YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 30. vasárnap, 15:14


John írta: Sziasztok,Lsz is tudja a Force brake-t vagy csak az Alsz? Hogy találom Lsz ben ha igen? Erre gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=H3z91w39cuM


én úgy tudom ezt csak a 2004. xx hónaptól fiatalabbak tudják.
szóval ne reménykedj.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. április 30. vasárnap, 14:46


Sziasztok,Lsz is tudja a Force brake-t vagy csak az Alsz? Hogy találom Lsz ben ha igen? Erre gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=H3z91w39cuM

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Janesz_1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2017. április 28. péntek, 15:55


Sziasztok.
A közelmúltban vásároltam egy e46-t és hozzá BMW Scanner-t.
A kérdésem az lenne ( lehet hogy volt már szó róla ) hogy van valahol egy korrekt leírás hogy esetlegesen mi mindent és hol lehet állítani a Scannerrel menü pontonként? Illetve az esetleges freeze frame adatokat hol lehet megnézni vele? Próbáltam visszaolvasni de rengeteg hozzászólás van és még nem találtam egy " rendes összefoglaló leírást".
És igen tudom szokták mondani amihez nem ért az ember ne piszkálja, de senki sem úgy születik hogy mindent tud hanem megtanulja idővel

echtelevy
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz echtelevy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 19:08


Tano írta:
echtelevy írta: Sziasztok!
Van itt olyan, akinek Windows 10-en működik az Inpa? Már 2 hónapja megvan a kábel, de nem tudom használni mert többszöri próbálkozás után sem sikerült még telepítenem a programot. Amit kaptam hozzá szoftvert azzal próbálkoztam először, de nem sikerült. Akkor elkezdtem olvasgatni fórumokat, néztem videókat most ott tartok, hogy leszedtem az Inpa 6.4.3full+Inpa 5.0.2 updated. Itt meg az Inpa 5.0.2/Step_1_Install_BMW_Tools nem sikerül telepítenem. Windows xp service pack 3 kompatibilitási módba nem indítja a telepítést. Szóval idáig jutottam eddig, ha valaki erre tudna megoldást azt megköszönném.


Mint többször elhangzott már, ne szenvedjetek. Oldjátok meg virtuális gép módszerrel és kész!


Köszönöm a tippet és a rávezetést, sikerült a virtuális gép módszerrel telepítenem az Inpát, nem is értem miért halogattam eddig. Talán tartottam ettől a virtuális dologtól. Inpából melyik a legújabb verzió? Nem sok időm volt kipróbálni, megismerni a programot, de így is lesz mit kiértékelnem. A lambda szonda kiolvasását hol találom?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 12:07


echtelevy írta: Sziasztok!
Van itt olyan, akinek Windows 10-en működik az Inpa? Már 2 hónapja megvan a kábel, de nem tudom használni mert többszöri próbálkozás után sem sikerült még telepítenem a programot. Amit kaptam hozzá szoftvert azzal próbálkoztam először, de nem sikerült. Akkor elkezdtem olvasgatni fórumokat, néztem videókat most ott tartok, hogy leszedtem az Inpa 6.4.3full+Inpa 5.0.2 updated. Itt meg az Inpa 5.0.2/Step_1_Install_BMW_Tools nem sikerül telepítenem. Windows xp service pack 3 kompatibilitási módba nem indítja a telepítést. Szóval idáig jutottam eddig, ha valaki erre tudna megoldást azt megköszönném.


Mint többször elhangzott már, ne szenvedjetek. Oldjátok meg virtuális gép módszerrel és kész!

echtelevy
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz echtelevy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 12:03


Sziasztok!
Van itt olyan, akinek Windows 10-en működik az Inpa? Már 2 hónapja megvan a kábel, de nem tudom használni mert többszöri próbálkozás után sem sikerült még telepítenem a programot. Amit kaptam hozzá szoftvert azzal próbálkoztam először, de nem sikerült. Akkor elkezdtem olvasgatni fórumokat, néztem videókat most ott tartok, hogy leszedtem az Inpa 6.4.3full+Inpa 5.0.2 updated. Itt meg az Inpa 5.0.2/Step_1_Install_BMW_Tools nem sikerül telepítenem. Windows xp service pack 3 kompatibilitási módba nem indítja a telepítést. Szóval idáig jutottam eddig, ha valaki erre tudna megoldást azt megköszönném.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2017. április 01. szombat, 07:57


Medvedisznoman írta:
katonaza írta:
Medvedisznoman írta:
katonaza írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Carly appal szerettem volna kódolni az autót, de azt mondja a program, hogy nem talál kódolható eszközt, pedig a hibakód olvasás és törlés, valamint a valós idejű paraméter kiolvasás megy. Ugyanezzel a telefon-kábel-app kombóval gond nélkül kódoltam e91-et.
Lehet, hogy a kábel protokollja nem stimmel?
Autó: e46 318ci (N42B20) 2003/06
Kábel: K+D Can (INPA kompatibilis)
Telefon: Samsung S3 Neo
Nem vagyok jártas ebben a témában, szóval minden hozzászólást örömmel vennék.
Előre is köszi!


