John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 06. csütörtök, 12:54


YELLOW írta:
John írta: Inaktiváltam múltkor a Drl-t csak azt nem tudom hátúl 2-2 izzónak kell világítania vagy 1-1 nek alapból?


szerintem 2-2-nek. FL-esnek 3-3- világít, mert a csomiajtóban lévő is világít.
ha 1-1 világít, akkor nézd meg jobban, szerintem nem ugyanazok az izzók világítanak, balon a szélső, jobbon a belső. ha így van, akkor az USA szélességjelző bekapcsolva maradt. legalábbis nekem így jelez hátul, ha azt aktiválom.
2-2 világít hátúl,akkor így ok köszi



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 06. csütörtök, 12:47


John írta: Inaktiváltam múltkor a Drl-t csak azt nem tudom hátúl 2-2 izzónak kell világítania vagy 1-1 nek alapból?


szerintem 2-2-nek. FL-esnek 3-3- világít, mert a csomiajtóban lévő is világít.
ha 1-1 világít, akkor nézd meg jobban, szerintem nem ugyanazok az izzók világítanak, balon a szélső, jobbon a belső. ha így van, akkor az USA szélességjelző bekapcsolva maradt. legalábbis nekem így jelez hátul, ha azt aktiválom.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. július 06. csütörtök, 12:35


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.
Rendben nem hallgatok rá,viszont a Rendőr miatt lehet inaktiválom.De pl akinek Angel Eye van azt is kiszedik?


AE-t elvileg nappali fényként nem lehet használni, ahol utólagos. vagy lehet, hogy lehet, de annak úgy kell működnie, ahogy a DRL-nek kell. azaz tompított kapcsolásakor le kell kapcsolnia, vagy halványabb fényre kell váltania. igazából a rendőr nem feltétlen baxakszik ezen, inkább műszakin. vagy ha nagyon irritáló vagy neki
Utcsó kérdés igérem,gyújtás nélkül helyzetjelzőn világít az index,ami zabál (ilyenkor nem jár a motor),át lehet módosítani hogy inkább csak gyújtáson világítson az index helyzetjelzőn?

Inaktiváltam múltkor a Drl-t csak azt nem tudom hátúl 2-2 izzónak kell világítania vagy 1-1 nek alapból?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz belogh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. július 04. kedd, 13:57


YELLOW írta:
belogh írta:
YELLOW írta:
belogh írta: Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm


dugjátok rá normális kódolvasóra
szerinted ha a rádugott valami nem tudta értelmezni, akkor mi fejből vágni fogjuk?
lehet csak meg kellene tankolni az autót és nem 2 liter üzemanyaggal menni, aztán nem levegőt szívna a benzinpumpa.


Köszönöm.
Nem 2 litert szoktam tankolni. Mindig teli tankolom a kocsit. Nem gondoltam, hogy fejből vágni fogjátok, hanem arra gondoltam, hátha valaki itt a forumon találkozott hasonlóval. Segítséget illetve tanácsot kértem.


én értem, hogy tele tankolod, de az esetkor lehetett benne nagyon kevés üzemanyag.
kicsit részletesebben kellene fogalmazni, bár oké, nem értesz hozzá, csak így több 10 kommenten keresztül fogunk találgatni, mire tisztázódik a kép egy kicsit.
a kérdés jogos bricktopm-tól, mi villogott? mert ha a kipörgés gátló, DSC jele, akkor elpörgött a kerék, és az elektronika visszaveszi a teljesítményt, fékezi a kerekeket. nem tudjuk milyen emelkedőn mentél, murvás vagy aszfalt?
ha a check engine lámpa villogott, akkor pedig gyújtás kimaradás van, vagy elégtelen égés, és ehhez kapcsolódó dolgok. azaz vagy nem volt szikra valamelyik hengerben, vagy üzemanyagot nem kapott, és a többi.
normális diag kell neki.


Köszönöm. Bal oladal a sárga hibajelző villog be olyanko. Ez a piktogram ami villogot olyan mint a G Astrában a sárga hibajelző. Üzemanyag volt benne. Háromnegyed tank kb. Autópályás emelkedőn mentem fel. Rákerestem most és a Check engine villogott. Köszönöm.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 03. hétfő, 19:55


belogh írta:
YELLOW írta:
belogh írta: Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm


dugjátok rá normális kódolvasóra
szerinted ha a rádugott valami nem tudta értelmezni, akkor mi fejből vágni fogjuk?
lehet csak meg kellene tankolni az autót és nem 2 liter üzemanyaggal menni, aztán nem levegőt szívna a benzinpumpa.


Köszönöm.
Nem 2 litert szoktam tankolni. Mindig teli tankolom a kocsit. Nem gondoltam, hogy fejből vágni fogjátok, hanem arra gondoltam, hátha valaki itt a forumon találkozott hasonlóval. Segítséget illetve tanácsot kértem.


