autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 21:56


rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!


még az elem lehet gyenge a kulcsban, vagy annak akksija. belül, mikor tanítod közel vagy. vagy kintről közelről sem nyit? ha nyomva tartod a nyitás gombot, az ablakokat sem húzza le?
vagy a kulcsban lévő akksi/elem gyenge, vagy a riasztó kavarhat be valamit.


Nem akksis, valami utángyártott bicskakulcs, de a gyárit hozzá sem engedi tanítani, pedig töltöttem benne a kis akksit.
Edit: Se közelről, se távolról, se a hátsó szélvédőhöz tartva, sehonnan.



MEGOLDÓDOTT! : Az utángyártott bicsakakulcs bolondult meg (a többi kulcsom meg egyszerűen sz@r, azok is utángyártottak) Hiába zajlott le sikeresen a párosítás. Új kulccsal hibátlan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2020. június 27. szombat, 22:50


YELLOW írta:
rokko99 írta: Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!


még az elem lehet gyenge a kulcsban, vagy annak akksija. belül, mikor tanítod közel vagy. vagy kintről közelről sem nyit? ha nyomva tartod a nyitás gombot, az ablakokat sem húzza le?
vagy a kulcsban lévő akksi/elem gyenge, vagy a riasztó kavarhat be valamit.


Nem akksis, valami utángyártott bicskakulcs, de a gyárit hozzá sem engedi tanítani, pedig töltöttem benne a kis akksit.
Edit: Se közelről, se távolról, se a hátsó szélvédőhöz tartva, sehonnan.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. június 27. szombat, 22:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2020. június 27. szombat, 22:45


rokko99 írta: Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!


még az elem lehet gyenge a kulcsban, vagy annak akksija. belül, mikor tanítod közel vagy. vagy kintről közelről sem nyit? ha nyomva tartod a nyitás gombot, az ablakokat sem húzza le?
vagy a kulcsban lévő akksi/elem gyenge, vagy a riasztó kavarhat be valamit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2020. június 27. szombat, 22:39


Sziasztok! Tegnap arra lettem figyelmes, hogy távirányítóval nem tudom kinyitni az autót. Akár melyik gombot nyomkodom, semmit sem csinál. Sem zár kattanás, sem a belső lámpák felvillanása. Ha a zárba bedugom a kulcsot, akkor minden nyílik, úgy, ahogy annak működnie kell, belső gomb lenyomására is megfelelő a reakció, szóval GM relé kiesik. Ha a kulcsot megpróbálom rátanítani, akor a végén megvan a zárás-nyitás, szóval a kulcs jó, gondolom én. Akksi le-fel megvolt, változás viszont negatív. Érdekesség, hogy ha be van zárva (kulccsal) az autó, és kulccsal kinyitom a csomagtér ajtót, akkor elkezd vinnyogni a riasztó. Ezt idáig nem csinálta, ha kulcsal nyitottam. Kérlek titeket, segítsetek, ha tudtok valamit. Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2020. január 24. péntek, 11:27


Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.


ha gyorsan cserél akksit, akkor nem kell tanítani.
sajnos ez a cilinderes zár nem arra való, hogy rendszeresen használják. viszont szennyeződik nem árt néha belefújni valami kenőanyagot és megmozgatni, de ennyi. Az vészmegoldásnak van, ha véletlen kulcsról nem nyílna.
viszont ha nem kapcsolt fel a belső világítás, akkor valóban nem vetet a jelet, vagy nem adta rendesen. ugye a kulcs jelszintje , erőssége mérhető megfelelő eszközzel.
örülök, hogy megoldódott.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2002

státusz Arpad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2020. január 24. péntek, 11:00


YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. január 24. péntek, 11:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Kulejmani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. január 23. csütörtök, 06:24


Sziasztok!
E91 318D automnal nem mukodik a kozponti zar. Probaltam mar a biztositekot kicserelni, de ez sem hasznalt. Tudtok ajanlani egy villamosagi vagy szerelo szakembert Tiszaujvaros-Miskolc kornyeken?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 18:38


harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

Köszönöm a válaszod.Győr környékén valahol tudnál vagy valaki ilyen kontaktot?


hát nekem Győr az ország másik vége, nem vagyok arra ismerős. a Leier van ott, az enyém is volt ott szervizen, még az előttem lévő tulajnál.
Katt ide és válogathatsz, hátha van valaki a közelben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 17:27


YELLOW írta:
harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

Köszönöm a válaszod.Győr környékén valahol tudnál vagy valaki ilyen kontaktot?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 16:51


harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. január 12. vasárnap, 16:17


harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuzinéVettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 25. szerda, 09:19


harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 25. szerda, 09:08


YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17019

Elküldve: 2019. december 24. kedd, 19:06


harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz harley

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 24. kedd, 18:38


YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene, jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. december 24. kedd, 18:50