autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 335i
Évjárat: 2009

státusz markesz93

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 15:12


Rikoca94 írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a mai napon megakartam nézni az olajszintet. Kb 15-20 perc vezetés után indítottam el a mérést, kis ora forgot is egy darabig majd magátol kilépet a mérésből. Probáltam újra, de ugyan ez, egy par masodperc után magátol kilép. Kb 1-2 hete néztem akkor minden okes volt. Valakinek valami ötlet,hogy miert lehet ez? Bmw 116i.


Erre én is kíváncsi lennék. Dettó a probléma de egy jó 4-5km után már jelzi a nagy computer zölden, hogy az olaj maxon van... Viszont a boardcomputeren továbbra sem tudok ellenőrizni szintet...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15527 pont) | Hozzászólások: 17006

Elküldve: 2020. június 05. péntek, 22:49


sndrs írta:
YELLOW írta:
sndrs írta: Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni a következőben.
Ma, mikor elindultam az autóval pár km. után feldobta a sárga motorhő jelzést. Megnéztem az olajszintet az órán, viszont csak annyit jelez vissza, hogy "INACTIVE".

Hazagurultam, lekértem a hibatárolót és 2 hiba fogadott, de nem teljesen egyértelmű számomra az egyik.
2F17 CDKMTOEL - Zwangsschaltung EGS (?????? high oil temp akar lenni inkább EGS helyett?)
2F9E CDKTOENS - Thermischer Oelniveausensor
Itt a teljes report: https://vsu.hu/ucVagV

Pár óra elteltével újra beindítva megint feldobja a motorhő jelet + ventilátort max fordulatra állítja szinte azonnal.

Úgy gondolom, hogy ennek a javítása az olajszint jeladó cseréje. 3 pin-es csatlakozó megy rá, lehúztam, nem tűnik sérültnek.
Visszaolvastam a témát és láttam, hogy a HELLA-t ajánlották, de van többféle is (drágább is), mint METZGER (ebből 3 féle is), MAXGEAR, ERA. (Cikkszáma: 12617501786)

Szerintetek megoldja a csere a problémát vagy máshol keressem?
Melyik márkával lehet a legkevesebb gond?

Üdv,


a motorhőfoknak nincs köze az olajszint érzékelőhöz. Viszont lehet a meleg olajra is kapcsol hűtést.
hogy megoldja-e a csere ki tudja így. méregetni kellene a szenzoron.
azt kellene megnézni diaggal, vagy menüben, hogy vízhőfokra milyen értéket ír. ha az magas, akkor az a szenzor rossz, nem az olaj. ha az jó, akkor az olajszint érzékelő. most azt nem tudom a hőmérsékletet ott méri.e vagy valahol az olajnyomás szenzor környékén...


Helló!

A vízhőfok üzemi hőmérsékleten 105-110C (itten körül volt mindig, a termosztát 105C-on nyit). Mikor a hibát beírta, a motorhőmérséklet (tmot) 108C volt.
Kicseréltem az olajszint jeladót, olajcserével. Egy darabig mutatta az olajszintet megfelelően, majd pár km-t megtéve ismét INACTIVE jelzés van a menüben, ahol a szintet mutatná.
Kiolvastam megint a DME-t, 1 visszatérő hiba van benne:
2F9E - DME: Thermal oil-level sensor
- Signal unplausibel (nem megfelelő jel)
(108C-os hőmérsékletnél, 680 fordulatnál, 14.22V feszültség mellett jelent meg)

Ezt most cseréltem ki, szóval nem vágom.

Korábban a motorhő jelzést szerintem az olajszint/olajhő inkorrekt mérése adta be, ez most nem jött elő eddig.

Most arra gondolok, hogy kalibrálni kéne a DME/szenzort (ha van ilyen opció). Adaptációknál konkrétan ilyen nincs.


lehet valami vezeték probléma lesz. de lehet egy ECU frissítés sem ártana.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2007

státusz sndrs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2020. június 05. péntek, 18:15


YELLOW írta:
sndrs írta: Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni a következőben.
Ma, mikor elindultam az autóval pár km. után feldobta a sárga motorhő jelzést. Megnéztem az olajszintet az órán, viszont csak annyit jelez vissza, hogy "INACTIVE".

Hazagurultam, lekértem a hibatárolót és 2 hiba fogadott, de nem teljesen egyértelmű számomra az egyik.
2F17 CDKMTOEL - Zwangsschaltung EGS (?????? high oil temp akar lenni inkább EGS helyett?)
2F9E CDKTOENS - Thermischer Oelniveausensor
Itt a teljes report: https://vsu.hu/ucVagV

Pár óra elteltével újra beindítva megint feldobja a motorhő jelet + ventilátort max fordulatra állítja szinte azonnal.

