YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15270 pont) | Hozzászólások: 16803

Elküldve: 2020. január 24. péntek, 11:27


Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.


ha gyorsan cserél akksit, akkor nem kell tanítani.
sajnos ez a cilinderes zár nem arra való, hogy rendszeresen használják. viszont szennyeződik nem árt néha belefújni valami kenőanyagot és megmozgatni, de ennyi. Az vészmegoldásnak van, ha véletlen kulcsról nem nyílna.
viszont ha nem kapcsolt fel a belső világítás, akkor valóban nem vetet a jelet, vagy nem adta rendesen. ugye a kulcs jelszintje , erőssége mérhető megfelelő eszközzel.
örülök, hogy megoldódott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2020. január 24. péntek, 11:00


YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. január 24. péntek, 11:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Kulejmani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. január 23. csütörtök, 06:24


Sziasztok!
E91 318D automnal nem mukodik a kozponti zar. Probaltam mar a biztositekot kicserelni, de ez sem hasznalt. Tudtok ajanlani egy villamosagi vagy szerelo szakembert Tiszaujvaros-Miskolc kornyeken?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15270 pont) | Hozzászólások: 16803

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 18:38


harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

Köszönöm a válaszod.Győr környékén valahol tudnál vagy valaki ilyen kontaktot?


hát nekem Győr az ország másik vége, nem vagyok arra ismerős. a Leier van ott, az enyém is volt ott szervizen, még az előttem lévő tulajnál.
Katt ide és válogathatsz, hátha van valaki a közelben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 17:27


YELLOW írta:
harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

Köszönöm a válaszod.Győr környékén valahol tudnál vagy valaki ilyen kontaktot?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15270 pont) | Hozzászólások: 16803

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 16:51


harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 16:17


harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 25. szerda, 09:19


harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 25. szerda, 09:08


YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15270 pont) | Hozzászólások: 16803

Elküldve: 2019. december 24. kedd, 19:06


harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 24. kedd, 18:38


YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. december 24. kedd, 18:50

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15270 pont) | Hozzászólások: 16803

Elküldve: 2019. december 24. kedd, 17:25


harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 24. kedd, 15:36


Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. december 24. kedd, 15:46

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz Misi0725

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. december 18. szerda, 09:28


YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta: Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!


E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.


Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!


hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.


Huuu bakker ez most kínai volt!!
De ha el viszem elektronikashoz auto szerelőhöz az meg tudja csinálni?


hát én ezt nem tudom szerelője válogatja. de jellemző, hogy a legtöbb autószerelő nem kínlódik, meg kis munkákat vállalnak el. lehet egy TV szerelővel, kisgép szerelővel jobban jár az ember, vagy konkrét autóvillamosságis emberrel
nem látni honnan írsz, titokzatos vagy, így ajánlani is nehéz esetleg...



Ja nem haragudj nem titkolózom csak nem volt kedvem be írni.
De egyébként nem Magyarországon élek már hanem Németországban!
Csak itt azért nem vágom még a nyelvet úgy annyira hogy minden részletes szakmai szót meg értsek!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15270 pont) | Hozzászólások: 16803

Elküldve: 2019. december 18. szerda, 07:12


Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta: Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!


E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.


Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!


hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.


Huuu bakker ez most kínai volt!!
De ha el viszem elektronikashoz auto szerelőhöz az meg tudja csinálni?


hát én ezt nem tudom szerelője válogatja. de jellemző, hogy a legtöbb autószerelő nem kínlódik, meg kis munkákat vállalnak el. lehet egy TV szerelővel, kisgép szerelővel jobban jár az ember, vagy konkrét autóvillamosságis emberrel
nem látni honnan írsz, titokzatos vagy, így ajánlani is nehéz esetleg...