Ez egy archivált weboldal! bővebben

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 24. kedd, 23:25


szabi330d írta: Sziasztok!
Vettem egy K+DCAN kábelt és szeretném 2010.dec E90 LCI -vel működésre bírni a Rheingoldot.
Elvileg sikerült jól feltelepíteni mert látszólag hibaüzenet nélkül elindul.
Kép1
(plusz előtte ezeket is feltettem: Net Framework 4.5.1 , Ediabas 7.3, Java, vcredist_x86 ,vs90_piaredist)


Viszont sajnos az autóval nem akar kommunikálni
Kép2

COM9 es portot használom illetve bemásoltam az OBD.ini fájlt a C:\Windows mappába.
Az interface typeot beállítottam Ediabas default settings -re a VCI Config -nál.
Mi lehet a gond?

Beillesztem a Ediabas.ini és az Obd.ini fájljaimat, mi lehet bennük a hibás?

Ediabas.ini

OBD.ini

Előre is köszönöm a segítségeteket!


A kábel drivert feltelepítetted? Próbáld ki, hogy az INPA egyáltalán működik-e, mert ha az sem megy, akkor előbb azt kell összehozni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2009

státusz szabi330d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 24. kedd, 18:41


Sziasztok!
Vettem egy K+DCAN kábelt és szeretném 2010.dec E90 LCI -vel működésre bírni a Rheingoldot.
Elvileg sikerült jól feltelepíteni mert látszólag hibaüzenet nélkül elindul.
Kép1
(plusz előtte ezeket is feltettem: Net Framework 4.5.1 , Ediabas 7.3, Java, vcredist_x86 ,vs90_piaredist)


Viszont sajnos az autóval nem akar kommunikálni
Kép2

COM9 es portot használom illetve bemásoltam az OBD.ini fájlt a C:\Windows mappába.
Az interface typeot beállítottam Ediabas default settings -re a VCI Config -nál.
Mi lehet a gond?

Beillesztem a Ediabas.ini és az Obd.ini fájljaimat, mi lehet bennük a hibás?

Ediabas.ini

OBD.ini

Előre is köszönöm a segítségeteket!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 23. hétfő, 19:03


vsop14 írta:
asbi írta: Ha a Carly for BMW azt írja kódolásnál, hogy az én ECU-m nem lehet írni, akkor ez csak a "vegyél tőlünk kábelt" akció megint, vagy létezik, hogy a 2003-as autóm nem lehet programozni? Csak egy nyavalyás komfort index kéne nekem.

Van NCS Expertem is, de ezzel egy katt lett volna, meg előbbihez nem találtam épkézláb leírást pont ehhez a dologhoz, csak hogy ezt kéne módosítanom:
CYCL_TI_BLK 1-touch turn signal number of blinks einmal/zweimal/dreimal


na, nem is tudtam, hogy az e46 tud ilyet, de most utánanéztem.
a gm5 modulban kell módosítani ezt:
CYCL_TI_BLK;1 = 1-szer villant
CYCL_TI_BLK;2 = 2-szer villant
CYCL_TI_BLK;1 = 3-szor villant


Falsch. LSZ-ben kell a tippblinket einmal-rol dreimal-ra irni. Ehhez kell egy megfelelö LSZ. GM5-nek ehhez semmi köze.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2015. november 23. hétfő, 17:34


asbi írta: Ha a Carly for BMW azt írja kódolásnál, hogy az én ECU-m nem lehet írni, akkor ez csak a "vegyél tőlünk kábelt" akció megint, vagy létezik, hogy a 2003-as autóm nem lehet programozni? Csak egy nyavalyás komfort index kéne nekem.

Van NCS Expertem is, de ezzel egy katt lett volna, meg előbbihez nem találtam épkézláb leírást pont ehhez a dologhoz, csak hogy ezt kéne módosítanom:
CYCL_TI_BLK 1-touch turn signal number of blinks einmal/zweimal/dreimal


na, nem is tudtam, hogy az e46 tud ilyet, de most utánanéztem.
a gm5 modulban kell módosítani ezt:
CYCL_TI_BLK;1 = 1-szer villant
CYCL_TI_BLK;2 = 2-szer villant
CYCL_TI_BLK;1 = 3-szor villant


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2015. november 23. hétfő, 17:30


csatis1 írta: Ez vajon mit jelent? Vezérműtengelyek, himbák lettek cserélve (S54B32) és utána "kaptam"...
"A" Camshaft Position - Timing over-retarded


rosszul lett összerakva a vezérlés??

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2015. november 23. hétfő, 11:21


Ez vajon mit jelent? Vezérműtengelyek, himbák lettek cserélve (S54B32) és utána "kaptam"...
"A" Camshaft Position - Timing over-retarded

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. november 23. hétfő, 09:53


Ha a Carly for BMW azt írja kódolásnál, hogy az én ECU-m nem lehet írni, akkor ez csak a "vegyél tőlünk kábelt" akció megint, vagy létezik, hogy a 2003-as autóm nem lehet programozni? Csak egy nyavalyás komfort index kéne nekem.

Van NCS Expertem is, de ezzel egy katt lett volna, meg előbbihez nem találtam épkézláb leírást pont ehhez a dologhoz, csak hogy ezt kéne módosítanom:
CYCL_TI_BLK 1-touch turn signal number of blinks einmal/zweimal/dreimal


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 18:26


Tano írta:
lantika írta: INPA/NCS pärossal lehet LSZ alväzszämot+km älläst ätirni? Ki kell cserelnem az LSZ-t,mert vettem egy 45-ös CI-s kapcsolot


A gyári progival csak akkor tudod átírni a VIN-t, ha új a vezérlő. Használtat nem engedi.
A bmwscanner viszont engedi a használtnál is, igaz ez vezérlőtől is függ, de meg lehet próbálni.


