VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 18:43


Bitu79 írta:
VPT85 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta:
A probléma meg oldódott. Annak ellenére, hogy a gondozás mentes aksi visszajelzője zölden világít és minden elektronikai eszköz jól működik a kocsiban, meg kellett bikázni az autót és elindult. Ilyet még nem láttam, de szerencsére "csak" ennyi, kell egy új aksi.


az az ellenőrző "szem" egy baromság, egy cella savszíntjét figyeli csupán. semmi köze ahhoz, hogy konkrétan, milyen töltöttségi szint van az akksiban.
viszont jó hír, hogy a zöld, mert sok töltést tud még eltárolni. legalábbis egy cella alapján.
ne dobd ki, inkább fel kell tölteni, de mehet akár 2 napig is rajta a töltő, normál töltéssel. mindenképp full fel kellene tölteni, mert úgy van értelme.


Annyira nem baromság az a kukucska,de tényleg csak az egyik cella savsűrűségét mutatja.Amúgy meg gondoltam,hogy az aksid rossz...,azért is írtam.Méresd ki az akksid(teszteltesd),és ha kell kukázzad.Nekem 12 éves korában is zöldet mutatott...


Annak ellenére, hogy bikázásra elindult és másnap is el tudtam indulni, ma reggel megint nem volt jó. Most már bebikázni se tudtam. Ez lehet akkor ha cellazárlatos az aksi? Az aksira rámértem 12v-t mutat a multiméter.



Ha régi az akksi,akkor kuka.Esetleg tegyetek be próbaképp egy másikat.Ismi kocsijából akár.Ha azzal jól indul,akkor az akksi a baja tutira.Az a 12 v elég sovány.Végülis elképzelhető,hogy meghalt az akksi.(Cellazárlatos)
Ha a próba akkumulátorral is szarakxik,akkor az indítómotorral lesz a bibi.
Az enyém még 12 éves korában is indította az autót.Volt,mikor másét azzal bikáztuk be Új akkuval sokkal szebben indul,nem teker annyit az indítómotor.Amikor kimérettem(tavaly),akkor az akkumulátor teszter szerint a kapacitása felét tudta már csak teljesen feltöltve.De inkább kicseréltem egy újra.Bármikor beszarhatott volna szerintem.





Most délután kipróbáltam egy másik aksit is (55Ah). Az sajnos nem csinált semmit. Remélem hogy csak kevés volt az áramerősség. Jelenleg 80Ah órás van benne. Lehet a kocsiban valami védő elektronika ami miatt nem kap áramot az önindító ha nincs az aksiban elég cucc? Már vettem volna egy új aksit,de a szerelőm még várat hogy megnézi, mert lehet hogy nem is azzal van a gond.




profil BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!