Úgy gondolom, hogy ennek a javítása az olajszint jeladó cseréje. 3 pin-es csatlakozó megy rá, lehúztam, nem tűnik sérültnek.
Visszaolvastam a témát és láttam, hogy a HELLA-t ajánlották, de van többféle is (drágább is), mint METZGER (ebből 3 féle is), MAXGEAR, ERA. (Cikkszáma: 12617501786)

Szerintetek megoldja a csere a problémát vagy máshol keressem?
Melyik márkával lehet a legkevesebb gond?

Üdv,


a motorhőfoknak nincs köze az olajszint érzékelőhöz. Viszont lehet a meleg olajra is kapcsol hűtést.
hogy megoldja-e a csere ki tudja így. méregetni kellene a szenzoron.
azt kellene megnézni diaggal, vagy menüben, hogy vízhőfokra milyen értéket ír. ha az magas, akkor az a szenzor rossz, nem az olaj. ha az jó, akkor az olajszint érzékelő. most azt nem tudom a hőmérsékletet ott méri.e vagy valahol az olajnyomás szenzor környékén...


Helló!

A vízhőfok üzemi hőmérsékleten 105-110C (itten körül volt mindig, a termosztát 105C-on nyit). Mikor a hibát beírta, a motorhőmérséklet (tmot) 108C volt.
Kicseréltem az olajszint jeladót, olajcserével. Egy darabig mutatta az olajszintet megfelelően, majd pár km-t megtéve ismét INACTIVE jelzés van a menüben, ahol a szintet mutatná.
Kiolvastam megint a DME-t, 1 visszatérő hiba van benne:
2F9E - DME: Thermal oil-level sensor
- Signal unplausibel (nem megfelelő jel)
(108C-os hőmérsékletnél, 680 fordulatnál, 14.22V feszültség mellett jelent meg)

Ezt most cseréltem ki, szóval nem vágom.

Korábban a motorhő jelzést szerintem az olajszint/olajhő inkorrekt mérése adta be, ez most nem jött elő eddig.

Most arra gondolok, hogy kalibrálni kéne a DME/szenzort (ha van ilyen opció). Adaptációknál konkrétan ilyen nincs.











Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2020. június 05. péntek, 18:22

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15527 pont) | Hozzászólások: 17006

Elküldve: 2020. június 04. csütörtök, 17:38


sndrs írta: Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni a következőben.
Ma, mikor elindultam az autóval pár km. után feldobta a sárga motorhő jelzést. Megnéztem az olajszintet az órán, viszont csak annyit jelez vissza, hogy "INACTIVE".

Hazagurultam, lekértem a hibatárolót és 2 hiba fogadott, de nem teljesen egyértelmű számomra az egyik.
2F17 CDKMTOEL - Zwangsschaltung EGS (?????? high oil temp akar lenni inkább EGS helyett?)
2F9E CDKTOENS - Thermischer Oelniveausensor
Itt a teljes report: https://vsu.hu/ucVagV

Pár óra elteltével újra beindítva megint feldobja a motorhő jelet + ventilátort max fordulatra állítja szinte azonnal.

Úgy gondolom, hogy ennek a javítása az olajszint jeladó cseréje. 3 pin-es csatlakozó megy rá, lehúztam, nem tűnik sérültnek.
Visszaolvastam a témát és láttam, hogy a HELLA-t ajánlották, de van többféle is (drágább is), mint METZGER (ebből 3 féle is), MAXGEAR, ERA. (Cikkszáma: 12617501786)

Szerintetek megoldja a csere a problémát vagy máshol keressem?
Melyik márkával lehet a legkevesebb gond?

Üdv,


a motorhőfoknak nincs köze az olajszint érzékelőhöz. Viszont lehet a meleg olajra is kapcsol hűtést.
hogy megoldja-e a csere ki tudja így. méregetni kellene a szenzoron.
azt kellene megnézni diaggal, vagy menüben, hogy vízhőfokra milyen értéket ír. ha az magas, akkor az a szenzor rossz, nem az olaj. ha az jó, akkor az olajszint érzékelő. most azt nem tudom a hőmérsékletet ott méri.e vagy valahol az olajnyomás szenzor környékén...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2007

státusz sndrs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2020. június 03. szerda, 23:30


Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni a következőben.
Ma, mikor elindultam az autóval pár km. után feldobta a sárga motorhő jelzést. Megnéztem az olajszintet az órán, viszont csak annyit jelez vissza, hogy "INACTIVE".

Hazagurultam, lekértem a hibatárolót és 2 hiba fogadott, de nem teljesen egyértelmű számomra az egyik.
2F17 CDKMTOEL - Zwangsschaltung EGS (?????? high oil temp akar lenni inkább EGS helyett?)
2F9E CDKTOENS - Thermischer Oelniveausensor
Itt a teljes report: https://vsu.hu/ucVagV

Pár óra elteltével újra beindítva megint feldobja a motorhő jelet + ventilátort max fordulatra állítja szinte azonnal.