Szia,

nekem kettő vezérlőt enged: GM és LCM.
Ezekből is tudsz olvasni hibakódot / paramétert?
Carlyban a kommunikációs beállítások alapon, ill. automatán vannak?


Nekem a másodlagos levegőrendszerre dobott hibát (kivettem a biztosítékját), ami ha jól gondolom nem a GM, vagy LCM modulhoz tartozik. Szóval engedi a többit is.
Kódolni tudtál?


Kódolni azokat tudtam, amiket írtam (GM, LCM).

Ezeket az INPA neked látja? Tehát le tudod kérdezni a paramétereiket?
A Carly le tudja futtatni a minden vezérlőt tesztelő diagnosztikát? A Carly diag során milyen vezérlőket talál?

Amikor programozni akarsz, akkor jár a motor, akksi feltöltve és minden felbukkanó kérdésre helyes választ adsz?

Én biztos visszaraknék minden biztosítékot, csatlakozót, mert inkább dobjon hibát és akkor legalább orientál hová kell nyúlni, mintsem teljes tévútra vezessen.


A válaszokat illetően sok lehetőségem nincs, megkérdezi a típust, meg a motornál be lehet klikkelni, hogy mind, vagy aut. felismerés.
INPA-val nem próbálkoztam, nem is szeretnék.
Járó motornál ugyanez a helyzet.
Ha visszarakom a biztit nem dob hibát, de amióta kitöröltem azóta nem is dobja be újra.
Nem tudom pontosan megmondani, hogy a Carly miket lát, de ennél a kettőnél biztos többet, mert kiírja vizsgálat közben hogy x/y (hol tart), ahol y több mint 2.
Nem erre koncentráltam, nem tudom, hogy mennyit.


Ha valakit esetleg érdekelne, akkor megoldódott a probléma.
K+DCAN kábel a nyerő, csak össze kellett zárni a 7-8 lábakat a kábel csatlakozóján.
Így most bele lehet turkálni az LSZ és GM modulokba. Ennél a típusnál csak ezekbe, de e90-nél még több modul elérhető. Ehhez viszont az említett rövidzárat meg kell szüntetni (vagy kapcsolós megoldás).


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2017. március 27. hétfő, 23:08


katonaza írta:
Medvedisznoman írta:
katonaza írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Carly appal szerettem volna kódolni az autót, de azt mondja a program, hogy nem talál kódolható eszközt, pedig a hibakód olvasás és törlés, valamint a valós idejű paraméter kiolvasás megy. Ugyanezzel a telefon-kábel-app kombóval gond nélkül kódoltam e91-et.
Lehet, hogy a kábel protokollja nem stimmel?
Autó: e46 318ci (N42B20) 2003/06
Kábel: K+D Can (INPA kompatibilis)
Telefon: Samsung S3 Neo
Nem vagyok jártas ebben a témában, szóval minden hozzászólást örömmel vennék.
Előre is köszi!


Szia,

nekem kettő vezérlőt enged: GM és LCM.
Ezekből is tudsz olvasni hibakódot / paramétert?
Carlyban a kommunikációs beállítások alapon, ill. automatán vannak?


Nekem a másodlagos levegőrendszerre dobott hibát (kivettem a biztosítékját), ami ha jól gondolom nem a GM, vagy LCM modulhoz tartozik. Szóval engedi a többit is.
Kódolni tudtál?


Kódolni azokat tudtam, amiket írtam (GM, LCM).

Ezeket az INPA neked látja? Tehát le tudod kérdezni a paramétereiket?
A Carly le tudja futtatni a minden vezérlőt tesztelő diagnosztikát? A Carly diag során milyen vezérlőket talál?

Amikor programozni akarsz, akkor jár a motor, akksi feltöltve és minden felbukkanó kérdésre helyes választ adsz?

Én biztos visszaraknék minden biztosítékot, csatlakozót, mert inkább dobjon hibát és akkor legalább orientál hová kell nyúlni, mintsem teljes tévútra vezessen.


