ki sem riaszt, de ez csak a saját elgondolásom. Én ezért csinálnám ezt, ami alapjaiban nem rossz ötlet. Nekem Toruingom van, én a kis hátsó műanyag tarakóba tennék be 2db napelemet, belevágnám szépen tömíteném és ott diszkréten ellébecolna, végezné a dolgát.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2014. szeptember 17. szerda, 10:22


Amúgy ez valami kísérletezés miatti hóbort lenne nálad vagy spórolni szeretnél? Utóbbi megtérülhet e egyáltalán a beépítés meg a munka végeztével? Úgy értem 20-30ezerért kapsz egy akksit 3-4-5 évre.

Mi a koncepció?

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. szeptember 16. kedd, 16:53


YELLOW írta:
Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


JKNAVI csinálta, mivel ő is tervezte, gondolom, csak tudja mit csinál .


Akkor nyilván jó, pixelfixesek tudnak kontár munkát végezni 25.000-ért nem tudtam kinél csináltattad


A tárgytól viszont eltértünk.... csepptöltésnek, tényleg csak kiegészítésnek elegendő lehet amit tud, vagy alapból felejtős....?


bocs, hogy bele vau, csak éppen kolléga időjárás állomása miatt, most kicsit benen vagyunk a napelem témában. ugye a panel méretétől függ. a vékony hajlékony lap drága, a másik túl vastag merev, és ugye a mérete határozza meg, hogy mennyit képes tölteni. tetőablakra a fólia lenen a jó, de ha csötétítve van, akkor sokat visszafog. eléggé érzékenyek. én megmondom neked, hogy egy akkora méretben a 12V-os nem sokat ér, mert ha már burós az idő, de nappal van, akkor is kb 35%-al tudna csak tölteni.
ahogy nézem a linken 125mA van, az molyfing. haverral a neten keresztül a mikrovezérlő küldi a folyamatos értékeket és szoktuk nézni, hogy a kb 30x50 centis panel tud napfényes időben olyan nagyon max 830mA tölteni ugye 10W-os, de ezt még nem láttuk és neki van e gy 12V-os kis akksija. ugye ha süt a nap, akkor a mikrovezérlő is a napelemről megy, aminek a legnagyobb fogyasztása, amikor GSM-en kommunikál, meg mindent mér, olyan 400mA. a lényeg, hogy jó időben képes csak ezt a kis akksit szinten tartani. amit este elfogyaszt, azt nappal képes visszatölteni, de ennyi.
szóval ez a 125mA képes lenen neked is szinten tartani, de ha sokat indítózol, és rövideket mész alacsony fordulaton, akkor nem biztos, hogy képes lesz egy iylen kör után visszatölteni, de az adott szinten tudja majd tartani. na és ugye a kérdés, hogy ami szívja le az akksit az vajon menniy áramot vesz fel...


Ez aztán a korrekt válasz .
Magyarán be kell fednem a kocsi tetejét napelemmel, hogy biztosra menjek, és elvből el kell felejtenem a kinder tojás méretű egyszerűbb eszközöket....ok akkor hagyom


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. szeptember 16. kedd, 16:38


Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


JKNAVI csinálta, mivel ő is tervezte, gondolom, csak tudja mit csinál .


Akkor nyilván jó, pixelfixesek tudnak kontár munkát végezni 25.000-ért nem tudtam kinél csináltattad


A tárgytól viszont eltértünk.... csepptöltésnek, tényleg csak kiegészítésnek elegendő lehet amit tud, vagy alapból felejtős....?


bocs, hogy bele vau, csak éppen kolléga időjárás állomása miatt, most kicsit benen vagyunk a napelem témában. ugye a panel méretétől függ. a vékony hajlékony lap drága, a másik túl vastag merev, és ugye a mérete határozza meg, hogy mennyit képes tölteni. tetőablakra a fólia lenen a jó, de ha csötétítve van, akkor sokat visszafog. eléggé érzékenyek. én megmondom neked, hogy egy akkora méretben a 12V-os nem sokat ér, mert ha már burós az idő, de nappal van, akkor is kb 35%-al tudna csak tölteni.
ahogy nézem a linken 125mA van, az molyfing. haverral a neten keresztül a mikrovezérlő küldi a folyamatos értékeket és szoktuk nézni, hogy a kb 30x50 centis panel tud napfényes időben olyan nagyon max 830mA tölteni ugye 10W-os, de ezt még nem láttuk és neki van e gy 12V-os kis akksija. ugye ha süt a nap, akkor a mikrovezérlő is a napelemről megy, aminek a legnagyobb fogyasztása, amikor GSM-en kommunikál, meg mindent mér, olyan 400mA. a lényeg, hogy jó időben képes csak ezt a kis akksit szinten tartani. amit este elfogyaszt, azt nappal képes visszatölteni, de ennyi.
szóval ez a 125mA képes lenen neked is szinten tartani, de ha sokat indítózol, és rövideket mész alacsony fordulaton, akkor nem biztos, hogy képes lesz egy iylen kör után visszatölteni, de az adott szinten tudja majd tartani. na és ugye a kérdés, hogy ami szívja le az akksit az vajon menniy áramot vesz fel...

