Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 20:58


Tano írta:
Kabi írta: rendben, keresgélek. köszi. felülről megtalálom egyébként, vagy alá kellene feküdni és úgy nézelődni?


Ha lent nem látod, akkor nagyobb az esélye, hogy fentről könnyebben megleled, lehet ott dugták el valahol, vagy ha nincs szerencséd akkor elvágták.


WDS alapján keresgéltem a csatlakozót. Találtam képet így, hogy tudtam hol kell keresni, megnéztem az autót. Sajnos igazad lett, a csatlakozó helyén kábelkötegből csak két kilógó vezetékdarab van...levágták jó lenne tudni ki és miért tette. persze ez sosem fog kiderülni. Azt gondoltam a németek nem kókányolnak és hogy magánembertől biztosabb venni kocsit. Hát ezek szerint nem. Igaz, ezen kívül nincs baja az autónak.
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 19:46


Kabi írta: rendben, keresgélek. köszi. felülről megtalálom egyébként, vagy alá kellene feküdni és úgy nézelődni?


Ha lent nem látod, akkor nagyobb az esélye, hogy fentről könnyebben megleled, lehet ott dugták el valahol, vagy ha nincs szerencséd akkor elvágták.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 19:20


Tano írta:
Kabi írta: pont ez az, hogy a katalizátoron ott a szenzor, és lóg róla a vezeték. szóval valahová csatlakoztatni kellene.


Vagy úgy. A leírásodból úgy értettem, hogy pont a másik oldalról van meg a vezetéked.
Oda a vezeték a DDE-től jön. A WDS-ben ha rákeresel, akkor találsz képeket, de egyébként a kipuff mentén van odavezetve kébeltartókon keresztül.


rendben, keresgélek. köszi. felülről megtalálom egyébként, vagy alá kellene feküdni és úgy nézelődni?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 19:15


Kabi írta: pont ez az, hogy a katalizátoron ott a szenzor, és lóg róla a vezeték. szóval valahová csatlakoztatni kellene.


Vagy úgy. A leírásodból úgy értettem, hogy pont a másik oldalról van meg a vezetéked.
Oda a vezeték a DDE-től jön. A WDS-ben ha rákeresel, akkor találsz képeket, de egyébként a kipuff mentén van odavezetve kébeltartókon keresztül.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 18:54


Tano írta:
Kabi írta: Sziasztok,
ISTA a következő hibát dobta:
DME/DDE
- 0x4030 (16432) (0x61)
DDE: Exhaust temperature sensor upstream of catalytic converter, signal
gondoltam megnézem a jeladó kábelét, jól csatlakozik-e. Nos, rá sincs dugva a csatlakozójára. Ami a nagyobb baj, hogy nem találom sehol, hogy hová kellene dugni. Kerestem tükörrel a kábel hosszának megfelelően, de nem találom. Valakinek van ötlete?
Más kérdés meg az, hogy lehet azért lett lehúzva, mert rossz a jeladó. Ha visszadugom és rossz, befolyásolhatja az autó menettulajdonságát? Van hatással a motorra? Gondolok itt valami leszabályozásra. Igaz, ha visszadugnám a helyére és mennék vele, valószínűleg kiderülne...De nem találom a csatlakozóját.



Hm, elképzelhető, hogy cserélték a katalizátort, és olyan került bele, ami nem tartalmazza ezt az érzékelőt.


pont ez az, hogy a katalizátoron ott a szenzor, és lóg róla a vezeték. szóval valahová csatlakoztatni kellene.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 18:51


Kabi írta: Sziasztok,
ISTA a következő hibát dobta:
DME/DDE
- 0x4030 (16432) (0x61)
DDE: Exhaust temperature sensor upstream of catalytic converter, signal
gondoltam megnézem a jeladó kábelét, jól csatlakozik-e. Nos, rá sincs dugva a csatlakozójára. Ami a nagyobb baj, hogy nem találom sehol, hogy hová kellene dugni. Kerestem tükörrel a kábel hosszának megfelelően, de nem találom. Valakinek van ötlete?
Más kérdés meg az, hogy lehet azért lett lehúzva, mert rossz a jeladó. Ha visszadugom és rossz, befolyásolhatja az autó menettulajdonságát? Van hatással a motorra? Gondolok itt valami leszabályozásra. Igaz, ha visszadugnám a helyére és mennék vele, valószínűleg kiderülne...De nem találom a csatlakozóját.



Hm, elképzelhető, hogy cserélték a katalizátort, és olyan került bele, ami nem tartalmazza ezt az érzékelőt.