Úgy gondolom, hogy ennek a javítása az olajszint jeladó cseréje. 3 pin-es csatlakozó megy rá, lehúztam, nem tűnik sérültnek.
Visszaolvastam a témát és láttam, hogy a HELLA-t ajánlották, de van többféle is (drágább is), mint METZGER (ebből 3 féle is), MAXGEAR, ERA. (Cikkszáma: 12617501786)

Szerintetek megoldja a csere a problémát vagy máshol keressem?
Melyik márkával lehet a legkevesebb gond?

Üdv,

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Rikoca94

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2020. március 01. vasárnap, 14:56


Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a mai napon megakartam nézni az olajszintet. Kb 15-20 perc vezetés után indítottam el a mérést, kis ora forgot is egy darabig majd magátol kilépet a mérésből. Probáltam újra, de ugyan ez, egy par masodperc után magátol kilép. Kb 1-2 hete néztem akkor minden okes volt. Valakinek valami ötlet,hogy miert lehet ez? Bmw 116i.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15527 pont) | Hozzászólások: 17006

Elküldve: 2019. szeptember 28. szombat, 07:47


imreandris írta: Sziasztok!

Afelől érdeklődöm, hogy az olajszint érzékelő szenzor olajszintet milyen elven mér? Az autómban ugyanis ha kisebb fordulaton haladok, néha maxon mutatja az olajszintet, néha egy egységgel kevesebbet, majd megint maxot. Lehet a szenzor hibája ez, vagy ez a működéséből adódhat?


ha alacsonyabb fordulaton mész, akkor a szivattyú lassabban nyomja az olajat, ha gyorsabban, akkor gyorsabban, tehát a karter aljából is több olajat szív el. a szintérzékelő pedig ott van.
szóval ez normálisnak tekinthető. hiszen ha belegondolsz, álló motornál az olaj 98%-a a karter alján van, legyen mondjuk 5 liter. amikor beindítod a motort, a szivattyú elkezdi felszívni és a blokkot elárasztja alul felül nyomja az olajat. Tehát az 5 literből, kb 3 liter marad lent. most ezek csak durva számok a szemléltetés miatt. persze a szenzor úgy van állítva, hogy üzem közben lévő szintre van kalibrálva, kb. amíg nem jelez minimumot nincs gond. hogy a szintjelzője csökken 1 egységet az nem gond.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz imreandris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2019. szeptember 28. szombat, 07:22


Sziasztok!

Afelől érdeklődöm, hogy az olajszint érzékelő szenzor olajszintet milyen elven mér? Az autómban ugyanis ha kisebb fordulaton haladok, néha maxon mutatja az olajszintet, néha egy egységgel kevesebbet, majd megint maxot. Lehet a szenzor hibája ez, vagy ez a működéséből adódhat?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15527 pont) | Hozzászólások: 17006

Elküldve: 2018. április 23. hétfő, 21:43


BmwFanaT írta:
bigben írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.


Szia! Nem tudod elvinni egy szervizbe diagnosztizálni? Ott is sok minden kiderülhet. Hátha bedob egy hibakódot, hogy mi a gond.


Vittünk magunkkal hibakód kiolvasót csak az volt a probléma hogy amikor rá raktuk nem csinált semmi csak töltött vártunk de valami oknál fogva nem lehetett meg nézni.


na hát ne ilyen kütyüt vigyetek
de ha mókolva van a szenzor, ne várj hibakódot szerintem.
diagnosztizálni pedig BMW spec diaggal lehet. a többi baromság.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz BmwFanaT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. április 23. hétfő, 16:58


bigben írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.


Szia! Nem tudod elvinni egy szervizbe diagnosztizálni? Ott is sok minden kiderülhet. Hátha bedob egy hibakódot, hogy mi a gond.


Vittünk magunkkal hibakód kiolvasót csak az volt a probléma hogy amikor rá raktuk nem csinált semmi csak töltött vártunk de valami oknál fogva nem lehetett meg nézni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz bigben

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. április 23. hétfő, 11:21


YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.


Szia! Nem tudod elvinni egy szervizbe diagnosztizálni? Ott is sok minden kiderülhet. Hátha bedob egy hibakódot, hogy mi a gond.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15527 pont) | Hozzászólások: 17006

Elküldve: 2018. április 23. hétfő, 10:07


BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz BmwFanaT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. április 23. hétfő, 09:24


YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15527 pont) | Hozzászólások: 17006

Elküldve: 2018. április 22. vasárnap, 21:15


BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz BmwFanaT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. április 22. vasárnap, 18:39


Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?