Firebird
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Firebird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 22:43


Tano írta:
Firebird írta: Sziasztok ez mit jelent? (ha törlöm azonnal visszadobja,tippem van de az sose jó) "párolgásiemisszió szabályzó rendszer szellőztetésvezérlő áramkörzárlat"



Komolyan nem értem mit szenvedtek ezekkel a szar magyarításos programokkal. Kb. 5k-ért lehet venni INPA interfészt, amivel működik a gyári program.
De hogy legyen egy tippem eme gyöngyszemhez, szerintem a tankszellőztető szelepre akart gondolni a becses fordító.
Van Inpám is csak az angol (és német nyelven fut csak)Inpa ezt üzeni:"control solenoid valve tank ventillation Kód:113" hogy lehet ezt a hibát elhárítani? (e miatt torpanhat a kocsi ha hírtelen adok gázt?)



Livaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz Livaj

Újonc

Elismertség: 23% (4 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 22:40


Tano írta:
Firebird írta: Sziasztok ez mit jelent? (ha törlöm azonnal visszadobja,tippem van de az sose jó) "párolgásiemisszió szabályzó rendszer szellőztetésvezérlő áramkörzárlat"



Komolyan nem értem mit szenvedtek ezekkel a szar magyarításos programokkal. Kb. 5k-ért lehet venni INPA interfészt, amivel működik a gyári program.
De hogy legyen egy tippem eme gyöngyszemhez, szerintem a tankszellőztető szelepre akart gondolni a becses fordító.


Pont mostanában kezdtem el késztetést érezni, hogy elmélyedjek a diagolás (szerencsére semmi gondom az autóval, de ha kellene, akkor tudjak mihez nyúlni), illetve coding (ha már vannak fícsörök, akkor testreszabni azokat) rejtelmeiben. Korábban olvastam itt is és más fórumokon is, hogy bonyolult (persze ez relatív, kinek mi a bonyolult) a telepítése ezen programoknak.
Nézegetem a bloutooth-os OBD interfészeket, de azokban nem biztos, hogy bíznék.

Szóval mennyire macerás egy "nem informatikus" számára a 0-ról elkezdeni összerakni egy működő interfészt?

Az első lépés persze a fórum ezen topikjának olvasgatásával kezdődik, ez stimm.

L.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 19:29


Firebird írta: Sziasztok ez mit jelent? (ha törlöm azonnal visszadobja,tippem van de az sose jó) "párolgásiemisszió szabályzó rendszer szellőztetésvezérlő áramkörzárlat"



Komolyan nem értem mit szenvedtek ezekkel a szar magyarításos programokkal. Kb. 5k-ért lehet venni INPA interfészt, amivel működik a gyári program.
De hogy legyen egy tippem eme gyöngyszemhez, szerintem a tankszellőztető szelepre akart gondolni a becses fordító.

Firebird
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Firebird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 18:42


Sziasztok ez mit jelent? (ha törlöm azonnal visszadobja,tippem van de az sose jó) "párolgásiemisszió szabályzó rendszer szellőztetésvezérlő áramkörzárlat"

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 00:44


halihoooo írta:
jamborj írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.


Köszi a választ.Már megrendeltem az új gyertyákat azokat mindenképp kicserélem úgy döntöttem.Ha továbbra is írja a hibát akkor elkezdem felcserélni a trafókat.(ez igazán jó ötlet köszi) Egyébként semmit nem vettem észre az autón csak kíváncsiságból gépre dugtam és ott írja ezt a két hibát.Meg persze füstöl most jobban megfigyeltem és meleg motorral is füstöl.Erre esetleg ötlet?
Még egy amatőr kérdés csak nagyon halkan és nem ér a hülyét kiröhögni!
Melyik az egyes henger ami legbelül van a szélvédő előtt vagy amelyik legkívül a hűtő ventilátornál?


hát ha haldoklik valamelyik trafód, akkor nagy valószínűséggel az új gyertya ki is fogja nyírni pár km-en belül. én így jártam az új gyertyák után. előtte 2x fordult elő fél év különbséggel, hogy egy henger nem indult el indításkor. gyertya csere után ~150km-rel menet közben, indulástól számított 500m alatt vágta ki az egyik trafót.
célszerű a 4-et cserélni egyszerre, hogy 4 egyforma legyen benne, mert idővel sorra ki fognak menni.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 04. péntek, 22:58


halihoooo írta:
jamborj írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.


Köszi a választ.Már megrendeltem az új gyertyákat azokat mindenképp kicserélem úgy döntöttem.Ha továbbra is írja a hibát akkor elkezdem felcserélni a trafókat.(ez igazán jó ötlet köszi) Egyébként semmit nem vettem észre az autón csak kíváncsiságból gépre dugtam és ott írja ezt a két hibát.Meg persze füstöl most jobban megfigyeltem és meleg motorral is füstöl.Erre esetleg ötlet?
Még egy amatőr kérdés csak nagyon halkan és nem ér a hülyét kiröhögni!
Melyik az egyes henger ami legbelül van a szélvédő előtt vagy amelyik legkívül a hűtő ventilátornál?