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. szeptember 16. kedd, 15:12


csbalu írta:
Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


JKNAVI csinálta, mivel ő is tervezte, gondolom, csak tudja mit csinál .


Akkor nyilván jó, pixelfixesek tudnak kontár munkát végezni 25.000-ért nem tudtam kinél csináltattad


A tárgytól viszont eltértünk.... csepptöltésnek, tényleg csak kiegészítésnek elegendő lehet amit tud, vagy alapból felejtős....?


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. szeptember 16. kedd, 15:07


Methos írta:
csbalu írta:
Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


JKNAVI csinálta, mivel ő is tervezte, gondolom, csak tudja mit csinál .


Akkor nyilván jó, pixelfixesek tudnak kontár munkát végezni 25.000-ért nem tudtam kinél csináltattad


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. szeptember 16. kedd, 10:47


csbalu írta:
Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


JKNAVI csinálta, mivel ő is tervezte, gondolom, csak tudja mit csinál .

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. szeptember 16. kedd, 09:21


Methos írta:
feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.


Sajnos a végfog pukkanás nem ezért van, valószínűleg állandóan megy a végfok mert az állandó 12V-ra kötötték, szedd szét és nézd meg honnét kapja a tápot a végfok a rendszercsatlakozó mely lábairól.

Üdv
Balu


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 15:08


feco7939 írta:
csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.


Sajnos nincs garázs, pont emiatt keresek valamilyen lehetőséget, amivel támogatni tudom az aksit. töltő
Ezt néztem ki, mivel az adatai alapján, elvileg tudna annyi minimális visszatöltést biztosítani, hogy ne jelentsen gondot. A vicc az, hogy van egy jelenség amiből biztosan tudom, hogy az aksi merült-e állásban egy kicsit is vagy sem.
- A rádiómodul meghibásodott végfokok miatt analóg végfokra lett cserélve. Bitang szépen szól, minden tuti, viszont ha merült az aksi (rövid utakat tettem, nincs elég visszatöltés), akkor indítózásnál, a mélynyomóból hallatszik egy pukkanás. Ellenben hosszabb utak megtétele esetén másnap akár, nincs pukkanás (volt elég visszatöltés).
Kb ezt szeretném kibalanszírozni.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 14:03


csbalu írta:
Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.


Ha garázsban áll az autód akkor sokkal olcsóbb és egyszerűbb ha hetente egy éjszakára ráraksz egy normális aksi töltőt.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 12:39


Methos írta: Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?


segíthet, de nem eléggé nagy napelemet kéne tenned hogy jól működjön és fólián keresztül nem fog menni. Kb 40-50e Ft-os beruházásból szerintem meg lehetne jól csinálni a tetőre.

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 10:42


Csak itt találtam, helyet, de érdekelne a véleményetek.
Aksira tennék, biztos ami biztos alapon egy "csepptöltő" napelemes egységet, ami folyamatosan rajta lenne.
Oka annyi, csak hogy nagyon rövid távokat teszek meg mostanában, és jó volna, ha valami azért, ha nem is feltöltené, mert ezzel nem lehet, de csepegtetne bele annyit, hogy állagmegóvás azért meglegyen.
1. Van-e reális esélye annak, hogy ez nekem segíthet?
2. Autó fóliás, vajon működik-e azon keresztül is?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. augusztus 04. péntek, 09:24


A ventillátor keringtetés nem hülyeség. De 60ezret nem ér.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dpiller

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2006. augusztus 03. csütörtök, 20:42


brazil_8 írta:
dpiller írta: 2. A sima szivargyujtóba dugható napelemrõl, ami tölti szépen az akksit. Nincs többé neminduló kocsi (persze határok között).


Errõl (vagy inkább ehez hasonlóról) én valahol már olvastam, hogy p. vakítás az egész. Akkora méretû napelemmel nem lehet egy 72 Ah akksit feltölteni.

No, ezért irtam, hogy "határok között". Inkább arra jó, hogy pl nekem az egyik szivargyujtóban rá van dugva folyamatosan a palmos navigáció tmc modulja, stb. Ez amolyan csepptöltés inkább. De az tény, hogy errõl motorindítás nem lesz .

« előző12következő »