én értem, hogy tele tankolod, de az esetkor lehetett benne nagyon kevés üzemanyag.
kicsit részletesebben kellene fogalmazni, bár oké, nem értesz hozzá, csak így több 10 kommenten keresztül fogunk találgatni, mire tisztázódik a kép egy kicsit.
a kérdés jogos bricktopm-tól, mi villogott? mert ha a kipörgés gátló, DSC jele, akkor elpörgött a kerék, és az elektronika visszaveszi a teljesítményt, fékezi a kerekeket. nem tudjuk milyen emelkedőn mentél, murvás vagy aszfalt?
ha a check engine lámpa villogott, akkor pedig gyújtás kimaradás van, vagy elégtelen égés, és ehhez kapcsolódó dolgok. azaz vagy nem volt szikra valamelyik hengerben, vagy üzemanyagot nem kapott, és a többi.
normális diag kell neki.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. július 03. hétfő, 19:47


belogh írta: Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm


De milyen visszajelző gyullad ki?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz belogh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. július 03. hétfő, 19:22


YELLOW írta:
belogh írta: Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm


dugjátok rá normális kódolvasóra
szerinted ha a rádugott valami nem tudta értelmezni, akkor mi fejből vágni fogjuk?
lehet csak meg kellene tankolni az autót és nem 2 liter üzemanyaggal menni, aztán nem levegőt szívna a benzinpumpa.


Köszönöm.
Nem 2 litert szoktam tankolni. Mindig teli tankolom a kocsit. Nem gondoltam, hogy fejből vágni fogjátok, hanem arra gondoltam, hátha valaki itt a forumon találkozott hasonlóval. Segítséget illetve tanácsot kértem.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 03. hétfő, 18:34


belogh írta: Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm


dugjátok rá normális kódolvasóra
szerinted ha a rádugott valami nem tudta értelmezni, akkor mi fejből vágni fogjuk?
lehet csak meg kellene tankolni az autót és nem 2 liter üzemanyaggal menni, aztán nem levegőt szívna a benzinpumpa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz belogh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. július 03. hétfő, 17:32


Üdv.
Van egy 1,8 Benzines BMW-m. A következő a hiba jelenség. Amikor meredek emelkedőre megyek fel akkor a hibajelző kigyullad, villog, majd a kocsi elveszti a teljesítényét és lassul. Rádugtuk hibakód kilvasóra és azt írja ki, hogy ismeretlen hiba. ebben kérnék segítséget, hogy mi lehet ez?
Köszönöm

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 23. péntek, 14:35


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.
Rendben nem hallgatok rá,viszont a Rendőr miatt lehet inaktiválom.De pl akinek Angel Eye van azt is kiszedik?


AE-t elvileg nappali fényként nem lehet használni, ahol utólagos. vagy lehet, hogy lehet, de annak úgy kell működnie, ahogy a DRL-nek kell. azaz tompított kapcsolásakor le kell kapcsolnia, vagy halványabb fényre kell váltania. igazából a rendőr nem feltétlen baxakszik ezen, inkább műszakin. vagy ha nagyon irritáló vagy neki
Utcsó kérdés igérem,gyújtás nélkül helyzetjelzőn világít az index,ami zabál (ilyenkor nem jár a motor),át lehet módosítani hogy inkább csak gyújtáson világítson az index helyzetjelzőn?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 21:58


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.
Rendben nem hallgatok rá,viszont a Rendőr miatt lehet inaktiválom.De pl akinek Angel Eye van azt is kiszedik?


AE-t elvileg nappali fényként nem lehet használni, ahol utólagos. vagy lehet, hogy lehet, de annak úgy kell működnie, ahogy a DRL-nek kell. azaz tompított kapcsolásakor le kell kapcsolnia, vagy halványabb fényre kell váltania. igazából a rendőr nem feltétlen baxakszik ezen, inkább műszakin. vagy ha nagyon irritáló vagy neki

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 21:40


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.
Rendben nem hallgatok rá,viszont a Rendőr miatt lehet inaktiválom.De pl akinek Angel Eye van azt is kiszedik?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 21:19


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?


nekem halványabban világít az index. szerintem az is 5-6V körül kap, mint a DRL-nél a refi.
ha indexelek az jóval erősebb, már csak ebből is gondolom.
a haverodra meg ne hallgass. miért menne tönkre a generátor? az izzód hamarabb kiég. ha 21W-on megy folyton. generátornak meg sem kottyan.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 21:12


YELLOW írta:
John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.
Lehet igazad lesz,viszont a haver meg azzal riogat hogy a generátoromat hamar tönkrevágom mert 4 szer 21watt ez igaz?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. június 22. csütörtök, 21:11


John írta:
Sikerült


viszont így ne csodálkozz, ha esetleg este kiszednek a rendőrök. ezt mondtam.