A válaszokat illetően sok lehetőségem nincs, megkérdezi a típust, meg a motornál be lehet klikkelni, hogy mind, vagy aut. felismerés.
INPA-val nem próbálkoztam, nem is szeretnék.
Járó motornál ugyanez a helyzet.
Ha visszarakom a biztit nem dob hibát, de amióta kitöröltem azóta nem is dobja be újra.
Nem tudom pontosan megmondani, hogy a Carly miket lát, de ennél a kettőnél biztos többet, mert kiírja vizsgálat közben hogy x/y (hol tart), ahol y több mint 2.
Nem erre koncentráltam, nem tudom, hogy mennyit.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 20:28


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )


50 km-ként számol vissza, ami dinamikus. tehát vezetési stílustól függően lehet valóságban kevesebb vagy több km is, mire csökken egy 50-est,
Akkor megnyugodtam,azt hittem elbasztam valamit,naponta nem megyek el 30 nál többet Egyébként újratelepítés nélkül nem lehet Angol nyelvre átállítani valahogy az Inpát?


de lehet. a megfelelő helyre a megfelelő fájlt kell másolni. fejből nem tudom. nincs nálam most a gép.
Köszönöm



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 20:23


John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )


50 km-ként számol vissza, ami dinamikus. tehát vezetési stílustól függően lehet valóságban kevesebb vagy több km is, mire csökken egy 50-est,
Akkor megnyugodtam,azt hittem elbasztam valamit,naponta nem megyek el 30 nál többet Egyébként újratelepítés nélkül nem lehet Angol nyelvre átállítani valahogy az Inpát?


de lehet. a megfelelő helyre a megfelelő fájlt kell másolni. fejből nem tudom. nincs nálam most a gép.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 20:00


YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )


50 km-ként számol vissza, ami dinamikus. tehát vezetési stílustól függően lehet valóságban kevesebb vagy több km is, mire csökken egy 50-est,
Akkor megnyugodtam,azt hittem elbasztam valamit,naponta nem megyek el 30 nál többet Egyébként újratelepítés nélkül nem lehet Angol nyelvre átállítani valahogy az Inpát?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 19:47


John írta: Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )


50 km-ként számol vissza, ami dinamikus. tehát vezetési stílustól függően lehet valóságban kevesebb vagy több km is, mire csökken egy 50-est,

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 19:40


Medvedisznoman írta:
katonaza írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Carly appal szerettem volna kódolni az autót, de azt mondja a program, hogy nem talál kódolható eszközt, pedig a hibakód olvasás és törlés, valamint a valós idejű paraméter kiolvasás megy. Ugyanezzel a telefon-kábel-app kombóval gond nélkül kódoltam e91-et.
Lehet, hogy a kábel protokollja nem stimmel?
Autó: e46 318ci (N42B20) 2003/06
Kábel: K+D Can (INPA kompatibilis)
Telefon: Samsung S3 Neo
Nem vagyok jártas ebben a témában, szóval minden hozzászólást örömmel vennék.
Előre is köszi!


Szia,

nekem kettő vezérlőt enged: GM és LCM.
Ezekből is tudsz olvasni hibakódot / paramétert?
Carlyban a kommunikációs beállítások alapon, ill. automatán vannak?


Nekem a másodlagos levegőrendszerre dobott hibát (kivettem a biztosítékját), ami ha jól gondolom nem a GM, vagy LCM modulhoz tartozik. Szóval engedi a többit is.
Kódolni tudtál?


Kódolni azokat tudtam, amiket írtam (GM, LCM).

Ezeket az INPA neked látja? Tehát le tudod kérdezni a paramétereiket?
A Carly le tudja futtatni a minden vezérlőt tesztelő diagnosztikát? A Carly diag során milyen vezérlőket talál?

Amikor programozni akarsz, akkor jár a motor, akksi feltöltve és minden felbukkanó kérdésre helyes választ adsz?

Én biztos visszaraknék minden biztosítékot, csatlakozót, mert inkább dobjon hibát és akkor legalább orientál hová kell nyúlni, mintsem teljes tévútra vezessen.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 18:26


Sziasztok,Inpával az Instrument Cluster-ben lenulláztam az olajservice-t sikerült is viszont nem számol visszafelé,miért van ez és mit kell csinálni? (Ráadásul hiába angol nyelvere állítottam az Inpát telepítés közben mégis német és nemtom át lehet-e váltatni angolra nagyon zavar )

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2017. március 21. kedd, 03:13


katonaza írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Carly appal szerettem volna kódolni az autót, de azt mondja a program, hogy nem talál kódolható eszközt, pedig a hibakód olvasás és törlés, valamint a valós idejű paraméter kiolvasás megy. Ugyanezzel a telefon-kábel-app kombóval gond nélkül kódoltam e91-et.
Lehet, hogy a kábel protokollja nem stimmel?
Autó: e46 318ci (N42B20) 2003/06
Kábel: K+D Can (INPA kompatibilis)
Telefon: Samsung S3 Neo
Nem vagyok jártas ebben a témában, szóval minden hozzászólást örömmel vennék.
Előre is köszi!


Szia,

nekem kettő vezérlőt enged: GM és LCM.
Ezekből is tudsz olvasni hibakódot / paramétert?
Carlyban a kommunikációs beállítások alapon, ill. automatán vannak?


Nekem a másodlagos levegőrendszerre dobott hibát (kivettem a biztosítékját), ami ha jól gondolom nem a GM, vagy LCM modulhoz tartozik. Szóval engedi a többit is.
Kódolni tudtál?