autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz jeas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. október 03. hétfő, 12:45


Sziasztok! Fel teszem itt a kérdést, mert itt megkapom a kérdésemre a választ!

Szóval egy hónapja csinálja, de most úgy fest végképp megadta magát a kocsim.
A kocsi nem indul... Ráadom a gyújtást a kocsira, viszont semmi visszajelző lámpa, se a klíma panel nem villan fel (mintha rádióállásban lenne a kocsi), ugyanakkor tekerni teker, de természetesen nem indul.
Amint gyújtásra téve kivillannak a visszajelző lámpák, egyből indul, minden gond nélkül.
Szerintetek mi lehet a hiba forrása? Járt már valaki így?
Próbáltam a pót kulcsaival is, a probléma akkor is fenn áll...

Köszönöm előre is,

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1991

státusz axabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. április 12. kedd, 09:34


Szép napot!

Segítséget szeretnék kérni. E36-os 316i 1991-es évjáratú BMW-m ékszíjcsere után nem indul csak teker. AC működik, szikrát is ad a gyertya. Teljesen tanácstalan vagyok mi lehet a gond, hisz minden feltétel adott ahhoz, hogy menjen a motor. Néha elkapja 1-2 másodpercig,de aztán leáll és újra csak teker. A segítséget elöre is köszönöm.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 19:14


SirNyenjo írta:
SirNyenjo írta: Sziasztok!

Van egy E36 316i-m. A következő nyavajája jött elő. Hidegen nem, vagy csak nehezen akar indulni, melegen meg sehogy. Indításkor veszett csapkolódásba kezd a fordulatszámmérő, aztán 1-2 másodperc tekerés után leáll az indítás, majd újra indul. Persze a gyújtáskulcsot indítási helyzetben van. Ha elindul akkor hidegen stabil az alapjárat, de melegen ingadozik, leesik és gondolom beavatkozik a rendszer ad kis kakaót rá, ekkor felpörög (nem nagyon, de felpörög), aztán ismét elejti a fordulatot, majd a rendszer ismét teszi a dolgát. Hibakódot eddig nem sikerült kiolvasni belőle, mert a motorvezérlővel nem sikerül kommunikálni, minden mással lehet.

Amikor nem indul hidegen, mindenféle random csatlakozók lehúzása után elindul. Volt, hogy a légtömegmérő lehúzásakor indult, volt, hogy az aktív szenesszűrő szelep lehúzására kelt életre. Aztán olyan is van, hogy semmire.

Eddig cseréltünk egy garnitúra gyertyát, az indítómotort felújítottuk.

Teljesen tanácstalan vagyok lassan a szerelőkkel együtt.


Főtengely jeladó csere segített.


Köszi,hogy megírtad! Ritka.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz SirNyenjo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. április 11. hétfő, 19:13


SirNyenjo írta: Sziasztok!

Van egy E36 316i-m. A következő nyavajája jött elő. Hidegen nem, vagy csak nehezen akar indulni, melegen meg sehogy. Indításkor veszett csapkolódásba kezd a fordulatszámmérő, aztán 1-2 másodperc tekerés után leáll az indítás, majd újra indul. Persze a gyújtáskulcsot indítási helyzetben van. Ha elindul akkor hidegen stabil az alapjárat, de melegen ingadozik, leesik és gondolom beavatkozik a rendszer ad kis kakaót rá, ekkor felpörög (nem nagyon, de felpörög), aztán ismét elejti a fordulatot, majd a rendszer ismét teszi a dolgát. Hibakódot eddig nem sikerült kiolvasni belőle, mert a motorvezérlővel nem sikerül kommunikálni, minden mással lehet.

Amikor nem indul hidegen, mindenféle random csatlakozók lehúzása után elindul. Volt, hogy a légtömegmérő lehúzásakor indult, volt, hogy az aktív szenesszűrő szelep lehúzására kelt életre. Aztán olyan is van, hogy semmire.

Eddig cseréltünk egy garnitúra gyertyát, az indítómotort felújítottuk.

Teljesen tanácstalan vagyok lassan a szerelőkkel együtt.


Főtengely jeladó csere segített.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz Isti30

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 12:41


Sziasztok!

Leírom röviden és megpróbálok semmilyen infot kihagyni.
Story a következő van egy e36 compactom ami ált tavaly nyár óta a garázsba.
Most hogy itthon vagyok ( külföldi munka) szeretném használni de nem birom inditásra bírni.
-Aksi jó feltöltöttem , teker rendesen
-Benzin van benne AC pumpa jó már kiszedtem kipróbáltam mert úgy érzem nem jut üzemanyag a motorba , de lehet hogy teljesen más a baj! Csak akkor dolgozik a pumpa amikor inditom mikor csak ráadom a gyújtást nem hallom a szívó hangot.(úgy emlékszem ilyenkor már volt hangja)
Ami még lehet számit mikor leraktam a kocsit pont teljesen kifogyott a benzin belőle, már úgy kellett betolni a garázsba, előtte semmi ilyen probléma nem volt műszakilag tökéletes volt benne minden. Pumpának még a 20.ik probálkozásra is szívnia kell?? Vagy lehet hogy szürő , vagy a rendszer dugult el ?
Várom a tippeket és köszönöm a segítséget!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz SirNyenjo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 11:19


Sziasztok!

