Ez egy archivált weboldal! bővebben

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2017. január 08. vasárnap, 15:53


bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.


Direkt a drágább gázolaj volt töltve bele ami jobban birja a fagyot, MOL töltőállomásnál tankoltam! Nyomást hol tudok mérni? a pumpa valahol a hátsó ülés alatt hejezkedik el azthiszem, ott kell valahol nyomást mérnem is ?


Többször izzitva simán elindul most, szoval gondolom akkor vagy az izzó lesz vagy az üzemanyag minösége miatt van ez, azért benézek vele szervizbe !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2017. január 08. vasárnap, 07:36


MPK088 írta: Sziasztok! Valaki tudna nekem segiteni mi lehet a baj kezdő bmw tulajdonos vagyok vam egy e46 320d-m 150hp 110 kw-os autóm . A problémám az lenne ügye röpködnek most a mínuszok de az első inditasom hideg motorral pöcre sikerul de viszont ha Elmegyek valahova lealitom amotort es meleg a kocsi az Istennek sem birom beindítani csak ha visszahul. Tudom nehéz lehet igy eltalálni mi baja de tanacsotokra lenne szükségem . Válaszotokat előre is köszönöm kérlek Segítsetek.


Hát ez számos hibára utalhat, de azért megjegyzem, nekem 2002-es 320d anno ugyan ezt csinálta régebben. Porlasztó hibára gyanakodtam, mérettem résolajveszteséget és beigazolódott a gyanúm. Meleg állapotban sok résolajat elengedett egy porlasztóm, ezáltal nem volt meg a kellő nyomás indításhoz. Ha lehűlt, pöccre indult. Teljes porlasztó felújítás után nem volt gondom. Nem biztos hogy neked is ez van, nekem ez volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz MPK088

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. január 08. vasárnap, 06:32


Sziasztok! Valaki tudna nekem segiteni mi lehet a baj kezdő bmw tulajdonos vagyok vam egy e46 320d-m 150hp 110 kw-os autóm . A problémám az lenne ügye röpködnek most a mínuszok de az első inditasom hideg motorral pöcre sikerul de viszont ha Elmegyek valahova lealitom amotort es meleg a kocsi az Istennek sem birom beindítani csak ha visszahul. Tudom nehéz lehet igy eltalálni mi baja de tanacsotokra lenne szükségem . Válaszotokat előre is köszönöm kérlek Segítsetek.

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 15:11


YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.


Direkt a drágább gázolaj volt töltve bele ami jobban birja a fagyot, MOL töltőállomásnál tankoltam! Nyomást hol tudok mérni? a pumpa valahol a hátsó ülés alatt hejezkedik el azthiszem, ott kell valahol nyomást mérnem is ?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 14:39


bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 14:27


YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 13:45


bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 13:28


Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 07. szombat, 13:29

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2016. december 27. kedd, 14:05


No üdv, egyenlőre feladtam ezt az e36-ot.

Készítettem fényképeket is, a galériámban van, itt nem akarom szétbombázni velük a fórumot.
Elkezdtem szétbontani, hogy egészen hozzáférjek az önindító részhez.Szerintem már teljesen belátható volt az a terület, de főtengely jeladónak helye sehol, csak a kopogás érzékelő. Az önindító mögé is teljesen benyúltam, nincs neki még helye sem. Természetesen se vezeték, se csatlakozó.
Elölről, alulról a főtengely szíjtárcsánál létezik felfogatási hely jeladónak, de az üres,( olajsárral telt, látni hogy abban nem volt semmi )és persze se vezeték, se csatlakozó, ráadásul a főtengely szíjtárcsa van csak, nincs is mögötte fogazott lendítőkerék, amiről vehetné a jelet. Ezután szétbontottam a motortérben lévő kábelcsatornákat, hogy minden vezetéket lekövessek. Minden ebbe futó vezetéknek meg van az érzékelője, csatlakozója.
Van egy vezeték, ( 3 eres) ami kb a motor vége felé, tehát az eredeti hely felé fut egy darabig, de az ugy néz ki,mint ami el van szakítva. Piros szigetelésűben gyújtásra feszültség, fekete és egy barna. Amennyiben a fekete gyújtáson testhez ér, relék lekattannak és az AC megy egy darabig, illetve ezzel egy időben néha a ford. szám mérő körbefut.
Nos ez a vezeték viszont 100 % hogy már az autó szeptemberi vásárlásakor is így volt, ezt a vásárláskor és aztán is láttuk, ellenőriztük, az autó így közlekedett. A korszerű motoroknál már elég egy jeladó is,az keverri a jeleket de hát ez 17 éves e36-os, hogy a fenébe mehetett egy vezérmű tengely jeladóval ???? Vagy hol a fenébe van a főtengelyé ???
Jó vicc az egész


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2016. december 27. kedd, 10:04


YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.