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. június 13. hétfő, 18:43


Sziasztok,
ISTA a következő hibát dobta:
DME/DDE
- 0x4030 (16432) (0x61)
DDE: Exhaust temperature sensor upstream of catalytic converter, signal
gondoltam megnézem a jeladó kábelét, jól csatlakozik-e. Nos, rá sincs dugva a csatlakozójára. Ami a nagyobb baj, hogy nem találom sehol, hogy hová kellene dugni. Kerestem tükörrel a kábel hosszának megfelelően, de nem találom. Valakinek van ötlete?
Más kérdés meg az, hogy lehet azért lett lehúzva, mert rossz a jeladó. Ha visszadugom és rossz, befolyásolhatja az autó menettulajdonságát? Van hatással a motorra? Gondolok itt valami leszabályozásra. Igaz, ha visszadugnám a helyére és mennék vele, valószínűleg kiderülne...De nem találom a csatlakozóját.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 13. hétfő, 18:44


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. május 05. csütörtök, 09:54


nickname írta:
lantika írta:
nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en.


DPF már nem alkalmas az INPA, söt 2007 es fórisitett FW autónál már a DIS sem működik.



Jah igen,most neztem milyen autoja van. Akkor ISTA kell neki.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. május 03. kedd, 20:28


nickname írta:
lantika írta:
nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en.


DPF már nem alkalmas az INPA, söt 2007 es fórisitett FW autónál már a DIS sem működik.



Nyilván nem gyári szintű diagnosztika és a hamisított példányokat megveheted tized áron. De a sok nem működő OBD-s, meg kínosan gyengén használható laptopos módszerrel ellentétben mobil eszközön akár folyamatosan monitorozhatod az élőadatokat. Turbónyomást, töltőfeszültséget, railnyomást, töltőlevegő hőfokot, részecskeszűrő ellenállást, kipuff hőmérsékletet, kiégetési státuszt stb lehet vele nézni, én erre használom. Nem autószerelőknek való, ahhoz keveset tud, de olyan nem átlagos júzernek, akit érdekelnek a rejtett dolgok is, jó. Kb annyit tud, amit az OBD olvasóknak kellene - az ELM327-eseknek - de a bmwknél valamiért nem mennek. Ja elnézést, nem a 2 szériával ezelőttiekre gondoltam.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. május 03. kedd, 11:52


lantika írta:
nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en.


DPF már nem alkalmas az INPA, söt 2007 es fórisitett FW autónál már a DIS sem működik.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. május 03. kedd, 08:49


nickname írta:
BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



Valahogy el kell adni a fost....
Akkor inkäbb egy OBD käbelt vegyel,es szerezd be az INPA progit. Sokkal inkäbb gyäri szintü diag es nem kerül 35000 ft-ba..


Arrol nem is beszelve,hogy ezt a valamit 35000 ft helyett 23€!!!-ert talältam ebay-en.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. május 03. kedd, 08:56

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. május 03. kedd, 08:28


BarG írta:
uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



LoL
"gyári szintű diagnosztika" Ezen azért jót nevettem.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. május 02. hétfő, 19:38


uggla írta: Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/


Ha eddig nem vetted észre, akkor csak akkor fogod, amikor már késő. Ha komolyan érdekel és áldozni is hajlandó vagy rá, akkor vegyél OBD olvasó kütyüt, amivel direkt olvashatod a dpf paramétereit. Nekem egy ilyenem van:
http://diagbolt.hu/autodiagnos...eppel.html

Ha érdekel, meg tudom mutatni, mert ott dolgozok, ahova a tartózkodási helyedet megjelölted.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz uggla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. május 01. vasárnap, 21:31


Sziasztok
Az a nem kicsi gondom , hogy nem tudom eldönteni mikor kell a dpf - et hszabb útra vinni ?
Van valami visszajelző ha a dugulás mértéke nagy vagy csak ezt a motor teljesítményén lehet észrevenni ?
/520D a 2007.09 -es/

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. március 04. péntek, 21:18


szotakdavid írta:
Kabi írta: az alábbi képen az 1-es számú hőmérséklet szenzor cseréjét szeretném elvégezni. Valakinek tippje, hogy honnan férek hozzá legkönnyebben?


Fentről,de nem lesz könnyű ha még nem szedtél ki ilyet.


a szerelő is mondta,ahol legutóbb voltam a futóművet állítani, hogy szopás hozzáférni. a légszűrőházat teljesen le kell bontanom, vagy anélkül is menni fog, csak szenvedve?