Van egy E36 316i-m. A következő nyavajája jött elő. Hidegen nem, vagy csak nehezen akar indulni, melegen meg sehogy. Indításkor veszett csapkolódásba kezd a fordulatszámmérő, aztán 1-2 másodperc tekerés után leáll az indítás, majd újra indul. Persze a gyújtáskulcsot indítási helyzetben van. Ha elindul akkor hidegen stabil az alapjárat, de melegen ingadozik, leesik és gondolom beavatkozik a rendszer ad kis kakaót rá, ekkor felpörög (nem nagyon, de felpörög), aztán ismét elejti a fordulatot, majd a rendszer ismét teszi a dolgát. Hibakódot eddig nem sikerült kiolvasni belőle, mert a motorvezérlővel nem sikerül kommunikálni, minden mással lehet.

Amikor nem indul hidegen, mindenféle random csatlakozók lehúzása után elindul. Volt, hogy a légtömegmérő lehúzásakor indult, volt, hogy az aktív szenesszűrő szelep lehúzására kelt életre. Aztán olyan is van, hogy semmire.

Eddig cseréltünk egy garnitúra gyertyát, az indítómotort felújítottuk.

Teljesen tanácstalan vagyok lassan a szerelőkkel együtt.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 11:51


szotakdavid írta:
3305518 írta: Sziasztok!
E39 530d autóm van nem teker bikázással sem.
Amikor utoljára csinált valamit 1-2-3. próbálkozásra egyre kisebbet mozdult végül csak kattant 4.re már sem csinált semmit.
Közben az akku is lemerült nullára de azt feltöltve sem csinál semmit.
Mi lehet a baj?
Akku vagy önindító vagy valami más.?
Köszönöm
Levente



Önindító.


Hy ,nekem a behúzótekercs volt a hiba.. 12 pénz.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 18:18


3305518 írta: Sziasztok!
E39 530d autóm van nem teker bikázással sem.
Amikor utoljára csinált valamit 1-2-3. próbálkozásra egyre kisebbet mozdult végül csak kattant 4.re már sem csinált semmit.
Közben az akku is lemerült nullára de azt feltöltve sem csinál semmit.
Mi lehet a baj?
Akku vagy önindító vagy valami más.?
Köszönöm
Levente


Önindító.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 1999

státusz 3305518

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 10:26


Sziasztok!
E39 530d autóm van nem teker bikázással sem.
Amikor utoljára csinált valamit 1-2-3. próbálkozásra egyre kisebbet mozdult végül csak kattant 4.re már sem csinált semmit.
Közben az akku is lemerült nullára de azt feltöltve sem csinál semmit.
Mi lehet a baj?
Akku vagy önindító vagy valami más.?
Köszönöm
Levente

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2007

státusz audi1123

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. december 19. szombat, 16:26


Sziasztok!Bmw 318d touring 2007- es izzitógyertya csere utàn nem indul a hibakódot kiütötték!Tud valaki segiteni?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 21:36


fazekcs írta:
YELLOW írta:
fazekcs írta:
YELLOW írta:
fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.



Köszi a gyors választ! Elindult! Igaz nem a legfinomabb módszerrel de behúzattuk és hatalmas füstfelhőt eregetve járt a motor,bár eleinte nem az összes henger. Néhány perc erőteljes füstölés után kezdett egyenletesen járni a motor és mostanra úgy néz ki hogy üzemel.Mindenképp meg kell nézetnem hozzáértő emberrel,mert hirtelen gyorsításnál tortyog a motor,nem húz és nem is pörög fel rendesen.Lehet hogy nem tett jót neki a vontatott indítás.


nem lehet, hogy előtte tankoltál valahol? aztán kezdte el?



Nem hiszem, shell 100-as benyát tankoltam zsinórban harmadszor ugyanott.




Nézesd meg gyorsan mert egyébként is egy hulladék az a motor..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz fazekcs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 20:42


YELLOW írta:
fazekcs írta:
YELLOW írta:
fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.



Köszi a gyors választ! Elindult! Igaz nem a legfinomabb módszerrel de behúzattuk és hatalmas füstfelhőt eregetve járt a motor,bár eleinte nem az összes henger. Néhány perc erőteljes füstölés után kezdett egyenletesen járni a motor és mostanra úgy néz ki hogy üzemel.Mindenképp meg kell nézetnem hozzáértő emberrel,mert hirtelen gyorsításnál tortyog a motor,nem húz és nem is pörög fel rendesen.Lehet hogy nem tett jót neki a vontatott indítás.


nem lehet, hogy előtte tankoltál valahol? aztán kezdte el?



Nem hiszem, shell 100-as benyát tankoltam zsinórban harmadszor ugyanott.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. december 05. szombat, 20:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 19:51


fazekcs írta:
YELLOW írta:
fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.


Köszi a gyors választ! Elindult! Igaz nem a legfinomabb módszerrel de behúzattuk és hatalmas füstfelhőt eregetve járt a motor,bár eleinte nem az összes henger. Néhány perc erőteljes füstölés után kezdett egyenletesen járni a motor és mostanra úgy néz ki hogy üzemel.Mindenképp meg kell nézetnem hozzáértő emberrel,mert hirtelen gyorsításnál tortyog a motor,nem húz és nem is pörög fel rendesen.Lehet hogy nem tett jót neki a vontatott indítás.


nem lehet, hogy előtte tankoltál valahol? aztán kezdte el?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz fazekcs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 18:54


YELLOW írta:
fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.


Köszi a gyors választ! Elindult! Igaz nem a legfinomabb módszerrel de behúzattuk és hatalmas füstfelhőt eregetve járt a motor,bár eleinte nem az összes henger. Néhány perc erőteljes füstölés után kezdett egyenletesen járni a motor és mostanra úgy néz ki hogy üzemel.Mindenképp meg kell nézetnem hozzáértő emberrel,mert hirtelen gyorsításnál tortyog a motor,nem húz és nem is pörög fel rendesen.Lehet hogy nem tett jót neki a vontatott indítás.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. december 05. szombat, 13:06


fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.