Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. február 06. szerda, 09:11


Demetriosz írta: Sajnos nagyon rossz véleményem van a szerelőkről, (de ez most nem az a hely) inkább magam csinálom.Most vettem a vaterán egy ELM 327 OBDII-es hibakód olvasót de úgy néz ki, hogy
ezzel is átvágtak, mert használhatatlan.


Szia!
Az E36-hoz inkább egy ADS interfész kellene. Azzal menni fog.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Demetriosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. február 06. szerda, 08:29


kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!


Igen, ezt a videot Én is láttam,megpróbáltam úgy is ahogy Te irtad, de semmi.
Ezért kezdtem úgy hogy rosszat sejtek,lehet a motorvezérlővel lesz baj.
A fogyasztásom is magas, ezért gyanakszom a vezérlőre,és nagyon köszönöm a segitséget.


hát én ennyibe tudtam segíteni. azt már én se tudom ,hogy a2-nek van e köze egymáshoz. amúgy menyi a fogyasztásod?


9,2 de ez csak városi, viszont most cseréltem lambda szondát,mert 130-nál is 8 fölött volt.


ez tényleg elég magas! szerintem keress egy olyan szerelőt akinél fel tudjátok dugni gépre, és akkor tuti ki fog írni valami hiba kódot.


Sajnos nagyon rossz véleményem van a szerelőkről, (de ez most nem az a hely) inkább magam csinálom.Most vettem a vaterán egy ELM 327 OBDII-es hibakód olvasót de úgy néz ki, hogy
ezzel is átvágtak, mert használhatatlan.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 18:56


Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!


Igen, ezt a videot Én is láttam,megpróbáltam úgy is ahogy Te irtad, de semmi.
Ezért kezdtem úgy hogy rosszat sejtek,lehet a motorvezérlővel lesz baj.
A fogyasztásom is magas, ezért gyanakszom a vezérlőre,és nagyon köszönöm a segitséget.


hát én ennyibe tudtam segíteni. azt már én se tudom ,hogy a2-nek van e köze egymáshoz. amúgy menyi a fogyasztásod?


9,2 de ez csak városi, viszont most cseréltem lambda szondát,mert 130-nál is 8 fölött volt.


ez tényleg elég magas! szerintem keress egy olyan szerelőt akinél fel tudjátok dugni gépre, és akkor tuti ki fog írni valami hiba kódot.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Demetriosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 18:43


kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!


Igen, ezt a videot Én is láttam,megpróbáltam úgy is ahogy Te irtad, de semmi.
Ezért kezdtem úgy hogy rosszat sejtek,lehet a motorvezérlővel lesz baj.
A fogyasztásom is magas, ezért gyanakszom a vezérlőre,és nagyon köszönöm a segitséget.


hát én ennyibe tudtam segíteni. azt már én se tudom ,hogy a2-nek van e köze egymáshoz. amúgy menyi a fogyasztásod?


9,2 de ez csak városi, viszont most cseréltem lambda szondát,mert 130-nál is 8 fölött volt.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 18:21


Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!


Igen, ezt a videot Én is láttam,megpróbáltam úgy is ahogy Te irtad, de semmi.
Ezért kezdtem úgy hogy rosszat sejtek,lehet a motorvezérlővel lesz baj.
A fogyasztásom is magas, ezért gyanakszom a vezérlőre,és nagyon köszönöm a segitséget.


hát én ennyibe tudtam segíteni. azt már én se tudom ,hogy a2-nek van e köze egymáshoz. amúgy menyi a fogyasztásod?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Demetriosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 17:53


kory05 írta:
Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!


Igen, ezt a videot Én is láttam,megpróbáltam úgy is ahogy Te irtad, de semmi.
Ezért kezdtem úgy hogy rosszat sejtek,lehet a motorvezérlővel lesz baj.
A fogyasztásom is magas, ezért gyanakszom a vezérlőre,és nagyon köszönöm a segitséget.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 12:53


van itt hozzá 1 videó is!


YouTube videó



kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 12:48


Demetriosz írta:
kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.


akkor próbáld meg úgy ahogy le írtam! nekem úgy működött!

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 09:28


SirToma írta: Sziasztok.

Van most friss bejegyzésem, nem tudjátok mi lehet ez?
Generátor cserém volt decemberben,és kb 1 hete kezdte beírni, kitöröltem, de most megint.

43F1 elect. spare heater
4AB2 elect. spare heater

Előre is köszönöm!


Toma


Sziasztok.

Ahogy utánanéztem, a kiegészítő elektromos fűtést írták mindenhol.
Lehetséges esetleg kábelhiba szerintetek?
Kaptam tippeket, hogy ha felveszem a hőfokot, és maxra teszem a befújást, akkor ingadozni fog az alapjárat, de semmi ilyesmit nem produkál.
Mondjuk, ha nem lenne kábelem, meg inpa, nem is tudnék róla.
mulitméterrel ki lehet mérni a kábeleket?
Valaki egy rajzot tud dobni róla, hogy pontosan melyik ez a cucc????

Előre is köszi:Toma



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Demetriosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. február 05. kedd, 07:41


kory05 írta:
Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?


Nem, a gyujtás közben rá volt kapcsolva.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:16


Demetriosz írta: Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.


úgy csináltad ,hogy gyújtás nélkül rövidre zártad a 7-19-et gyújtáskapcsoló 2állásba úgy vártál 10-12másodpercet?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:04


Mokkanat írta:
Mokkanat írta: Sziasztok Zsenik!

Tudtok nekem abban segíteni, hogy az autómban lévő FRM1-es modulra fel lehet valahogy tölteni az FRM2-es modulban lévő dolgokat?! Avagy mindenképpen világításmodul csere szükségeltetik hozzá?

Köszi,
Mokkanat


Senki többet?


E46-ból kiindulva szerintem be tudsz neki írni újabb funkciót is, de ettől még nem fog működni, mivel a szoftvere még nem ismeri ezt az opciót. E46-nál én így tapasztaltam, szerintem ezen a téren az újabb vasak is hasonlóak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Demetriosz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 16:15


Sziasztok.
Valami rosszat sejtek, nem tudom törölni az olajcsere periódust.
7-es 19-es 12 másodpercig rövidre zárva de nem nulláz.
Próbáltam 3x is de semmi.Azonkivül a fogyasztásom is igen magas, a motor vezérlésre gondolok.Tudnátok segiteni,köszönöm.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 09:18


Sziasztok.

Van most friss bejegyzésem, nem tudjátok mi lehet ez?
Generátor cserém volt decemberben,és kb 1 hete kezdte beírni, kitöröltem, de most megint.

43F1 elect. spare heater
4AB2 elect. spare heater

Előre is köszönöm!


Toma

Mokkanat
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Mokkanat

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. február 03. vasárnap, 21:46


Mokkanat írta: Sziasztok Zsenik!

Tudtok nekem abban segíteni, hogy az autómban lévő FRM1-es modulra fel lehet valahogy tölteni az FRM2-es modulban lévő dolgokat?! Avagy mindenképpen világításmodul csere szükségeltetik hozzá?

Köszi,
Mokkanat


Senki többet?