Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (38 pont) | Hozzászólások: 570

Elküldve: 2017. augusztus 18. péntek, 12:57


spongya írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok

az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.

A neten azt írják,ha behal a transponder gyűrű,attől még az önindító teker...Ez szerintem is így van.Csak ugye nem indul az autó.De a kérdező azt írja,hogy nem is önindítózik neki néha...Szóval ez kizárva.Szerintem előbb próbáld megpucolni a sarukat,majd próba másik aksival.Ez a legegyszerűbb.

az Öninditó szorult javitásra(18000 ft),250000 km után.....most kivállóan gyullad

Gondoltam,hogy az lesz a rossz talán,és így is lett

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. augusztus 18. péntek, 12:55


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok

az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.

A neten azt írják,ha behal a transponder gyűrű,attől még az önindító teker...Ez szerintem is így van.Csak ugye nem indul az autó.De a kérdező azt írja,hogy nem is önindítózik neki néha...Szóval ez kizárva.Szerintem előbb próbáld megpucolni a sarukat,majd próba másik aksival.Ez a legegyszerűbb.


az Öninditó szorult javitásra(18000 ft),250000 km után.....most kivállóan gyullad

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tomoka72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. augusztus 13. vasárnap, 11:07


Sziasztok!

Hasonló problémám van mint az előző hozzászólónak. Nem indít az autóm, de csak melegen. Az első indítás remek, azonnal röffen, de melegen csak forgatom a kulcsot és semmi. A kormányoszlop mozgatásakor talán hamarabb kb 10-12. kulcsforgatásra indít. Akksi rendben önindító felújítva, ezek oké. Visszajelző lámpák rendesen világítanak, teljesen rendben van minden, csak az indítómotor nem végzi a dolgát.

Mi lehet a gond?

Válaszaitokat előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 13. vasárnap, 11:08

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (38 pont) | Hozzászólások: 570

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 21:35


YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok

az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.

A neten azt írják,ha behal a transponder gyűrű,attől még az önindító teker...Ez szerintem is így van.Csak ugye nem indul az autó.De a kérdező azt írja,hogy nem is önindítózik neki néha...Szóval ez kizárva.Szerintem előbb próbáld megpucolni a sarukat,majd próba másik aksival.Ez a legegyszerűbb.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 21:36

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (38 pont) | Hozzászólások: 570

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 21:23


lela írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok

Érdemes lenne az önindító szénkeféit megnézni...

Akkumulátor saruit pucold meg,és az akku kábeleit is ellenőrizd.
Ha régi az akku,akkor cseréld ki.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 21:23

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 350

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 15:38


spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


Érdemes lenne az önindító szénkeféit megnézni...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14261 pont) | Hozzászólások: 15651

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 11:21


spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.


Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak


én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.


ezt a hibát hibakódolvasással meg lehet e találni?


hibakód ebből lehet nem lesz. diaggal kell vizsgálni, ami nem hibakód olvasás. szóval lakóhelyeden kell valaki, aki rendelkezik spec. BMW diaggal.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 10:29


YELLOW írta:
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.


Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak


én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.


ezt a hibát hibakódolvasással meg lehet e találni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14261 pont) | Hozzászólások: 15651

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 09:59


spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.


Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak


én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 09:53


YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.


Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 12. szombat, 09:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14261 pont) | Hozzászólások: 15651

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 09:36


spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz spongya

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. augusztus 12. szombat, 09:33


Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz wizzaerr

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 20:18


gairgus írta:
YELLOW írta:
gairgus írta: Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm


a tisztánlátás végett a kis műanyag kulcsban is benne van az "immochip".
a kérdés, hogy amelyik nem indít, azt ejtetted le? mert eshet olyan szerencsétlenül, hogy belül error lesz.
a másik, hogy amikor próbáltad a kulcsokat és indított mindegyik, akkor 1 karikára voltak felhúzva. mert előfordulhat, hogy a most rossz kulcs azért indított, mert egy karikán volt a jó kulccsak és még éppen érzékelte az immo gyűrű a gyújtáskapcsolónál. szóval lehet már korábban sem volt jó a kulcs.
ehhez elemnek nincs köze, ami a kulcsban van.
ha a fenti dolgot tisztáztuk, és úgy van ahogy sejtem, akkor lehet csak a nem működő kulcsot fel kell kódolni az autóhoz. ehhez laptop kell, programmal, hozzáértő ember.
ha rossz a sejtésem, akkor a kulcsban pattant meg valami. mert az sem jellemző, hogy az EWS elfelejti a kulcsot.