Köszönöm

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 16:39


lantika írta: INPA/NCS pärossal lehet LSZ alväzszämot+km älläst ätirni? Ki kell cserelnem az LSZ-t,mert vettem egy 45-ös CI-s kapcsolot


A gyári progival csak akkor tudod átírni a VIN-t, ha új a vezérlő. Használtat nem engedi.
A bmwscanner viszont engedi a használtnál is, igaz ez vezérlőtől is függ, de meg lehet próbálni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 21. szombat, 14:27


INPA/NCS pärossal lehet LSZ alväzszämot+km älläst ätirni? Ki kell cserelnem az LSZ-t,mert vettem egy 45-ös CI-s kapcsolot

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2015. november 17. kedd, 12:28


Hi. Ilyen fekete kapcsoló nélküli KKL VAG COM 409.1 kábelem van. Írtátok előbb, hogy a bmw a 8-as lábon kommunikál nem a 7-esen. Szóval csak összeforrasztom őket és menni fog? Utána ugyanúgy birom használni másik autónál is? Nincs gond belőle? Elvileg nem kéne, mert obd lábkiosztásnál azt írja, hogy az nincs használva, de azért megerősítést kérek mielőtt megcsinálom Gondolom pont ezért raktak némelyikre kapcsolót, hogy lehessen választani melyik lábon kommunikál

jampec89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz jampec89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 08. vasárnap, 13:22


szotakdavid írta:
jampec89 írta:
szotakdavid írta:
jampec89 írta: sziasztok!
a következő a problémában szeretném a segítségeteket kérni. indítás után felvillan a töltés jelző hibalámpám, majd pár másodperc után kialszik. töltést ellenőrizem az akkumulátornál, 14,3 V szóval az megfelelő. diagnosztika a következő hibaüzenetet írja:
-07 Főmodul V: belső feszültség hiba
mit kezdjek vele? turjam át a kábeleket? bármilyen építő jelegű hozzászólást szívesen fogadok Help pls!! ÜDV!


Gyári diaggal nézzétek ne univerzálissal.


na akkor kell valaki akinek van gyári progija. amúgy érdekes, mert csak az obd stekkern meg a motortérben lévő köralakú diag-stekón nincs 12 v, csak járó motornál tudnak vele kapcsolódni


Helyileg merre vagy?


Fejér megye, Mór


jampec89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz jampec89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 08. vasárnap, 13:21


szotakdavid írta:
jampec89 írta:
szotakdavid írta:
jampec89 írta: sziasztok!
a következő a problémában szeretném a segítségeteket kérni. indítás után felvillan a töltés jelző hibalámpám, majd pár másodperc után kialszik. töltést ellenőrizem az akkumulátornál, 14,3 V szóval az megfelelő. diagnosztika a következő hibaüzenetet írja:
-07 Főmodul V: belső feszültség hiba
mit kezdjek vele? turjam át a kábeleket? bármilyen építő jelegű hozzászólást szívesen fogadok Help pls!! ÜDV!


Gyári diaggal nézzétek ne univerzálissal.


na akkor kell valaki akinek van gyári progija. amúgy érdekes, mert csak az obd stekkern meg a motortérben lévő köralakú diag-stekón nincs 12 v, csak járó motornál tudnak vele kapcsolódni


Helyileg merre vagy?


Fejér megye, Mór


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 07. szombat, 19:59


jampec89 írta:
szotakdavid írta:
jampec89 írta: sziasztok!
a következő a problémában szeretném a segítségeteket kérni. indítás után felvillan a töltés jelző hibalámpám, majd pár másodperc után kialszik. töltést ellenőrizem az akkumulátornál, 14,3 V szóval az megfelelő. diagnosztika a következő hibaüzenetet írja:
-07 Főmodul V: belső feszültség hiba
mit kezdjek vele? turjam át a kábeleket? bármilyen építő jelegű hozzászólást szívesen fogadok Help pls!! ÜDV!


Gyári diaggal nézzétek ne univerzálissal.


na akkor kell valaki akinek van gyári progija. amúgy érdekes, mert csak az obd stekkern meg a motortérben lévő köralakú diag-stekón nincs 12 v, csak járó motornál tudnak vele kapcsolódni


Helyileg merre vagy?

jampec89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz jampec89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 07. szombat, 19:03


szotakdavid írta:
jampec89 írta: sziasztok!
a következő a problémában szeretném a segítségeteket kérni. indítás után felvillan a töltés jelző hibalámpám, majd pár másodperc után kialszik. töltést ellenőrizem az akkumulátornál, 14,3 V szóval az megfelelő. diagnosztika a következő hibaüzenetet írja:
-07 Főmodul V: belső feszültség hiba
mit kezdjek vele? turjam át a kábeleket? bármilyen építő jelegű hozzászólást szívesen fogadok Help pls!! ÜDV!


Gyári diaggal nézzétek ne univerzálissal.


na akkor kell valaki akinek van gyári progija. amúgy érdekes, mert csak az obd stekkern meg a motortérben lévő köralakú diag-stekón nincs 12 v, csak járó motornál tudnak vele kapcsolódni