Köszönöm, hogy ennyi időt szakítasz rám !
Szóval lehet hogy ez egy hibrid öreg már a lelkem, de napi 50-100 km ingazás van vele és teszi ( tette ) a dolgát. Ez compact, ami elvileg is volt M43B19 motorral, forgalmija szerint M43 194E1, 77 kw 105 LE( . Ezt az általad belinkelt második rajzot is megkerestem ( gyanítottam én is, hogy valami hibriddel állok szembe ) de sajna itt sem találok sem jeladót, se vezetéket, de még a környékén sem. Most már sötét van, nem fényképezek, de ugyan úgy néz ki, mint amit most belinkelek.


Ma egész nap kerestem a jeladót, de csak a vezérműtengelyét találom. ( még vezeték sem megy a rajzokon lévő helyek irányába se Bár a második rajzon belinkelt helyen van felfogatási pont, a kör alakú lyuk és a rögzítő csavar helye, de se jeladó, se vezeték.
Az első rajzon az önindító alatt még helye sincs.


de most neked, akkor volt motorcseréd? vagyis valószínűsíthető?
a blokkon kellene nézni egy motorszámot. mert M43-as blokkal szoktak állítólag, máh hengerfejet rárakni, meg ilyenek.
olyan nincs, hogy nincs főtengely jeladó.
kép alapján M43TUB19. akkor viszont ott kell lennie, amit először linkeltem.
mást nem valahol a főtengely környékén kellene nézni valami csatlakozó félét.


Pár százezres E36 szaladgáláshoz,szeptembertől a fiamnak. Előéletéről semmi infó,természetesen motorszám nem olvasható,motorkódos.( Ahogy a fiataloknál lenni szokott ) Eddig tette a dolgát, de a fene tudja miket máguskodtak rajta. Hajnaltól a kocsinál vagyok, szét bontottam, emeltem mindenhonnan belebújtam de ... Se jeladó, se csatlakozó,se vezeték. Csak a felső vez.tengelyé.Szerelő csak januárban dolgozik, de állítja hogy hátul van az eldugva. Melegednek egy kicsit és szétbontom az egészet.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2016. december 27. kedd, 08:13


Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.


Köszönöm, hogy ennyi időt szakítasz rám !
Szóval lehet hogy ez egy hibrid öreg már a lelkem, de napi 50-100 km ingazás van vele és teszi ( tette ) a dolgát. Ez compact, ami elvileg is volt M43B19 motorral, forgalmija szerint M43 194E1, 77 kw 105 LE( . Ezt az általad belinkelt második rajzot is megkerestem ( gyanítottam én is, hogy valami hibriddel állok szembe ) de sajna itt sem találok sem jeladót, se vezetéket, de még a környékén sem. Most már sötét van, nem fényképezek, de ugyan úgy néz ki, mint amit most belinkelek.


Ma egész nap kerestem a jeladót, de csak a vezérműtengelyét találom. ( még vezeték sem megy a rajzokon lévő helyek irányába se Bár a második rajzon belinkelt helyen van felfogatási pont, a kör alakú lyuk és a rögzítő csavar helye, de se jeladó, se vezeték.
Az első rajzon az önindító alatt még helye sincs.


de most neked, akkor volt motorcseréd? vagyis valószínűsíthető?
a blokkon kellene nézni egy motorszámot. mert M43-as blokkal szoktak állítólag, máh hengerfejet rárakni, meg ilyenek.
olyan nincs, hogy nincs főtengely jeladó.
kép alapján M43TUB19. akkor viszont ott kell lennie, amit először linkeltem.
mást nem valahol a főtengely környékén kellene nézni valami csatlakozó félét.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 21:25


YELLOW írta:
Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.


Köszönöm, hogy ennyi időt szakítasz rám !
Szóval lehet hogy ez egy hibrid öreg már a lelkem, de napi 50-100 km ingazás van vele és teszi ( tette ) a dolgát. Ez compact, ami elvileg is volt M43B19 motorral, forgalmija szerint M43 194E1, 77 kw 105 LE( . Ezt az általad belinkelt második rajzot is megkerestem ( gyanítottam én is, hogy valami hibriddel állok szembe ) de sajna itt sem találok sem jeladót, se vezetéket, de még a környékén sem. Most már sötét van, nem fényképezek, de ugyan úgy néz ki, mint amit most belinkelek.