Szia,

Kicsit elmaradtam a válasszal, először is köszönöm válaszodat. Nem foglalkoztam azóta a problémával, de azóta is fennáll. A kulcs külön volt, nem a másik mellett, és szerencsére nem ejtettem le. Egyik óráról a másikra meghülyült, mindenféle behatás nélkül. (nyilván, mint minden elektronikai eszköznél, itt is simán előfordulhat ).
Szóval azt javaslod vigyem el szervízbe, akik újra tudják kódolni?


Szia!

Néha nekem is van, hogy a 2 kulcs közül az egyik nem indítja.(mindig ugyanaz) ilyenkor kocogtasd többször a kulcs műanyag házát valami kemény felülethez(pl. kormány) és az megoldja, hetekig nem lesz gond vele. Tudom, elég hihetetlenül hangzik... Ha újra előjön ismételd meg a műveletet
(valami EWS hibát minden rossz kísérletnél eltárol a számítógép, de hiába keresel rá a neten, semmi érdemlegeset nem találni)

Remélem segítettem.

üdv



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz gairgus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 17:50


YELLOW írta:
gairgus írta: Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm


a tisztánlátás végett a kis műanyag kulcsban is benne van az "immochip".
a kérdés, hogy amelyik nem indít, azt ejtetted le? mert eshet olyan szerencsétlenül, hogy belül error lesz.
a másik, hogy amikor próbáltad a kulcsokat és indított mindegyik, akkor 1 karikára voltak felhúzva. mert előfordulhat, hogy a most rossz kulcs azért indított, mert egy karikán volt a jó kulccsak és még éppen érzékelte az immo gyűrű a gyújtáskapcsolónál. szóval lehet már korábban sem volt jó a kulcs.
ehhez elemnek nincs köze, ami a kulcsban van.
ha a fenti dolgot tisztáztuk, és úgy van ahogy sejtem, akkor lehet csak a nem működő kulcsot fel kell kódolni az autóhoz. ehhez laptop kell, programmal, hozzáértő ember.
ha rossz a sejtésem, akkor a kulcsban pattant meg valami. mert az sem jellemző, hogy az EWS elfelejti a kulcsot.


Szia,

Kicsit elmaradtam a válasszal, először is köszönöm válaszodat. Nem foglalkoztam azóta a problémával, de azóta is fennáll. A kulcs külön volt, nem a másik mellett, és szerencsére nem ejtettem le. Egyik óráról a másikra meghülyült, mindenféle behatás nélkül. (nyilván, mint minden elektronikai eszköznél, itt is simán előfordulhat ).
Szóval azt javaslod vigyem el szervízbe, akik újra tudják kódolni?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14261 pont) | Hozzászólások: 15651

Elküldve: 2017. március 13. hétfő, 21:02


gairgus írta: Sziasztok,

Új vagyok még itt, és csak hétvége óta vagyok autó/BMW tulajdonos, szóval lehet, hogy a jövőben sokszor/sok témában fogok kérdezősködni, hogy az (egyébként jó állapotú) autóból egy még jobb gépet varázsoljak.
Először is, köszöntök minden fórumozót.

Sajnos a mai napon mindjárt belefutottam egy kellemetlen hibába. Az autót (2004 E46 Compact)a hétvégén vettem, 2 immos gyári kulccsal (rombusz) + a műanyag póttal. Minden kulcs hibátlanul működött. Délelőtt használtam az autót, a kulcs rendben volt. Délután indulás, ajtó távval kinyit, még rendben, gyújtást ráadom, meg sem nyekken. Többszöri próbálkozás után semmi, a másik kulccsal azonban minden működik.

Van esetleg ötlete valakinek, mi lehet a gond? Lehetőleg nem szeretnék mindjárt az elején 1 kulccsal maradni.

Köszönöm


a tisztánlátás végett a kis műanyag kulcsban is benne van az "immochip".
a kérdés, hogy amelyik nem indít, azt ejtetted le? mert eshet olyan szerencsétlenül, hogy belül error lesz.
a másik, hogy amikor próbáltad a kulcsokat és indított mindegyik, akkor 1 karikára voltak felhúzva. mert előfordulhat, hogy a most rossz kulcs azért indított, mert egy karikán volt a jó kulccsak és még éppen érzékelte az immo gyűrű a gyújtáskapcsolónál. szóval lehet már korábban sem volt jó a kulcs.
ehhez elemnek nincs köze, ami a kulcsban van.
ha a fenti dolgot tisztáztuk, és úgy van ahogy sejtem, akkor lehet csak a nem működő kulcsot fel kell kódolni az autóhoz. ehhez laptop kell, programmal, hozzáértő ember.
ha rossz a sejtésem, akkor a kulcsban pattant meg valami. mert az sem jellemző, hogy az EWS elfelejti a kulcsot.