Az autó orrától, hátrafelé haladva 1-2-3-4-5-6
a hűtőnél van az egyes henger.
A füst pedig...olaj kerül az égéstérbe valamilyen úton, alulról vagy felülről


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz halihoooo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. november 04. péntek, 18:28


jamborj írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.


Köszi a választ.Már megrendeltem az új gyertyákat azokat mindenképp kicserélem úgy döntöttem.Ha továbbra is írja a hibát akkor elkezdem felcserélni a trafókat.(ez igazán jó ötlet köszi) Egyébként semmit nem vettem észre az autón csak kíváncsiságból gépre dugtam és ott írja ezt a két hibát.Meg persze füstöl most jobban megfigyeltem és meleg motorral is füstöl.Erre esetleg ötlet?
Még egy amatőr kérdés csak nagyon halkan és nem ér a hülyét kiröhögni!
Melyik az egyes henger ami legbelül van a szélvédő előtt vagy amelyik legkívül a hűtő ventilátornál?



jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 03. csütörtök, 19:49


halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz halihoooo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. november 02. szerda, 21:41


Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 20:36


lacos76 írta: Sziasztok!
Egy ismerős e46 316i-ből NCS expert-tel minden modult ki tudok olvasni kódolni stb kivétel a GM5 az alábbi hibaüzenet fogad.


Próbáld meg a kódolás előtt a GM5 coding indexét kiolvasni. Ezt megtalálod a job-ok között.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 18:26


Sziasztok!
Egy ismerős e46 316i-ből NCS expert-tel minden modult ki tudok olvasni kódolni stb kivétel a GM5 az alábbi hibaüzenet fogad.


jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 11:27


Inpával szeretném a vanost tesztelni, de ez a hibaüzenet fogadott...

Próbáltam xp-n és win7 alatt is. Hiba kiolvasás, törlés, élő adat megy...

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. november 01. kedd, 10:15


Tano írta:
lela írta: Szia!
Nem találtam benne...
És az egyik fórumtag mondta hogy az lehet a probléma. Most feltettem egy máshonnan származó Inpat ami 3 exe-ből áll(1 install bmw tools ; 2. install INPA ; 3 Update.) Előtte persze töröltem a régi ediabas mappát és az összes INPA filet. Holnap rárakom a kocsira és kiderül. Gondolom a motorhoz kell kapcsolódni... Most hogy nincs rádugva és kiválasztom a motort ezt írja:"Group file: D_0012,D_motor. IFH-0018:initialization error. Program will be stopped!" gondolom ez normális...
Egyébként valószínű ez a baja az enyémnek is, mert az előző inpa ezt írta hibakódnak:41F2


A DDE5 ön belül az activation, és az 1-es oldalon találod.
Pl.


Szia!

Igen én is az általad linkelt videó alapján akartam bekapcsolni..., de nincs ilyen opció nekem. Sőt az Activate alatt nincs activate 1 és activate 2 sem.
Most felraktam ezt a másik inpat, de ebben sincs. Az activate 1 menü alatt nincs elec. fan opció...
Akkor most tegyek fel egy még frissebbet?
A másik kérdésem hogy az mitől lehet hogy rádugtam a gépet töröltem a tárolót, nézegettem a beállításokat, és amikor indítottam volna a kocsit nem indult... Lehúztam a csatlakozót és egyből beindult.








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. november 01. kedd, 10:28

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 31. hétfő, 23:27


lela írta: Szia!
Nem találtam benne...
És az egyik fórumtag mondta hogy az lehet a probléma. Most feltettem egy máshonnan származó Inpat ami 3 exe-ből áll(1 install bmw tools ; 2. install INPA ; 3 Update.) Előtte persze töröltem a régi ediabas mappát és az összes INPA filet. Holnap rárakom a kocsira és kiderül. Gondolom a motorhoz kell kapcsolódni... Most hogy nincs rádugva és kiválasztom a motort ezt írja:"Group file: D_0012,D_motor. IFH-0018:initialization error. Program will be stopped!" gondolom ez normális...
Egyébként valószínű ez a baja az enyémnek is, mert az előző inpa ezt írta hibakódnak:41F2


A DDE5 ön belül az activation, és az 1-es oldalon találod.
Pl.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. október 31. hétfő, 21:36


lela írta: Meg tudja valaki mondani melyik a legfrissebb Inpa? Nekem 5.02 van, de a hűtőventit nem tudom benne bekapcsolni...


5.0.6