Ma egész nap kerestem a jeladót, de csak a vezérműtengelyét találom. ( még vezeték sem megy a rajzokon lévő helyek irányába se Bár a második rajzon belinkelt helyen van felfogatási pont, a kör alakú lyuk és a rögzítő csavar helye, de se jeladó, se vezeték.
Az első rajzon az önindító alatt még helye sincs.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 26. hétfő, 21:30

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 20:32


Hektor írta:
Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs


fotózd már le azt a motort. biztos, hogy M43TUB19?

akkor ez lesz a motorod, és itt a 20-as alkatrész.


viszont, akkor ez nem 1.9-es, hanem 1.6 (M43B16)
nekem eleve nem rémlik, hogy az 1.9-es M43-at tették volna E36-ba (pedig kell lennie, mert hozta spareparts). az M44-et tették, az 1.8 IS néven.

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. december 26. hétfő, 20:50

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 20:24


YELLOW írta:
Hektor írta: Kellemes Karácsonyt !

Sajnos most nincs autóm, odaadtam a fiamnak, mert az övé nem indul. Ez egy 2000 évjáratú e36 compact, 316i ( 1.9 motorral ). Az önindító teker, de nem indul. Gyújtásra az AC kb 1 másodpercre indul, ennyi időre hallani a reléket is, de aztán le is old egyből. Úgy tudom ez a BMW-nél így van, baleset esetén tűzveszélyesség miatt gyújtáson nem megy, csak ha jár a motor. Csak hogy mikor az önindító teker, akkor sem indul.Mikor az öndító teker a ford.szám mutató meg se moccan ( ezt nem tudom rendben van-e így, vagy valamennyit kellene neki lengeni )
Kapott egy diagot INPA-val az eredmény :



Csak hogy nem találom a főtengely jeladót !!!! A vezérmű tengely jeladó meg is van, de a főtengely jeladó nincs. Az összes létező M43 motorválaszték rajzát átnéztem, de azokon a helyeken nincs. Se jeladó, se vezeték ?? Hátul a blokkon az önindító alatt semmi, az önindító felett csak a kopogásérzékelők, elől fent a vez.teng.jeladó, a főtengely szíjtárcsa környékén sem oldalról, sem előről sehol.
Ha valaki tudna valami ötlettel szolgálni hogy hol keressem jó lenne.

Elnézést ha hosszú voltam


így van, fordulatnak lennie kell indítózáskor is. de ugye hibának dobja is a főtengely jeladót.
itt a 14-es alkatrész


Köszönöm válaszod ! Természetesen itt (is) keresem, de nincs


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 19:06


Hektor írta: Kellemes Karácsonyt !

Sajnos most nincs autóm, odaadtam a fiamnak, mert az övé nem indul. Ez egy 2000 évjáratú e36 compact, 316i ( 1.9 motorral ). Az önindító teker, de nem indul. Gyújtásra az AC kb 1 másodpercre indul, ennyi időre hallani a reléket is, de aztán le is old egyből. Úgy tudom ez a BMW-nél így van, baleset esetén tűzveszélyesség miatt gyújtáson nem megy, csak ha jár a motor. Csak hogy mikor az önindító teker, akkor sem indul.Mikor az öndító teker a ford.szám mutató meg se moccan ( ezt nem tudom rendben van-e így, vagy valamennyit kellene neki lengeni )
Kapott egy diagot INPA-val az eredmény :



Csak hogy nem találom a főtengely jeladót !!!! A vezérmű tengely jeladó meg is van, de a főtengely jeladó nincs. Az összes létező M43 motorválaszték rajzát átnéztem, de azokon a helyeken nincs. Se jeladó, se vezeték ?? Hátul a blokkon az önindító alatt semmi, az önindító felett csak a kopogásérzékelők, elől fent a vez.teng.jeladó, a főtengely szíjtárcsa környékén sem oldalról, sem előről sehol.
Ha valaki tudna valami ötlettel szolgálni hogy hol keressem jó lenne.

Elnézést ha hosszú voltam


így van, fordulatnak lennie kell indítózáskor is. de ugye hibának dobja is a főtengely jeladót.
itt a 14-es alkatrész